Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 55

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 36 37 38 39 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 29 juli 2005

quote:
DrProctor schreef op donderdag 10 november 2005 @ 11:27:
heb er geen last van en bij versie staat er ook iets van 1.8.1 ofzo. Ik gebruik em zelf en heb geen bugs dus.

oooooooo _/-\o_
Dan vanaaf maar effe downloaden dan gebruiken. _/-\o_

Girls come and go, epics are soulbound!!!

Qué pasa?
Reg. datum: 03 december 2004

quote:
Hydra schreef op donderdag 10 november 2005 @ 10:55:
[...]

Damn zeg. Je verkoopt echt complete onzin.

Wat je krijgt is afhankelijk van het type van item (wapen of armour), welk level het is, en de kwaliteit.

Groene items geven meestal dusts/essenses, en hebben een 5% kans ofzo een schard van hun level te geven. Blauwe items geven altijd een shard, paarse geven meerdere.

Wapens geven meestal essenses, armour geeft meestal dusts.

Welk niveau essenses of dusts je krijg is complet afhankelijk van het level van het item:
[...]
Onzin,onzin, onzin, dat is natuurlijk niet helemaal waar, dat overzicht wat jij gaf is natuurlijk harstikke mooi, maar ik beschreef het alleen in simpele bewoording. Dus niet al te beidehand gaan doen graag. :O

Puyol Tauren Druid L70, Ruiz UD Rogue L65, Salma BE Mage L70, Naresh Hunter L??,Trollbane. XBOX 360

Reg. datum: 20 juni 2002

Hier was auctioneer ook een beetje bugged na de 1.8 patch. Was nog een updat van Enh. Tooltip zodat het wel weer werkte maar dan ging mijn DPS met de helft omlaag zodra de auctioneer tooltip verscheen. Er is nu een gamma-versie en die werkt weer helemaal goed (althans bij mij). Echt lang wil ik niet zonder auctioneer zitten trouwens... 350 Gold en vanavond level 60, kan dus nog wel wat gebruiken :D

Dolf is rechtvaardig!

quote:
Puyol schreef op donderdag 10 november 2005 @ 11:35:
[...]

Onzin,onzin, onzin, dat is natuurlijk niet helemaal waar, dat overzicht wat jij gaf is natuurlijk harstikke mooi, maar ik beschreef het alleen in simpele bewoording. Dus niet al te beidehand gaan doen graag. :O
;) mee eens puyol. Maar er zijn wel geruchten dat er in de expansion nieuwe enchants komen die shards/essence uit epics moet hebben... dus dat is niet complete onzin.

Best Priest on trollbane, Alucardu.

In de uitbruiding zouden crystals zitten toch? Nog zeldzamer/meer waard dan shards, komt uit epics (en hoger...) en is er voor de nieuwe enchantments.

Maar het blijft natuurlijk speculeren :)

Blaat
Reg. datum: 30 november 2002

quote:
BitByter schreef op donderdag 10 november 2005 @ 09:28:
Wij hebben laatst onyxia geprobeerd
Het leek wel of ze gebugged was ofzo
iedereen kreeg af en toe zomaar aggro, zelfs als we niks deden

ik dus ook :P

ik had toevallig fraps draaien toen.

http://www.solipsist.biz/movies/onyxiabugged.avi

de eerste keer had de MT iets van 2 minuten lang aggro opgebouwd
tijdens dat opbouwen, ging onyxia ineens naar de healer.

Deze tank weet wel wat hij doet, want we komen tot en met majordomo in MC, zonder enige problemen.

Toen we onyxia 2 dagen terug probeerde, waren deze problemen er ook helemaal niet

weten jullie wat we fout deden ?
moeten er meer dots op? of wat?

Nu is mijn vraag:
Na het filmpje gezien te hebben.
Denk je dat onyxia wel of niet bugged was, en waarom :) ?
Het is niet bugged. Wing buffet is een aggro reduction attack van ony, maw je had dus teveel gehealed. Tip: laat MT ~10k dmg doen, dan zachtjes iedereen dmg laten doen. Elke 10% switch je healing tussen groep 1 en groep 2.

Qué pasa?

quote:
MrVegeta schreef op donderdag 10 november 2005 @ 11:37:
[...]

;) mee eens puyol. Maar er zijn wel geruchten dat er in de expansion nieuwe enchants komen die shards/essence uit epics moet hebben... dus dat is niet complete onzin.
Dat zijn idd geruchten, maar het zou mij niet verbazen als dit best wel eens waar zou kunnen zijn. Tenslotte als je nu een epic disenchant komen er toch Large Brilliant Shards uit, en eigenlijk is dat toch een beetje zonde om zo,n epic item te disenchanten. :/

Puyol Tauren Druid L70, Ruiz UD Rogue L65, Salma BE Mage L70, Naresh Hunter L??,Trollbane. XBOX 360

Reg. datum: 02 november 2003

quote:
Puyol schreef op donderdag 10 november 2005 @ 12:00:
[...]

Dat zijn idd geruchten, maar het zou mij niet verbazen als dit best wel eens waar zou kunnen zijn. Tenslotte als je nu een epic disenchant komen er toch Large Brilliant Shards uit, en eigenlijk is dat toch een beetje zonde om zo,n epic item te disenchanten. :/
Afaik is dat al bevestigd, niks geen geruchten dus :P

Qué pasa?

quote:
Gimbooze schreef op donderdag 10 november 2005 @ 12:06:
[...]

Afaik is dat al bevestigd, niks geen geruchten dus :P
Mooi bedankt voor de tip, dus verknoei je epics niet aan Large brilliant Shards. :)

Reg. datum: 03 december 2003

klopt het btw dat decursive gebant wordt door blizzard ?

Dolf is rechtvaardig!

Ik heb daar wel wat over gehoord van een mede priest..zou niet fijn zijn, decursen met de hand is veeeeeeeeeeeel werk man, dat is echt niet gezond.

Daft Punk!
Reg. datum: 15 juni 2004

zou het in principe wel eerlijk vinden voor de tegenpartij in pvp. Net zoals je net zei het is veel werk om met de hand te doen. Dit betekent dat priests bijna verplicht zijn om deze mod te gebruiken en dat is nou juist wat Blizzard niet wil. Mods zijn er voor erbij, je moet ook zonder het spel goed kunnen spelen.

Dolf is rechtvaardig!

Niet alleen priests hoor, ook mages. Hoe wouden ze het dan bannen? En het maakt het wow spelen een stuk leuker en ja makkelijker, we hebben genoeg dingen om op te letten.

En pvp use, ach tegen party kan het toch ook wel doen?

Reg. datum: 22 november 2004

Heeft er hier iemand last van schokken ingame? Ik las net dat MS 2 patches heeft gerelease; die ik heb installed; en nu krijg ik ingame om de 5-8 seconden schokkerige beelden door.

Daft Punk!

wat ik bedoelde was dat als de tegenpartij niet mods wil gebruiken omdat zn pc et niet trekt dan hebben de anderen een groot voordeel. (misschien te groot)

Daft Punk!

quote:
ReSoUrCe schreef op donderdag 10 november 2005 @ 12:53:
Heeft er hier iemand last van schokken ingame? Ik las net dat MS 2 patches heeft gerelease; die ik heb installed; en nu krijg ik ingame om de 5-8 seconden schokkerige beelden door.
dat heb ik soms ook idd, volgens mij ligt et meer aan de connectie dan aan je systeem (denk ik). Het kan ook zijn dat je windowed speelt en iets op de achtergrond draait wat ook veel ram inneemt (soms zijn forums met aso sigs erg veeleisend).

Dolf is rechtvaardig!

quote:
DrProctor schreef op donderdag 10 november 2005 @ 12:53:
wat ik bedoelde was dat als de tegenpartij niet mods wil gebruiken omdat zn pc et niet trekt dan hebben de anderen een groot voordeel. (misschien te groot)
Wellicht, maar decursive kan je altijd draaien, als je wow kan draaien kun je decursive ook doen. Ik weet niet welke class jij speelt maar ik zou echt niet graag alles willen aanklikken, dat wordt dan toch echt veeeeeeeel te veeeeeeel werk joh..

ondertitel
Reg. datum: 03 augustus 2002

Maar als ze decursive gaan bannen hoe gaat dat dan ? Wordt je account dan gebanned als je het gebruikt of hoe gaat dat in zijn werk ?

veritas, aequitas

quote:
Zaren schreef op donderdag 10 november 2005 @ 13:00:
Maar als ze decursive gaan bannen hoe gaat dat dan ? Wordt je account dan gebanned als je het gebruikt of hoe gaat dat in zijn werk ?
Ze kunnen waarschijnlijk hun code zo aanpassen dat het gewoon niet mer werkt, hebben ze ook voor autotravel gedaan.

Dolf is rechtvaardig!

quote:
sebasgrif schreef op donderdag 10 november 2005 @ 13:01:
[...]

Ze kunnen waarschijnlijk hun code zo aanpassen dat het gewoon niet mer werkt, hebben ze ook voor autotravel gedaan.

Valt niet echt met elkaar te vergelijken, autotravel en decursive. Autotravel is een mod waar je zelf niets meer hoeft te doen, decursive is een bijkomstigheid, je moet zelf gaan beslissen wanneer je gaat decursen ivm mana regen..

Ik zou het echt heel jammer vinden als ze het gingen bannen..

Mr. Hollywood

quote:
Lol, gisteren op Bladefist had Craftwerk precies hetzelfde resultaat, één eitje over :P

Volgende week gaat de bitch down :)

Ravencrest >> Snappie / Warlock 80 >> Doria / Shaman 70 >> Wietzakje / Druid 70 >> Gixxer600 - Leipe shit ouwe!!!

quote:
MrVegeta schreef op donderdag 10 november 2005 @ 13:04:
[...]

Valt niet echt met elkaar te vergelijken, autotravel en decursive. Autotravel is een mod waar je zelf niets meer hoeft te doen, decursive is een bijkomstigheid, je moet zelf gaan beslissen wanneer je gaat decursen ivm mana regen..

Ik zou het echt heel jammer vinden als ze het gingen bannen..
Weet ik, ik zou het ook onterecht vinden als ze deze buffbots onmogelijk zouden maken. De vergelijking gaat ook alleen over de manier waarop Blizzard het onmogelijk zou kunnen maken of kunnen bannen.

Pray Hard
Reg. datum: 11 november 2004

zonder decursive worden een hoop mc bosses een stuk lastiger.

Turalyon Crulon 80 Prot Warrior / Jeannedarc 80 Prot Paladin

woooooooot :P

http://tweakers.net/nieuws/39792?

happy, happy, happy.

Bye, bye windows. Draaide het alleen voor WoW en had nog niet geprobeerd dit onder cedega te draaien (lazy) maar nu ik deze screenshot zie ga ik gelijk over.

Zijn er meer wow Linux gebruikers en zo ja wat is jullie ervaring van WoW onder linux?

Bulligan, Hooligan@Kazzak || Juzamdjinn, Holygan@Stormrage

Reg. datum: 29 september 2000

quote:
Puyol schreef op donderdag 10 november 2005 @ 11:35:
quote:
Is het bijvoorbeeld een wapen dan komt er vaak Ilusion Dust ofzo

Wapens leveren meestal essenses op. Bovendien is wat je krijgt simpelweg afhankelijk van item level.

quote:
Is het een armor piece dan komt er wat anders weer uit

'Wat anders' is vaag, en bovendien levert armour over het algemeen juist dusts op.

quote:
Uit Blue items komen altijd een Large Briljant Shard

Nee, uit blue items komt altijd een shard. Zo een beetje apart zijn als je level 20 BoPs een LBS op zouden leveren.

Sorry, maar je beschreef het niet in simpele bewoordingen. Je hebt gewoon geen enchanting, weet het niet, en had beter gewoon niet kunnen reageren want je post bevatte geen nuttige info :)

quote:
sebasgrif schreef op donderdag 10 november 2005 @ 11:47:
In de uitbruiding zouden crystals zitten toch? Nog zeldzamer/meer waard dan shards, komt uit epics (en hoger...) en is er voor de nieuwe enchantments.

Maar het blijft natuurlijk speculeren :)

Nee hoor. Epics gaan in de expansion Nexus Crystals opleveren i.p.v. shards, en dat is gewoon door Blizzard bevestigd. Ik neem aan dat epics dan wel minder zeldzaam worden, want anders worden die enchants echt belachelijk duur.

quote:
nemOzz schreef op donderdag 10 november 2005 @ 12:44:
klopt het btw dat decursive gebant wordt door blizzard ?

Blizzard wil addons gaan signen zodat alleen die waar zij het mee eens zijn gebruikt kunnen worden. Ze waren dingen als decursive aan het bekijken. Dat betekent niet dat decursive gebanned wordt natuurlijk. Lijkt me ook niet erg nuttig om dat te bannen.

quote:
MantaMania schreef op donderdag 10 november 2005 @ 13:49:
zonder decursive worden een hoop mc bosses een stuk lastiger.
Meh. Lucy kun je prima doen met groupbuttons bijvoorbeeld. Je kunt groupbuttons zo instellen dat hij een bepaalde knop alleen laat zien als een persoon debuffed/cursed/poisoned/etc. is. Erg handig. Decursive is handiger, maar met GB zou je het niet veel moeilijker krijgen. Punt is alleen dat ik niet zie wat het bannen van decursive voor positief effect heeft op het spel. Als je PC zo crap is dat decursive een probleem is, heb je in elke 40-man raid grote problemen.

Hydra wijzigde dit bericht 10-11-2005 14:25 (15%)

WoW: Zhazam - 80 Mage | Sammia - 80 Druid | Sannah - 7x Priest

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 36 37 38 39 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: