quote:
Spotmatic schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 14:31:
Goed dat ik dit topic heb gelezen! Ben als een gek naar de plaatselijke Scapino geracet, waar er nog 4 beschikbaar waren. Het verbaasde me dat ze nog niet verkocht waren, maar toen viel me de grote poster boven de (lege) dozen met navigatiesystemen op: nu van 399 euro voor 369 euro! Even snel geïnformeerd bij de kassa en inderdaad, de prijs was veranderd in 184 euro. Snel eentje meegenomen dus.
Eerste indruk: voor 184 euro ben je spekkoper! Alles zit erbij, naast een autohouder zelfs een fietshouder. Kopen dat ding! Dit is geen geld voor een pocket PC onder Windows Pocket PC 2003 met geïntegreerde navigatie!
ik heb hem gekocht
maar de batterij moet eerst 24h geladen worden kan hem dus nog niet echt testen
een aantal dingen zijn mij wel opgevallen
1. Er zit geen tasje bij (hievoor moest ik Medion bellen)
Ik snap 1 ding niet er zit een CD bij van Medion Navigator quick installer, ik krijg hem niet aan de praat ( weet niet hoe)
een andere CD zit er bij met Kaarten van Belgie nederland en luxemburg zit er ook bij en verder 1 voor de active sync (die laatste heb ik dus wel geinstalleerd)
Echter er valt 1 ding op: De kaarten stonden er al op zonder enige installatie en sterker nog ik kon ook straten in parijs opzoeken en duitsland
2. Ik ben binnen en aangezien hij dus eerst geladen word (24 H) kan ik de navigatie niet testen:
"GPS-ontvanger werd herkend, maar er is geen bruikbaar signaal beschikbaar.
De ontvangst is gestoord (bijv. garage) of de ontvanger wordt geinitialiseerd."
Als je klikt op navigatie starten krijg je dit:
"momenteel is er geen GPS-signaal beschikbaar de route begeleiding iwordt automatisch gestart, wanneer het GPS-signaal beschikbaar is"
Ik kan dus nog niets zeggen over de navigatie-kwaliteiten van dit ding, alleen kaartjes van een adres kun je opvragen.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ps. zelfs met mijn hoofd/pocketpc uit het raam krijg ik nog geen signaalop de eerste verdieping van mijn eengezins-woning.

betekent dit dat hij een slechte GPS-ontvanger heeft?
http://img356.imageshack.us/my.php?image=photo01693ut.jpg
http://img356.imageshack.us/my.php?image=photo01704fv.jpgbabybox wijzigde dit bericht 04-11-2005 15:57 (25%)