quote:
Puyol schreef op donderdag 10 november 2005 @ 11:35:
Onzin,onzin, onzin, dat is natuurlijk niet helemaal waar, dat overzicht wat jij gaf is natuurlijk harstikke mooi, maar ik beschreef het alleen in simpele bewoording. Dus niet al te beidehand gaan doen graag.

quote:
Is het bijvoorbeeld een wapen dan komt er vaak Ilusion Dust ofzo
Wapens leveren meestal essenses op. Bovendien is wat je krijgt simpelweg afhankelijk van item level.
quote:
Is het een armor piece dan komt er wat anders weer uit
'Wat anders' is vaag, en bovendien levert armour over het algemeen juist dusts op.
quote:
Uit Blue items komen altijd een Large Briljant Shard
Nee, uit blue items komt altijd een shard. Zo een beetje apart zijn als je level 20 BoPs een LBS op zouden leveren.
Sorry, maar je beschreef het niet in simpele bewoordingen. Je hebt gewoon geen enchanting, weet het niet, en had beter gewoon niet kunnen reageren want je post bevatte geen nuttige info
quote:
Nee hoor. Epics gaan in de expansion Nexus Crystals opleveren i.p.v. shards, en dat is gewoon door Blizzard bevestigd. Ik neem aan dat epics dan wel minder zeldzaam worden, want anders worden die enchants echt belachelijk duur.
quote:
Blizzard wil addons gaan signen zodat alleen die waar zij het mee eens zijn gebruikt kunnen worden. Ze waren dingen als decursive aan het bekijken. Dat betekent niet dat decursive gebanned wordt natuurlijk. Lijkt me ook niet erg nuttig om dat te bannen.
quote:
Meh. Lucy kun je prima doen met groupbuttons bijvoorbeeld. Je kunt groupbuttons zo instellen dat hij een bepaalde knop alleen laat zien als een persoon debuffed/cursed/poisoned/etc. is. Erg handig. Decursive is handiger, maar met GB zou je het niet veel moeilijker krijgen. Punt is alleen dat ik niet zie wat het bannen van decursive voor positief effect heeft op het spel. Als je PC zo crap is dat decursive een probleem is, heb je in elke 40-man raid grote problemen.
Hydra wijzigde dit bericht 10-11-2005 14:25 (15%)