[Flash] Cowon iAudio Flash MP3 spelers ervaringentopic
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 56 57 58 59 last
Nieuw TopicBerichten: 1.062
Reg. datum: 02 april 2002
quote:RoD schreef op woensdag 21 december 2005 @ 16:02:http://gathering.tweakers...bar/quote_onderbreker.gif
[...]
Niet. De Zen Micro kan geen perfect gapless afspelen. Naar mijn weten is de Rio Carbon de enige die het kon.
Ik zie het trouwens nu. Lijkt erop alsof de starttopic aangepast is. Meen toch echt dat er eerst stond dat ie "perfect" gapless kon afspelen:
quote:Een ongelooflijk pluspunt is het (bijna) gapless afspelen. Er zijn echt heel weinig spelers op de markt die zo gapless kunnen afspelen. Dat is bewonderenswaardig! Ideaal voor mixen die opgesplitst zijn in verschillende liedjes. Dat de speler zo gapless kan afspelen heeft waarschijnlijk te maken met de vrij grote 16 MB buffer. (noot: de Zen Micro speelt officieel niet gapless af, maar je kan het wel zo noemen omdat er echt geen tijd zit tussen de nummers.)
Aha, dat is waar ook, bedanktquote:MPmad schreef op woensdag 21 december 2005 @ 16:19:
Niet de Carbon, dat was de Karma.
RoD wijzigde dit bericht 21-12-2005 16:32 (5%)
Reg. datum: 14 oktober 2005
Een bevestiging dat Iaudio goed bezig is met de flash-spelerkwaliteit.
De Consumentengids heeft in het nummer van januari de Iaudio G3 én de Iaudio 5 uitgeroepen tot beste koop!
De Consumentengids heeft in het nummer van januari de Iaudio G3 én de Iaudio 5 uitgeroepen tot beste koop!
Dat is geen bevestiging. De tests van de Consumentengids zijn vaak verschrikkelijk slecht. Niet dat de iAudio spelers slecht zijn, maar van de tests uit de Consumentengids kun je niet op aan.quote:Da Ni-LXL schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 15:17:
Een bevestiging dat Iaudio goed bezig is met de flash-spelerkwaliteit.
De firmwares in de startpost zijn niet up-to-date en staan ook niet bij alle spelers vermeld.
De nieuwste voor de U2 is 1.60
De nieuwste voor de U3 is 1.12 beta 3
De nieuwste voor de G2 is 1.20
De nieuwste voor de G3 is 1.50
De nieuwste voor de 5 is 1.40
De nieuwste voor de 4 is 1.63
Staat al her en der in dit topic, maar het leek me handig om er even een overzicht van te maken. Zo kan de topicstarter het ook makkelijk overnemen.
Lastig trouwens dat de Koreanse en Engelstalige site en cowonamerica.com niet bepaald synchroom lopen qua firmware updates. Maar gelukkig hebben we daarvoor iAudiophile.net
De nieuwste voor de U2 is 1.60
De nieuwste voor de U3 is 1.12 beta 3
De nieuwste voor de G2 is 1.20
De nieuwste voor de G3 is 1.50
De nieuwste voor de 5 is 1.40
De nieuwste voor de 4 is 1.63
Staat al her en der in dit topic, maar het leek me handig om er even een overzicht van te maken. Zo kan de topicstarter het ook makkelijk overnemen.
Lastig trouwens dat de Koreanse en Engelstalige site en cowonamerica.com niet bepaald synchroom lopen qua firmware updates. Maar gelukkig hebben we daarvoor iAudiophile.net
Reg. datum: 05 november 2003
Reg. datum: 05 november 2003
Hoe kom je aan die 1.60 firmware van de U2? Op de officiele (engelse) site staat dat de nieuwste firmware voor de U2, 1.50 is....
Of maakt het niks uit als je koreaanse/japanse/etc firmware op je Eu speler zet?
roelieboelie wijzigde dit bericht 28-12-2005 11:42 (24%)
Het is gewoon de Engelstalige, hij staat alleen nog niet op de iaudio.com servers.
quote:Henk007 schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 22:43:
[...]
Overigens heb ik een track gevonden die mijn G3 reproduceerbaar laat crashen, Wired (high quality), legaal te downloaden op de site van Monique Brumby.
edit: Probleem opgelost; een paar obscure metatags verwijderd met Foobar2000, speelt nu correct af
Hier hetzelfde op de 5. Heb je dit probleem al aangemeld als bug?
Ik ben nog ff wezen kijken naar het "spoel" probleem. Dat de tracks niet bij nul beginnen te tellen is bij een heel hoop tracks.
Hier al een paar items:
charon rust [2 sec, spoel]
xandria - widescreen [2 sec]
sandrine - ass in check [1 sec]
rammstein - engel [1 sec]
lunatica - silent scream [3 sec, spoel]
Bij sommige daarvan gaat het dus mis als ik vrij direct ga spoelen.
Ik ga er van uit dat andere types van iAudio (met de laatste firmware) dit probleem ook zullen hebben?
Alweer nieuwe firmwares mensen, zie
iAudiophile.net
iAudiophile.net
Overigens staan ze deze keer ook gewoon op iaudio.comquote:
- Fixed the error that reduces playback time.
- Fixed the error of the same pattern in Suffle mode.
- Fixed the error that excludes some songs in Suffle mode.
iAudio 5 1.41 Firmware Download
iAudio G3 1.51 Firmware Download
iAudio G2 1.21 Firmware Download
iAudio U2 1.61 Firmware Download
iAudio F1 1.21 Firmware Download
The U3 also recieved a nice little update. Here is what's new:
- Improved the way to handle the situation if there is not enough space when recording.
- Fixed the error that switches to the navigation mode when pressing REC button in the delete confirmation window.
- Fixed the error that delays to get into the navigation mode after finishing the movie file.
- Improved the stability when displaying the logo file.
- Prevented playback of MPEG4 in Picture mode.
iAudio U3 1.12 Firmware Download
Henk007 wijzigde dit bericht 03-01-2006 17:48 (5%)
Zomenteen de nieuwe maar eens in m'n G3 zetten 
weet je wat ik irritant vindt: je zit in het donker muziek te luisteren, je wilt backlight aan. dit kun je niet zomaar doen. Je moet altijd iets indrukken waardoor er iets verandert. Bijv: record aan, hold aan, muziek op pauze, mode menu.
Je ziet nooit in een keer wat je luistert.
Hopelijk veranderen ze dat een keer!!
we
we
Da Ni-LXL wijzigde dit bericht 04-01-2006 20:12 (97%)
quote:Da Ni-LXL schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 20:09:
weet je wat ik irritant vindt: je zit in het donker muziek te luisteren, je wilt backlight aan. dit kun je niet zomaar doen. Je moet altijd iets indrukken waardoor er iets verandert. Bijv: record aan, hold aan, muziek op pauze, mode menu.
we
Euhm, op mijn I5 zit dit wel degelijk hoor. Je kan de tijd instellen hoe lang ie moet branden, of altijd aan, of altijd uit (waarbij ie eigenlijk onleesbaar is)
Dus neem aan dat dat op jouwe ook wel zit...
quote:MisterE schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 23:19:
[...]
Euhm, op mijn I5 zit dit wel degelijk hoor. Je kan de tijd instellen hoe lang ie moet branden, of altijd aan, of altijd uit (waarbij ie eigenlijk onleesbaar is)
Dus neem aan dat dat op jouwe ook wel zit...
Dit kost alleen een beetje veel energie. dat deze optie erop zat wist ik wel. Alleen dan brandt hij ook als je het niet nodig hebt
En ik heb dus het liefst een knop waardoor er niks verandert in je scherm, maar dat het licht dan wel gaat branden.
anders ram je ff op de mode-knop en weer terug.
Ik zet altijd het volume een tikje harder (en meteen weer zachter) als ik wil lezen waar ik naar luister.
Volgens mij heeft geen enkele mp3speler dat. Ik ben er in ieder geval nog nooit een tegengekomen. Tip die Henk007 geeft werkt het best imhoquote:Da Ni-LXL schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 11:53:
[...]
Dit kost alleen een beetje veel energie. dat deze optie erop zat wist ik wel. Alleen dan brandt hij ook als je het niet nodig hebt
En ik heb dus het liefst een knop waardoor er niks verandert in je scherm, maar dat het licht dan wel gaat branden.
quote:Da Ni-LXL schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 11:53:
[...]
Mjaw ik heb altijd 4 batterijen bij me. Dus kan mij niet zo boeien wanneer er 1 op is. Als je slim bent koop je een acculader waarbij de accu's binnen een (half) uur vol zijn en je kan het display altijd laten branden
Maar ik krijg maar geen reacties op mijn vraag of mensen het probleem hebben met het volume.
Dat ie soms niet weet welk volume niveau moet nemen.
Of ik moet het volume knuppeltje heel raar bedoenen?
Tu&Tu heeft wel goed service merk ik:
In juli heb ik mn iaudio g3 gekocht, nu zijn mn oordopjes alweer stuk. Ik heb even met ze gemaild en nu worden er nieuwe opgestuurd. Das wel chill
Duss. En nog even over de consumentengids: blijkbaar is die test zo slecht nog niet, want de beste speler komt wel mooi als beste uit de test!!
In juli heb ik mn iaudio g3 gekocht, nu zijn mn oordopjes alweer stuk. Ik heb even met ze gemaild en nu worden er nieuwe opgestuurd. Das wel chill
Duss. En nog even over de consumentengids: blijkbaar is die test zo slecht nog niet, want de beste speler komt wel mooi als beste uit de test!!
zijn de creative ep-630 ook in een bepaalde winkel te koop en hoe duur? Want ik wil ze graag in een winkel kopen en ik heb ze nog niet echt in een winkel gezien.
Edit: oeps verkeerde topic
en ze zijn niet voor mezelf maar me vader wil goede oordopjes voor in de trein
Edit: oeps verkeerde topic
Da Ni-LXL wijzigde dit bericht 11-01-2006 16:25 (27%)
Dat kan goedkoper.
Het loont ook om dat premium accessoires pakket te nemen en dan de overbodige accessoires te verkopen. Zo kostten de dopjes mij uiteindelijk maar ¤15.
Het loont ook om dat premium accessoires pakket te nemen en dan de overbodige accessoires te verkopen. Zo kostten de dopjes mij uiteindelijk maar ¤15.
edit:
Hoewel geen echte winkels...
Piggen wijzigde dit bericht 11-01-2006 17:32 (10%)
Waar heb je die dan verkocht en wat zat er precies bij?quote:MPmad schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 17:29:
Dat kan goedkoper.
edit:
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 56 57 58 59 last
Dit topic is gesloten.