welke packs gebruik jij precies voor parken / bossen / bomen?
-intro:off -CustomResolution:enabled -r1680x1050 <--toevoegen aan je snelkoppeling. [resolutie aanpassen naar wat jij wilt]switchboy schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 17:18:
[...]
Hoe heb jij het spel breedbeeld gekregen? De hoogste resolutie die ik kan kiezen is 1280, dus speel ik met twee zwarte balken aan de zijkant.
@ElmarO: serieus mooie plaatjes.
Only fools are enslaved by time and space.
Voor de Trail Parks gebruik ik die van Jeronij.SoaDmaggot schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 17:26:
welke packs gebruik jij precies voor parken / bossen / bomen?
Trail Park White
Trail Park Tarmac
Park Fenches V2 Gebruik hier zelf nog V1 van. Mocht je die liever willen dan hoor ik het wel.
En de parkeerplaatsen die ik gebruik:
Parking Lot Set
Voor de ondergrond gebruik ik Cycledoggs Columbus Terrain Snowcapped Mod
Voor de bomen gebruik ik die van pegasus en van cycledogg.
PEG Seasonal Woods V206b
Heb de PEG Random Woods samen met die van Cycledogg maar in een rar-bestand gezet. Voor die van Cycledogg heb je 3 verschillende nodig, maar ik kan er maar één voor Windows vinden. De rest is voor de Mac.En van de PEG Random Woods kon ik alleen maar een verouderde versie vinden.
Bomen.rar
Qua energiecentrales is de Hardun Coal Power Plant ook wel een aanrader. Levert meer energie en vervuild een stuk minder dan de kolencentrale uit SC4.
Dank je.LoneRanger schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 17:43:
[...]
-intro:off -CustomResolution:enabled -r1680x1050 <--toevoegen aan je snelkoppeling. [resolutie aanpassen naar wat jij wilt]
@ElmarO: serieus mooie plaatjes.
Anoniem: 25206
Hoe verbeter ik de efficiency van mijn waterpompen?
ik heb nu namelijk 1 uber-pomp en 8 normale waterpompen verspreid door m'n stad (150k) maar ze draaien allemaal op halve kracht!
nu lopen ze weer te bleren om meer water, ik betaal me al scheel aan die pompen!
ik heb nu namelijk 1 uber-pomp en 8 normale waterpompen verspreid door m'n stad (150k) maar ze draaien allemaal op halve kracht!
nu lopen ze weer te bleren om meer water, ik betaal me al scheel aan die pompen!
Anoniem: 111813
@ ElmarO: hoe verwijder je die plugins ? (diegene met een .exe bestand, wel te verstaan)
Want ik zit met een probleempje. Ik had gisteren die plugins geïnstalleerd, maar nu crasht mijn Simcity automatisch naar de desktop, zonder enige melding.
Want ik zit met een probleempje. Ik had gisteren die plugins geïnstalleerd, maar nu crasht mijn Simcity automatisch naar de desktop, zonder enige melding.
zo nu en dan kan je ze gewoon uninstallen via add/remove software. Zo niet, zal je even in je mijndocumenten/SimCity 4/Plugins map moeten zoeken naar die plugin, en hem handmatig verwijderenAnoniem: 111813 schreef op woensdag 19 september 2007 @ 15:40:
@ ElmarO: hoe verwijder je die plugins ? (diegene met een .exe bestand, wel te verstaan)
Kleine update.

Op het zuidelijk gelegen schier-eiland bevind zich een vissersdorpje wat nauwlijks nog mag uitbreiden.
Ten oosten ligt een klein industrie gebied wat verder gaat in de aangrenzende regio.
Er zijn plannen voor uitbreiding van de haven met in ieder geval 2 extra haven modules en wat extra industrie.
Voor de overige eilanden is nog geen bestemmingsplan.
Het vissersdorpje.

Alleen nog wat vegetatie en dan ben ik wel tevreden.
Een regio update doe ik wel als ik weet wat ik aan moet met deze super grote regio. [amazon]
De vissershaven is van pegasus, te vinden op ST
De havens zijn van Somy, van een Japanse site geplukt.

Op het zuidelijk gelegen schier-eiland bevind zich een vissersdorpje wat nauwlijks nog mag uitbreiden.
Ten oosten ligt een klein industrie gebied wat verder gaat in de aangrenzende regio.
Er zijn plannen voor uitbreiding van de haven met in ieder geval 2 extra haven modules en wat extra industrie.
Voor de overige eilanden is nog geen bestemmingsplan.
Het vissersdorpje.

Alleen nog wat vegetatie en dan ben ik wel tevreden.
Een regio update doe ik wel als ik weet wat ik aan moet met deze super grote regio. [amazon]
De vissershaven is van pegasus, te vinden op ST
De havens zijn van Somy, van een Japanse site geplukt.
[ Voor 3% gewijzigd door LoneRanger op 19-09-2007 20:50 ]
*subtiel schopje*
Er is een nieuwe mod uit [al een tijdje] die de nachten donkerder maakt.
Sterker nog de dag/nacht sequentie is verbeterd.
http://gizmo.lunarpages.c...n=downloads&d=Effect+Mods
Je moet je daar wel eerst aanmelden.

alle 3 klikbaar natuurlijk.
Er is een nieuwe mod uit [al een tijdje] die de nachten donkerder maakt.
Sterker nog de dag/nacht sequentie is verbeterd.
http://gizmo.lunarpages.c...n=downloads&d=Effect+Mods
Je moet je daar wel eerst aanmelden.

alle 3 klikbaar natuurlijk.
Anoniem: 222293
word wel erg donker idd
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 222293 op 27-09-2007 15:47 ]
LoneRanger: ik ga het maken van die TS helaas niet redden binnen afzienbare tijd. Ik zit op het moment midden in een bedrijfsovername, en heb daar omheen een heel circus waar ik mee bezig ben 
Mocht jij wat willen beginnen: be my guest
Mocht jij wat willen beginnen: be my guest
http://www.megaupload.com/nl/?d=2ST96XOI
Weegt 24MB, geen geluid, reso 800x500, lengte 42sec.
@SoadMaggot: zal kijken wat ik kan doen en succes met de overname + circus.
LoneRanger schreef op donderdag 27 september 2007 @ 17:45:
[...]
http://www.megaupload.com/nl/?d=2ST96XOI![]()
Weegt 24MB, geen geluid, reso 800x500, lengte 42sec.
@SoadMaggot: zal kijken wat ik kan doen en succes met de overname + circus.
offtopic:
Welke codec is dat?
.
Laat maar. Fraps dus
.
Welke codec is dat?
Laat maar. Fraps dus
Grappig filmpje, maar het is inderdaad wel erg donker
[ Voor 10% gewijzigd door zwik op 28-09-2007 10:54 ]
Tja het is idd een stuk donkerder maar het ziet er echt superstrak uit.
Ach, ik heb wel vaker dat ik SC4 start en gewoon een beetje aan het staren ben ipv bouwen.
Af en toe een boompje plaatsen of toch een tukje leeg terijn zonen.
Overigens ben ik bezig met een nieuwe TS en die is voor ongeveer 60% af.
Ik heb geen l33t skilz wbt html dus het duurt nog wel eventjes.
Hopelijk begin van de avond.
Iemand nog een goede titel want het moet eigenlijk wel duidelijk zijn dat het Spel door de comunity sterk verbeterd/veranderd is.
[PC/MAC]SimCity4 - Deluxe ......?
The next generation?
Enchanged?
pff...
Ach, ik heb wel vaker dat ik SC4 start en gewoon een beetje aan het staren ben ipv bouwen.
Ik heb geen l33t skilz wbt html dus het duurt nog wel eventjes.
Hopelijk begin van de avond.
Iemand nog een goede titel want het moet eigenlijk wel duidelijk zijn dat het Spel door de comunity sterk verbeterd/veranderd is.
The next generation?
Enchanged?
pff...
Dat is inderdaad een heerlijke manier om te spelen. Doe ik ook regelmatig. Lekker alles zijn gang laten gaan. Heerlijk...LoneRanger schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 13:54:
Tja het is idd een stuk donkerder maar het ziet er echt superstrak uit.![]()
Ach, ik heb wel vaker dat ik SC4 start en gewoon een beetje aan het staren ben ipv bouwen.![]()
Money for nothin' and your chicks for free
Enhanced dan ^^LoneRanger schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 13:54:
Tja het is idd een stuk donkerder maar het ziet er echt superstrak uit.![]()
Ach, ik heb wel vaker dat ik SC4 start en gewoon een beetje aan het staren ben ipv bouwen.![]()
Ik heb geen l33t skilz wbt html dus het duurt nog wel eventjes.![]()
Hopelijk begin van de avond.![]()
The next generation?
Enchanged?
pff...
Maar een titel .. sja
[platform]Sim City 4 Deluxe - Revisited
Opnieuw bezocht, catchy maar het moet duidelijk zijn dat het meer is dan 3 a 4 jaar geleden.Solid Seal schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 14:21:
[...]
Maar een titel .. sja
[platform]Sim City 4 Deluxe - Revisited
Revised?
2007?
XXL?
Dit topic is gesloten.