Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Monolith Presents:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~gertvy/logo%20fear.jpg

Intro
In de herfst van dit jaar komt Monolith, bekend van de hoog geprezen No One Lives Forever reeks en Aliens vs Predator 2,met een geheimzinnige FPS shooter, genaamd F.E.A.R. Er is nog maar bitter weinig over bekend, maar 1 ding is zeker: koop jullie maar een verse doos pampers, want je zal ze nodig hebben.

Het lijkt erop dat Monolith opnieuw de weg inslaat in het genre waar ze nog steeds de meester in zijn: de horror shooters. Zo is al eerder Aliens vs Predator vermeld, een spel voor alleen echte mannen, om lekker in het donker te spelen. Dit zal net hetzelfde worden met F.E.A.R, maar dan nog groter, mooier en vooral angstaanjagender.

Ook over het verhaal is nog niet veel geweten, een bewuste keuze van Monolith, zodat de speler alles zelf kunnen ontdekken terwijl ze spelen, en dus niet gespoiled kunnen worden. Alleen is geweten dat jij een lid bent van het F.E.A.R team. F.E.A.R staat voor 'First Encounter Assault Recon', een soort hoger politie force zeg maar. Het verhaal begint wanneer een paramilitary eenheid in een gebouw van een belangrijk en hooggeplaatst bedrijf, binnenstormt en gijzelaars neemt, maar vreemd genoeg geen eissen stelt. De overheid laat dit natuurlijk niet zomaar gebeuren, en stuurt 'special operations teams' , een soort delta force, naar binnen om de situatie naar hun hand te zetten. wanneer er van hen niets meer wordt vernomen, doen ze een beroep op F.E.A.R. Nu is het jouw beurt om te bewijzen dat jij de beste bent. Tijdens je tocht door het gebouw, vind je overal opengereten lichamen, kladders bloed op de muren,... Vroeg er iemand om sfeer, wel sfeer is what you get. Hopelijk zal deze gore zijn tol niet eisen, want waarschijnlijk stevent F.E.A.R dan op een 18+ rating af. En dan heb je natuurlijk nog het mysterieuze kleine meisje, die plots voor jou in een lift staat, die leden van het 'special operations team' gewoon uiteenscheurt,... Veel vragen blijven onopgelost, allemaal om wanneer je de game speelt, steeds weer voor verrassingen te staan

Screenshots
Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Ronn/200505/small1115642822_1.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Ronn/200505/small1115642822_0.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200411/small1100952821_2.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/PjotrStroganov/200408/small1092823598_0.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/PjotrStroganov/200408/small1092823598_2.jpg

Movies
Zeker het bekijken waard:

E3 2005 Trailer

F.E.A.R. E3 2004 Demo-Trailer

F.E.A.R. Multiplayer movie

F.E.A.R. Trailer #1

Preview's
Preview's vind je hier:
IGN
Gamespot

Website
Officiele website: http://whatisfear.com/us/

Multiplayer Beta
Sierra Entertainment, Monolith en FilePlanet geven aan gamers wereldwijd de kans om exclusief deel te nemen aan een Beta test voor de dit jaar geplande First Person Horror Shooter F.E.A.R. Het enige dat je hoeft te doen is je in te schrijven via de onderstaande link.

Outro

F.E.A.R. lijkt een erg goede aktie-horror game te worden met veel echt enge horror en veel echt intense actie bijgestaan door superieur geluid en graphics die niet onder doen voor games als Half-Life 2, Far Cry, en Doom 3.

Daarbij komt nog dat Monolith bekent staat op z'n goede games en dus een reputatie heeft hoog te houden

Een game om naar uit te kijken dus.

Nu mogen jullie....

FEAR SERVERS:

Naam: [GoT] TDM Server #1
IP: 80.57.69.172:27888
Admin: NeHoX

[ Voor 18% gewijzigd door Phyxion op 24-08-2006 15:44 ]

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:47

Wildfire

Joy to the world!

Had net ff een "The Grudge"-ervaring...

(voor diegenen die niet gespoiled willen worden, ik zit ergens bij The Executive Offices)

spoiler:
Ik kijk op een security monitor, loopt er zo'n spookverschijning voorbij. Ok, dat was nog niet de schrik. Maar vervolgens steekt dat meisje opeens haar kop voor de camera... yikes! Echt net zoals in The Grudge...

[ Voor 21% gewijzigd door Wildfire op 18-10-2005 21:36 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technicality
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22-06 11:53

Technicality

Vliegt rechtsom...

Wildfire schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 20:47:
Had net ff een "The Grudge"-ervaring... [insert spoiler]..
Zou je dat tussen spoiler tags kunnen plakken, dis nie leuk voor mensen die het spel nog niet hebben gespeeld (zoals ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quickshifter
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-06 23:00
http://rapidshare.de/file...ressions__Small_.wmv.html

F.E.A.R first impressions, by Furbyk1ller >:)

enjoy :*)

(ohja dit filmpje kan ook spoilers bevatten!!!!!!)

[ Voor 17% gewijzigd door Quickshifter op 18-10-2005 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156664

foutje

[ Voor 91% gewijzigd door Anoniem: 156664 op 18-10-2005 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluk-Kluk
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-06 20:52

Kluk-Kluk

laat maar vallen.....

Ik zag de game vandaag liggen in de winkel, heb zitten twijfelen of ik hem mee zou nemen. Na het doorlezen van deel 1(!) snap ik dat ik dit wel had moeten doen :p

Powered By C8H10N4O2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaggy
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-06 19:59
Heftig spel!
Heb het net uitgespeeld, helaas.

Multiplayer op LAN is super, zelfde sfeer, te gekke melee moves.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Ik heb hem vandaag ook gekocht..

Wat een superspel!!!! de demo was al super, maar dit is nog beter.

spoiler:
Dacht voordat ik begon dat ik weer het eerste level van de demo moest spelen, maar dit is totaal anders!! wat geweldig. De extra content op de dvd is ook echt de mooite waard om te bekijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Laatst online: 22:43
Furbyk1ller schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 21:22:
http://rapidshare.de/file...ressions__Small_.wmv.html

F.E.A.R first impressions, by Furbyk1ller >:)

enjoy :*)

(ohja dit filmpje kan ook spoilers bevatten!!!!!!)
Ik heb genoten van je filmpje, hoe heet dat nummer van Rammstein in jouw filmpje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keldererik
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-05 01:08
Heb hem ook vandaag gekocht en gespeeld, alleen draait hij niet met veel fps op een 6800GT256mb, maar goed dat ik volgende week een 7800gtx extreme ga halen :D Prachtig spel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111703

Whaha dit is echt net zoals the grudge soms, dat irri meisje wat je op onverwachte plekken weer loopt te fucken ;)

spoiler:
Hoe krijg ik in hemelsnaam die gasten met die rare blauwe ogen en die 2 platen op hun schouders neer? De eerste die ik tegenkwam liep tegen een prox. mine aan dus die was snel neer :P Met shotgun lijkt het een eeuwigheid te duren en ik wordt altijd ge-oneshot door die belachelijke aim die ze hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:58
sjaakhaar schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 21:51:
[...]

Ik heb genoten van je filmpje, hoe heet dat nummer van Rammstein in jouw filmpje?
Heb hem ook even gekeken, mooi filmpje :P het nummer is Benzin, zoals je ook in het begin van het filmpje ziet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Anoniem: 111703 schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 22:26:

[..]

spoiler:
Hoe krijg ik in hemelsnaam die gasten met die rare blauwe ogen en die 2 platen op hun schouders neer? De eerste die ik tegenkwam liep tegen een prox. mine aan dus die was snel neer :P Met shotgun lijkt het een eeuwigheid te duren en ik wordt altijd ge-oneshot door die belachelijke aim die ze hebben :P
Gewoon schieten, veel schieten. Zoals altijd met sterkere vijanden: meer schieten of groffer geschut inzetten.

spoiler:
Zo krijg je in de game op een gegeven moment een raketwerper en later in de game zelfs een soort deathray waarbij normale soldaten met één schot meteen tot een smeulend skelet vergaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-06 08:35
Idd een grappig filmpje, ik denk (lijkt me vrij logisch) dat het nummer Benzin heet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Na de demo gespeeld te hebben krijg ik een heel erg sterk Max Payne gevoel :P.

Wel een leuk spel en mooi spel. Goed uitgewerkt enzo. Eindelijk weer eens een shooter die het waard is om te spelen 8).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Cool fimpje ja, hmm ik ga eerst maar is rondvragen hier en daar en rondkijken of mijn pc 't wel aankan op 'n voor mij acceptabele weergave! Ik weet dat ik geen supersysteem heb, maar ik wil wel gewoon met 'n leuke resolutie kunnen spelen! Ik heb namelijk nooit verstand van m'n videokaart en of deze nu wel of juist niet goed is ofzo? Kan ik met onderstaande specs F.E.A.R een beetje normaal spelen (op 1280 x 1024?)

Moederbord Gigabyte, K8NF-9, NF4, D-DDR, PCI-E, Soc 939
Processor(s) Soc939 AMD64 3200+ (2,0G) 512 kb Box VENICE
Geheugen 2 maal: 512mb DDR400 PC3200 Brand/3rd geheugen
Videokaart(en) Club3D GF 6600 GT 128 mb PCI-Express D/T

Als ik zo'n vraag hier niet mag stellen, omdat er overal al 'minimum specs' staan enzo, dan spijt 't me, maar 't gaat me dus vooral om m'n videokaart, of die nou 'n beetje compitabel is of niet :?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-06 08:35
CLB schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 23:04:
Cool fimpje ja, hmm ik ga eerst maar is rondvragen hier en daar en rondkijken of mijn pc 't wel aankan op 'n voor mij acceptabele weergave! Ik weet dat ik geen supersysteem heb, maar ik wil wel gewoon met 'n leuke resolutie kunnen spelen! Ik heb namelijk nooit verstand van m'n videokaart en of deze nu wel of juist niet goed is ofzo? Kan ik met onderstaande specs F.E.A.R een beetje normaal spelen (op 1280 x 1024?)

Als ik zo'n vraag hier niet mag stellen, omdat er overal al 'minimum specs' staan enzo, dan spijt 't me, maar 't gaat me dus vooral om m'n videokaart, of die nou 'n beetje compitabel is of niet :?
Je zou het denk ik wel op die resolutie kunnen spelen maar dan moet je de details e.d. gewoon veel lager zetten. Ik zou het gewoon proberen. Desnoods zet je de resolutie gewoon wat lager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Ik had de DEMO wegens tijdgebrek maar kort gespeeld. Vanmiddag echter de retail gekocht maar dit is wel erg vet moet ik zeggen. :o

Lekker sfeertje, waanzinnige visuele effecten, super 5.1 surroundeffecten en goede AI.

Als je door zo'n plas bloed loopt moet je ns op het geluid letten. :P
Erg cool gedaan. Helaas zie je nog net niet je voetstappen in bloed verschijnen.

Ook tof is hoe die gasten wegstrompelen als je ze aangeschoten hebt.

Ik speel nu op 1280*960@85hz 2*FSAA, 16*AF en TA staat op Supersampling verder staat alles handmatig op maximaal ingesteld en dat is heel goed te doen.

Ja ik ben vooralsnog erg blij met dit spel !

ps: bij mij is er nog een bug dat ie de refreshrate op 1280*960 op 75hz instelt. Het is bij mij opgelost door de desktop alvorens de game op te starten op 1280*960@85 in te stellen.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wwillem schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 22:58:
Na de demo gespeeld te hebben krijg ik een heel erg sterk Max Payne gevoel :P.

Wel een leuk spel en mooi spel. Goed uitgewerkt enzo. Eindelijk weer eens een shooter die het waard is om te spelen 8).
idd de nachtmerries van max payne. dat was het!! |:( ik dacht al een hele tijd dat het gevoel zo bekend voorkwam~!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-04 06:55

darkphoenix

Chikara

Whaha dit is echt net zoals the grudge soms, dat irri meisje wat je op onverwachte plekken weer loopt te fucken ;)

spoiler:
gewoon slowmo mode, inzoomen, op ogen blijven mikken en van links naar rechts bewegen zodat je niet geraakt wordt. vond ze eerst moeilijk maar zijn eigenlijk ...als je ze door hebt best makkelijk alleen hebben ze veel lood nodig om dood te gaan.

oh ik heb nog wel een zelf gemaakt beetje kinderachtig filmpje die ik kan uploaden!

http://media.putfile.com/FEAR-2005-10-18-00-12-52-31_PC

nog maals kinderachtig....

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

CLB schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 23:04:

Je kan hem makkelijk spelen. Ik heb ook weinig moeite en ik heb een iets mindere videokaart dan jij :). Ik speel op 1024x768 met de computer settings op: high en de graphics settings op: medium (geen soft shadows of AA). En dan zit ik voor 80% boven 40 fps :).
Als je hem op 1280x1024 wilt spelen dan moet je je graphics misschien iets lager zetten, maar dat kan je testen via de ingame: "test settings" optie (heerlijk is dat :P).

[ Voor 10% gewijzigd door Jerry op 18-10-2005 23:29 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Giel schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 23:12:
[...]

Je zou het denk ik wel op die resolutie kunnen spelen maar dan moet je de details e.d. gewoon veel lager zetten. Ik zou het gewoon proberen. Desnoods zet je de resolutie gewoon wat lager.
Dan zet ik 't gewoon op 'n middelmatige resolutie en met iets betere details!

Maar 't kan dus eerlijk gezegd wel gewoon? Naja bedankt, dan ga ik 'm denk ook kaufen!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Jerry schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 23:27:
[...]

Je kan hem makkelijk spelen. Ik heb ook weinig moeite en ik heb een iets mindere videokaart dan jij :). Ik speel op 1024x768 met de computer settings op: high en de graphics settings op: medium (geen soft shadows of AA). En dan zit ik voor 80% boven 40 fps :).
soft shadows of AA zijn instellingen van het spel ofzo :+
CLB is spelletjesn00b, en heeft sinds 'n maand die nieuwe pc, waar ik dus wat nieuwe spellen bij wil

Wat zijn de resoluties dan waarop je de game kunt spelen?

En ik hoef niet perse op 1280 x 1024 hoor dat is de native resolutie van m'n TFT dus
(SOF ofzo speel ik op 1280 x 960 dacht ik dus 1024 x 768 zal ook wel goed zijn)

[ Voor 19% gewijzigd door CLB op 18-10-2005 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

CLB schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 23:29:
[...]

soft shadows of AA zijn instellingen van het spel ofzo :+
CLB is spelletjesn00b, en heeft sinds 'n maand die nieuwe pc, waar ik dus wat nieuwe spellen bij wil

Wat zijn de resoluties dan waarop je de game kunt spelen?
soft shadows en AA zijn idd instellingen van het spel. Soft shadows = zwaar voor systeem, maar maakt de schaduwen mooier. En AA maakt de randen van models/textures minder kartelig.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34043

ik had hem dan gister al
en ik moet wel zeggen dat die game echt gruwelijk is.
vooral als je iets verwacht en het is er niet!
of je ziet iemand voorbij lopen en je weet dat het eigelijk niks is en dan toch om een hookje kijken voorzichtig :*)
goede game heb er geen spijt van :)
speel alles op max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Jerry schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 23:32:
[...]

soft shadows en AA zijn idd instellingen van het spel. Soft shadows = zwaar voor systeem, maar maakt de schaduwen mooier. En AA maakt de randen van models/textures minder kartelig.
Owh ok merci! Naja ik speel altijd spellen met de standaard instellingen en dan vind ik 't voor mezelf al mooi genoeg. SOF of SOF II speel ik nu en 't kan best wel mooier, maar ja vind 't goed zo. GTA: SA kan ook wel beter worden ingesteld denk, maar vind ik ook wel best!

Dank voor je snelle reply. Shadows zet ik gewoon niet aan dan mis ik 't ook niet, en dat die randjes minder kartelig zijn maakt ook niet uit, want ik schiet al die models/ textures toch verrot :) })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Whaha dit is echt net zoals the grudge soms,
spoiler:
dat irri meisje wat je op onverwachte plekken weer loopt te fucken ;)
Wat ik in de spoilerspace had gezet had je dus in spoilerspace moeten zetten... iemand die de game net speelt weet het wellicht nog niet.

Maar om op The Grudge door te borduren - op deze screenshot weer een puik The Grudge moment...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99760

GoT is niet bedoeld voor handelspraktijken.

[ Voor 94% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 19-10-2005 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wildfire schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 23:39:
Wat ik in de spoilerspace had gezet had je dus in spoilerspace moeten zetten... iemand die de game net speelt weet het wellicht nog niet.

Maar om op The Grudge door te borduren - op deze screenshot weer een puik The Grudge moment...
hoe deed jij die screenshot? ik heb al op F11 en F12 staan te rammen maar vind nergens die plaatjes (ook niet in F.E.A.R. mapje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phobophile
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-06 10:06

spoiler:
Ik gooi in slomo twee handgranaten tegen ze aan en beschiet ze daarna een paar keer met de shotgun. Geen probleem :)

spoiler:
Die onzichtbare figuren gaven me trouwens een akelig gevoel van onveiligheid. Slomo + shotgun is echter een probaat middel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102844

ik zie geen verschil met soft shadows aan/uit of is het een SM 3.0 feature only?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Anoniem: 99760 schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 23:58:
[...]

hoe deed jij die screenshot? ik heb al op F11 en F12 staan te rammen maar vind nergens die plaatjes (ook niet in F.E.A.R. mapje)
Ben nog te lam geweest om een screenshotproggie te installeren, ik heb gewoon printscreen gedaan en daarna in Paintshop Pro het plaatje gepaste en gesaved... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Niet online
Wat een graphics/AI/wapens _/-\o_

Helaas schijt ik in men broek bij dit soort spellen. :'( Ga al helemaal flippen als ik in een donkere ruimte loop en ik hoor geluiden... ( in het spel dan he ;) ) Geen leuke game voor mij dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107573

Heb ik ook maar fuck it MOET DOORGAANNNNNNNNNNNNNNNN :9 :9

Waarom leef ik me altijd zo in in spellen hehe.

[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 107573 op 19-10-2005 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Point of entry. Dus als je daar nog niet geweest ben,, niet lezen.

spoiler:
Ik had hier een screenshot van gemaakt.
klik

Vond em ook wel een leuke. Maar pas toen ik de screenshot bekeek begon ik me iets af te vragen. Staat daar nou BURPTRONICS??

klik 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Vanmorgen ook maar even gehaald :)
Wat een verassend goed spel.

Dingen die ik er goed aan vind:
-De graphics, het ziet er echt goed uit. De schaduwen, de belichting, de decals, de textures, de normal maps enz. Het ziet er allemaal erg goed uit.
-De sfeer, echt een goede sfeer. Vooral de momenten waar het automatisch op slow-mo gaat en je je ademhaling hoort.
-De AI, ik vind de AI ook wel best goed. Het is niet net als in de meeste spellen dat de tegenstander weet waar ik zit. Ze zijn echt op zoek naar mij. En zolang ik mij niet laat zien weten ze ook niet waar ik zit. Ze gebruiken hun radio ook echt, als ik iemand te langzaam doodmaak roept ie zn maten en dan mag je die ook gaan afmaken :D
-De gameplay, tsjah, valt weinig over te zeggen, het speelt gewoon heerlijk weg :D
-Verhaal, w00t, er zit een verhaal in :D

Dingen die ik wat minder vind:
-Sommige ramen vind ik er niet uitzien. Teveel blur imo.
-Ik vind ook dat ze wat meer voorgrond info mochten geven over de gekloonde soldaten.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-06 14:00
Holy Fuck me!!!
Ik heb net de demo gespeeld, in m'n 1tje, in een donkere kamer, met koptelefoon op, midden in de nacht.
Achteraf gezien niet zo slim :/ :/
Heb me een paar keer toch de tering geschrokken. Vooral dat stuk met die ladder :o En dan niet 1 keer... maar 2 keer. En de eerste keer in die tunnel, toen ik nog niet wist wat voor soort spel dit was. Dacht dat het een soort HL-2 was.
Maar OMG!! Heerlijk intense!!

Dit spel ga ik morgen direct kopen!! :9~ :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autodidact
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-06-2024
jazeker. deze game is niet voor 30 jaar en jonger en je mag ook nooit erbij blowen. liefst spelen met de ogen dicht.

ps. mijn saved game heet iets van " aaaaaaaaaaaaaagh"

ff black en white doen om weer bij te komen

http://specs.tweak.to/12504

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128025

In dat filmpje met Rammstein (en het nummer Benzin) hoe kom je aan die gun?? Ik heb alleen nog maar die standaard machien gun, shotgun en dual pistols en ben ongeveer waar jij ook bent...iets verder eigenlijk maar die gun die jij onder 3 hebt staan heb ik nog niet helaas! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

autodidact schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 05:19:
jazeker. deze game is niet voor 30 jaar en jonger en je mag ook nooit erbij blowen. liefst spelen met de ogen dicht.

ps. mijn saved game heet iets van " aaaaaaaaaaaaaagh"

ff black en white doen om weer bij te komen
Hmmm, raar. Ik vind de game wel spannend, maar eng? Nope. Doom 3, dat vind ik eng. De add-on Resurrection of Evil heb ik alles bij elkaar nog geen twee uurtjes gespeeld, langer dan een kwartier durf ik het niet te spelen :)

F.E.A.R. daarentegen speel ik uren achter elkaar... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
Hebben jullia ook de extra's bekeken die bij de dvd zitten? Daar staat een filmpje waarin dat meisje ondervraagt word,gespeeld door echte acteurs. Erg creepy om te zien.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

Linkje naar het vorige topic...zet dat ff in de startpost plz:

[rml][ PC] F.E.A.R.[/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

pingkiller schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 11:56:
Hebben jullia ook de extra's bekeken die bij de dvd zitten?
spoiler:
Daar staat een filmpje waarin dat meisje ondervraagt word
,gespeeld door echte acteurs. Erg creepy om te zien.
Voor sommigen zou dat stukje tekst een spoiler kunnen zijn... :P

Maar ik heb het zojuist gekeken en idd... lekker creepy en ik kreeg echt het gevoel weer naar "The Grudge" te zitten kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
* anandus heeft het net (vanaf gistermiddag, that is :P) bekeken bij mijn broer....

WOW _o_
Wat een atmosfeer, wat een setting, wat onwijs freaky... :o

* anandus heeft het meestal niet zo op de FPS'en, maar dit is gewoon leuk om mee te kijken :)
Al is het af en toe beetje te eng :P

[ Voor 8% gewijzigd door anandus op 19-10-2005 13:26 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

pingkiller schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 11:56:
Hebben jullia ook de extra's bekeken die bij de dvd zitten? Daar staat een filmpje waarin dat meisje ondervraagt word,gespeeld door echte acteurs. Erg creepy om te zien.
LOL, ja erg leuk! Machinima.bik is erg grappig ook.

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

dadj schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 13:34:
[...]

LOL, ja erg leuk! Machinima.bik is erg grappig ook.
"Hey, then I can be Bravo Four!"

"Nah, you just be Frank"

:P

Of:

"I hate this unit already!"

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wildfire schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 11:50:
[...]

Hmmm, raar. Ik vind de game wel spannend, maar eng? Nope. Doom 3, dat vind ik eng. De add-on Resurrection of Evil heb ik alles bij elkaar nog geen twee uurtjes gespeeld, langer dan een kwartier durf ik het niet te spelen :)

F.E.A.R. daarentegen speel ik uren achter elkaar... :)
Hmm raar :) Ik heb de hele Doom 3 reeks dus _echt_ niet eng gevonden, en de add-on vond ik ook niet eng.. meer schrikmomenten, maar niet echt eng..

FEAR daarentegen, vind ik door de sfeer en de belichting dus wel eng, zeker die
spoiler:
Onzichtbare klojo's die je dus altijd verassen :P
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-06 14:13
Anoniem: 111703 schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 13:50:
[...]FEAR daarentegen, vind ik door de sfeer en de belichting dus wel eng
Eigenlijk wel interessant waarom de een wel en de ander niet eng wordt gevonden. Ze hebben alletwee;

• Donkere gangen, binnen in een gebouw, waar je de helft van de tijd slecht zicht hebt
• Schaduwen die overal en nergens opduiken
• Boe, ik heb je, effecten
• Stemmen die je bemoedigend toespreken :P
• Amper muziek, maar ambient geluiden, die erg leeg/metaalachtig klinken.
• Gore
• First-person

Nu vind ik allebei de games creepy, en ik zie daarom 't verschil in 'beleving' misschien ook niet zo :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Niet online
Heb de demo toch maar uit gespeeld. Nadat ik de brightness wat omhoog had gezet O-)
Ik schrok echt ernorm vlak voor het einde als je naar beneden gaat met die trap en dat meisje ineens voor je staat... Goed spel, maar toch erg freaky :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amd187
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-06 13:07

amd187

Ondertitel

Help?
spoiler:
Weet iemand wat ik moet doen in die ruimte met al die pilaren waar je super veel van die geesten moet doden? ik heb ze nu allemaal dood gemaakt, maar ik loop nu (heel iritant) alleen maar in slowmo te zoeken waar ik nu heen moet... Ik zie wel een deur, maar die is geblokkeerd met kisten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keldererik
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-05 01:08
je bedoelt die kamer met dat vuur? gewoon de trap naar boven nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119137

LiToKi schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 13:59:
[...]

Eigenlijk wel interessant waarom de een wel en de ander niet eng wordt gevonden. Ze hebben alletwee;

• Donkere gangen, binnen in een gebouw, waar je de helft van de tijd slecht zicht hebt
• Gore
• First-person

Nu vind ik allebei de games creepy, en ik zie daarom 't verschil in 'beleving' misschien ook niet zo :).
Bij Doom3 wordt je continue geprikkeld door geluiden en gangen waar een monster vandaan kan komen, dit heb je niet zozeer in FEAR vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix

darkphoenix

Chikara

keldererik schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 14:15:
idd links is die volgends mij, vind zo ie zo die geesten maar niks doet een beetje af van het spel.

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amd187

amd187

Ondertitel

keldererik schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 14:15:
spoiler:
Nee, geen vuur in die kamer... dit is een sceenie er van: http://www.xs4all.nl/~markgelj/got/FEAR.JPG Ik snap er ff nix meer van, of had ik niet daar naar beneden moeten springen? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20-06 07:08

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Ja het is een heerlijk spel. Ik moet dit ook spelen met het licht aan en de heasset half op anders trek ik het niet. Het zal me echt niks verbasen als iemand een keer aan een hartaanval door zo een game sterft. Je schrikt je met regelmaat toch echt de ******* :'(

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix

darkphoenix

Chikara

amd187 schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 14:35:
[...]

spoiler:
Nee, geen vuur in die kamer... dit is een sceenie er van: http://www.xs4all.nl/~markgelj/got/FEAR.JPG Ik snap er ff nix meer van, of had ik niet daar naar beneden moeten springen? :(
ohhhh daar nou je bent al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel ver !

ja ik ben rechts naar beneden gesprongen maar had wel eerst die lijers afgemaakt door met me rug naar een muur te staan en gebruik maar lekker je health packs! zo veel heb je niet meer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amd187

amd187

Ondertitel

Ja maar wat dan als ze dood zijn? Daar snap ik het ff niet meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix

darkphoenix

Chikara

amd187 schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 14:43:
Ja maar wat dan als ze dood zijn? Daar snap ik het ff niet meer :)
dan als ik het me goed herinner moet je ergens rechtsachter naar beneden springen en dan lade...dacht ik een nieuw gedeelte of nieuwe ruimte en nogmaals je bent er bij!

ik vond dat trouwens wel een cool stukje met die grond die zo bewoog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-05 23:37
Anoniem: 102844 schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 00:14:
ik zie geen verschil met soft shadows aan/uit of is het een SM 3.0 feature only?
Of het een sm3 feature is weet ik niet, maar als je fsaa aan hebt zal soft shadows niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amd187

amd187

Ondertitel

darkphoenix schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 14:48:
[...]

dan als ik het me goed herinner moet je ergens rechtsachter naar beneden springen en dan lade...dacht ik een nieuw gedeelte of nieuwe ruimte en nogmaals je bent er bij!

ik vond dat trouwens wel een cool stukje met die grond die zo bewoog!
Gat? Ben ik nou gek, of kijk ik er overheen? enige wat ik zie zijn 4 grote gaten bedekt met hout wat niet kapot wil.... en 1 gat waar verdacht dichtbij een rek staat, waarvan ik niet verast zou zijn als dat door dat hout moest gaan vallen, maar daar is geen beweging in te krijgen... aargh, dit sucked :) heel het spel geen enkel probleem, kom je bij het einde zit je door zoiets lulligs vast...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LiToKi schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 13:59:
[...]

• Gore
• First-person

Ik denk dat dit komt, omdat Doom zich afspeelt in een vrij onrealistische setting, op een ruimtestation met moderne deuren en knopjes en dergelijke. In FEAR speel je in een hele realistische omgeving (bijvoorbeeld in kantoortjes waar de mede-tweaker werkt :P) en dus is het gevoel van inleven veel groter.
DukeN schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 14:35:
Ja het is een heerlijk spel. Ik moet dit ook spelen met het licht aan en de heasset half op anders trek ik het niet. Het zal me echt niks verbasen als iemand een keer aan een hartaanval door zo een game sterft. Je schrikt je met regelmaat toch echt de ******* :'(
Daar KICK ik juist op :P Ik krjg echt een adrenaline burst als ik me weer eens de pleuris schrik, maar je wordt er tenminste wel scherper op :P

Echt een topspel, zo'n topgevoel heb ik niet gehad sinds Doom 3 :)

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 111703 op 19-10-2005 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amd187

amd187

Ondertitel

spoiler:
Ok dan, ik heb het stuk waar ik het net over had ff opnieuw gedaan doormiddel van het checkpoint opnieuw loaden, en dit keer ging dat hout na de laatste demon oppeens de lucht in :(:( Lekker dan hoor, zit je vast door een bug! thnx voor de hulp iig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-06 15:08
Voor iedereen die de "Out of Memory" error krijgt, dit ligt aan windowsblinds. Sluit dit helemaal af en het spel zou niet meer moeten crashen met die error.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amd187

amd187

Ondertitel

Ok dan, uitgespeeld :) Erg vet einde! Zeker geen spijt van dat ik het gekocht heb. Nu maar even wachten op mijn hardware wat terug moet komen uit RMA, en dan opnieuw spelen met wat hogere settings. Ik heb het uitgespeeld op een 2500+ met 1,5 GB ram en een 9700 pro... En dat was soms erg iritant als je een 7800 GTX gewend bent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119137

amd187 schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 15:21:
Ok dan, uitgespeeld :) Erg vet einde! Zeker geen spijt van dat ik het gekocht heb. Nu maar even wachten op mijn hardware wat terug moet komen uit RMA, en dan opnieuw spelen met wat hogere settings. Ik heb het uitgespeeld op een 2500+ met 1,5 GB ram en een 9700 pro... En dat was soms erg iritant als je een 7800 GTX gewend bent :)
Wordt het straks extra leuk als je die nieuwe bak weer terug hebt ^^ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amd187

amd187

Ondertitel

Idd, de moeite waard om het opnieuw te spelen :) sommige stukjes waren namelijk heel vet maar door de haperingen erg iritant om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennieboy83
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-05-2024
Welke haperingen :? heb er geen last van met de nieuwste Nvidia drivers (81.85) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix

darkphoenix

Chikara

Lennieboy83 schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 15:54:
Welke haperingen :? heb er geen last van met de nieuwste Nvidia drivers (81.85) :)
ik heb geen snelheids winst met de nieuwste nv drivers 81.85 want zo te zien maakt ie geen gebruik van de 2de core en quake 4 wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Ik zit nu op een punt net voorbij de Executive Offices, ik moet nu iemand gaan redden. Probleem is nu dat de game af en toe een seconde of twintig lijkt vast te lopen, met geluid wat zich herhaalt. Maar dan even later gaat de game gewoon weer verder.

Heb het eerder ook al 's gehad, een keer of twee. Maar nu in dit level heb ik het al een paar keer vlak achter elkaar gehad.

Iemand enig idee?

AMD Athlon 64 3000+ @ 2.3ghz, 2x512mb PC3200 DDR-RAM, ATi Radeon X800 Pro (core & mem @ 500mhz) met Catalyst 5.9, FSAA 2x en AF 16x. Game ingesteld op high.

-- Update: ik kwam zojuist terecht in het level "Point of Entry". Maar die is compleet onspeelbaar! Op een gegeven moment loop ik bij autowrak/hekwerk links de hoek om, en vanaf dat moment werd het één grote diashow. Compleet onspeelbaar.

-- Update #2: na het gooien van twee granaten om stofwolken te veroorzaken in dat steegje, kon ik er opeens wel doorheen zonder diashow. Raar. Alleen jammer dat toen ik F.E.A.R. afsloot om hier te posten, mijn PC bevroor op een leeg bureaublad. Gezellig. :(

[ Voor 38% gewijzigd door Wildfire op 19-10-2005 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amd187

amd187

Ondertitel

Lennieboy83 schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 15:54:
Als je had gelezen wat ik gepost had, wist je dat dat met een 9700 pro was ;) Met die 7800 GTX draaid het idd haper vrij (mag ook wel). Maar kan daar momenteel niet op spelen omdat m'n enige mobo met PCI-e slot opgestuurd is als RMA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 152187

Waar hebben jullie de Demo gedownload? Ik ben hem nu aan het downen van Sierra zelf, met een magere 50 kb/p.. Dat gaat nog een paar uren duren.. Iemand nog een snellere download?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
Metal schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 13:59:
Heb de demo toch maar uit gespeeld. Nadat ik de brightness wat omhoog had gezet O-)
Ik schrok echt ernorm vlak voor het einde als je naar beneden gaat met die trap en dat meisje ineens voor je staat... Goed spel, maar toch erg freaky :P
Juist!! Dat moment schrok ik me echt kapot!!
En dan ga je omlaag terwijl je naar boven kijkt hoe dat meisje oplost. En eenmaal beneden kijk je naar links... en daar staat ze weer!!!!! AAAAARRRGGGHHH!!! BONK BONK BONK BONK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amd187

amd187

Ondertitel

Alleen "ze" is dan Paxton neem ik aan, of heb jij een andere demo? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
amd187 schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 17:04:
"Ze" is dat kleine meisje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127608

Ben hem nu aan het installeren, ziet er alvast heel spannend uit (de bckgrnd van het install scherm :D), heb er ook al genoeg goeie dingen over gehoord dus ik twijfel er verder niet aan dat het wat gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-06 14:13
Legion schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 17:12:
[...]

"Ze" is dat kleine meisje.
Bovenaan de trap staat toch 't meisje? Onderaan de trap Paxton?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dax
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-06 12:25

Dax

Zit er een console in het spel :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-06 14:11

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Mijn god, wat is dat einde vet!! _/-\o_

Wel spijtig dat het een redelijk kort spel is ;(

-edit-

Komt er nog een editor voor dit spel? :)

[ Voor 23% gewijzigd door ETzPliskin op 19-10-2005 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
amd187 schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 17:04:
Je hebt gelijk, onderaan staat Paxton. Gebeurde gisteren te snel zodat ik et niet precies zag, net weer gespeeld en het bleek inderdaad die vent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51473

Waarom is het spel niet in te stellen op 1280x1024 ? Je krijgt van die vage reso's :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136269

Als mijn teammates wat tegen me zeggen zie ik alleen de tekst verschijnen en hoor ik niets. Verder alle geluiden wel in orde. Ik heb al bij de settings gekeken maar daar kon ik zo snel niets vinden.
Iemand enig idee of je wel wat zou moeten horen en waar dat dan in te stellen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136269

Anoniem: 51473 schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 17:39:
Waarom is het spel niet in te stellen op 1280x1024 ? Je krijgt van die vage reso's :(
kan wél! open het volgende bestandje met kladblok en stel de resolutie in zoals jij dat wilt
C:\Documents and Settings\All Users\Documenten\Monolith Productions\FEAR\settings.cfg

Als je eenmaal in het spel zit ga dan niet meer naar het scherm waar je je resolutie in kan stellen.
Dan wordt ie weer teruggezet naar standaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51473

Anoniem: 136269 schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 17:43:
[...]

kan wél! open het volgende bestandje met kladblok en stel de resolutie in zoals jij dat wilt
C:\Documents and Settings\All Users\Documenten\Monolith Productions\FEAR\settings.cfg

Als je eenmaal in het spel zit ga dan niet meer naar het scherm waar je je resolutie in kan stellen.
Dan wordt ie weer teruggezet naar standaard.
Mag ik u vriendelijk bedanken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100302

mensen hoe laad ik in godsnaam mn profile met MP demo FEAR ?

ik klik hem aan en dan laad ik een game en dan hop : weer player 0

iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Legion schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 17:33:
[...]

Je hebt gelijk, onderaan staat Paxton. Gebeurde gisteren te snel zodat ik et niet precies zag, net weer gespeeld en het bleek inderdaad die vent.
haha, je was zo geschrokken dat je niet goed zag. geeft niets, dit spel bezorgt mij ook de kriebels :P . ik vind dit spel echt leuker en enger dan DOOM3 bijv.

level4
spoiler:
zo schrok ik in level4 toen er ineens een dode door het raam geflikkerd werd en voor je voeten terecht komt in de gang. echter als je gaat kijken in die donkere kamer wie dat deed is er niemand te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-06 11:13
-ETz-Memphis Z schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 17:31:
Mijn god, wat is dat einde vet!! _/-\o_

Wel spijtig dat het een redelijk kort spel is ;(

-edit-

Komt er nog een editor voor dit spel? :)
Jezus heb je m nu al uit?
Heb je 24/7 dfoorgespeeld of wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
Hoeveel levels/intervals kent het spel eigenlijk? Vind zelf altijd wel fijn om te weten hoe ver ik ongeveer zit, zit nu in interval 05 - blindside.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

mmmz er zit wel een soort auto update in. Ik start net spel op en krijg de melding dat er een nieuwere versie aanwezig en of ik die wil downen van een gamespy FTP site.
Volgensmij is het de Multiplayer Patch.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kakaroto
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:02
Echt mijn leukste 3Dshooter ooit gespeeld. Ik vind dit spel echt geweldig.
Gisteren met licht uit en met redelijke volume gespeeld, super spel. Vooral het begin is wel creepy :P

Het spel draait overigens redelijk soepel op 1280x1024 (alles max) 2x FSAA en 2x AF.

3% onder 20FPS
47% tussen 20 en 40FPS
50% boven 50FPS

2x AA en 8/16x AF wordt al het al snel niet lekker.

Is nog wel te doen, dit is op een 6800U PCI-E@450/1250MHz.

Deze week ontvang ik een 7800GTX, eens kijken hoe het dan loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134375

Ik heb een laptop. Een asus L5GA, Pentium 4 3.0 ghz HT, 1024MB DDR op 333mhz, een AtiRadeon 9600 Mobility 128MB! Dit is wat ik krijg als ik op standaard instellingen een test draai. Het maakt niet uit wat ik verander, dit komt eruit.
CLICK:

Afbeeldingslocatie: http://www.durden.nl/onzin/fearklein.jpg

Ik speel Doom3, FarCry op aanzienlijke hoge instellingen en geen problemen. Hoe kan dit in godsnaam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Mystic
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-11-2019
Probeer deze link eens:
http://support2.vugames.com/fear/search.aspx

Vele problemen staan hier vermeld, met uitleg van hoe en waarom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

Net even gespeeld en op het eerste gezicht lijkt het wel vet alleen mis ik toch wat dingen.

Ik had gelezen dat alles heel interactief zou zijn. Niet om het een of ander maar ik vind dat je maar verrotte weinig kan slopen/bewegen/whatever. In hl2 kon je veel meer doen wat dat betreft.

Grafisch is het allemaal natuurlijk heel mooi maar ik mis toch weer een beetje die realistische hl2 uitstraling. Het lijkt nu allemaal weer wat meer op die plastic look van doom3/far cry.

De slowmo's en de sfeer zijn wel vet. Alleen vind ik wel dat ze heel veel van max payne hebben geleend wat dat betreft. Alleen vind ik dat max payne toch veel meer sfeer heeft.

De performance is bij mij wel aardig. Ik heb een x800xt-pe, 1gb ram en een 3500+ en met alles op high aa/aaf 2x/2x op 1024x786 loopt het meestal rond de 45 a 60 fps in gevechten tot nu toe. Ik merk alleen wel dat ik soms wat haperingen heb het vreemde is alleen dat dit altijd is op lege plekken waarvan je zou denken dat het niet veel rekenkracht kost (in vergelijkbare stukken heb ik dan bv 120fps).

Orgineel stond er aaf op 0 en aa op 4 maar zoals het nu staat ziet het er toch iets beter uit vind ik en de fps is wat hoger. Op 2x/4x is het nogsteeds best te doen maar dan vind ik toch dat het niet soepel genoeg loopt (minder dan 45fps vind ik hinderlijk om mee te spelen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Dan loopt ie helaas nog steeds niet lekker....

Bij mij op 1280x960, alles max... 4xAF/16xAA

3% below 25 FPS
57% between 25 and 40 FPS :(
40% boven 40 FPS
Kakaroto schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 19:50:
Echt mijn leukste 3Dshooter ooit gespeeld. Ik vind dit spel echt geweldig.
Gisteren met licht uit en met redelijke volume gespeeld, super spel. Vooral het begin is wel creepy :P

Het spel draait overigens redelijk soepel op 1280x1024 (alles max) 2x FSAA en 2x AF.

3% onder 20FPS
47% tussen 20 en 40FPS
50% boven 50FPS

2x AA en 8/16x AF wordt al het al snel niet lekker.

Is nog wel te doen, dit is op een 6800U PCI-E@450/1250MHz.

Deze week ontvang ik een 7800GTX, eens kijken hoe het dan loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Misschien hebben anderen dit zich ook al eens afgevraagd. Ik ga binnenkort winxp opnieuw installeren. En omdat ik dan FEAR opnieuw ga moeten installeren is de vraag: Is het overkopieren van de user map (C:\Documents and Settings\All Users\Documents\Monolith Productions\FEAR) naar de nieuwe xp install voldoende? Voldoende om de savegames te houden? Of ga ik een andere actie moeten uitvoeren?

De reden voor de nieuwe install is de S.M.A.R.T. status van me HD.
Afbeeldingslocatie: http://img282.imageshack.us/img282/9301/smartstats0qm.jpg
De Reallocated Sector Count zorgt ervoor dat er verwijzingen worden gegeven wanneer gegevens zich zouden moeten bevinden op bad sectors. Hmm, zeg ik dat goed? Doordat er zoveel bad sectors zijn, zijn er meer verwijzingen. En doordat er meer wordt verwezen gaat de fitness van de HD achteruit. Kan dit een reden zijn dat het swappen tijdens FEAR de laatste tijd langer is gaan duren?

Anyway, nu maar effe wachten totdat de nieuwe HD binnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:23

The Legend

*Plop*

Net ook het spel ontdekt, bevalt zeer goed :) Er zijn niet veel shooters die me gelijk pakken maar deze wel :) In de categorie Max Payne, maar wel iets minder. Het character wat je speelt komt niet echt tot leven wat bij MP juist heel erg gebeurde. Hier ben je steeds een "operative" en dat wasset :p Maar toch, de sfeer, steeds dat meisje wat uit 't niets je kippenvel bezorgt :D

Wat deze game toch wel goed maakt is de AI, nog nooit zo'n slimme pc tegenstand tegengekomen :) Enemies blijven niet staan als je schiet maar rennen weg om je te flanken bv. Ze werken in teamverband ipv ieder voor zich, zeer goed uitgewerkt. Ook de voice overs bij bv. een granaat "Fuck!" :+ _/-\o_

Ben nu in het level dat je server een schop moet geven om het netwerk binnen te komen, net langs die fatguy. Ben maar gestopt omdat ik anders om 2:00 nog bezig ben :p

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix

darkphoenix

Chikara

Darth Malak schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 20:21:
Dan loopt ie helaas nog steeds niet lekker....

Bij mij op 1280x960, alles max... 4xAF/16xAA

3% below 25 FPS
57% between 25 and 40 FPS :(
40% boven 40 FPS

[...]
kan beter van 4xAF 2xAF doen scheelt veel fps tegen minimale minder kwaliteit

[ Voor 6% gewijzigd door darkphoenix op 19-10-2005 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-05 17:37

Amiet01

Master_A

Is mss een beetje offtopic en een domme vraag, maar wat doet AF nou eigenlijk? Ik zie geen verschil (mss kijk ik niet goed) tussen Bilinear, Tri en AF. Kan iemand me zeggen wat het doet en waar ik dat aan kan zien?

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indexample
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
spoiler:
net mn eerste onzichtbare knakker gehad, enge shit! maar er komen er dus meer?.... :'( .... :P

er is ook eindelijk een no-cd.exe uit (gamecopyworld), mag de dvd weer netjes in zn doosje O-)

[ Voor 49% gewijzigd door indexample op 19-10-2005 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21-06 23:31
Amiet01 schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 23:36:
Is mss een beetje offtopic en een domme vraag, maar wat doet AF nou eigenlijk? Ik zie geen verschil (mss kijk ik niet goed) tussen Bilinear, Tri en AF. Kan iemand me zeggen wat het doet en waar ik dat aan kan zien?
de textures zijn minder vaag in de afstand als je AF aan staat. Je moet ingame maar eens een tegelvloer volgen met trilinear en dan zie je het vaag worden. En als je dan AF op 16X zet, blijft hij haarscherp. Das het enige verschil. Kost niet al te veel performance, maar zijn toch weer net die paar fps die ik liever aan AA schenk :9

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Idd! Ik heb *net* het einde achter de rug! Wow!!! En wederom, *zeer* passend in een film zoals The Grudge!

spoiler:
Kom je op straat terecht, zie je die mega-explosie! Eerst de schokgolf die je achteruit drukt, dan grote stofwolken en rotzooi zoals auto's die je kant op worden geslingerd!

Je overleeft het wonderwel, en in de helikopter zie je de mega-omvang van de explosie! Wow!

En dan natuurlijk het allerlaatste: Alma die de helikopter binnenklimt!! Yikes! Echt typisch iets uit een film zoals The Grudge!

Ik zal zometeen een paar linkjes naar screenshots van het einde hier neermikken, eerst ff een screenshotproggie opsnorren.

-- Update: animated GIF gemaakt, zie [rml]Wildfire in "[ PC] F.E.A.R. - Deel 2"[/rml]

[ Voor 42% gewijzigd door Wildfire op 20-10-2005 00:47 ]

Pagina: 1 2 ... 13 Laatste

Let op:
Hou het ontopic en nuttig voor anderen!
Begeef je niet op 'grijs' gebied en hou het legaal!
Techvragen over dit spel of vragen ivm problemen met dit spel horen niet in dit topic thuis!