Gathering of Tweakers

Quicksearch
Probleem!

We hebben 2 van die dingen hier thuis, werken al jaren naar tevredenheid.

Nou valt 1 er opeens uit, nadat in de auto de stop door schoot.

PNA100 deed het nog wel als je op de knoppen drukt, maar gaf geen schoege op het scherm

Harde reset gedaan
Nu blijft hij vragen om te calibreren op het scherm! continue prikken, en hij blijft verplaatsen naar de hoeken en dan weer opnieuw.

Wat is hier aan de hand?

Iemand enig idee?
Zou zonde zijn als ik hem moet afschrijven.....

touchscreen kapot?
Als je 'mis klikt' dan moet je hem steeds opnieuw doen...

Scherm goed schoonmaken (met beetje water of alcohol) en anders evt. de pda open maken zodat je de randjes van het touchscreen goed schoon kan maken...

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

Vreemde is dat je maar een hele lichte aanraking hoeft te doen voordat hij weer naar een ander vakje klikt!
Als ik nou hard moest drukken, dan zou dat plausibel zijn.

Daarvoor deed hij het uitstekend!

Ben inmiddels achter dat ie 2GB kaartje niet zo mocht. Nu 1GB erin draaien en vind ie kaartje zonder problemen. Bij 2GB kan ie m af en toe niet vinden. Afgelopen vakantie naar Oostenrijk deed ie het weer prima (mits je m nonstop aan sigaretten aansteker hangt).

http://www.chelloo.com - Handy voor UPC gebruikers.

Inmiddels al 5 keer Europa rond geweest met deze Medion. Geen enkel probleem gehad, mits je hem aan de stroom houdt (binnen een week is de accu leeg en kan je je navigatiesoftware opnieuw installeren).

Pentax K20D+K10D D-BG2 AF360FGZ F28/2.8 F50/1.4 F50/1.7 F50/2.8macro F100/2.8macro F135/2.8 F*300/4.5 FA77/1.8 Limited Sigma10-20 4-5.6 EX DG Sigma500/4.5 APO EX

awesome
Reg. datum: 21 december 2000

Bij mij doet ie 't ook nog steeds, maar het begint toch wel te kriebelen om een 'echt' navigatiesysteem te kopen hoor. Dat je elke keer de software er op nieuw moet opzetten. En soms wil die niet lekker opstarten. Liever een toestel dat altijd ready to go is.

heb er hier ook nog 2!

Beide doen nog dagelijks dienst.

Reg. datum: 31 augustus 2002

Eigenlijk ben ik er nog wel een beetje trots op ook... :+ :+ :+
Dat hij nog steeds werkt.

Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd

Mijne doet het ook nog steeds. Alleen als ik hem even niet gebruikt heb moet je inderedaad de navigatiesoftware opnieuw installeren. Maar dat was ook al toen hij nieuw was.

Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
My minicity

Mijn doos ziet er nog als nieuw uit :) maar de Medion is al een half jaartje dood... :(

heb nu navigon 6.2 erop ziet er mooier uit maar over de grenzen navigeren is een stuk waardelozer geworden (geen major roads meer)

Of je wel of niet goed bent in bier drinken maakt niet uit het is altijd leuk!

quote:
Eskimootje schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 22:42:
heb nu navigon 6.2 erop ziet er mooier uit maar over de grenzen navigeren is een stuk waardelozer geworden (geen major roads meer)
Navigon heeft er denk ik 1 week opgezeten....

(tomtom _/-\o_ )

Ik heb die van mij een half jaar geleden nog weten te verkopen. Toch wel vervelend dat de accu zo snel leeg was bij stand-alone navigeren. Heb nu een Asus A639, die navigeert een uurtje of 6 op een acculading.

Nog even een tip voor het herinstallatieprobleem: Sprite backup. Perfect backupprogramma. Schrijft de backup naar een exe file. Na een lege accu even de backup.exe starten en alles is weer terug.

Reg. datum: 02 april 2004

Ik vind het eigenlijk nog vervelender dat het ding zo snel leegloopt als je hem niet eens gebruikt (alle programma's gestopt), maar zolang je hem aan de lader, USB of autoaccu hebt is hij zijn geld dubbel en dwars waard, al zijn de originele kaarten wel wat gedateerd inmiddels.

De batterij is inderdaad erg snel versleten en is niet makkelijk bij te bestellen (zeker niet voor weinig).

Reg. datum: 24 januari 2000

quote:
Gianni Rombios schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 21:18:
De batterij is inderdaad erg snel versleten en is niet makkelijk bij te bestellen (zeker niet voor weinig).
Zit er een BP8CULXBIAN1 in, net zoals de oudere Medion-set?
Die heb ik via iemand op Marktplaats nieuw kunnen kopen voor weinig. Hij had erg veel accu's en types.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs.

Hmm de mijne bestaat inmiddels niet langer maar dit lijkt me een goede tip!

quote:
RuudDude schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 20:29:

Nog even een tip voor het herinstallatieprobleem: Sprite backup. Perfect backupprogramma. Schrijft de backup naar een exe file. Na een lege accu even de backup.exe starten en alles is weer terug.
Dat lijkt mij mooi !!!
Ik heb hem inmiddels geprobeerd. Maar hij maakt bij mij geen exe aan.
Maar een backup file wat alleen is te starten met sprite.

Met welke versie werk jij van sprite ?

driel24 wijzigde dit bericht 23-02-2008 15:58 (14%)

Gevonden! zit een beetje verstopt in de settings.
sprite werkt echt goed !!

TTN7 draait nu ook op het oude beestje, welliswaar niet supersnel, maar wel dus de nieuwe kaarten etc.

De 2 die ik had, zijn beide een beetje aan het overlijden.....

Meesterlijke apparaten voor het geld!

quote:
TD-er schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 21:36:
[...]

Zit er een BP8CULXBIAN1 in, net zoals de oudere Medion-set?
Die heb ik via iemand op Marktplaats nieuw kunnen kopen voor weinig. Hij had erg veel accu's en types.
Heb je ook een naam/e-mail? Mijn accu is echt aan vervanging toe, verder werkt het allemaal nog redelijk goed.

Ik heb hem ook nog steeds :) De accu is wel ver heen inmiddels en ik heb nog steeds de originele kabel. Als ik de datakabel nog kan vinden probeer ik ook eens of ik er niks nieuwers op kan zetten :)

Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
My minicity

Reg. datum: 24 januari 2000

quote:
hemiparo schreef op maandag 21 juli 2008 @ 23:33:
[...]

Heb je ook een naam/e-mail? Mijn accu is echt aan vervanging toe, verder werkt het allemaal nog redelijk goed.
Ik heb even gekeken, maar hij had geen actuele advertentie staan.
Ik kwam net wel deze tegen, maar dat is dus van iemand anders.
Als je je berichten aanzet, wil ik je zijn gegevens wel even toesturen.

TD-er wijzigde dit bericht 22-07-2008 00:24 (6%)

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws