Reg. datum: 24 mei 2007
Heeft er iemand ervaring met de Amerikaanse versie van Metal Gear Online? Ghosting, lag, etc. Heel erg jammer.
Corvidae wijzigde dit bericht 18-07-2008 16:27 (69%)
Reden: Ok.
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [PS3] Metal Gear Solid 4 **spoilers**
Pagina's: 1 2 3 4 ... 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]Corvidae wijzigde dit bericht 18-07-2008 16:27 (69%)
Reden: Ok.
Heb je een Amerikaanse MGS4 dan? Op zich best logisch dat je lag krijgt lijkt mij.. Aangezien jij in Europa zit en de hostende partij in Amerika.quote:Corvidae schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 15:52:
Heeft er iemand ervaring met de Amerikaanse versie van Metal Gear Online? Ghosting, lag, etc. Heel erg jammer.
Syncmaster 226BW - E6600 @ 2,4 GHz - Gigabyte GA-965P-DS3 - Kingston 2x1024MB - EVGA 8800GTS 640MB
PSN ID: Tegud PS3: MGS 4, BF:BC,GTA lV - Geschenke bei Handyvertrag! Konsolen,LCD's etc. www.geschenk-handy.de
-= It's not the fall that kills you, it's the sudden stop at the end =- PSNid: egopro78
Als je alleen maar blijft wachten komt ze inderdaad niet. Ze heeft een stuk of 5 plekken waar ze zich verstopt. Zoek haar op en schiet zodra haar tentakels niet voor haar lichaam zitten.quote:exstense schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 18:54:
tsjonge ... Gaaf spel ... maar...
Ik zit vast en blijf vast zitten.
* spoiler allert *
Ben bij Act2 BOSS: Laughing Octopus. Het lukt me niet om die lachende 'trut' te elimineren. Ik schiet op haar, ontwijk haar, ik wacht en doe ... maar er gebeurt niets! Af en toe verandert ze in rook als ik lang genoeg op haar geschoten heb. Of verandert ze in die MKII.
Heeft iemand een idee hoe ik verder kan?
nee, die show help is best nuttig. Je kan dan zowiezo swappen tussen full screen en de drie cameras, maar je kan ook je MKII/MKIII overnemen, en door het vliegtuig heen crossen. Daarmee vind je altijd nog wel wat leuke items. Ook altijd even tegen alle personen aan rijden, daar krijge je nog wel eens een face camo voor!quote:kbloem schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 11:36:
Wat is het nut van die "show help" in de mission briefings? Ik begin nu aan de derde act maar heb bij de vorige briefing voor de tweede act echt niets interessants gevonden in die help. Is het gewoon een gadget om 3 camera's te bekijken en je score?
PS3 games: 16 and counting... PSN: Chrisboers
PSN id: PENo1
PS3 games: 16 and counting... PSN: Chrisboers
Dat gevoel had ik zelf stiekem ook wel maar nadat je hem 1 keer uitgespeeld hebt kun je hem zeker nog wel een aantal keer uitspelen. De storyline heb je dan wel gehad maar er zijn nog zat dingen die je kunt unlocken e.d.quote:EgoPro schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 14:30:
Ik weet niet of andere mensen dit ook hebben maar ik speel het spel heeel langzaam zodat ik er langer van kan genieten, meer het gevoel van "ik wil 'em nog niet uitspelen" helaas ben ik nu bij haven aangeland, en zal het niet lang meer duren.
Syncmaster 226BW - E6600 @ 2,4 GHz - Gigabyte GA-965P-DS3 - Kingston 2x1024MB - EVGA 8800GTS 640MB
Chaoss wijzigde dit bericht 25-08-2008 09:05 (5%)
Ik ken ook een paar mensen die de rest van de serie niet gespeeld hebben maar alsnog erg enthousiast waren over MGS4 en voor 33,- is het echt een koopje naar mijn mening.quote:Chaoss schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 09:05:
Ik zag net dat MGS4 bij gamehubs nog "maar" 33,- kost denk er toch aan om hem te halen want dat is wel erg goedkoop, maar ik ben helemaal niet bekend met MGS heb de vorige delen nooit gespeeld aangezien de PS3 mijn eerste playstation isMaar had begrepen dat dat niet echt een probleem is voor de verhaallijn?
Het is te spelen zoals je zelf wilt. Je kunt heel de tijd sneaken, of er á la Rambo doorheen knallen.quote:Chaoss schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 08:57:
Nog even wat de gameplay betreft, khad al wat trailer gezien, maar imho geven trailer s geen goed beeld van de gameplay maar ik vond een filmpje met een in-game demonstratie van bijna een kwartier lang: [urlhttp://www.youtube.com/watch?v=ug_EMFEmago]Deze + deel2[/url], De verdeling actie en sluipwerk is wel aardig 50/50, is dat voor de rest van de game ook zo? af en toe beetje sluipen en iemand van achteren knifen oid is gaaf, maar niet een hele game lang.
Ik mag graag beetje sneaky doen, snipen enzo, maar ben meer van de wapens enzo
Maar is deze game inmiddles een beetje dood gebloed? dit topic loopt niet meer echt, maar zo heel erg oud is de game niet, en ik dacht dat het een van DE toppers van de PS3 was op dit moment.
Zoals chester hierboven al zei: je kunt echt je eigen stijl bepalen. Je kunt er voor kiezen om hevig betrokken te zijn in de gevechten in de omgeving of echt te focussen op stealth of gewoon een gulden middenweg. Echter speelt het spel leuker/beter/whatever als je het als je zoveel mogelijk stealth probeert toe te passen, vind ik zelf..quote:Chaoss schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 08:57:
Nog even wat de gameplay betreft, khad al wat trailer gezien, maar imho geven trailer s geen goed beeld van de gameplay maar ik vond een filmpje met een in-game demonstratie van bijna een kwartier lang: Deze + deel2, De verdeling actie en sluipwerk is wel aardig 50/50, is dat voor de rest van de game ook zo? af en toe beetje sluipen en iemand van achteren knifen oid is gaaf, maar niet een hele game lang.
Ik mag graag beetje sneaky doen, snipen enzo, maar ben meer van de wapens enzo
Maar is deze game inmiddles een beetje dood gebloed? dit topic loopt niet meer echt, maar zo heel erg oud is de game niet, en ik dacht dat het een van DE toppers van de PS3 was op dit moment.
Hahaha, met Commando's heb ik vroeger ook een haat/liefde-verhouding gehad door dat feitquote:Chaoss schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 11:25:
ah wel fijn, dat je zelf de speelstijl kunt "bepalen" zal ook zeker welw at sneak werk gaan doen, maar geen complete levels/missies
Herriner met Commando's nog wel van vroeger, dat was puur stealth ging me op een moment toch op de zenuwen werken, want zodra je gezien werd kon je het al niet meer overleven.
Voor die prijs kun je die game niet laten liggen. Ik heb hem zelf ook bij gamehubs gekocht. Ik heb voorgaande delen nooit gespeeld maar verhaal is wel te volgen samen met mgs database.quote:Chaoss schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 17:51:
wtfdan moek nog maar even overna denken als ik hem ga kopen... spel lijkt me opzich wel tof, maar ik was niet van plan om tussendoor complete animatie films te gaan kijken... kan ze natuurlijk skippen maar dan benje het verhaal weer kwijt lijkt me.
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [PS3] Metal Gear Solid 4 **spoilers**
Pagina's: 1 2 3 4 ... 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius