Hoofdcategorieën
Topicacties

[Flash] Cowon iAudio Flash MP3 spelers ervaringentopic

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 56 57 58 59 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 18 november 2003

ik kies liever iaudio dan een ipod... maar doordat ik persoonlijk 8 a 10gb wil, valt iaudio helaas af :{

Reg. datum: 11 augustus 2004

quote:
BARACUS schreef op woensdag 29 november 2006 @ 19:20:
Iaudio beslist niet wat er in het assortiment van de Dixons zit :P Ik denk dat het gewoon niet goed verkoopt dit soort dure onbekende apparaten, van die Packard Bell dingen zijn ook goed en natuurlijk is een ipod topkwaliteit. Iaudio...nooit van gehoord zal wel rotzooi zijn zoals Yoko.
Ben je van Dixons of zo? iAudio is een van de beste mp3-spelers op dit moment met de beste geluidskwaliteit die ik gehoord heb. Als je niks weet van iAudio ga dan eerst op onderzoek uit: Beste Koop Consumentengids, Keuze van de redactie PC magazine, etc.etc. voordat je een oordeel geeft. Yoko? Dat is een fiets vergelijken met een Rols Royce. Wat doe je eigenlijk in dit topic?? Ga toch naar je domme ipod luisteren....

PSN id: majoh_nl
Reg. datum: 14 september 2001

quote:
wiljemenu schreef op donderdag 30 november 2006 @ 21:41:
[...]

Ben je van Dixons of zo? iAudio is een van de beste mp3-spelers op dit moment met de beste geluidskwaliteit die ik gehoord heb. Als je niks weet van iAudio ga dan eerst op onderzoek uit: Beste Koop Consumentengids, Keuze van de redactie PC magazine, etc.etc. voordat je een oordeel geeft. Yoko? Dat is een fiets vergelijken met een Rols Royce. Wat doe je eigenlijk in dit topic?? Ga toch naar je domme ipod luisteren....
Ooit van sarcasme gehoord?

IX.698: The Drunk Dribblers (811211)

Reg. datum: 01 december 2004

quote:
wiljemenu schreef op donderdag 30 november 2006 @ 21:41:
[...]

Gelukkig had Majoh het begrepen :P Het laatste gedeelte slaat op de gemiddelde klant die redeneert namelijk op deze manier. Men kent iaudio niet en voor dezelfde prijs kun je een fantastische ipod kopen, pure marketing natuurlijk. Wat de boer niet kent vreet hij niet en je kunt het ook niemand kwalijk nemen, heeft Iaudio uberhaupt wel een marketing afdeling? Iaudio mag dan een fantastisch product hebben maar als het niet verkoopt komt het niet meer terug in de schappen.

Verder krijg ik ook kriebels van ipod producten en ben een iaudio eigenaar, bij de Dixons gekocht ;)

Reg. datum: 17 oktober 2006

ah, misschien dat het handig is om je sarcasme beter kenbaar te maken met smilies oid, ik vatte hem ook niet O-)

Maar zo redeneren sommige mensen nou eenmaal.

Pantalaimon wijzigde dit bericht 01-12-2006 19:49 (19%)

Reg. datum: 11 augustus 2004

dat het niet bij dixons wordt verkocht wil niet zeggen dat het een onbekend merk is. hoe bedoel je onbekend? ik ken genoeg publicaties waarin iaudio voorkomt. dat hier iemand een iaudio vergelijkt met een yoko betekent dat ie het niet begrepen heeft, ook al is dat sarcasme. bovendien, iaudio is niet bestemd voor boeren...of misschien moet ie boer maar eens wat anders vreten dan hutspot. dus die opmerking gaat nergens over...

quote:
wiljemenu schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 20:47:
dat het niet bij dixons wordt verkocht wil niet zeggen dat het een onbekend merk is. hoe bedoel je onbekend? ik ken genoeg publicaties waarin iaudio voorkomt. dat hier iemand een iaudio vergelijkt met een yoko betekent dat ie het niet begrepen heeft, ook al is dat sarcasme. bovendien, iaudio is niet bestemd voor boeren...of misschien moet ie boer maar eens wat anders vreten dan hutspot. dus die opmerking gaat nergens over...
En jou post laat weer zien dat je zijn sarcasme niet hebt begrepen.
End of discussion, laten we het maar weer inhoudelijk doen.

Zou er nog een final firmware komen voor de G3? Ik doe het nu namelijk nog met de nieuwste BETA, maar hoop dat er toch nog een update komt.

NAD C325BEE, NAD 512 , NAD 412, E-MU 0202 USB, 2x Mission M33i, Sennheiser HD-201

Verwacht het onverwachte.
Reg. datum: 25 november 2001

quote:
bartvl schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 20:53:
[...]

En jou post laat weer zien dat je zijn sarcasme niet hebt begrepen.
End of discussion, laten we het maar weer inhoudelijk doen.

Zou er nog een final firmware komen voor de G3? Ik doe het nu namelijk nog met de nieuwste BETA, maar hoop dat er toch nog een update komt.
Of er een final komt, ik denk het niet. Daar is de beta al te lang voor uit gebracht. Wat wil je nog veranderd zien? Heb je bugs gevonden?

Als ze nog een fix willen doen voor VBR en tijd, dan graag (doorspoelen met een vbr, gaat de tijd flippen). Niet dat ik me er aan stoor, maar klopt gewoon niet ;)

Die VBR is inderdaad niet heel erg, meer een schoonheids'bug'.
Het enige wat ik toch wel storend vind dat is als je van volume 28 naar 29 gaat dat dan het geluid zachter wordt en dat dat gepaard gaat met een kraakje.
Ook zou OGG ondersteuning boven Q8 fijn zijn, maar dat is denk ik meer een belemmering van de chip, niet van de firmware. Ik kwam er namelijk laatst achter dat een geripte cd op .ogg Q10 af en toe kraakt, heel storend als je net een 500kbps ( :9~ ) track aan het luisteren bent. MAar goed, Q8 is nog altijd erg prettig geluid :P

Is het trouwens al iemand gelukt om de G3 of de 5 aan een versterker te hangen? Ik krijg er namelijk met geen mogelijkheid mooi geluid uit dan, is best frustrerend als je dan toch je zusje met d'r Ipod eruit wilt spelen. (die dus wel erg goed klinkt aan een versterker) Wat doe ik fout?

bartvl wijzigde dit bericht 01-12-2006 22:02 (20%)

NAD C325BEE, NAD 512 , NAD 412, E-MU 0202 USB, 2x Mission M33i, Sennheiser HD-201

Reg. datum: 10 december 2003

Ik vind het irritant dat de G3 in het directory tree scherm korte filenames standaard als CAPS weergeeft deze niet in alfabetische volgorde zet met de rest.

Acties:

Door: RoD
Moderator PMD / TCM / PowerMod
Reg. datum: 14 september 2004

quote:
Eh, hij is bijna 2x zo duur als hier

Reg. datum: 23 november 2003

quote:
bartvl schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 22:01:
Het enige wat ik toch wel storend vind dat is als je van volume 28 naar 29 gaat dat dan het geluid zachter wordt en dat dat gepaard gaat met een kraakje.
Daar had ik ook last van, volgens mij met de nieuwste (beta) firmware opgelost. Of ik heb 'm nooit harder dan 25 gehad, dat kan ook :P
quote:
Is het trouwens al iemand gelukt om de G3 of de 5 aan een versterker te hangen? Ik krijg er namelijk met geen mogelijkheid mooi geluid uit dan, is best frustrerend als je dan toch je zusje met d'r Ipod eruit wilt spelen. (die dus wel erg goed klinkt aan een versterker) Wat doe ik fout?
Alle EQ-shizzle, Mach3 enz. uit? dan klinkt je muziek gewoon zoal het hoort te klinken. lijkt me eerder dat een iPod brakker klinkt.

Reg. datum: 10 juni 2001

Heb sinds een paar dagen de iAudio F2 4GB in huis en kan niets anders zeggen dat het een schitterende speler is. Hij is klein, enorm licht en klinkt fenomenaal dankzij de krachtige 2x30 mW output.
En de batterijduur van 22 uur is natuurlijk ook geweldig.

Zeer tevreden dus! :)

Reg. datum: 04 oktober 2006

quote:
JazzySOB schreef op zondag 03 december 2006 @ 14:56:
Heb sinds een paar dagen de iAudio F2 4GB in huis en kan niets anders zeggen dat het een schitterende speler is. Hij is klein, enorm licht en klinkt fenomenaal dankzij de krachtige 2x30 mW output.
En de batterijduur van 22 uur is natuurlijk ook geweldig.

Zeer tevreden dus! :)
Verstandige keuze! ;) Heb je er al de firmware 1.11b op geplaatst? Volgens mijn gehoor beschikt de F2 dan pas over zijn volledige vermogen. Ik heb ook de indruk dat dit de batterij-autonomie ten goede komt. Ik haal nu net geen 20 uur uit deze speler. Zat er bij jou trouwens een nekkoordje bij? Bij mij alleszins niet, maar op sommige websites staat er bij de bijgeleverde accessoires dan weer wel een nekkoordje bij.

Reg. datum: 14 oktober 2005

Ik wil een 8 gig Iaudio en ik ben benieuuwd hoe duur die dan wordt in vergelijking met de apple

Da Ni-LXL wijzigde dit bericht 09-12-2006 13:22 (10%)

Ik heb met mijn G3 ook heel erg het idee dat ie niet bepaald zijn speelduur van 50 uur haalt. En danzulje wel zeggen: ja, dat doet ie onder extreme omstandigheden, maar volgens mij haalt die van mij de 20 uur nog niet eens :S
Kan dit komen doordat ik veel op volume 25+ zit? Tijd voor nieuwe dopjes in dat geval (heb Sennheiser MX500)
Of komt dit doorde firmware (de huidige beta)

Je zult schrikken hoeveel het scheelt als je bitrate 64 wma hebt, geen equalizer aan en inderdaad het volume erg laag zet. Je ziet in tests dat ogg vergeleken met mp3 50% (pin me er niet op vast) minder lang meegaat. Bij AA/AAA batterijen tests zie je ook hoeveel verschil er tussen bepaalde merken kan zitten, ook belangrijk. Mijn g3 heb ik eigenlijk nog nooit geklokt, zou ik eens gaan doen. Maar de batterijen gaan vreselijk lang mee, zo lang dat ik gewoon wissel als ze nog niet leeg zijn. Dat is ook juist zo fijn aan AA's, goedkoop en makkelijk te verwisselen. Ik zag dat er nu ook 2700Mah's te koop zijn, dan moet je toch echt wel in de buurt komen van hoge prestaties.

Reg. datum: 18 november 2003

quote:
Da Ni-LXL schreef op maandag 04 december 2006 @ 14:51:
Ik wil een 8 gig Iaudio en ik ben benieuuwd hoe duur die dan wordt in vergelijking met de apple iPod!!!:P111oneoneKEK
Er bestaat geloof ik geen 8gig iAudio...zo wel, dan hoor ik het graag!!!

Acties:

Uitgebreide review van iAudiophile over de F2: Klik

Reg. datum: 08 augustus 2000

Mjah een fansite van iAudio spelers niet echt representatief..

Antec Solo * Tagan 480W * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 2x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * 2x WD2500KS 250GB raid0 * 2x WD5000AAKS 500GB raid1 * Samsung SH-D162C * Plextor PX-716A * XFX GeForce 6800 GT PCI-E * Samsung 710T

Acties:

Misschien eerst de review lezen en dan oordelen? Ik vind em zelf best goed.

Ik ben al dagen bezig met een duurtest voor een g3. Omdat iemand zei dat het nooit 50 uur kan zijn werd ik nieuwgierig. Ik ben dus 2 batterijen aan het leegspelen met 2 verschillende instellingen. Het valt me een beetje vies tegen daarom post ik alvast een aankondiging. Even een tipje van de sluier, hij staat nu al 41.5 uur te snorren en heeft nog puf over. Hopelijk heb ik morgen de uitslagen :)

brainbob
Reg. datum: 11 december 2003

ik heb de iaudio t2 gekocht maar nu wil ik andere oordopjes kopen maar de speler nog wel om me nek hangen. nu zie ik dat er geen gaatje zit waardoor ik een touwtje kan doen voor voor een hanger. weet iemand hier een oplossing voor? ik zag op de iaudio site deze plaatjes, weet iemand misschien hoe hij dit gedaan heeft?
link: http://board.cowon.com/ze...%CD%BD%BA%C5%D9%BC%C7.JPG

Reg. datum: 10 juni 2001

quote:
Cosmic Fool schreef op zondag 03 december 2006 @ 16:57:
[...]

Verstandige keuze! ;) Heb je er al de firmware 1.11b op geplaatst? Volgens mijn gehoor beschikt de F2 dan pas over zijn volledige vermogen. Ik heb ook de indruk dat dit de batterij-autonomie ten goede komt. Ik haal nu net geen 20 uur uit deze speler. Zat er bij jou trouwens een nekkoordje bij? Bij mij alleszins niet, maar op sommige websites staat er bij de bijgeleverde accessoires dan weer wel een nekkoordje bij.
Nee, er zat geen koordje bij, wel een USB-lader voor thuis en in de auto. Dat was een aktie van mp3spelers.nl. Naar nieuwe firmware had ik nog niet gekeken. Ik weet niet eens welke er nu opstaat :)

Ga straks wel even kijken hoe dat zit.

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 56 57 58 59 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: