Hoofdcategorieën
Topicacties

[CM] Het "Post hier je kleine mods" topic - Deel 12

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Wat is dat in zijn avatar?
Reg. datum: 21 november 2003

quote:
ragingbull schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 17:13:
[...]

Het zou leuk zijn als de cooler 650 gram weegt en de veer dan 400 gram trekt :) 650 - 400 = 250! dus dan hangt er nog maar 250 gram aan het socket :)
Dat is wel zo, maar dat doet het ijzerdraadje net zo goed. Als je nu je case rechtopstaand gaat vervoeren en er komt een klap, dan komt alsnog het gehele gewicht van de koeler op je moederbord, omdat de veer uitrekt. Daarom leek het me beter een ijzerdraadje te gebruiken :)

We hebben alle deelnemers van de BEP Modding Trophy een voeding opgestuurd, kom even kijken wie er naar de finale zijn doorgegaan!

Resistance will be futile...
Reg. datum: 09 februari 2005

quote:
brinkdinges schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 08:44:
[...]

Dat is wel zo, maar dat doet het ijzerdraadje net zo goed. Als je nu je case rechtopstaand gaat vervoeren en er komt een klap, dan komt alsnog het gehele gewicht van de koeler op je moederbord, omdat de veer uitrekt. Daarom leek het me beter een ijzerdraadje te gebruiken :)

Ja, daar heb je deels gelijk in. Maar mijn bedoeling was het om de veer op spanning te etten.

Stel je even voor.. De veer staat op spanning tussen de cooler en mijn PSU. De kast krijgt een klap. De klap zal altijd zachter zijn omdat hij terug word getrokken door de veer.. :) (haha, wat kunnen wij hier lang over mauwen zeg >:) )

Anders zou bungee jumpen ook wel met een staal kabbel gedaan kunnen worden he >:) De kabel houd je toch 8)7

Cyberdyne Systems - SKYNET Division

Wat is dat in zijn avatar?
Reg. datum: 21 november 2003

quote:
ragingbull schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 09:22:
[...]

Ja, daar heb je deels gelijk in. Maar mijn bedoeling was het om de veer op spanning te etten.

Stel je even voor.. De veer staat op spanning tussen de cooler en mijn PSU. De kast krijgt een klap. De klap zal altijd zachter zijn omdat hij terug word getrokken door de veer.. :) (haha, wat kunnen wij hier lang over mauwen zeg >:) )

Anders zou bungee jumpen ook wel met een staal kabbel gedaan kunnen worden he >:) De kabel houd je toch 8)7
Kan wel, maar vind je lichaam niet zo leuk :P Het verschil is dat je wilt veren, en de cpu koeler vast moet zitten. Maargoed, idd genoeg discussie :P

We hebben alle deelnemers van de BEP Modding Trophy een voeding opgestuurd, kom even kijken wie er naar de finale zijn doorgegaan!

En toch blijf ik bij het ijzerdraadje. Een veer kan volgens mij nooit fatsoenlijk wat opvangen. Voordat hij terugveert heeft er al teveel kracht op de socket gestaan, met een ijzerdraad zet je de koeler gewoon vast

quote:
Freaky Gabbur schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 09:46:
En toch blijf ik bij het ijzerdraadje. Een veer kan volgens mij nooit fatsoenlijk wat opvangen. Voordat hij terugveert heeft er al teveel kracht op de socket gestaan, met een ijzerdraad zet je de koeler gewoon vast

Ach, jullie maken me aan het twijfelen.. :P Weet je wat.. Ik doe het lekker allebij :)

Ik post nog wel pics strax als ik de cooler binnen en gemonteerd heb..

Buiten de veer en ijzerdraadje gewoon nog steeds je kast op zn zij vervoeren. Zou zonde zijn als je ineens wat hoort kraken

Iemand hier ervaring met van die meshX fanguards? Ik wil voor mijn casemod graag een stuk meshX gebruiken als fanguard maar ik ben bang dat je dan zo'n vreselijk stofzuiger geluid krijgt 8)7. Kan iemand mij vertellen of dat zo is of dat het misschien wel meevalt, of nog beter, dat het net zo stil is :*) ? (btw, ik ga Nexus 120mm fans gebruiken, misschien dat dat nog iets uitmaakt)
Haat zwarte kroontjes!
Reg. datum: 07 mei 2005

quote:
goeiemorguh schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 18:31:
Iemand hier ervaring met van die meshX fanguards? Ik wil voor mijn casemod graag een stuk meshX gebruiken als fanguard maar ik ben bang dat je dan zo'n vreselijk stofzuiger geluid krijgt 8)7. Kan iemand mij vertellen of dat zo is of dat het misschien wel meevalt, of nog beter, dat het net zo stil is :*) ? (btw, ik ga Nexus 120mm fans gebruiken, misschien dat dat nog iets uitmaakt)

Die fanguard heb ik gekregen als sponsorschap en ik moet zeggen dat ze... lelijk zijn. :P
Ze zien er nml. cheap uit. Qua extra geluid valt het wel mee. Heb ze nog niet echt getest maar heb wel al meshX voor andere fans zitten. Het houdt wel het stof tegen, maar ik denk dat je beter een plaat meshX kan kopen en hiervan iets vets bouwen in de vorm van een fanguard.

@The Ragingbull cooler story :P
Een ijzerdraadje vanaf je voeding is lelijk, een veer vanaf je voeding is lelijk. Wat er beter werkt boeit niet want het is allebei lelijk. (dit klink zo dom :P)

Kan je niet in de moboplaat (daar waar je mobo aanvast zit gekoppeld) een stel gaatjes boren op de plek waar die cooler zou moeten komen en de koeler op die ijzeren achterplaat achter het mobo vast zetten ipv. van op het moederboard. Moet je alleen wel het mobo ook een beetje bij verstevigen om er voor te zorgen dat je niet je mobo bij de proc. naarbeneden drukt of je core chrushed. Met de juiste voorzichtigheid zou dit toch wel moeten lukken. Ik zou het sowieso uitvoeren.

edit: ik zag net dat hij er op wordt geklikt. |:( Ik heb niets gezegd want zo gaat het dus never nooit lukken)

Blackcrown wijzigde dit bericht 07-10-2005 19:04 (34%)

Check: http://www.bouweenpc.nl V.2. Released!

quote:
Blackcrown schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 18:47:
[...]

Die fanguard heb ik gekregen als sponsorschap en ik moet zeggen dat ze... lelijk zijn. :P
Ze zien er nml. cheap uit. Qua extra geluid valt het wel mee. Heb ze nog niet echt getest maar heb wel al meshX voor andere fans zitten. Het houdt wel het stof tegen, maar ik denk dat je beter een plaat meshX kan kopen en hiervan iets vets bouwen in de vorm van een fanguard.

@The Ragingbull cooler story :P
Een ijzerdraadje vanaf je voeding is lelijk, een veer vanaf je voeding is lelijk. Wat er beter werkt boeit niet want het is allebei lelijk. (dit klink zo dom :P)

Kan je niet in de moboplaat (daar waar je mobo aanvast zit gekoppeld) een stel gaatjes boren op de plek waar die cooler zou moeten komen en de koeler op die ijzeren achterplaat achter het mobo vast zetten ipv. van op het moederboard. Moet je alleen wel het mobo ook een beetje bij verstevigen om er voor te zorgen dat je niet je mobo bij de proc. naarbeneden drukt of je core chrushed. Met de juiste voorzichtigheid zou dit toch wel moeten lukken. Ik zou het sowieso uitvoeren.

edit: ik zag net dat hij er op wordt geklikt. |:( Ik heb niets gezegd want zo gaat het dus never nooit lukken)

Dat is ook precies wat ik van plan ben, ik koop dus niet de fanguards maar gewoon een plaat MeshX en daar zet ik wat fans achter.

http://img44.imageshack.us/img44/1756/schetsje6ly.png

Zo dus, het meshX komt dan voor de fans als een soort van grote fanguard, het lijkt mij best mooi en ook vrij simpel te maken. Als het geluid nou ook goed is komt het er zeker in :9

quote:
Blackcrown schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 18:47:
[...]

Nou, dat is niet zo'n slecht idee!!

Maar ik kan toch gewoon achter de 4 gaten naast mijn socket in de backplate 4 gaten boren..?

Als ik daar dan in een kruis dus van links boven naar rechts onder over de cooler en over de achterkant van de backplate een draad span? en dat ook met de rechter bovenkant en de linker onderkant.. dus in een X vorm..

idee? en dat ik mijn core kan crussen weet ik... ik weet ook dat thermalright van de kopere cpu protectors verkoopt. Maar weet er iemand een winkel die deze dingen nogheeft?

Reg. datum: 15 april 2005

ff kastje met waterkoeling gefixt:P

thermaltake bigwater +
thermaltake black armor

Plaatje op imageshack (popups!)

Zie Signature
Reg. datum: 22 maart 2004

whoei kabels :)

Zie Ondertitel

Nu met mac!
Reg. datum: 02 februari 2004

Waar? :+
Vraagje, zit die voeding eigenlijk op zijn zijkant? Of zit er gewoon een fan in de zijkant?

Posters laten printen? www.adps.be

quote:
ja kweet moet ze nog ff wegwerken ^^
quote:
MYST schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 16:52:
Waar? :+
Vraagje, zit die voeding eigenlijk op zijn zijkant? Of zit er gewoon een fan in de zijkant?
ja op ze zijkant

maar tis dus el cheapo voeding en dan krijg ik net dit te zien:

is nie helemaal goed cker? :D^^

Kijk je niet naast...
Reg. datum: 22 februari 2003

Nuja, waarom veel geld geven aan een el-cheapo case en weinig geld geven aan een el-cheapo voeding ? Als je dan toch al teveel betaald aan een prulcase van thermaltake, waarom geef je dan niet meteen wat meer geld uit aan een degelijke voeding ipv q-tec speelgoed te kopen ?

Wie laatst lacht heeft de mop niet begrepen.

quote:
BlueForce schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 17:41:
Nuja, waarom veel geld geven aan een el-cheapo case en weinig geld geven aan een el-cheapo voeding ? Als je dan toch al teveel betaald aan een prulcase van thermaltake, waarom geef je dan niet meteen wat meer geld uit aan een degelijke voeding ipv q-tec speelgoed te kopen ?
mischien had ik dit syteem al 3 jaar?

quote:
Daniel1987 schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 17:44:
[...]

mischien had ik dit syteem al 3 jaar?

hey, een naam en jaar genoot :P

mn pappa had van de week een leuk pctje meegenome.
AMD Duron 800
Asus A7V-E
256MB ram
Geforce 2 GT (omgeruild met mn ouders kleinere Geforce 2 MX met tv-out)

waarschijnlijk (als ik een 1u agp en 2 1u pci risers kan vinden) wordt dit alle singebouwd in een 5 cm hoge behuizing. slimline dvdspeler erin en gaan met die hap :)

quote:
DaNiEl KuNsT schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 17:53:
[...]

hey, een naam en jaar genoot :P

mn pappa had van de week een leuk pctje meegenome.
AMD Duron 800
Asus A7V-E
256MB ram
Geforce 2 GT (omgeruild met mn ouders kleinere Geforce 2 MX met tv-out)

waarschijnlijk (als ik een 1u agp en 2 1u pci risers kan vinden) wordt dit alle singebouwd in een 5 cm hoge behuizing. slimline dvdspeler erin en gaan met die hap :)
haha beter post wel pics he ;) lijkt me wel grappig te zien :)

pics komen dr cker wel ;)
hij moet iig wel vrij stil worden, klein displaytje voorop en k heb nog behoorlijk wat gaatjes metaal ligge. dus eens kijken wat k dr mee kan. maybe ook nog wat verlichting erin, maar dan wel dat t uit te schakelen is. je moet geen dikke gloed naast je tv hebbe als je film kijkt...
LED-fan

quote:
DaNiEl KuNsT schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 18:07:
pics komen dr cker wel ;)
hij moet iig wel vrij stil worden, klein displaytje voorop en k heb nog behoorlijk wat gaatjes metaal ligge. dus eens kijken wat k dr mee kan. maybe ook nog wat verlichting erin, maar dan wel dat t uit te schakelen is. je moet geen dikke gloed naast je tv hebbe als je film kijkt...

Altijd leuk om van dat spul nog iets nuttigs te maken.
Ik heb laatst een P3 650 met 60 gig Hd op de kop getikt, maar die 60 gig maakt nogal een kabaal (maxtor ding van een tijdje terug,,,) dus dat wordt nog een hele klus om die stil te krijgen en er een HTPC ding van te maken...
>:)
Software Engineer

@daniel1987
Die case heb ik ook, alleen ik ben bezig met de voorkant aan het modden omdat ik heb niet mooi vond. Wanneer ga je wat aan je kabels doen :P

Je kan trouwens in deze case ontzettend veel wegwerken van kabels. Het enige nadeel vind ik dat de top usb kabels zo kort zijn. Die moeten dus nu verlengd worden om te laten werken :(

Verder grappig gedaan, maar ik houd het toch bij de luchtkoeling omdat die bij mij nu gewoon perfect is. Mijn case bleef op de laatste lanparty van mij erg cool :) iedereen zat rond de 60 graden met de cpu en ik op 23 ;) (thanks zalman :)) Ik zal wel eens wat pica's posten hier.

Respect begint waar eigen kunnen ophoudt!

quote:
Marientjuh schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 09:35:
@daniel1987
Die case heb ik ook, alleen ik ben bezig met de voorkant aan het modden omdat ik heb niet mooi vond. Wanneer ga je wat aan je kabels doen :P

Je kan trouwens in deze case ontzettend veel wegwerken van kabels. Het enige nadeel vind ik dat de top usb kabels zo kort zijn. Die moeten dus nu verlengd worden om te laten werken :(

Verder grappig gedaan, maar ik houd het toch bij de luchtkoeling omdat die bij mij nu gewoon perfect is. Mijn case bleef op de laatste lanparty van mij erg cool :) iedereen zat rond de 60 graden met de cpu en ik op 23 ;) (thanks zalman :)) Ik zal wel eens wat pica's posten hier.

Leuk post wat pics van je mod als ze klaar zijn mischien dat jij mij ook tot wat handelen doet aansporen :P

ik ga ze wegwerken als ik nieuwe voeding heb want dat is nu een beedje onnutig :)

Nu met mac!
Reg. datum: 02 februari 2004

Als je een nieuwe voeding koopt, koop dan direct een goede (aopen, chieftec, tagan,..)
Beter wat minder kwaliteits-watts, dan bv 600watt uit een qtec voeding!
* MYST is heel blij met zijn tagan easycon 530watter, wat is een modulaire voeding toch sweet om kabels weg te werken!

Posters laten printen? www.adps.be

Air = Cewl(ing)
Reg. datum: 25 november 2003

quote:
MYST schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 11:09:
Als je een nieuwe voeding koopt, koop dan direct een goede (aopen, chieftec, tagan,..)
Beter wat minder kwaliteits-watts, dan bv 600watt uit een qtec voeding!
* MYST is heel blij met zijn tagan easycon 530watter, wat is een modulaire voeding toch sweet om kabels weg te werken!

Als ze er niet van die 50 cm kabels aan zouden doen :P, de chaos is nu nog groter dan met zijn 350 watter Aopen die niet modulair was.

(komt doordat alles ong boven in de kast zit en in de 5.35" bays en de centurion nou niet zo heel groot is :))

[AMD xp2600+][Aopen 6800le@16*1,6][1024mb Hyper X PC3200][2*80Gb SATA RAID 0][2*300Gb SATA].............................[Compal IFL90][15.4"@1280*800][C2D T7500][2 * 1Gb PC6400][8600M GT 256Mb][160Gb SATA 7200RPM]............................

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: