Hoofdcategorieën
Topicacties

KPN Snelheidsverhogingen

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 41 42 43 44 last

Nieuw Topic
Vergeef me mijn onwetendheid
Reg. datum: 04 december 2001

Wie heeft er een ADSL-abbonement op het KPN-netwerk en vindt nog een snelheidsverhoging interessant?

De geruchten dat er een voorhanden is steken steeds meer de kop op, maar willen klanten eigenlijk wel een hogere snelheid of willen ze meer service, andere diensten, etc??

update 09/09/2005:
quote:
PierreAronnax schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 10:34:
En dan nog de officiële bron op de site van KPN:
http://www.kpn.com/kpn/show/id=381944/sc=229ce3

Nieuwe ADSL-snelheden
Abonnement

Oud
downstream/upstream
Nieuw
downstream/upstream
Slim288 / 128375 / 128
Go800 / 2561,5 Mb / 256
Lite1600 / 5123 Mb / 512
Basic3200 / 7686 Mb / 768
Extra8000 / 102412 Mb / 1024
edit:
Enige aanpassingen/toevoegingen.

Voor meer informatie: www.adslcentrale.nl

Snelheids verhoging staat gepland tussen: 01-11-2005 en 01-01-2006

Sommige centrales zijn nog niet geschikt gemaakt voor ADSL2+ en daar zal de snelheids verhoging van FAST langer op zich laten wachten tot begin 2006.

bjck wijzigde dit bericht 03-11-2005 14:38 (122%)

Ooh, regende het buiten?

ZOMG zie me sig!
Reg. datum: 04 september 2002

Waarom zou ik zoiets niet intressant vinden? de prijs gaat omlaag en de snelheid omhoog....

Weet jij meer dan ik?

Zoekt een ICT -maar geen helpdesk- job in Den Haag e.o., DM me voor tips plz.

Paarse Layout \o/
Reg. datum: 01 september 2001

Wat is dat nu weer voor een vraag? Wat bedoel je er mee?

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Reg. datum: 07 mei 2004

Ik denk dat KPN zijn klanten gelukkiger maakt door de prijs te verlagen. Het uitblijven daarvan heeft mij destijds doen besluiten om over te stappen

Uit onderzoek is gebleken dat 85% van alle statistieken niet klopt

De prijs gaat omlaag?
Sinds wanneer verlaagt KPN de prijzen?

De reden dat ik dit vraag is omdat ik een 8mbit verbinding heb en daar tevreden mee ben, sneller hoeft niet echt. Ik heb liever andere diensten erbij zoals digitale tv, voip etc.. Of inderdaad een leuke prijsverlaging..

Voor de die-hard downloaders maakt het ook niet echt uit als de download weer wordt verhoogd, de bottleneck ligt vaak niet meer bij de snelheid thuis maar bij de server waarvan gedownload wordt..

brasko wijzigde dit bericht 08-09-2005 10:38 (5%)

Ooh, regende het buiten?

I dare you, I double dare you!

I've got the need for speed! >:) Ik vind de "service" verder wel best. Iets betere contractvoorwaarden zou wel mogen. Per maand opzeggen bijvoorbeeld. En mogelijkheid tot downgraden (bijv bij snelheidsverhoging). Maar wat gaan ze dan sneller maken? Die 8Mbit lijnen zijn toch max voor normaal adsl?

SayWhatAgain! wijzigde dit bericht 08-09-2005 10:38 (5%)

Specs || Blog || PS3 Games: Burnout Paradise/RSV2/NFS Pro Street/GTA IV/MotorStorm Pacific Rift/Uncharted/Ratchet&Clank

Paarse Layout \o/

quote:
brasko schreef op donderdag 08 september 2005 @ 10:37:
De prijs gaat omlaag?
Sinds wanneer verlaagt KPN de prijzen?

De reden dat ik dit vraag is omdat ik een 8mbit verbinding heb en daar tevreden mee ben, sneller hoeft niet echt. Ik heb liever andere diensten erbij zoals digitale tv, voip etc.. Of inderdaad een leuke prijsverlaging..

Voor de die-hard downloaders maakt het ook niet echt uit als de download weer wordt verhoogd, de bottleneck ligt vaak niet meer bij de snelheid thuis maar bij de server waarvan gedownload wordt..
Kuch, nieuwsservers. En ik trek nog regelmatig 100mbit vol, laat staan m'n 3mbit lijn hier thuis.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Bij betaalde nieuwsservers heb je er eventueel nog iets aan inderdaad. Maar een dvd downloaden binnen 4 uur of 2,5 uur is toch niet echt meer interessant. Computers blijven aanstaan, downloaden gaat toch door..

Trouwens opzeggen laat KPN aan de providers over, je gaat een jaarcontract aan, en verder bepalen de providers de opzegprocedures en termijnen na dat jaar.

De upload mag wat mij betreft flink omhoog, die wordt niet verhoogd..

Ooh, regende het buiten?

I dare you, I double dare you!

@ brasko: je hebt natuurlijk helemaal gelijk, providers bepalen de voorwaarden. My bet. Maar goed, is planet geen dochteronderneming van KPN?

Specs || Blog || PS3 Games: Burnout Paradise/RSV2/NFS Pro Street/GTA IV/MotorStorm Pacific Rift/Uncharted/Ratchet&Clank

Hetnet, XS4ALL en Planet alledrie volgens mij. Maar toch bepalen ze zelf het hoe en wat. KPN is alleen geinteresseerd in aantal klanten dat binnenkomt en dat blijft volgens mij.

Ooh, regende het buiten?

Big Brother is watching you

Hmm ik vind mijn lite lijn momenteel wel prima.
Lage ping, goede service (xs4all uiteraard).
Een verhoging mag van mij best, maar om nou te zeggen dat ik deze nodig acht, niet echt.

AMD 64x2 4200+ | 2GB DC DDR2 | 720GB HD | DVD-RWDL | GF8600GT Silent | Windows Vista Ultimate | Notebook : Acer Aspire 5920G , C2D Centrino 2GHZ 2GB DDR2, 15,4", GF 8600 GT Go, 160GB HD, DualLayer DVD, Windows Vista HP, Wireless a/b/g/n

Reg. datum: 14 april 2004

Dit is het eerste gerucht dat ik hoor/lees over een snelheidsverhoging bij KPN

Reg. datum: 27 januari 2003

Ik vind wel heel eerlijk gezegd in vergelijking met de concurrentie dat ze eigenlijk wel iets aan de snelheid mogen doen. Maar waarom moeten we hierover klagen? In Zwitserland moet je blij zijn dat je voor 50 euro dacht ik 512kb down hebt. Maar ik heb zelf 1600 down en ik vind qua prijs/prestatie dat het zeker wel iets hoger mag zijn. Maar service is ook goed van de KPN(hoewel de laatste tijd niet over te spreken maar ok(beloofte terug te bellen niet na gekomen, testen uitvoeren en niet doen). Ik ga over 1 maand naar Tiscali of Speedlinq(vanwege de maandkosten(naar ongeveer 25 euro(scheelt toch weer 120 euro per jaar)).

ff wachten ....

Reg. datum: 21 september 2002

Tja, een snelheidsverhoging zou niet echt nuttig zijn. Ik zit aan de max van ADSL1. Een prijsverlaging of overstap naar ADSL2 echter... Ik zou d'r wel blij van worden...

...vraag maar...

KPN is op dit moment (samen met Alcatel) bezig om alle dslams geschikt te maken voor ADSL2+
(lijnkaarten vervanen e.d.)

Er zijn al wat mensen die problemen hebben met bepaalde cisco modems/routers die kennelijk niet goed werken op een ADSL2+ poort zonder firmware update.

Xs4all is al aan het testen met ADSL2+ (20 mbps/ 1 mbps up) maar wat straks de prijzen e.d. worden???

Website | Canon Eos 30D + Grip | Canon EFs 10-22 | Canon EF 17-40 L | Canon EF 70-300 IS USM | Canon EF 50 1.8II | Canon EF 24 2.8 | Peleng 8 3.5 | SpeedLite 430EX | ST-E2

Overstap naar Adsl2+ of zodra je boven de 8mbit gaat = nieuw modem he..
Dat kost je weer +/- 80 euro

Ooh, regende het buiten?

Reg. datum: 31 maart 2002

quote:
brasko schreef op donderdag 08 september 2005 @ 11:24:
Overstap naar Adsl2+ of zodra je boven de 8mbit gaat = nieuw modem he..
Dat kost je weer +/- 80 euro
Volgens mij is de thomson 580, toch een veel geleverd modem tegenwoordig al adsl2 voorbereid.

[DPC]Happy Hour
Reg. datum: 14 maart 2002

quote:
Tiaan schreef op donderdag 08 september 2005 @ 10:52:
Dit is het eerste gerucht dat ik hoor/lees over een snelheidsverhoging bij KPN

With Stupid ^^^^^

Ik vind dit wel een grappig topic. Een persoon die "zegt" iets gehoord te hebben over een snelheidsverhoging en allehande speculaties gaan er meteen ronde. Gebaseerd op gebakken lucht IMHO, want nergens is er een melding te vinden over een toekomstige verhoging. Niet op nieuwspagina's of officiele aankodigingen.

offtopic:
"Een persoon die "zegt" iets gehoord te hebben" Aangezien er geen bron vermelding is

Nintendo Wii: Zelda TP | Wii Sports | Rayman RR | Wii Play | Mercury Meltdown | Super Paper Mario

Reg. datum: 29 januari 2000

KPN levert prima lijnen maar qua prijs kunnen de abonnementen niet goed concurreren. Als ADSL2+ eind dit jaar op grotere schaal beschikbaar is zal KPN de abonnementen / prijzen sowieso veranderen

Gringo wijzigde dit bericht 08-09-2005 11:37 (3%)

Nee, die is niet adsl2+ ready

Cardinal, beetje kinderachtig. Maar zulke nerds hebben we ook nodig.
En de geruchten zijn al een maand aan de gang, binnen KPN zelf, bij de providers, bij leveranciers, kortom "in het wereldje". Dat jij daar niet bij hoort wil niet meteen zeggen dat je zo mag reageren en kan afschepen als "gebakken lucht"

brasko wijzigde dit bericht 08-09-2005 11:39 (85%)

Ooh, regende het buiten?

quote:
brasko schreef op donderdag 08 september 2005 @ 11:36:

En de geruchten zijn al een maand aan de gang, binnen KPN zelf, bij de providers, bij leveranciers, kortom "in het wereldje". Dat jij daar niet bij hoort wil niet meteen zeggen dat je zo mag reageren en kan afschepen als "gebakken lucht"

_/-\o_
Ik vermaak me altijd kostelijk bij zulke ongefundeerde flames :D

Maargoed, ontopic. IMHO is KPN erg duur op dit moment als je kijkt naar de ADSL2+ aanbieders elders en verbindingen via BabyXL en Tiscali. Daar komt nog eens bij dat veel providers het contract stilzwijgend voor een jaar verlengen, dus één dag te laat = een jaar langer KPN...

[DPC]Happy Hour
Reg. datum: 14 maart 2002

quote:
brasko schreef op donderdag 08 september 2005 @ 11:36:

Ik mag dan wel niet in het wereldje zitten, maar ik weet al een tijdje dat KPN bezig is met de centrales klaar maken, maar wie zegt dat ADSL2 niet als een nieuw en duurder produkt wordt verkocht. Hier wordt uitgegaan dat alle gebruikers met 8 Mbit straks over zullen gaan op ADSL2 aangezien ze niet harder kunnen.

Het topic lijkt een beetje op een aaneenvolging van aannames. Ookal zou het leuk zijn om weer verhoogd te worden voor het zelfde geld, ben ik gewoon een beetje kritisch.

Nintendo Wii: Zelda TP | Wii Sports | Rayman RR | Wii Play | Mercury Meltdown | Super Paper Mario

Je kritiek is niet meer dan terecht als je kijkt naar het beleid van KPN de afgelopen periode.
Maar om die kritiek direct op mij te richten is niet netjes. Maar goed, nerds onder elkaar ;-)

Adsl2+ gaat zeker meer kosten dan gewoon Adsl, investeringen moeten worden terug verdiend. Het is een snellere variant op Adsl, dus hogere snelheiden = duurdere abbonementen. Maar ik denk dat het met die prijzen mee gaat vallen. De grens van de koperlijnen wordt met Adsl2+ bereikt. Dus de volgende stap is fiber to the home als KPN wil blijven concurreren op de markt. En dat betekent dat prijzen omlaag zullen gaan als KPN klanten tot die tijd klanten wil houden. De concurrentie is moordend.

Ik gok dat voor 2007 televisie en telefonie gratis is bij je internetabbonement. M.a.w na televisie en telefonie wordt ook internet een nuts-product. Een vast bedrag voor alle 3 de vormen van communicatie, interactie en media. Klinkt niet slecht. Hopelijk gaan ze het wel goed voorbereiden, want ik kan me het begin van Adsl nog heel goed herinneren, veel uitval, linesync-problemen, etc.

Wie weet, een internet-prijzenoorlog na de supermarkt-veldslag.

Ooh, regende het buiten?

Blijkbaar is er toch nog één GoTter met een glazen bol ;)

Jan, omdat je zo om aandacht roept reageer ik even.
Hoe stoer vind je jezelf met zo een offtopic opmerking?
Vast heel stoer.
Wat als ik nou gelijk blijk te hebben?

Ooh, regende het buiten?

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 41 42 43 44 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: