Gekocht bij
http://www.mp3shop.nl/ om twee redenen: Beste prijs en dicht bij mijn werk, zodat ik op kon halen. Mijn ervaring? Ik ben iets opdringerig geweest met ophalen, omdat ik mijn gadget zo snel mogelijk wilde dus ik heb donderdag 3x op een dag gebeld. Ik ben telkens netjes te woord gestaan en er werd meegedacht.. netjes dus.
Toen ik aankwam in de winkel werd de speler gehaald. Eerst kwam de verkoper met een normale Zen Vision. Toen ik zei dat ik toch echt een M wilde hebben, herinnerde hij wel welke dat was: "O ja, die iPod kloon.. sorry hoor, maar dat is het gewoon.". Duidelijk was de verkoper minder gecharmeerd haha... Uiteindelijk de juiste speler in handen. Er werd nog bijverteld dat ik de eerste was die hem op was komen halen..
Heb het contact aan de telefoon als fijn ervaren en ook het feit dat er een fysieke afhaalplek was die niet in een loods ergens aan het randje van de stad was, was fijn..
2 Hoe zijn de lage tonen ?
Het zit dik in orde met de geluidskwaliteit.. Ik heb een koptelefoon die vrij stevig aan de bas is, dus laat ik hem op standaard instellingen staan.. Met de EQ kan je er nog wat extra bas uitpersen, wat genoeg zou moeten zijn voor zelfs de grootste bas-liefhebber

3 Hoe groot is de inkijkhoek van het scherm.
Deze is qua pure nummers lastig in te schatten. Inkijkhoek is vrij fors, genoeg om met meerdere mensen probleemloos een filmpje te kunnen kijken. Maar een echt heel grote inkijkhoek heb je niet nodig gezien het een 2,5" scherm is en je nooit echt ver van de speler verwijderd bent.
4 Leest hij direct MP3 of converteerd de software het ?
Hij leest direct MP3, WAV en WMA. Deze hoeven niet omgezet worden..
5 Heb je een firmware update uitgevoert? Zo ja is er iets waar andere rekening mee moeten houden ? ( alle files kwijt ofzo bijvoorbeeld

)
Firmware is als eerste er opgezet. Logisch geval van stappen opvolgen.. Ik ben geen problemen tegengekomen.
6 Welke kleur bezit jij en is dit visueel ook de juiste kleur samen met het beeldscherm ?\
Ik heb de zwarte versie. Dit was de enige versie beschikbaar en dit was ook de versie die ik graag wou.. mooi dus

Hoewel een vingerafdrukken-magneet is dit echt een waanzinnig mooie speler, mooi rustig rondom het scherm.