quote:
dat is zeker niet gering voor een simpel lcd
Hoe heb jij ehm nu in je case zitten? of erbuiten
SPECS Workstation - Er is geen mooier leven dan dat van een Tweakende Tweaker! :)
GoT Index » Casemodding » [CM] Het "Post hier je kleine mods" topic - Deel 12
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
[Nieuw Topic]quote:coorz schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 21:17:
[...]
Op de kop getikt op e-bay voor erg weinig. Ik ben benieuwd wat de distri prijs is in NL, heb iets van rond de $1000 gehoord in de US.
Weet je hoeveel mensen er op zoek naar zijn sinds ik 'm heb gepost op fora
SPECS Workstation - Er is geen mooier leven dan dat van een Tweakende Tweaker! :)
quote:coorz schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 21:17:
[...]
Op de kop getikt op e-bay voor erg weinig. Ik ben benieuwd wat de distri prijs is in NL, heb iets van rond de $1000 gehoord in de US.
Weet je hoeveel mensen er op zoek naar zijn sinds ik 'm heb gepost op fora
Fructi (70 Holy paladin) || Anceres (70 rogue) || Tyridun (70 Prot warrior) || Appie (70 MM hunter) @ EU-Xavius
dat is idd enorm prijzig, zowiezo denk ik niet dat hij makkelijk zal passen in een miditowerquote:addictive schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 21:56:
[...]
als je dan gewoon verteld wat jij ervoor op eBay betaalt hebt
1000 dollar![]()
kun je beter een 24" lcd scherm kopen
blaap
coorz wijzigde dit bericht 05-10-2005 23:26 (28%)
quote:coorz schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 23:24:
Nou als ik het mij kan herrineren was ie ongeveer $10 ex verzendkosten, was ook niet nieuw; altijd risico e-bay stuff. Had er 2, eentje inmnddels om zeep geholpen![]()
En nee zit niet in een kast, beetje te groot voor een reguliere PC behuizing.
MisteRMeesteR : dit is geen simpel LCD'tje! Technisch gesproken is het geen LCD maar een EL display. Erg duur spul, wordt erg beperkt gebruikt oa ziekenhuis apparatuur.
Fructi (70 Holy paladin) || Anceres (70 rogue) || Tyridun (70 Prot warrior) || Appie (70 MM hunter) @ EU-Xavius
ik heb het gelezen op de verschillende sitesquote:coorz schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 23:24:
MisteRMeesteR : dit is geen simpel LCD'tje! Technisch gesproken is het geen LCD maar een EL display. Erg duur spul, wordt erg beperkt gebruikt oa ziekenhuis apparatuur.

Cyberdyne Systems - SKYNET Division
Nuttige site met onzin? | Op zoek naar servies? | Bezig met wifi routertjes hacken enzo? #wireless @ IRC
Zie Ondertitel
Onzin, bedrijven die koelers buiten de limiten maken zetter er altijd waarschuwingen op dat zij niet verantwoordelijk zijn voor schade aan mobo.quote:BaBoOn schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 12:18:
Staat het op 't doosje van de koeler aangegeven dat je hem moet verstevigt bevestigen?
Vast niet, dus als jij je moederboard sloopt door hem te verhuizen met die koeler, kan je 't lekker door verwijzen naar het bedrijf waar je die koeler gehaald heb.
Kortom, ze maken die koeler niet voor niets, als hij je moederboard kan beschadigen ofzo geven ze dat wel aan omdat ze te bang zijn voor een rechtzaak
(Just my 5 cents)
Geluk is een weerloos oud vrouwtje, alleen op straat met een bom geld

:: [Abit IN9 32X-MAX, Retail] [nVidia nForce 680i SLi] [Intel Core 2 Quad, Q6600] [ 2x2048 MBCorsair TWIN2X2048-6400C4] [2x Asus GeForce EN8800GT 512MB] [Creative X-Fi XtremeMusic] [2x Samsung Spinpoint T166, 500 GB] [1x Raptor 150 GB] ::
Ik zie het nut niet in van een veer boven een ijzerdraadje. Als er iets rekt, is het die veer. Dat ijzerdraadje blijft wel bijna altijd strak staan. Ik zou dus gewoon voor het ijzerdraadje gaan.quote:ragingbull schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 16:17:
Ok, nu lijkt me een veer ook niet echt een slecht idee... Het neemt zeker al iets van het gewicht weg... Toevallig heb ik nog een flinke over uit mn BB gun.. (Die was kapot gegaan.)
Bedankt iig, er stond op de site dat je moet oppassen met het vervoeren van de pc. Want de cooler is nogal zwaar.
De eerste ronde is afgelopen, wil je zien wat de deelnemers van de BeP Modding Trophy van een saaie DVD speler gemaakt hebben?
Het zou leuk zijn als de cooler 650 gram weegt en de veer dan 400 gram trektquote:brinkdinges schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 16:44:
[...]
Ik zie het nut niet in van een veer boven een ijzerdraadje. Als er iets rekt, is het die veer. Dat ijzerdraadje blijft wel bijna altijd strak staan. Ik zou dus gewoon voor het ijzerdraadje gaan.

ace_22448 wijzigde dit bericht 06-10-2005 18:16 (6%)
AMD Athlon 3500+ | Gigabyte | 4x512 pc3200 | nVidia Geforce 6600 GT | 2x80 gig Serial ATA II 7200rpm 8mb in RAID0 | 1x250 gig S-ATA | LG DVD-Rom | DVD Fikker +/-/lightscribe |
Hahaha ja dat klopt,quote:chrislakenvelt schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 18:20:
Moeten die maten niet in mm zijn? lijkt me een beetje groot 4x3m.
AMD Athlon 3500+ | Gigabyte | 4x512 pc3200 | nVidia Geforce 6600 GT | 2x80 gig Serial ATA II 7200rpm 8mb in RAID0 | 1x250 gig S-ATA | LG DVD-Rom | DVD Fikker +/-/lightscribe |
|| Specs || SuperPI 1m
quote:goeiemorguh schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 22:35:
Ik ben van plan een eigen kast te gaan bouwen alleen ik twijfel nog tussen MDF en Alu. Kunnen jullie misschien wat voor en nadelen noemen en wat aanraden. het is niet heel belangrijk maar ik zou het wel fijn vinden als ie een beetje stil word (er komen 120mm Nexus fans in) en ik kan me zo voorstellen dat MDF minder last heeft van resonatie dan Alu of zit ik nu helemaal fout te denken?
You only need 2 tools, WD40 and Ducttape. WD40 when something doesn't move and it should, ducttape when something moves and it shouldn't.
quote:goeiemorguh schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 22:35:
Ik ben van plan een eigen kast te gaan bouwen alleen ik twijfel nog tussen MDF en Alu. Kunnen jullie misschien wat voor en nadelen noemen en wat aanraden. het is niet heel belangrijk maar ik zou het wel fijn vinden als ie een beetje stil word (er komen 120mm Nexus fans in) en ik kan me zo voorstellen dat MDF minder last heeft van resonatie dan Alu of zit ik nu helemaal fout te denken?
Zou je MDF niet in de vernis kunnen zetten? Zodat het dan wat beter tegen vocht kan? Want aks je naar campzone gaat dan ga je zeker last krijgen van vochtige lucht...quote:josvg schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 22:48:
[...]
MDF is goedkoper, makkelijker te bewerken en stiller
ALU is steviger (op MDF mag echt geen vocht komen, het wordt meteen broos), en vooral mooier (mits strak gemonteerd)
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Casemodding » [CM] Het "Post hier je kleine mods" topic - Deel 12
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos