Nou ik heb em ook even getest. Hij was dus voor mijn pa gekocht, maar die kwam niet ver aangezien zijn auto een warmtewerende voorruit heeft en dus geen tot weinig bereik heeft.
Dus maar in mijn auto gegooid, ik heb zelf een "oude" Medion (40600 ofzoiets) dus daar kan ik em mee vergelijken.
Ik ga even uit van TomTom 5 aangezien ik die bij de andere Medion heb gekocht en dus die heb ik geinstalleerd op deze Medion.Eerst had ik even problemen met de fix, maar na een kwartiertje rondrijden was ie gewoon goed en berekent hij snel de route, herbereken gaat ook helemaal prima.
In vergelijking met mijn andere Medion is deze nieuwe even goed. Wel ietsje trager maar dat is bijna niet te merken.
Ik houd deze dus, mijn pa koopt er geen een meer aangezien dat toch niet gaat werken en ik gooi mijn oude Medion het raam uit, omdat die nog met kabeltjes werkt en dat is gewoon te veel werk om even snel te pakken.
Al met al top ding zeker voor die prijs!
Archie_T wijzigde dit bericht 04-11-2005 22:27 (8%)
Hardware: IBM Z61p, IBM A31, IBM A31p, Dell Dimension 2400, Shuttle S33G5 (Q6600) en Blackberry 8310.