Gathering of Tweakers

Quicksearch
Ok, Octocamo probleem opgelost. De verschillende Octocamo suits zijn er hoofdzakelijk voor bedoeld om de emoties van de rebellen te manipuleren?

Heeft er iemand ervaring met de Amerikaanse versie van Metal Gear Online? Ghosting, lag, etc. Heel erg jammer.

Corvidae wijzigde dit bericht 18-07-2008 16:27 (69%)
Reden: Ok.

Meh!

quote:
Corvidae schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 15:52:
Heeft er iemand ervaring met de Amerikaanse versie van Metal Gear Online? Ghosting, lag, etc. Heel erg jammer.
Heb je een Amerikaanse MGS4 dan? Op zich best logisch dat je lag krijgt lijkt mij.. Aangezien jij in Europa zit en de hostende partij in Amerika.
Helaas is MGO gebonden aan de region waar hij uitgebracht is (Is bij andere spellen met het onlinegedeelte vaak ook zo geloof ik).

Syncmaster 226BW - E6600 @ 2,4 GHz - Gigabyte GA-965P-DS3 - Kingston 2x1024MB - EVGA 8800GTS 640MB

Wat is het nut van die "show help" in de mission briefings? Ik begin nu aan de derde act maar heb bij de vorige briefing voor de tweede act echt niets interessants gevonden in die help. Is het gewoon een gadget om 3 camera's te bekijken en je score?

Nog een vraagje over MGO: Die Reward shop werkt bij niet,ik wordt alsmaar doorverwezen naar de normale website van MGO.

PSN ID: Tegud PS3: MGS 4, BF:BC,GTA lV - Geschenke bei Handyvertrag! Konsolen,LCD's etc. www.geschenk-handy.de

Time is an illusion.

Ik weet niet of andere mensen dit ook hebben maar ik speel het spel heeel langzaam zodat ik er langer van kan genieten, meer het gevoel van "ik wil 'em nog niet uitspelen" helaas ben ik nu bij haven aangeland, en zal het niet lang meer duren.

-= It's not the fall that kills you, it's the sudden stop at the end =- PSNid: egopro78

tsjonge ... Gaaf spel ... maar...
Ik zit vast en blijf vast zitten.

* spoiler allert *

Ben bij Act2 BOSS: Laughing Octopus. Het lukt me niet om die lachende 'trut' te elimineren. Ik schiet op haar, ontwijk haar, ik wacht en doe ... maar er gebeurt niets! Af en toe verandert ze in rook als ik lang genoeg op haar geschoten heb. Of verandert ze in die MKII.
Heeft iemand een idee hoe ik verder kan?

quote:
exstense schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 18:54:
tsjonge ... Gaaf spel ... maar...
Ik zit vast en blijf vast zitten.

* spoiler allert *

Ben bij Act2 BOSS: Laughing Octopus. Het lukt me niet om die lachende 'trut' te elimineren. Ik schiet op haar, ontwijk haar, ik wacht en doe ... maar er gebeurt niets! Af en toe verandert ze in rook als ik lang genoeg op haar geschoten heb. Of verandert ze in die MKII.
Heeft iemand een idee hoe ik verder kan?
Als je alleen maar blijft wachten komt ze inderdaad niet. Ze heeft een stuk of 5 plekken waar ze zich verstopt. Zoek haar op en schiet zodra haar tentakels niet voor haar lichaam zitten.

Als k geen rations of noodles meer heb dan ga k altijd een tijdje onder een bed liggen om full health te krijgen. Als ze in die MK2 veranderd moet je ook juist op haar schieten.

Vandaag voor het eerst even gespeeld. Echt een vette game (y)

Domme vraag, maar ga om zo op de zondagavond toch nog even stellen.

Hoe kan ik in act 1 de RPG selecteren? Ik heb al diverse malen een RPG opgepakt. Deze verschijnt echter niet in het lijstje aan de linkerkant tussen mijn andere wapens.

Of is dit soms de bedoeling?

da Granndest
Reg. datum: 04 september 2006

Je draagt niet al je wapens bij je in wapenmenu, vanaf het startmenu kan je je volledige wapenarsenaal toevoegen aan je gelimiteerde aantal wapens in je in-game wapenmenu.
Misschien zijn ze nog gelocked, dat kan Drebin voor je oplossen maar kan pas als je hem in het spel ben tegengekomen.

quote:
kbloem schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 11:36:
Wat is het nut van die "show help" in de mission briefings? Ik begin nu aan de derde act maar heb bij de vorige briefing voor de tweede act echt niets interessants gevonden in die help. Is het gewoon een gadget om 3 camera's te bekijken en je score?
nee, die show help is best nuttig. Je kan dan zowiezo swappen tussen full screen en de drie cameras, maar je kan ook je MKII/MKIII overnemen, en door het vliegtuig heen crossen. Daarmee vind je altijd nog wel wat leuke items. Ook altijd even tegen alle personen aan rijden, daar krijge je nog wel eens een face camo voor!
Vergeet ook niet de trap op te rijden, daar ligt per act een batterij, die de levensduur van je solid eye vergroot. (waarom je die niet gewoon mee krijgt, snap ik ook niet :) )

Trouwens, ik ben eigenlijk helemaal geen fan van 'sneak em up' games, maar vind MGS toch wel echt geweldig. ben nu bij Act 4, en die 'droom' aan het begin verraste me enorm! Wel erg veel lange cutscenes, regelmatig langer dan 15 minuten! Het is eigenlijk meer een interactieve film, dan echt een spel. Maar wel een grandioze ifilm!

PS3 games: 16 and counting... PSN: Chrisboers

Reg. datum: 18 september 2007

Laatst op vakantie heb ik maar even de remake van MGS1 op de Gamecube op de kop getikt. Ik heb nu al een tijdje een stofhappende Wii maar daar kan ik dit spel mooi op spelen. Ik wilde de game al heel lang maar ik had geen Gamecube. En toen ik laatst dat level aan t begin van Act 4 speelde kreeg ik echt weer zin om MGS te spelen! Dat was echt vet gedaan btw. Het dreamlevel speelde wel totaal anders dan het originele level van de PS1 trouwens. Maar het was voor de herinnering wel weer tof om te spelen. Ik denk ook dat MGS op de PS1 mij de vetste MG ervaring heeft gegeven. Met MGS 4 heb ik dat veel minder op de een of andere manier....

PSN id: PENo1

Act 4 is sowieso een enorme trip down memory lane. MSG4 is de eerste Mg die ik speel, maar zelfs ik voel de nostalgie er af druipen.
En dan die geweldige humor tussendoor.

Otacon: Hold it, Snake. Time to change the disc. I know, I know... It's a pain. But you need to swap Disc 1 for Disc 2. You see the disc labeled "2"?

Snake: No.

Otacon: Huh? Oh, wait! We're on PS3tm system! It's a Blu-ray Disc. Dual-layered, too — no need to swap.

Snake: Damn it, Otacon, get a grip!

Otacon: Yeah, what an age we live in, huh, Snake? Wonder what they'll think of next

Whahaha!

PS3 games: 16 and counting... PSN: Chrisboers

Meh!

quote:
EgoPro schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 14:30:
Ik weet niet of andere mensen dit ook hebben maar ik speel het spel heeel langzaam zodat ik er langer van kan genieten, meer het gevoel van "ik wil 'em nog niet uitspelen" helaas ben ik nu bij haven aangeland, en zal het niet lang meer duren.
Dat gevoel had ik zelf stiekem ook wel maar nadat je hem 1 keer uitgespeeld hebt kun je hem zeker nog wel een aantal keer uitspelen. De storyline heb je dan wel gehad maar er zijn nog zat dingen die je kunt unlocken e.d.
Voor de casual gamer is dat misschien minder interessant maar er zit zeker meer dan genoeg uitdaging in om hem meerdere keren door te lopen. Probeer maar eens de Big Boss Emblem te halen :)

Syncmaster 226BW - E6600 @ 2,4 GHz - Gigabyte GA-965P-DS3 - Kingston 2x1024MB - EVGA 8800GTS 640MB

Ik zag net dat MGS4 bij gamehubs nog "maar" 33,- kost denk er toch aan om hem te halen want dat is wel erg goedkoop, maar ik ben helemaal niet bekend met MGS heb de vorige delen nooit gespeeld aangezien de PS3 mijn eerste playstation is :P Maar had begrepen dat dat niet echt een probleem is voor de verhaallijn?

Chaoss wijzigde dit bericht 25-08-2008 09:05 (5%)

Meh!

quote:
Chaoss schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 09:05:
Ik zag net dat MGS4 bij gamehubs nog "maar" 33,- kost denk er toch aan om hem te halen want dat is wel erg goedkoop, maar ik ben helemaal niet bekend met MGS heb de vorige delen nooit gespeeld aangezien de PS3 mijn eerste playstation is :P Maar had begrepen dat dat niet echt een probleem is voor de verhaallijn?
Ik ken ook een paar mensen die de rest van de serie niet gespeeld hebben maar alsnog erg enthousiast waren over MGS4 en voor 33,- is het echt een koopje naar mijn mening.

Nog even wat de gameplay betreft, khad al wat trailer gezien, maar imho geven trailer s geen goed beeld van de gameplay maar ik vond een filmpje met een in-game demonstratie van bijna een kwartier lang: Deze + deel2, De verdeling actie en sluipwerk is wel aardig 50/50, is dat voor de rest van de game ook zo? af en toe beetje sluipen en iemand van achteren knifen oid is gaaf, maar niet een hele game lang.

Ik mag graag beetje sneaky doen, snipen enzo, maar ben meer van de wapens enzo :P

Maar is deze game inmiddles een beetje dood gebloed? dit topic loopt niet meer echt, maar zo heel erg oud is de game niet, en ik dacht dat het een van DE toppers van de PS3 was op dit moment.
/join #tv
Reg. datum: 10 september 2003

quote:
Chaoss schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 08:57:
Nog even wat de gameplay betreft, khad al wat trailer gezien, maar imho geven trailer s geen goed beeld van de gameplay maar ik vond een filmpje met een in-game demonstratie van bijna een kwartier lang: [urlhttp://www.youtube.com/watch?v=ug_EMFEmago]Deze + deel2[/url], De verdeling actie en sluipwerk is wel aardig 50/50, is dat voor de rest van de game ook zo? af en toe beetje sluipen en iemand van achteren knifen oid is gaaf, maar niet een hele game lang.

Ik mag graag beetje sneaky doen, snipen enzo, maar ben meer van de wapens enzo :P

Maar is deze game inmiddles een beetje dood gebloed? dit topic loopt niet meer echt, maar zo heel erg oud is de game niet, en ik dacht dat het een van DE toppers van de PS3 was op dit moment.
Het is te spelen zoals je zelf wilt. Je kunt heel de tijd sneaken, of er á la Rambo doorheen knallen.
Meh!

quote:
Chaoss schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 08:57:
Nog even wat de gameplay betreft, khad al wat trailer gezien, maar imho geven trailer s geen goed beeld van de gameplay maar ik vond een filmpje met een in-game demonstratie van bijna een kwartier lang: Deze + deel2, De verdeling actie en sluipwerk is wel aardig 50/50, is dat voor de rest van de game ook zo? af en toe beetje sluipen en iemand van achteren knifen oid is gaaf, maar niet een hele game lang.

Zoals chester hierboven al zei: je kunt echt je eigen stijl bepalen. Je kunt er voor kiezen om hevig betrokken te zijn in de gevechten in de omgeving of echt te focussen op stealth of gewoon een gulden middenweg. Echter speelt het spel leuker/beter/whatever als je het als je zoveel mogelijk stealth probeert toe te passen, vind ik zelf..

Ik ben van mening dat het feit van het dode topic niet komt door het spel. Ben/was (moet mijn bd-lens nog vervangen.. :'( ) bezig met het halen van de Big Boss Emblem, 3e keer dat ik het spel door loop.

ah wel fijn, dat je zelf de speelstijl kunt "bepalen" zal ook zeker welw at sneak werk gaan doen, maar geen complete levels/missies

Herinner me Commando's nog wel van vroeger, dat was puur stealth en dat ging me op een moment toch wel op de zenuwen werken, want zodra je gezien werd kon je het al niet meer overleven.
Meh!

quote:
Chaoss schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 11:25:
ah wel fijn, dat je zelf de speelstijl kunt "bepalen" zal ook zeker welw at sneak werk gaan doen, maar geen complete levels/missies

Herriner met Commando's nog wel van vroeger, dat was puur stealth ging me op een moment toch op de zenuwen werken, want zodra je gezien werd kon je het al niet meer overleven.
Hahaha, met Commando's heb ik vroeger ook een haat/liefde-verhouding gehad door dat feit :P
Maar goed, bij MGS4 is het echt 100% je eigen keuze, er zitten ook zoveel verschillende wapens in dat je een heel leger om zeep kan helpen maar ik hou het bij het stunknife en een zooi tranquilizing darts :P

Hoe zit het nu eingelijk met die cutscenes? lees hier en daar dat er cutscenens van 3 kwartier inzitten? filmpje tussendoor is leuk, komt de sfeer wel ten goede, maar cutscenes van 3 kwartier?? ben bang dat ik dat nooit volhoud.
da Granndest
Reg. datum: 04 september 2006

Er zitten stukken bij waar je ruim een uur de controller kan neerleggen, het einde van Act 3 en de briefing en intro van de volgende bijvoorbeeld.
Je hoeft de controller gelukkig niet terug te leggen tijdens die stukken, als je Rumble heb wordt die ook bijgehouden tijdens de cutscenes en je kan soms flashbacks zien of door Snake's ogen kijken. Ook kan je op ieder gewenst moment inzoomen op de filmpjes als je zou willen. En bij de Mission Briefings kan je ook rondrijden als je wil.
Je kan alle cutscenes pauzeren ook.

wtf 8)7 dan moek nog maar even overna denken als ik hem ga kopen... spel lijkt me opzich wel tof, maar ik was niet van plan om tussendoor complete animatie films te gaan kijken... kan ze natuurlijk skippen maar dan benje het verhaal weer kwijt lijkt me.
PSN ID: Mokim
Reg. datum: 20 juli 2002

quote:
Chaoss schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 17:51:
wtf 8)7 dan moek nog maar even overna denken als ik hem ga kopen... spel lijkt me opzich wel tof, maar ik was niet van plan om tussendoor complete animatie films te gaan kijken... kan ze natuurlijk skippen maar dan benje het verhaal weer kwijt lijkt me.
Voor die prijs kun je die game niet laten liggen. Ik heb hem zelf ook bij gamehubs gekocht. Ik heb voorgaande delen nooit gespeeld maar verhaal is wel te volgen samen met mgs database.
Graphics en gameplay zijn fantastich. En die cutscenes zijn mooi :9~

De cutscenes zijn inderdaad soms aan de lange kant, maar voor de egte liefhebber van deze serie is dat geen bestraffing. Ik heb hem al 8x uitgespeeld, heb de eerste 2x alle cutscenes gezien daarna gwn geskipt. Ik ben nu momenteel meer mgs- online aan t spele wat egt super is. Je krijgt er egt zoveel terug voor je 33 euries. _/-\o_

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws