Hoofdcategorieën
Topicacties

[MMORPG] Final Fantasy XI deel 4

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 35 36 37 38 last

Nieuw Topic
helping someone is not a crime

quote:
Poekie McPurrr schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 11:54:

Drawdistance kun je via site Windower (Archbell dot nogwat) installen (tis een plugin).
http://ffxi.archbell.com/forums/index.php bedoel je denk ik?

Echternach:Shaman37@Genjuros

Die ja :)

Ben nog steeds op zoek hoe je die no-fog optie uit kunt schakelen die ze er eens ingepropt hebben :/

Sputnik @ Division Brabant ^^

Reg. datum: 01 september 2003

Zo! Ben daarnet uitgelogd, alvorens even mijn nieuwe experiment te hebben opgezet :Y) Men neme:

7 Vegetable Seeds
3 Grain Seeds
Geplant op Watersday in 10 Brass Flowerpots, op een uiterst mooie Workbench :)

Volgens deze Gardening Guide zou ik in principe de volgende items moeten kunnen verkrijgen mits ik de juiste Crystals daarvoor gebruik:

Vegetable Seeds
Water Crystals

Blue Peas x 8-12
Kukuru Bean x 11
Rock Salt x 1

Grain Seeds
Wind Crystals

Earth Crystal x 8-10
Millioncorn x 11-20

Ik ben eens benieuwd wat het gaat worden deze keer. Winst zal ik in ieder geval wel maken aan deze groei, want 7 van de 10 zaadjes heb ik onderweg ergens gevonden tijdens het massaal afslachten van die arme zaaddragertjes >:) De overige 3 zaadjes heb ik voor een prikje gekocht in het Auction House in Bastok. Morgen avond ga ik maar eens even kijken hoe het gesteld is met mijn kleine geldboompjes :)

Reg. datum: 02 juli 2002

Super die regedits! Ziet er nu echt stukken mooier uit!

Ik ben nu een Mithra genaamd Itrhil, in het plaatsje Bastok op de server Bahamut. Warrior lvl3 ben ik nu. Wat is overigens de clue van het levellen in dit spel als je net begint? Heb al verscheidene NPC's aangesproken maar tot nu toe heb ik alleen nog maar de eerste quest, het scoren van een copper ignot voor een vrouwtje.

Reg. datum: 06 mei 2004

@Akira
Heb paar recipes voor je gardening :

Grain seeds + Earth crystals > Tarutaru rice of Thunder crystals
Zou allebei winst moeten zijn, maar check je AH, ben er zeker van dat het winst is in jeuno though. Groeit in drietal dagen, je krijgt per succesvolle harvest bijna een stack rice ook, en het verkoopt snel.

Vegetable + Water crystals > Fire crystals of La theine cabbage
Je doet het vooral voor de fire crystals, vroeger was dit goeie gil, geen idee wat het nu is, mss is vegetable + thunder voor Wild onions nu beter.

Veel succes ermee, gardening brengt leuke zij-inkomsten op in FFXI, vooral op vroege levels. :)

@Zwoop
Quests zijn niet zo belangrijk in FFXI, probeer met wat mensen te praten, en terwijl je levelt in je lowlvl area (gustaberg in jouw geval) een quest te doen met de items die droppen. Als je een simpele quest kan doen, doe ze dan wel even, kan leuk zijn, plus het is goed voor je fame (zodat je de goeie quests kan doen).
Hou altijd signet op (kan je voor vragen aan de gate guards) zodat je crystals krijgt, sorteer steeds je inventory (druk om numpad +, auto > yes) zodat items stacken. Probeer de dingen dan op het AH te verpatsen, update je gear wanneer mogelijk, en probeer level 10 te halen, dan kan je misschien naar Valkurm Dunes proberen te trekken, voor je eerste party's.

Oh, en als je level 5 haalt, probeer dan een greataxe te kopen, is het beste wapen voor een WAR. :)

http://ffxi.allakhazam.com/profile.xml?15662 FFXI Thief ^^

Reg. datum: 02 juli 2002

quote:
Baha schreef op Saturday 07 January 2006 @ 13:20:
@Zwoop
Quests zijn niet zo belangrijk in FFXI, probeer met wat mensen te praten, en terwijl je levelt in je lowlvl area (gustaberg in jouw geval) een quest te doen met de items die droppen. Als je een simpele quest kan doen, doe ze dan wel even, kan leuk zijn, plus het is goed voor je fame (zodat je de goeie quests kan doen).
Hou altijd signet op (kan je voor vragen aan de gate guards) zodat je crystals krijgt, sorteer steeds je inventory (druk om numpad +, auto > yes) zodat items stacken. Probeer de dingen dan op het AH te verpatsen, update je gear wanneer mogelijk, en probeer level 10 te halen, dan kan je misschien naar Valkurm Dunes proberen te trekken, voor je eerste party's.

Oh, en als je level 5 haalt, probeer dan een greataxe te kopen, is het beste wapen voor een WAR. :)
Thanks voor de tips, nu weet ik in ieder geval dat ik niet fout bezig ben. :)

quote:
Baha schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 13:20:
@Akira
Heb paar recipes voor je gardening :

Grain seeds + Earth crystals > Tarutaru rice of Thunder crystals
Zou allebei winst moeten zijn, maar check je AH, ben er zeker van dat het winst is in jeuno though. Groeit in drietal dagen, je krijgt per succesvolle harvest bijna een stack rice ook, en het verkoopt snel.

Vegetable + Water crystals > Fire crystals of La theine cabbage
Je doet het vooral voor de fire crystals, vroeger was dit goeie gil, geen idee wat het nu is, mss is vegetable + thunder voor Wild onions nu beter.

Veel succes ermee, gardening brengt leuke zij-inkomsten op in FFXI, vooral op vroege levels. :)

Ik zie net dat ik een foutje had gemaakt in mijn vorige post. De combinatie Vegetable Seeds & Water Crystals zou natuurlijk het volgende moeten opleveren:

Fire Crystal x 16-19
La Theine Cbg. x 6-10
Rock Salt x 1

Fire Crystals leveren als het goed is heel wat centjes op in het Auction House. Laatst gingen ze namelijk per stack van 12 voor een kleine 5000 Gil over de toonbank. Niet slecht dacht ik zo :Y) Die andere combinatie kan ik inderdaad beter inruilen voor de optie die jij aangaf (Grain Seeds & Earth Crystals). Dit zou namelijk het volgende moeten opleveren:

Lightning Crystal x 4-5
Tarutaru Rice x 4-9

Lightning Crystals leveren wel ook wel wat centjes op volgens mij. Tarutaru Rice weet ik niet zo zeker. Ach, wat maakt het ook eigenlijk uit, ik ga deze combinatie gewoon doen. Dadelijk of straks ga ik eens kijken hoe het met de plantjes gaat! :)

Reg. datum: 27 december 2005

quote:
Akira The 1337 schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 14:49:
[...]

Ik zie net dat ik een foutje had gemaakt in mijn vorige post. De combinatie Vegetable Seeds & Water Crystals zou natuurlijk het volgende moeten opleveren:

Fire Crystal x 16-19
La Theine Cbg. x 6-10
Rock Salt x 1

Fire Crystals leveren als het goed is heel wat centjes op in het Auction House. Laatst gingen ze namelijk per stack van 12 voor een kleine 5000 Gil over de toonbank. Niet slecht dacht ik zo :Y) Die andere combinatie kan ik inderdaad beter inruilen voor de optie die jij aangaf (Grain Seeds & Earth Crystals). Dit zou namelijk het volgende moeten opleveren:

Lightning Crystal x 4-5
Tarutaru Rice x 4-9

Lightning Crystals leveren wel ook wel wat centjes op volgens mij. Tarutaru Rice weet ik niet zo zeker. Ach, wat maakt het ook eigenlijk uit, ik ga deze combinatie gewoon doen. Dadelijk of straks ga ik eens kijken hoe het met de plantjes gaat! :)

5K/stack voor fire crystals.. Hmm 10K/stack hier op midgard ;)
Lightning crystals ongeveer 3K/stack.
Tarutaru Rice wordt gebruikt in alle sushi recepten, Tarutaru Rice is daarom een zeer hot item op de AH (iig op midgard dan)

ben in het begin wel eens bezig geweest met garding maar praat dan over tijden toen een stack grain seeds nog een paar honderd gil kostte op de AH. toen de prijzen begonnen te stijgen ben ik gestoped met garding voor gil en groei nu alleen nog maar dingen zie ik zelf nodig heb voor craften.
op dit moment komt 99.8% van al mijn inkomsten uit vissen en de dingen die ik daarmee kook.
als je niet veel speeltijd heb per dag is het (voor mij dan igg) niet echt interessant om eerst een stack seeds te farmen voordat je ze kan planten. kan ik beter in de helft van die tijd een aantal grims/squids omhoog trekken die 10x zoveel waard zijn.

quote:
en probeer level 10 te halen, dan kan je misschien naar Valkurm Dunes proberen te trekken, voor je eerste party's.

waar is toch die goede oude tijd gebleven dat je er zelf niet over nadacht om naar valkurm te gaan voordat je minimaal level 15 was :D
heb mijn eerste 4 jobs pas in valkurm geleveld toen ze minimaal level 15 waren, MNK op level 16 omdat ik echt een goede pt in shakrami maze had.
en mijn allereerste job (WAR) heeft valkurm nooit gezien voor level 18. ben de enige van mijn social en HNM LS die sub job quest in bubu heeft gedaan en niet in valkurm.
maar ja geschiedenis was gisteren de toekomst is morgen en heden is net voorbij, die goede oude tijdkomt nooit meer terug :|

quote:
Ryugu schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 16:04:
Tarutaru Rice wordt gebruikt in alle sushi recepten, Tarutaru Rice is daarom een zeer hot item op de AH (iig op midgard dan)

Yeah, stel me alleen vragen of het goed verkoopt in Base steden, maar bastok heeft ook een tenshodo shop voor sushi, dus mss wel. :)

quote:
ben in het begin wel eens bezig geweest met garding maar praat dan over tijden toen een stack grain seeds nog een paar honderd gil kostte op de AH. toen de prijzen begonnen te stijgen ben ik gestoped met garding voor gil en groei nu alleen nog maar dingen zie ik zelf nodig heb voor craften.
op dit moment komt 99.8% van al mijn inkomsten uit vissen en de dingen die ik daarmee kook.
als je niet veel speeltijd heb per dag is het (voor mij dan igg) niet echt interessant om eerst een stack seeds te farmen voordat je ze kan planten. kan ik beter in de helft van die tijd een aantal grims/squids omhoog trekken die 10x zoveel waard zijn.
Ik heb een hele tijd religieus 3x10 pots in de gaten gehouden, heeft me erg geholpen indertijd. :)
quote:
waar is toch die goede oude tijd gebleven dat je er zelf niet over nadacht om naar valkurm te gaan voordat je minimaal level 15 was :D
heb mijn eerste 4 jobs pas in valkurm geleveld toen ze minimaal level 15 waren, MNK op level 16 omdat ik echt een goede pt in shakrami maze had.
Hehe, vandaar mijn aarzelende houding, je kanbeter zo laat gaan als je kan vind ik ook, die eerste paar levels zuigen in de Dunes. Naja, gewoon op seek staan in Kontschtat of La Theine en wie weet. :)
quote:
maar ja geschiedenis was gisteren de toekomst is morgen en heden is net voorbij, die goede oude tijdkomt nooit meer terug :|
Toen de AH prijzen een 0 (of vier) minder telden, de lucht proper was in Gustaberg, en je nog voor subjob items een pt moest samen stellen. (8>

Reg. datum: 14 september 2002

vissen level 26. Gisteren 18 stacks Crayfish balls gevist op de ferry.Amper genoeg skillups gekregen om 26 te worden >.< amazing gewoon. Maarja, wel 7 stacks Nebimonites gevangen die voor 20k gaan. Das dan weer mooi meegenomen.

Goldsmithing is nu 7, vrij kostbaar stiekum toch, al is het alleen al de veel te dure crystallen (die al snel 8k per stack zijn)
Soba ni Iru Kara

8K per stack ??
Ik laat die crystals voor zo'n 1000 à 1500 G op de AH staan. Gisteren na een ganse week niks eens opnieuw ingelogd, maar enkel m'n financiën een beetje beheerd ;)

Gisteren bij Fish-Guild gecheckt wat de GP-vis van de dag was, bleek het Zebra eel te zijn. Nooit van gehoord dus opzoeken in database... Den of Rancor ; ;

Het was even zoeken (geen map) maar na een tijdje een klein meertje gevonden waar ik kon gaan vissen, en al snel ving ik de juiste visjes ^^

Ik had ook gezelschap, Den Scorpions ^^ Zwaar aggressief en T-VT voor mij als lvl 75Bst ^^;

http://usera.imagecave.com/Sputnik/finalfantasy/vissen.jpg

Maar heb het overleefd ^^ Denk wel dat als ik ook maar 1 monster had opgehengeld ik dan heel rap dood zou zijn ^^;

Zit nu sinds gisternacht ook in een Skyl/HNM-LS, Iratus genaamd. Fijne speeltijden, gewoon 's avonds en niet ergens midden in de nacht ^^
Ben benieuwd :)

YAY, in de kerstvakantie dan eindelijk MNK75 geworden en meteen m'n eerste merit gehaald.
Heb die meteen in hand-2-hand gestopt zodat ik Raging Fists al op lvl40 kan doen. Leuk voor capped events :D
Paar skillups erbij met goldsmithing, zit nu op 68.3+1.

Wat betreft dat tuinieren:
Dat kan flink oplopen qua winst. Zelf heb ik 100 potten op 10 mules en trek daar miljoenen uit.
Echt een aanrader voor iedereen.

quote:
Poekie McPurrr schreef op maandag 09 januari 2006 @ 11:21:
Gisteren bij Fish-Guild gecheckt wat de GP-vis van de dag was, bleek het Zebra eel te zijn. Nooit van gehoord dus opzoeken in database... Den of Rancor ; ;
:D
quote:
Zit nu sinds gisternacht ook in een Skyl/HNM-LS, Iratus genaamd. Fijne speeltijden, gewoon 's avonds en niet ergens midden in de nacht ^^
Ben benieuwd :)

Veel succes ermee, hoop dat ze je als BST wat gunnen en je niet ergens onderaan de prioriteitslijst laten bungelen voor items. (Hecatomb gear en osode vnl)
Naja, amuseer je vooral, die eerste keren is alles endgame-achtigs ongelofelijk leuk. :)

quote:
wappie1980 schreef op maandag 09 januari 2006 @ 11:39:
YAY, in de kerstvakantie dan eindelijk MNK75 geworden en meteen m'n eerste merit gehaald.
Heb die meteen in hand-2-hand gestopt zodat ik Raging Fists al op lvl40 kan doen. Leuk voor capped events :D

Grats, met 75 en met dat goldsmithing. Je gaat voor merits zo vaak in KRT zitten he. ;p

quote:
Dat kan flink oplopen qua winst. Zelf heb ik 100 potten op 10 mules en trek daar miljoenen uit.

En mensen noemen mij gek met mijn vijf mules. :P
Kan het wel niet meer volhouden om 5 mules elke dag te checken, is zo zwaar irritant. Naja, met tree cuttings naar saplings zou ik tenminste niet naar feed times moeten kijken, eens kijken wat daar tegenwoordig mee te verdienen valt. Kan mischien leuk zijn naast mijn godl coin stealen (afk farmen baby :9 ) en cooken.

Ben de afgelopen dagen voorbij Ouryu en Sacrarium geraakt, nu moet ik nog wat mensen door sacrarium helpen (keys farmen) en dan gaan we weer verder naar Prom Vahzl.
Heb een subligar voor mijn NIN, nu nog ff een voor mijn THF scoren (hopelijk lukt dat terwijl ik de achterblijvers help).

Jammer dat ik examens heb vanaf vridjag, het is zo moeilijk om je prioriteiten te stellen. Kirin? Dynamis? Gods? Merits? Farmen? God ja, studeren? ;)

Bst zal inderdaad niet al te hoog op de prio lijst staan maar ik heb goede hoop. Daarbij is m'n Bst gear op het moment goed genoeg om gewoon te overleven dus elk nieuw stuk gear is gewoon leuk meegenomen.
Verder ben ik nog bezig met Pld maar die is pas lvl 41 dus dat duurt nog wel ff.

Moet trouwens nog zien waar ik mijn eerste merit point (gehaald met die tankende Mnk die *eindelijk* lvl 75 is geworden ;P ) precies in ga steken.

quote:
wappie1980 schreef op maandag 09 januari 2006 @ 11:39:

wat is die +1? van je gear? en congratz met je mnk!

quote:

? wat stop je in de 100 potten en hoeveel tijd per dag ben je er wel niet mee bezig?

Onze BST heeft met Carrie en Lifedrinker Lars gewoon ff een god getankt, enkele weken geleden.
Iedereen ging plat toen dat spinnetje hate nam ( en hield) van... Seiryu of Suzaku was het denk ik.

Kleine kereltje hield het nog verdomd lang vol ook, als ik niet zo hard aan het lachen was zou ik screens hebben om te posten. :)

Baha wijzigde dit bericht 09-01-2006 13:52 (4%)

quote:
Poekie McPurrr schreef op maandag 09 januari 2006 @ 11:21:

Het was even zoeken (geen map) maar na een tijdje een klein meertje gevonden waar ik kon gaan vissen, en al snel ving ik de juiste visjes ^^

Ik had ook gezelschap, Den Scorpions ^^ Zwaar aggressief en T-VT voor mij als lvl 75Bst ^^;

Maar heb het overleefd ^^ Denk wel dat als ik ook maar 1 monster had opgehengeld ik dan heel rap dood zou zijn ^^;

zebra eel.. geweldige visjes.
de scorps houden je wel wakker :) zebra eels zijn niet zo moeilijk te vagen maar omdat het niet echt naast de deur is en ook voor lvl75 nog steeds aggro gevaar is nemen veel mensen niet de moeite om ze te vangen.
als het de GP vis is van de dag vang je gewoon een paar stacks en mik je ze op de windy AH voor 15K per stuk. fishing guild is ook in windy dus meestal verkopen die vissen dan wel aardig snel die dag.
zebra eel zijn kleine vissen, zou dus niet nodig zijn om mobs omhoog te trekken, je kan immers alle melding met "!!!" gelijk cancelen. en al zou het wel grote vis geweest zijn is het nog niet zo moeilijk om mobs van vissen te onderschijden. sinds het nieuwe vis systeem hoef je geen 1 mob meer omhoog te halen als je dat niet wilt.

quote:

lol, niet iedereen heeft 10 mules :o
in mijn situatie (main + 2 mules) is het niet interessant genoeg om te tuinieren. gil<->tijd ratio is niet goed genoeg vergeleken met vissen.
groei alleen maar dingen die ik nodig heb.

Ik had een zebra eel teveel over en die verkocht voor 50k aan een visser die geen behoefte had om nog eens dood te gaan ^^;

Ik let nooit zo op met vissen en hengel dus regelmatig een monster op. In SSG is dat nooit zo'n probleem omdat daar bij de brug over het meertje een dikke krab rondloopt die ideaal is als pet (die krab mept mindgazer ook rap dood btw) om de monsters te doden.

quote:
6K schreef op maandag 09 januari 2006 @ 13:41:
[...]

wat is die +1? van je gear? en congratz met je mnk!

[...]

? wat stop je in de 100 potten en hoeveel tijd per dag ben je er wel niet mee bezig?

Die +1 is van mn shaded spectacles.

Tijd?
Ongeveer 15-30min. per dag.

hm... dat valt nog best mee. Mocht ik ooit nog veel verder komen met goldsmithing zal ik het ook moeten gaan doen voor gold nuggets...

tree cuttings zijn bij ons inmiddels gestegen naar 500.000 gil per stack en tree sapplings zelfs 800.000

Gisteren level 27 vissen geworden, eindelijk kan ik stoppen met die ferry rides. Werd er een beetje zeeziek van. Eens kijken of die giant catfish nu wel willen bijten ;)

Vandaag heb ik mijn plantjes maar eens kaal gesnoeid! En ik moet zeggen, hoewel de resultaten iets minder goed dan verwacht zijn, ben ik toch nog heel erg tevreden over het geen wat het mij heeft opgeleverd :Y) Mijn plantjes leverden namelijk het volgende resultaat op:

La Theine cabbages: 55 stuks
Boxes of Tarutaru rice: 19 stuks

De La Theine cabbages had ik natuurlijk liever niet gezien. Zelf had ik namelijk liever de Fire Crystals gehad, die voor een 7 á 8 keer zo veel Gil over de toonbank gaan op de Phoenix server. Desondanks leverd dit goedje mij toch nog zo'n kleine 1000 Gil op per stack van 12. Wat in zijn totaliteit uitkomt op zo'n 4000 Gil voor het hele setje (48 stuks) bij elkaar.

De doosjes Tarutaru rijst leveren echter heel wat meer centjes op in vergelijking met de La Theine cabbages. Deze gaan bij ons op de server namelijk over de toonbank voor een kleine 12.000 Gil per stack van 12. En, aangezien ik nog 5 doosjes had liggen van dit goedje door de opbrengst van een vorig plantjes experiment, heb ik dus 2 stacks te koop kunnen zetten in het Auction house. Wat in zijn totalteit een kleine 24.000 Gil op gaat leveren :*)

Al met al was het weer heel erg leuk om eens een keertje een setje plantjes groot te hebben gebracht. De resultaten waren iets minder dan verwacht, maar dat heb je natuurlijk altijd als je uitgaat van een hoge opbrengst. Desondanks ben ik zeker niet ontevreden met het resultaat! Het heeft namelijk weer een flinke duit opgeleverd in mijn kleine Tarutaru handjes :)

Totale uitgaven: 1900 Gil (3 zaadjes gekocht, de rest onderweg gevonden)
Totale winst: 26.100 Gil _/-\o_

LS had het idee om vandaag nog meer eyes the farmen.
de twee optical hats die we afgelopen weekend gehaald hadden vielen schijnbaar erg in de smaak en er was vraag naar meer ;)
Damp Hakutaku Eye stond op het programma dus op naar Ifrit's Cauldron
Eerst zouden we met z'n zessen gaan maar toen een vriend van mij vroeg of die mee mocht omdat die nog een coffer key nodig had was dat natuurlijk geen probleem. het verhaald deed de ronde in zijn LS en al snel verlieten we Jeuno opweg naar Ifrit's Cauldron met 14 man in plaats van 6 :)
was de bedoeling om gewoon "efficient" die mobs te killen en weer weg te gaan zodra we hadden wat we moesten hebben.
Maar omdat we mijn zijn 14e waren was het toch onwijs overkill dus was er meer dan voldoende ruimte voor skillups. en al snel werd het aardig gezellig. Veel te ouwehoeren en een beetje klooien. 1 iemand gaf een aantal dingen van zijn equips aan iemand anders zo dat hij beter zijn skill kon levelen.
Niet veel later begon iedereen dat te doen en duurde dan ook niet lang voordat we een White Mage hadden met 2 sniper rings een DRK met 2 astrals en al dat soort dingen meer.
werd een beetje te gezellig en toen de puller 2 vulcanic gasses pulde was er niets aan de hand natuurlijk tot dat geen van ons 14 had gezien dat vulcanic gas nr. 1 self destruct aan het voorbereiden was en in eens boem! 6 van de party members neer en 3 andere zeer diep in rood. en natuurlijk vulcanic gas nr. 2 deed ook self destruct nog geen 5 seconden later dan nummer 1. en toen stonden er nog maar 2 van de 14 overeind :o
WHM heeft daarna overuren gedraaid om iedereen raise II/III te geven :)
dat was enige min puntje aan het einde van de avond had iedereen waar die voor kwam; skillups, Damp Hakutaku Eye en coffer keys.
waren we productief? lol absoluut niet daarvoor hadden we het te druk met ouwehoeren en geintjes maken. de boog kan niet altijd gespannen staan ^^
hoop nog veel van die "onproductieve" maar zeer gezellige avondjes mee te maken in FFXI. veel beter dan dat gestress over hoeveel exp/hour je aan het maken bent in een party ;)

quote:
Akira The 1337 schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 22:21:
Al met al was het weer heel erg leuk om eens een keertje een setje plantjes groot te hebben gebracht. De resultaten waren iets minder dan verwacht, maar dat heb je natuurlijk altijd als je uitgaat van een hoge opbrengst. Desondanks ben ik zeker niet ontevreden met het resultaat! Het heeft namelijk weer een flinke duit opgeleverd in mijn kleine Tarutaru handjes :)

Klinkt zo liev.. O+

Gisteren weer de vier gods gedaan, gingen zonder uitzondering op vijf minuten neer. Veel drops gejunkt (dubbele dryadic head drop ;////) en al bij al relatief matige drops (geen aq hands of byakko's haidate), maar het ging gesmeerd, we zijn wel gegroeid als endgame ls.

Vandaag pop items gefarmed. ( :Z ) en 3h in fei'yin gezeten om Cassie door een bottende GS te zien geclaimd worden, blaat.

Ik ga nog maar wat koekjes maken. :Y)

Mijn MH volgezet met cabinets btw, 80 storage ftw.
http://i7.photobucket.com/albums/y270/BahaFFXI/img_0711.jpg

Soba ni Iru Kara

Op welk knopje moet je nu drukken voor die kasten te roteren ? Of gaat dat vanzelf als je zo'n ding tegen de muur zet ? Ik wou graag m'n bedje in de breedte tegen de westkant zetten, ipv van in de lengte.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 35 36 37 38 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: