bij het hart doet het niet veel pijn, maar op het randje (met name zalmans, die hebben daar een vrij scherpe punt op de vf700) des te meer.
Zie Ondertitel
Kartonnen doos kan goed hoor, heeft hier bijna een jaar gewerktquote:GleNnoS_ schreef op zondag 04 september 2005 @ 18:12:
Lol... Maare dan ga ik voor de kartonne behuizing oplossing!!Op bureau leggen lijkt me niet al te goed idee.. dat gaat fout.. Tis denk ik voor maandje of langer.
De eerste ronde is afgelopen, wil je zien wat de deelnemers van de BeP Modding Trophy van een saaie DVD speler gemaakt hebben?
Heb het net op 12V getest en het valt reuze mee, de fan heeft namelijk van die dikke ronde plastic randen, geeft alleen maar een klein tikje.
Kom ook nog eens bij dat ie maar op 5V gaat draaien. Dit ook ivm aantal dB's.
Als ik echt meer luchtverplaatsing nodig heb dan hang ik er wel een fan controller naast.
offtopic: waarom moet iedereen toch overal zijn vingers insteken
@R3CoN: das echt enorm lullig, met je teen in een Alu fan!
Ben nu trouwens al metteen achter de kwaliteit van de kast gekomen. De zijplaat is al een beetje verbogen...
kalechinees wijzigde dit bericht 05-09-2005 09:06 (16%)
Reg. datum: 11 augustus 2004
K to the KillaZ
Reg. datum: 31 oktober 2002
Ik wou er een CIP van maken maar dat mocht helaas niet, dus dan maar zo.
Het betreft een Lian-Li Pc71 Ik ga er een hoop aan doen mar dat zie je wel.

Ik ben begonnen met de voeding hier wat pic's
Dit is de achter plaat waarmee je je voeding vast hangt. Dit heb nagemaakt van normaal wit Plexi.
Resultaat nog met folie en alliuminium plaat erachter
Hier nog een shot van de kale kast met het idee erin .....
http://www.acryan.com/contest/ACRGWLC.htm
Wat wil je doen? wat wil je bereiken? Weet je al welke onderdelen? etc etc
Wel gaaf dat er 4 aparte bundeltjes uit je voeding komen, ziet er cool uit.
Succes ermee
kalechinees wijzigde dit bericht 05-09-2005 14:02 (27%)
Reg. datum: 04 oktober 2004
Waar heb je die gehaald?
http://www.tweakers.net/gallery/121346/sys
in ieder geval ga ik het moederbord 270 graden draaien en in het midden plaatsen. een water koeling die als een industrie uitziende kabelboom loopt. Dit door met overgedesignde kabel houders. 3 kleurig plexi die logish terug komen. En ik wil het allemaal zo netjes en perfect mogenlijk doen. Ofwel overal ringetjes en rubbertjes, alles recht en strak dus goede afwerking.
Vooral veel accesoires.
Dit is een "Enermax EG465AX-VE(G)FMA 460W"quote:AazimAmin schreef op maandag 05 september 2005 @ 14:13:
Deze voeding(gelijkenis) zocht ik, maar kan het nog steeds niet vinden!
Waar heb je die gehaald?

Ik heb een half jaar lang gewoon mijn pc los op m'n bureau gedraaid... ik had namelijk geen kast waar hij in konquote:GleNnoS_ schreef op zondag 04 september 2005 @ 18:12:
Lol... Maare dan ga ik voor de kartonne behuizing oplossing!!Op bureau leggen lijkt me niet al te goed idee.. dat gaat fout.. Tis denk ik voor maandje of langer.
quote:Exigence schreef op maandag 05 september 2005 @ 14:50:
[...]
Ik heb een half jaar lang gewoon mijn pc los op m'n bureau gedraaid... ik had namelijk geen kast waar hij in konVerder totaal geen problemen mee gehad, je moet alleen uitkijken dat je er geen metalen dingen op laat vallen, maar dat lijkt me logisch....
en je moet oppassen dat er niet toevallig iemand langskomt die iets nodig heeft en je hele bureau overhoop haalt
Met een doos heb je weer het risico dat het aangezien wordt voor oud papier...
das raar, naar mijn ervaring zijn die dingen toch best stevig, zeker ten opzichte van een qtec/sweex, waarbij je bij het uitboren van popnagels al de hele kast verbuigt (heb ik ervaring meequote:kalechinees schreef op maandag 05 september 2005 @ 09:03:
(...)
Ben nu trouwens al metteen achter de kwaliteit van de kast gekomen. De zijplaat is al een beetje verbogen...
Reg. datum: 18 november 2003
Ik heb met de laatste inkoopactie 4 van die rocker switches gekocht met een lampje.
Nu ben ik wel zover dat de twee onderste pinnetjes voor de schakel functie zijn echter brand het lampje dan niet. dan is er nog 1 pinnetje over en dat zal voor de spanning van het lampje zorgen.
Echter weet ik niet wat ik hieraan moet hangen. 12 of 5 volt of misschien een andere ground?
Heb geprobeerd om wat te vinden maar hier krijg ik allemaal verlopen plaatjes ( plaatjes die ooit gehost zijn maar inmiddels weer verwijderd). Op het net vind ik ook niks en uitproberen heb ik slechte ervaringen mee ivm doorbranden van dingen en/of kortsluiting.
wie o wie kan mij helpen?
quote:
Ik heb er wel eens over nagedacht om er iets 12 in een stacker te bouwen en ze dan te laten bewegen op de muziek oid, of een wave te laten doen
Deze?quote:bpee schreef op Monday 05 September 2005 @ 20:55:
vond het niet nodig om een heel nieuw topic te openen, dus vandaar via deze weg.
Ik heb met de laatste inkoopactie 4 van die rocker switches gekocht met een lampje.
Nu ben ik wel zover dat de twee onderste pinnetjes voor de schakel functie zijn echter brand het lampje dan niet. dan is er nog 1 pinnetje over en dat zal voor de spanning van het lampje zorgen.
Echter weet ik niet wat ik hieraan moet hangen. 12 of 5 volt of misschien een andere ground?
Heb geprobeerd om wat te vinden maar hier krijg ik allemaal verlopen plaatjes ( plaatjes die ooit gehost zijn maar inmiddels weer verwijderd). Op het net vind ik ook niks en uitproberen heb ik slechte ervaringen mee ivm doorbranden van dingen en/of kortsluiting.
wie o wie kan mij helpen?
brinkdinges wijzigde dit bericht 05-09-2005 21:00 (60%)
De eerste ronde is afgelopen, wil je zien wat de deelnemers van de BeP Modding Trophy van een saaie DVD speler gemaakt hebben?
Reg. datum: 18 november 2003
Dat lijkt me wel ja. Let wel even op de plus en minquote:bpee schreef op maandag 05 september 2005 @ 21:04:
Deze?
Jups die, die 12 volt moet ik dus aan het bovenste pinnetje gooien?
Plaatje op imageshack (popups!)
kben er trots op
blaatschaaap wijzigde dit bericht 05-09-2005 23:42 (31%)
blaap
Leuk dat je ook op casejunkies staat met je mod
http://www.casejunkies.co...upn=010001&hl_id=2253
zodra ik de houder zwart gespoten heb, komt hij aan de muur te hangen,mooi in het hoekje
met 2/4 schroefjes in de muur
quote:Sjibble schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 00:09:
@ _ferry_
Leuk dat je ook op casejunkies staat met je mod
http://www.casejunkies.co...upn=010001&hl_id=2253
![]()
![]()
pc specs: groter, beter, mooier en sneller dan de jouwe :+
Tip: stof je KB is afquote:Phant0m schreef op woensdag 07 september 2005 @ 01:21:
ik heb een houder gemaakt van mecano voor mijn creative 5.1 middenspeakertje, aangezien deze anders te hoog hangt, en mijn monitor er voor staat in een hoek...
zodra ik de houder zwart gespoten heb, komt hij aan de muur te hangen,mooi in het hoekje
met 2/4 schroefjes in de muur
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Prometeia 2 GT OWNAGE
Iemand die een bepaald mertk/ type kan aanbevelen?
quote:
Dit is niet echt de bedoeling dat je gewoon hoi zegt, geef dan tenminsten nog commentaar op een mod ofzo. Of zeg wat jou ervaringen zijn maar gewoon hoi word gezien als spam denk ik
Sunbeam valt tegenwoordig goed mee kwa geluidsproductiequote:Pieth schreef op donderdag 08 september 2005 @ 02:31:
Ik wil UV fans in mijn case zetten, maar ze moeten wel niet zon lawaai maken. Ik heb al een fancontroller om ze 's nachts helemaal stil te kunnen zetten.
Sjoerd wijzigde dit bericht 11-09-2005 08:39 (39%)
Never Argue With An idiot. They'll Lower You To Their Level And Then Beat You With Experience!
quote:Pieth schreef op donderdag 08 september 2005 @ 02:31:
Ik wil UV fans in mijn case zetten, maar ze moeten wel niet zon lawaai maken. Ik heb al een fancontroller om ze 's nachts helemaal stil te kunnen zetten.
Wat wil je nou
Verder zijn de Sharkoons wel goed, van wat ik er van heb gehoord (niet onder full load).
'What does God need with a starship'
Dit topic is gesloten. ![]()