[Flash] Cowon iAudio Flash MP3 spelers ervaringentopic
Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 56 57 58 59 last
Nieuw TopicReg. datum: 11 augustus 2004
Ben je van Dixons of zo? iAudio is een van de beste mp3-spelers op dit moment met de beste geluidskwaliteit die ik gehoord heb. Als je niks weet van iAudio ga dan eerst op onderzoek uit: Beste Koop Consumentengids, Keuze van de redactie PC magazine, etc.etc. voordat je een oordeel geeft. Yoko? Dat is een fiets vergelijken met een Rols Royce. Wat doe je eigenlijk in dit topic?? Ga toch naar je domme ipod luisteren....quote:BARACUS schreef op woensdag 29 november 2006 @ 19:20:
Iaudio beslist niet wat er in het assortiment van de Dixons zitIk denk dat het gewoon niet goed verkoopt dit soort dure onbekende apparaten, van die Packard Bell dingen zijn ook goed en natuurlijk is een ipod topkwaliteit. Iaudio...nooit van gehoord zal wel rotzooi zijn zoals Yoko.
Ooit van sarcasme gehoord?quote:wiljemenu schreef op donderdag 30 november 2006 @ 21:41:
[...]
Ben je van Dixons of zo? iAudio is een van de beste mp3-spelers op dit moment met de beste geluidskwaliteit die ik gehoord heb. Als je niks weet van iAudio ga dan eerst op onderzoek uit: Beste Koop Consumentengids, Keuze van de redactie PC magazine, etc.etc. voordat je een oordeel geeft. Yoko? Dat is een fiets vergelijken met een Rols Royce. Wat doe je eigenlijk in dit topic?? Ga toch naar je domme ipod luisteren....
IX.698: The Drunk Dribblers (811211)
Gelukkig had Majoh het begrepenquote:wiljemenu schreef op donderdag 30 november 2006 @ 21:41:
[...]
Ben je van Dixons of zo? iAudio is een van de beste mp3-spelers op dit moment met de beste geluidskwaliteit die ik gehoord heb. Als je niks weet van iAudio ga dan eerst op onderzoek uit: Beste Koop Consumentengids, Keuze van de redactie PC magazine, etc.etc. voordat je een oordeel geeft. Yoko? Dat is een fiets vergelijken met een Rols Royce. Wat doe je eigenlijk in dit topic?? Ga toch naar je domme ipod luisteren....
Verder krijg ik ook kriebels van ipod producten en ben een iaudio eigenaar, bij de Dixons gekocht
Maar zo redeneren sommige mensen nou eenmaal.
Pantalaimon wijzigde dit bericht 01-12-2006 19:49 (19%)
Reg. datum: 11 augustus 2004
En jou post laat weer zien dat je zijn sarcasme niet hebt begrepen.quote:wiljemenu schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 20:47:
dat het niet bij dixons wordt verkocht wil niet zeggen dat het een onbekend merk is. hoe bedoel je onbekend? ik ken genoeg publicaties waarin iaudio voorkomt. dat hier iemand een iaudio vergelijkt met een yoko betekent dat ie het niet begrepen heeft, ook al is dat sarcasme. bovendien, iaudio is niet bestemd voor boeren...of misschien moet ie boer maar eens wat anders vreten dan hutspot. dus die opmerking gaat nergens over...
End of discussion, laten we het maar weer inhoudelijk doen.
Zou er nog een final firmware komen voor de G3? Ik doe het nu namelijk nog met de nieuwste BETA, maar hoop dat er toch nog een update komt.
NAD C325BEE, NAD 512 , NAD 412, E-MU 0202 USB, 2x Mission M33i, Sennheiser HD-201
Of er een final komt, ik denk het niet. Daar is de beta al te lang voor uit gebracht. Wat wil je nog veranderd zien? Heb je bugs gevonden?quote:bartvl schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 20:53:
[...]
En jou post laat weer zien dat je zijn sarcasme niet hebt begrepen.
End of discussion, laten we het maar weer inhoudelijk doen.
Zou er nog een final firmware komen voor de G3? Ik doe het nu namelijk nog met de nieuwste BETA, maar hoop dat er toch nog een update komt.
Als ze nog een fix willen doen voor VBR en tijd, dan graag (doorspoelen met een vbr, gaat de tijd flippen). Niet dat ik me er aan stoor, maar klopt gewoon niet
Het enige wat ik toch wel storend vind dat is als je van volume 28 naar 29 gaat dat dan het geluid zachter wordt en dat dat gepaard gaat met een kraakje.
Ook zou OGG ondersteuning boven Q8 fijn zijn, maar dat is denk ik meer een belemmering van de chip, niet van de firmware. Ik kwam er namelijk laatst achter dat een geripte cd op .ogg Q10 af en toe kraakt, heel storend als je net een 500kbps (
Is het trouwens al iemand gelukt om de G3 of de 5 aan een versterker te hangen? Ik krijg er namelijk met geen mogelijkheid mooi geluid uit dan, is best frustrerend als je dan toch je zusje met d'r Ipod eruit wilt spelen. (die dus wel erg goed klinkt aan een versterker) Wat doe ik fout?
bartvl wijzigde dit bericht 01-12-2006 22:02 (20%)
NAD C325BEE, NAD 512 , NAD 412, E-MU 0202 USB, 2x Mission M33i, Sennheiser HD-201
Reg. datum: 14 oktober 2005
Eh, hij is bijna 2x zo duur als hierquote:Da Ni-LXL schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 12:02:
Voor wie nog een Iaudio g3 wil:
http://www.nl.bol.com/is-...003371275&Section=SCE![]()
Daar had ik ook last van, volgens mij met de nieuwste (beta) firmware opgelost. Of ik heb 'm nooit harder dan 25 gehad, dat kan ookquote:bartvl schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 22:01:
Het enige wat ik toch wel storend vind dat is als je van volume 28 naar 29 gaat dat dan het geluid zachter wordt en dat dat gepaard gaat met een kraakje.
Alle EQ-shizzle, Mach3 enz. uit? dan klinkt je muziek gewoon zoal het hoort te klinken. lijkt me eerder dat een iPod brakker klinkt.quote:Is het trouwens al iemand gelukt om de G3 of de 5 aan een versterker te hangen? Ik krijg er namelijk met geen mogelijkheid mooi geluid uit dan, is best frustrerend als je dan toch je zusje met d'r Ipod eruit wilt spelen. (die dus wel erg goed klinkt aan een versterker) Wat doe ik fout?
En de batterijduur van 22 uur is natuurlijk ook geweldig.
Zeer tevreden dus!
Reg. datum: 04 oktober 2006
Verstandige keuze!quote:JazzySOB schreef op zondag 03 december 2006 @ 14:56:
Heb sinds een paar dagen de iAudio F2 4GB in huis en kan niets anders zeggen dat het een schitterende speler is. Hij is klein, enorm licht en klinkt fenomenaal dankzij de krachtige 2x30 mW output.
En de batterijduur van 22 uur is natuurlijk ook geweldig.
Zeer tevreden dus!
Reg. datum: 14 oktober 2005
Da Ni-LXL wijzigde dit bericht 09-12-2006 13:22 (10%)
Kan dit komen doordat ik veel op volume 25+ zit? Tijd voor nieuwe dopjes in dat geval (heb Sennheiser MX500)
Of komt dit doorde firmware (de huidige beta)
Er bestaat geloof ik geen 8gig iAudio...zo wel, dan hoor ik het graag!!!quote:Da Ni-LXL schreef op maandag 04 december 2006 @ 14:51:
Ik wil een 8 gig Iaudio en ik ben benieuuwd hoe duur die dan wordt in vergelijking met de apple iPod!!!:P111oneoneKEK
Antec Solo * Tagan 480W * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 2x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * 2x WD2500KS 250GB raid0 * 2x WD5000AAKS 500GB raid1 * Samsung SH-D162C * Plextor PX-716A * XFX GeForce 6800 GT PCI-E * Samsung 710T
link: http://board.cowon.com/ze...%CD%BD%BA%C5%D9%BC%C7.JPG
Nee, er zat geen koordje bij, wel een USB-lader voor thuis en in de auto. Dat was een aktie van mp3spelers.nl. Naar nieuwe firmware had ik nog niet gekeken. Ik weet niet eens welke er nu opstaatquote:Cosmic Fool schreef op zondag 03 december 2006 @ 16:57:
[...]
Verstandige keuze!Heb je er al de firmware 1.11b op geplaatst? Volgens mijn gehoor beschikt de F2 dan pas over zijn volledige vermogen. Ik heb ook de indruk dat dit de batterij-autonomie ten goede komt. Ik haal nu net geen 20 uur uit deze speler. Zat er bij jou trouwens een nekkoordje bij? Bij mij alleszins niet, maar op sommige websites staat er bij de bijgeleverde accessoires dan weer wel een nekkoordje bij.
Ga straks wel even kijken hoe dat zit.
Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 56 57 58 59 last
Dit topic is gesloten.