Hoofdcategorieën
Topicacties

[MMORPG] Final Fantasy XI deel 4

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 35 36 37 38 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 06 mei 2004

Numpad - als je het meubel "vast" hebt dacht ik. :)

http://ffxi.allakhazam.com/profile.xml?15662 FFXI Thief ^^

Hai, I Copy desu!
Reg. datum: 20 augustus 2001

hier ook ff mijn plantjes:

http://gof-lan.mine.nu/gardeningT.jpgClickable

Ziet er wel grappig uit die mini-boompjes ^^
Reg. datum: 11 januari 2006

Hi mensen,

Ik ben nieuw in FFXI en vroeg me af of er misschien mensen op de Asura server spelen?
Ben druk aan het levellen en lezen, eigenlijk meer lezen dan levellen maar goed.... Begrijp nog niet alles, maar zo gestaag komt dat wel :7

[FFXI] Tattersail [Asura]

Ikzelf (en een berg andere Nederlanders en Belgen) speel op Ragnarok :)

Gisteren voor het eerst meegeweest met triggers halen in /sky, ging allemaal erg soepel (hoewel ik bijna aggro kreeg doordat ik te dicht langs een muur afrende ^^; ) en een paar uur later hadden we onze items bij elkaar gesprokkeld. Tevens nog een Ra/Ex greataxe zien droppen waar onze war wel blij mee was geloof ik.
Als Bst een beetje zitten uitproberen met verschillende pets, FunguarFamiliair en CourierCarrie blijken toch het beste (van de pets die ik geprobeerd heb). Volgende keer eens wat konijnen en diremites meeslepen en kijken wat die doen. wel blij dat ik als Bst/whm ben gegaan, erase vaak nodig gehad om m'n pt weer un-bound te krijgen ^^
Donderdag nog een trigger-run geloof ik en dan zaterdag op naar de gods ^^
Mooiste is nog wel, de tijden: Begonnen om 8 uur 's avonds en eindigden rond 11 uur 's avonds :)

Sputnik @ Division Brabant ^^

Reg. datum: 02 juli 2002

quote:
Poekie McPurrr schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 15:37:
Ikzelf (en een berg andere Nederlanders en Belgen) speel op Ragnarok :)

Kan één van jullie een worldpass voor me regelen?

Ingame naam is Itrhil en zit nu op Bahamut.

ZwooP822 wijzigde dit bericht 11-01-2006 16:34 (5%)

quote:
Poekie McPurrr schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 15:37:
Gisteren voor het eerst meegeweest met triggers halen in /sky, ging allemaal erg soepel (hoewel ik bijna aggro kreeg doordat ik te dicht langs een muur afrende ^^; ) en een paar uur later hadden we onze items bij elkaar gesprokkeld. Tevens nog een Ra/Ex greataxe zien droppen waar onze war wel blij mee was geloof ik.
Als Bst een beetje zitten uitproberen met verschillende pets, FunguarFamiliair en CourierCarrie blijken toch het beste (van de pets die ik geprobeerd heb). Volgende keer eens wat konijnen en diremites meeslepen en kijken wat die doen. wel blij dat ik als Bst/whm ben gegaan, erase vaak nodig gehad om m'n pt weer un-bound te krijgen ^^
Donderdag nog een trigger-run geloof ik en dan zaterdag op naar de gods ^^
Mooiste is nog wel, de tijden: Begonnen om 8 uur 's avonds en eindigden rond 11 uur 's avonds :)
Uh huh... de helft niet begrepen.... Pff en ik lees me suf om het wel allemaal te begrijpen. Ach ja zo heeft elk spel wel z'n eigen jargon. Misschien moet daar maar eens een soort Dikke van Dale MMORPG versie voor komen 8)7

quote:
ZwooP schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 16:19:
[...]

Kan één van jullie een worldpass voor me regelen?

Ingame naam is Itrhil en zit nu op Bahamut.
Best kun je even vragen op www.swordsandroses.be, de website van onze LS :)

quote:
Tattersail schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 16:19:
[...]

Uh huh... de helft niet begrepen.... Pff en ik lees me suf om het wel allemaal te begrijpen. Ach ja zo heeft elk spel wel z'n eigen jargon. Misschien moet daar maar eens een soort Dikke van Dale MMORPG versie voor komen 8)7
Troost je, ik speel ik dit spel al vanaf november 2003 en nog steeds leer ik dingen en ontdek ik gebiedjes waar ik nog nooit geweest was ^^

Semper Ante
Reg. datum: 04 juni 2002

Uhmm... op welke server zitten de meeste tweakers hier :D

Sic Transit.

Reg. datum: 01 september 2003

Vandaag ben ik samen met mijn broertje helemaal vanuit de Konshtat Highlands, door de Valkurm Dunes, en het hele bosgebied, naar Sand'Oria gereist :)

Toen we vandaag samen aan het vechten waren met wat baddy's in de Highlands zijn we allebei een paar keer tegen de vlakte gegaan. Vandaar dat we na een aantal keer overnieuw te zijn begonnen met het verzamelen van wat XP puntjes (en alles keer op keer weer verloren door één of andere kut baddy die net even langs kwam kijken en al onze XP weer gretig afpakte) maar besloten om de gok te wagen, en naar de Dunes te gaan vertrekken. Daar aangekomen hebben we eventjes gezocht of we een geschikte party konden samenstellen, maar dat mocht helaas niet zo zijn... Nou, toen hebben we dan toch maar de stoute schoentjes aangetrokken en gewoon een klein stukje achter een bestaande party aangerend :P Onderweg hadden we trouwens ook nog een andere bestaande party gevraagd of we mee mochten reizen, maar die zaten zogenaamd ook al "vol"... Vanaf het moment dat we door de tunnel heen waren stonden we er echter alleen helemaal alleen voor. Twee level 12 noobs op weg naar Sand'Oria door de Valkurm Dunes _/-\o_

Daar aangekomen hebben we onze 1337 uitwijk-skills moeten gebruiken, die we ook vaker wel eens toepaste tijdens een potje Guild Wars :P Op die manier zijn we helemaal tot La Theine Plateau gekomen, en achtereenvolgens zijn we langs die grote valei, en door het grote bos (wat er allebei echt supervet uit ziet!) afgereisd naar Sand'Oria :)

Sand'Oria vind ik er persoonlijk echt heel erg leuk uit zien. Overal is namelijk wel iets te doen! Huisjes, winkeltjes, een cafe, guilds, enz, enz, enz. Zelf had ik in het begin nog geen map van het hele gebied rondom Sand'Oria. Alleen mijn broertje had er eentje op zak, en die heeft dan ook de hele weg geleid naar de stad. Doordat ik zelf geen kaart had (en eerst ook niet wist waar ik deze kon kopen) ben ik maar wat gaan ronddwalen in de stad. En ja hoor, meneer raakte natuurlijk verdwaald B)

Gelukkig heb ik daarnet wel nog een mapje weten te bemachtigen, en heb ik de stad nog een klein beetje verkend. Hopelijk gaan we weer snel op pad met zijn tweeën, want het was weer erg vet deze keer :P

Reg. datum: 06 mei 2004

Poekie, ik heb een site die misschien handig voor je is, in het labyrinth van sky.
http://psohatten.oack.com/FLASH/FFXI17.html
Superhandig als je je weer een keer afvraagt "Fuck, was Ullikumi nou het Seiryu eiland of het Genbu eiland?" ;)

http://ffxi.allakhazam.com/profile.xml?15662 FFXI Thief ^^

Reg. datum: 01 september 2003

quote:
SkyStreaker schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 00:41:
Uhmm... op welke server zitten de meeste tweakers hier :D

Zelf speel ik op de Phoenix server, samen met nog een paar andere mensen van GoT.

Jammer dat die database in de startpost niet meer online is. Die was namelijk wel lekker makkelijk om deze vraag te beantwoorden voor je ;)

helping someone is not a crime

ik speel net als Poekie nu op Ragnarok, speelde eerst op Seraph maar ben overgestapt om Swords&Roses te joinen (waar poekie ook bij zit)een NL/BE LS met ondertussen ruim 80 leden,
en ik moet zeggen dat dit me goed bevallen is , ik zou niet meer terug willen(kan ook niet want ik heb 2 weken terug mijn oude char. gedelete).
ben ondertussen WHM20 en BLM20 nu ff een dilemma welke ik als main verder ga levellen dit zou eigenlijk BLM zijn omdat ik met mijn WHM in een setPT zou meedoen maar deze is volgens mij afgeblazen dus mischien dat ik dan toch maar WHM als main aan ga houden(of mischien wel beide ;))

Echternach:Shaman37@Genjuros

Soba ni Iru Kara

quote:
Baha schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 09:30:
Numpad - als je het meubel "vast" hebt dacht ik. :)

Hmmm ... straks een proberen ...

Ben momenteel niet echt meer online op FF XI... Eergisteren m'n cursus discrete wiskunde van de OU ontvangen en ben even ervoor actief begonnen met Japans ^^'
Als ik na m'n werk thuiskom, wat studeer en dan nog een aflevering of 2 van Naruto bekijk, is de dag zo weer om >.<

gister eindelijk de shadowlord billenkoek gegeven.
Rank 6 gehaald !!

Met dank aan onze nederlands/duits/oostenrijkse ls op siren

winxp pro, pIV 3GHZ, 1024MB, ati radeon 9800PRO, canon powershot g3

Is die FFXI Atlas trouwens wat?

http://www.dimensionplus.nl/funware/boxes/02317.jpg

Ben gister trouwens even in de Wadi Dangruf geweest (Helemaal ten westen in South-Gustaberg), kwam er toen achter dat ik geen map had van dit gebied. Ben toen toch koppig door gegaan, maar waaaat een doolhof, ik was blij toen ik per ongeluk door de uitgang liep. :/ Maar goed ik dus weer naar Bastok om een kaart te kopen voor dit gebied en na zo een 20 minuten zoeken heb ik het maar op gegeven. Weet iemand zo snel waar ik deze kaart kan halen?

Yay, gister m'n eerste missie volbracht 8)
Welliswaar met hulp van een nieuwe linkshell die me werd aangeboden, want ik ben nu nog een totaal nutteloze lvl 5 blm.... Maar toch!

Vroeger speelde ik altijd whm en was daar best handig in maar jezus wat is dat verrekte moeilijk met FFXI. Beetje zinloos met m'n stokje meppen x_x

Ben wel van plan als ik het goed onder de knie heb om dan een totaal andere job te gaan doen :)

quote:

Er komt toch een derde expansion pack met nieuwe werelden enzo. Misschien beter om tot dan te wachten?
Aan de andere kant, daarna komt er vast wel een vierde enz enz...

waki miko Reimu

Volgens mij kan je alles wat in die atlas staat ook vinden op www.ffxi-atlas.com :)
Semper Ante
Reg. datum: 04 juni 2002

quote:
Tattersail schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 11:54:
Yay, gister m'n eerste missie volbracht 8)
Welliswaar met hulp van een nieuwe linkshell die me werd aangeboden, want ik ben nu nog een totaal nutteloze lvl 5 blm.... Maar toch!

Vroeger speelde ik altijd whm en was daar best handig in maar jezus wat is dat verrekte moeilijk met FFXI. Beetje zinloos met m'n stokje meppen x_x

Ben wel van plan als ik het goed onder de knie heb om dan een totaal andere job te gaan doen :)
Ik speelde dus WoW. Man, dit speelt echt heeeeel anders... FFXI is een stuk complexer, maar alles went :D

Sic Transit.

helping someone is not a crime

quote:
ZwooP schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 11:41:
Is die FFXI Atlas trouwens wat?

[afbeelding]

Ben gister trouwens even in de Wadi Dangruf geweest (Helemaal ten westen in South-Gustaberg), kwam er toen achter dat ik geen map had van dit gebied. Ben toen toch koppig door gegaan, maar waaaat een doolhof, ik was blij toen ik per ongeluk door de uitgang liep. :/ Maar goed ik dus weer naar Bastok om een kaart te kopen voor dit gebied en na zo een 20 minuten zoeken heb ik het maar op gegeven. Weet iemand zo snel waar ik deze kaart kan halen?
Bastok Markets, langs het riviertje staan wat tentjes hier staan o.a de map-sellers

Echternach:Shaman37@Genjuros

Reg. datum: 14 september 2002

Dangruf Wadi is niet te koop volgens mij. Als ik me niet vergis is dat een vrij simpele quest.

even zoeken: deze quest

6K wijzigde dit bericht 12-01-2006 13:06 (3%)

quote:
6K schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 13:06:
Dangruf Wadi is niet te koop volgens mij. Als ik me niet vergis is dat een vrij simpele quest.

even zoeken: deze quest
thanks B)

Ranger/Ninja

quote:

Het is net zoals de andere guide leuk om door te bladeren. Maar de CoP gebieden staan er niet in, waardoor het redelijk verouderd is ondanks dat het rond de tijd van het expansion pack uitkwam.

Je moet het dan ook meer zien als leuk hebbedingetje aangezien de informatie waarde beperkt is.
ffxi-atlas.com is een stuk uitgebreider en uptodate.

Taru tossing moet een olympische sport worden

Reg. datum: 14 september 2002

persoonlijk vind ik ffxi-maps net effe wat fijner

daar staan namelijk meteen alle chests en coffers ook op

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 35 36 37 38 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: