Gathering of Tweakers

Quicksearch
got oh got....

quote:
Lilly schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 15:02:
Dag jongens en meisjes,

heeft iemand van jullie een externe GPS-antenne voor de MDPNA100 gekocht? Zo ja, wat voor stekker zit daar aan? Ik heb via eBay een externe antenne gekocht, met een MC-stekker, omdat die op de MDPNA100 zou horen, maar de stekker is te dik voor het gat in de behuizing! :|
Nu kan ik natuurlijk dat gat wel wat groter maken, aangezien het maar plastic is, maar dat lijkt me een beetje zonde als dan achteraf blijkt dat de stekker nog niet past... En misschien blijft het afsluitdopje dan ook niet meer zitten.

als je er 1 moet hebben moet je even mailen.
Ik heb er hier 1 liggen van de medion, maar na 1 keer gebruiken besloot m'n vader dat hij het makkelijker vond hem gewoon wat hoger op het raam te plakken (waar de gps wel goed werkt).

even inspiratieloos..

Graag gedaan!

Helaas gisteren mijn pna100'tje overleden:

http://www.computer-tuning.nl/images/pna100.JPG

Is te diep in dashbordkastje gelegd...kastje dicht... krak.
Wel een verzekeringsgeval dit gelukkig, maar jammer dat er nogsteeds geen pda/gps combinatie voor het dit geld te krijgen is. Ik denk dat ik nu maar voor de mio168 ga.

(of is de dagwaarde van zoiets onafhankelijk van de aankoopsprijs?)

Tutti-frutti wijzigde dit bericht 09-05-2006 17:13 (11%)

quote:
Tutti-frutti schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 17:12:

[afbeelding]

Wel een verzekeringsgeval dit gelukkig, maar jammer dat er nogsteeds geen pda/gps combinatie voor het dit geld te krijgen is. Ik denk dat ik nu maar voor de mio168 ga.

Ben je daar voor verzekerd? Onder welke verzekering valt dat dan?

Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
My minicity

Graag gedaan!

quote:
Marzman schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 13:00:
[...]

Ben je daar voor verzekerd? Onder welke verzekering valt dat dan?
Degene die hem per ongeluk kapot heeft gemaakt doet beroep op zijn wa verzekering :)

LPG ftw

quote:

[afbeelding]

zou ik zelf niet doen (die 168) want die is niet heel stevig ofzo (heb hem zelf ook, stekkerverbinding is half afgebroken en dat gebeurt heel vaak).. Zou dan liever iets meer geld uitgeven

Koffie?
Ja, Lekker

Ik wil voor deze pda een 2 Gb sd kaartje gebruiken... heeft iemand dit al eens getest?
Op internet kan ik het niet vinden!

Reg. datum: 09 oktober 2001

Ik heb een 2Gb trancend 150x speed SD kaartje in gebruik; werkt prima.

TdV wijzigde dit bericht 22-05-2006 12:15 (5%)

quote:
TdV schreef op maandag 22 mei 2006 @ 12:14:

_/-\o_ _/-\o_

En laat ik die nou net op het oog hebben!!!
Thanks! :Y)

quote:

Hey Tutti,

Ik ben mn synchro kabel kwijt van mijn PNA100, aangezien de jouwe stuk is zou ik graag wat onderdelen van je overkopen.

Wat zeg je ervan om je synchro kabel en je accu te verkopen?

mvg Maurice Boonman
email: mboonman@{remove}hotmail.com

Graag gedaan!

quote:
aegir2002 schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 11:34:
[...]

Hey Tutti,

Ik ben mn synchro kabel kwijt van mijn PNA100, aangezien de jouwe stuk is zou ik graag wat onderdelen van je overkopen.

Wat zeg je ervan om je synchro kabel en je accu te verkopen?

mvg Maurice Boonman
email: mboonman@{remove}hotmail.com
Prima. Ik heb je toegevoegd op msn.

quote:
TdV schreef op maandag 22 mei 2006 @ 12:14:

Nou das lekker dan...

2 Gb trancend kaartje gekocht... in die medion gepropt!!!
Idd werkt als een tierelier!!!

Tot 980 Mb en daarna is het over... Oftewel compatible tot 1Gb en daarna is het over!

Of doe ik iets verkeerd... (is er misschien nieuwe firmware?)

Reg. datum: 09 oktober 2001

quote:
Smarty77 schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 13:53:
[...]

Nou das lekker dan...

2 Gb trancend kaartje gekocht... in die medion gepropt!!!
Idd werkt als een tierelier!!!

Tot 980 Mb en daarna is het over... Oftewel compatible tot 1Gb en daarna is het over!

Of doe ik iets verkeerd... (is er misschien nieuwe firmware?)
Ik heb hem gewoon in gebruik; de pda herkent hem ook als 2gb kaartje; ziet hij dat bij jou ook? Volgens mij heb ik hem wel gevuld met de card reader; misschien dat je dat proberen kan?

quote:
TdV schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 14:20:
[...]

Ik heb hem gewoon in gebruik; de pda herkent hem ook als 2gb kaartje; ziet hij dat bij jou ook? Volgens mij heb ik hem wel gevuld met de card reader; misschien dat je dat proberen kan?

Ik heb bijv een mio map of tomtom map van 1,3 Gb met cardreader gekopieerd... Dit gaat goed maar dan worden de bestandjes niet gelezen! Ik heb het getest doormiddel van 975 Mb via de cardreader en daarna 10 Mb via de activesync kabel... zo kwam ik erachter dat ie precies tot 1Gb vult en dan krijg je een sector not found error...

Alles beneden de 1 Gb gaat goed! Hij geeft wel aan dat het een 2 Gb kaartje is en geeft ook de hoeveelheid vrije ruimte aan tot 2 Gb.

DoS porfavor

iemand TT6 draaiend op deze unit? werkt dat soepel? proberen waard?

Ik draai nu ff Navigon, het berekenen van routes duurt me wat lang, TT5 was daar sneller me.

Reg. datum: 31 augustus 2002

Werkt ! geen probleem.

Je kunt alleen het scherm niet meer draaien.... jammer

Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd

DoS porfavor

installatie geen probleem... draaien wel.. als ik TT voor de eerste keer start vraagt hij naar de voices. Deze zijn allemaal "grayed out", kan er dus geen enkele selecteren, kortom hij ziet de geheugenkaart niet.

Ik heb op mijn pda ook een "flash drive" die "My Flash Drive" heet. Als ik daar de voices map naar toe kopieer ziet hij wel stemmen. Kortom hij gaat op de verkeerde plek kijken naar stemmen en kaarten.

Hoe draai ik het zo zodat hij wel op de kaart gaat kijken? ergens een instelling?

de voices even naar de navigater voices kopieren.
In het apparaat zelf. Dan doen ze het wel.

Reg. datum: 17 augustus 2000

kun je in dit navigatiesysteem ook flitspalen intregeren? zoja, dan ga ik hem zeker halen :)

Wii Friend Code: 1506-3419-8302-9120

got oh got....

je bedoeld hem een jaar na dato nog halen? :+

kijk even naar de TS, is al ruim jaar oud :>

mockingbird wijzigde dit bericht 06-10-2006 19:30 (35%)

even inspiratieloos..

Reg. datum: 17 augustus 2000

Stom |:(

Ik kan het natuurlijk altijd nog proberen :D

Wii Friend Code: 1506-3419-8302-9120

Reg. datum: 02 april 2004

Het lijkt er anders verdacht veel op dat hij nog gewoon te koop is (MD 95853, ¤ 299,=). Hij is wat duurder, maar je krijgt wel "west-europa" op de kaart erbij, al is de kaart inmiddels wel wat oud (2004).

299 is duur voor een navigatiesysteem van een jaar oud,
afgelopen week hadden ze nog voor 199 een pna bij de aldi
(die ook perfect tomtom 5 draait)

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

Reg. datum: 02 april 2004

quote:
Jimbolino schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 01:41:
299 is duur voor een navigatiesysteem van een jaar oud, afgelopen week hadden ze nog voor 199 een pna bij de aldi (die ook perfect tomtom 5 draait)
De naam is wat verwarrend, maar het is een PDA, met alles erop en eran, not just a simple PNA. Het enige wat je nog nodig zou kunnen hebben is een SD-kaartje van 1 GB ofzo, voor extra kaartjes en/of mp3's. Lees anders het topic even door ;) en ja, TT schijn je er ook op te kunnen draaien, al zou ik niet weten waarvoor je dat zou willen, want de Navigon-software bevalt me nog steeds prima.
dat aldiding is trouwens niet meer te koop, dus daar heb je sowieso niks aan.

quote:
Toff schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 02:08:
[...]
en ja, TT schijn je er ook op te kunnen draaien, al zou ik niet weten waarvoor je dat zou willen, want de Navigon-software bevalt me nog steeds prima.
europa kaarten misschien ;)

wil mijn Navigon eraf halen en TomTom 5 of 6 erop zetten.. hoeveel geheugen kost 5/6 met Europa kaart? Of bijv alleen Benelux ? Zit nu nog alleen 256 kaartje in zoals ik m oorspronkelijk kocht. En hoe moet ik te werk gaan met installeren TomTom op PNA100 ?

Navigon duurt veeel te lang iedere keer met opstarten zeker met vinden van satellieten en route berekenen.
Is er tevens al iets op te vinden om 'm echt uit te zetten. Iedere keer als ik m nu gebruik is ie leeg en moet ik alles weer configureren zeer irritant.

http://www.chelloo.com - Handy voor UPC gebruikers.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws