Hebben jullie nou echt weleens een hele treinreis van Zwolle naar Rotterdam 100% bereik en snelheden van 50kB/s en/of sneller?
In de trein krijg ik vaak alleen GRPS snelheid, behalve wanneer je door de grote steden reist (Zwolle, Amersfoort, Utrecht).
Ook valt de verbinding soms helemaal weg.
Anoniem: 93400
Precies... helemaal vervelend als je een telefoongesprek (op het balkon uiteraard!!) aan het voeren bent. Wat mij betreft zou dat niet meer mogen gebeuren met de huidige staatvan de techniek. KPN heeft er geen last van, dus nodig is het niet.Onedayflyer682 schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 11:29:
In de trein krijg ik vaak alleen GRPS snelheid, behalve wanneer je door de grote steden reist (Zwolle, Amersfoort, Utrecht).
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 93400 op 25-10-2008 12:58 ]
Nee, in de trein valt ie tussen de grote steden altijd weg. Ik reis tussen Ede en Eindhoven via Utrecht, dat gaat ook niet altijd goed.Anoniem: 48844 schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 23:18:
Hebben jullie nou echt weleens een hele treinreis van Zwolle naar Rotterdam 100% bereik en snelheden van 50kB/s en/of sneller?
Anoniem: 222584
ik lees net op de site van t-mobile dat je in het buitenland voor 5euro perdag kan internetten , weet iemand wanneer die tarief was ingegevoerd, want ik was in augustus in het buitenland, en heb veel meer betaald. heb trouwens prepaid
Misschien is dit het juiste topic. Ik heb sinds kort een probleem met verzenden van mail op mijn HTC Touch Cruise. Ontvangen gaat goed.
Als ik e-mail (chello account) wil verzenden, krijg ik de melding 'Messages could not be sent, check that you have network coverage and that your account information is correct'.
Ik heb dit geprobeerd:
-smtp.gprs.t-mobile.nl als uitgaande mailserver ingesteld, met en zonder username en wachtwoord, werkt niet.
-mail.chello.nl ingesteld, dit werkte tot voor kort wel maar nu dus niet meer.
Mijn voorkeur heeft het als het weer werkt via chello. Een collega van me heeft een T-Mobile branded Sony Ericsson Experia met web and walk (ik heb zelf PIT), ik heb aan de hand van zijn toestel alle settings nagelopen en dat komt allemaal overeen. Hij verzend wel gewoon via mail.chello.nl, zelfs zonder dat het vinkje 'server requires authorisation' aanstaat.Hoe dat werkt moet je me niet vragen, maar ik heb het zien werken (en het werkte ooit bij mij ook trouwens).
Iemand enig idee?
Als ik e-mail (chello account) wil verzenden, krijg ik de melding 'Messages could not be sent, check that you have network coverage and that your account information is correct'.
Ik heb dit geprobeerd:
-smtp.gprs.t-mobile.nl als uitgaande mailserver ingesteld, met en zonder username en wachtwoord, werkt niet.
Mijn voorkeur heeft het als het weer werkt via chello. Een collega van me heeft een T-Mobile branded Sony Ericsson Experia met web and walk (ik heb zelf PIT), ik heb aan de hand van zijn toestel alle settings nagelopen en dat komt allemaal overeen. Hij verzend wel gewoon via mail.chello.nl, zelfs zonder dat het vinkje 'server requires authorisation' aanstaat.Hoe dat werkt moet je me niet vragen, maar ik heb het zien werken (en het werkte ooit bij mij ook trouwens).
Iemand enig idee?
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Je kunt wel mail verzenden op een ander apparaat (je pc bijvoorbeeld)?BeQuietAndDrive schreef op donderdag 20 november 2008 @ 14:58:
Misschien is dit het juiste topic. Ik heb sinds kort een probleem met verzenden van mail op mijn HTC Touch Cruise. Ontvangen gaat goed.
Ik heb dit geprobeerd:
Iemand enig idee?
Is de server niet gewoon even kaas? Probeer het morgen nog eens
Tijd terug heeft tmobile de PIT snelheden verhoogt, volgens mij moest je er naar smsen maar wat zou ik moeten sms'en om in aanmerking te komen voor dubbelsnelheid en wat zijn de nieuwe snelheden eigenlijk?
Even bellen naar de helpdesk en om laten zetten naar Web 'n Walk. Het zou overigens ook goed kunnen dat dit al gebeurt is.GUZA schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 14:32:
Tijd terug heeft tmobile de PIT snelheden verhoogt, volgens mij moest je er naar smsen maar wat zou ik moeten sms'en om in aanmerking te komen voor dubbelsnelheid en wat zijn de nieuwe snelheden eigenlijk?
[ Voor 6% gewijzigd door Leolinedance op 17-01-2009 14:50 ]
op my tmobile staat er nog PIT maar als ik naar web n walk ga dan is dat toch vrijblijven en niet gelijk voor een jaar?
Dat duurt, net zoals PIT, tot het einde van je contractGUZA schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 17:51:
op my tmobile staat er nog PIT maar als ik naar web n walk ga dan is dat toch vrijblijven en niet gelijk voor een jaar?
mijn 1 jarig sim only abbo is verlopen, dus ik kan nu veranderen zonder er nog een jaar aan vast te zitten?
Want wil in komende zomer een nieuw contract.
Bedankt voor de voorgaande berichten
Bel eens met T-mobile, is nog gratis ook.
We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!
Bedenk wel dat je maandbedrag nu buiten een jaarcontract fors omhoog gaat. Dat zijn de smerige truukjes van de providers om ervoor te zorgen dat je telkens een nieuw abo afsluit met nieuwe voorwaardenGUZA schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 18:40:
mijn 1 jarig sim only abbo is verlopen, dus ik kan nu veranderen zonder er nog een jaar aan vast te zitten?
Is dat zo? T-mobile bied namelijk gewoon een sim only abbo aan. Enige is dat je PIT voor de volle mep per maand betaald verwacht ik.Fuzzillogic schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 19:40:
[...]
Bedenk wel dat je maandbedrag nu buiten een jaarcontract fors omhoog gaat. Dat zijn de smerige truukjes van de providers om ervoor te zorgen dat je telkens een nieuw abo afsluit met nieuwe voorwaarden
De waarheid is leuk, maar hoe heb je die gevonden?
PIT kun je niet meer nemen, is natuurlijk WnW geworden. En dat bedrag blijft sowieso gelijk. Momenteel kost Relax 150 €9,75 per maand, terwijl als je nu een abo neemt of verlengt, dan betaal je maar €6/maand.nsa1984 schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 20:04:
[...]
Is dat zo? T-mobile bied namelijk gewoon een sim only abbo aan. Enige is dat je PIT voor de volle mep per maand betaald verwacht ik.
Nee, dit is niet waar. PIT en WnW zijn (op een paar centen na volgens mij) net zo duur. Er zitten ook geen addertjes onder het gras, alles blijft verder zoals het was.Fuzzillogic schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 19:40:
[...]
Bedenk wel dat je maandbedrag nu buiten een jaarcontract fors omhoog gaat. Dat zijn de smerige truukjes van de providers om ervoor te zorgen dat je telkens een nieuw abo afsluit met nieuwe voorwaarden
Ik heb al sinds 2003 een sim only 450 voor 25 Euro per maand.T-mobile mag niks aan de prijs en voorwaarden veranderen zolang ik niet vernieuw of verleng.Fuzzillogic schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 19:40:
[...]
Ik heb geen startminuut , dus 0,055 cent per minuut , buiten de bundel 0,11 cent (dan wel een starttarief van 0,05 cent per gesprek).
Mijn pit plus van 19,50 Euro heeft de zelfde snelheid en tv kijken als de huidige web and walk plus van 14,95 Euro maar na 2 Gb te hebben gedownload gaat mijn snelheid niet terug van 1024 kbps naar 384 kbps.
De huidige web and walk plussers kunnen wel weer voor 5 Euro 1024 terug krijgen voor de volgende 2 Gb download (of gewoon wachten tot de volgende maand dan begin je ook weer met 1024 download snelheid voor de eerste 2 Gb).
Anoniem: 287891
(off topic)webmail schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 11:08:
[...]
Ja erg irriIk gebruik in mijn auto mijn telefoon voor flits- en trajectcontroles, en dat applicatie loopt 'vast' als de verbinding weg valt... tijdens een ritje van rotterdam naar hilversum en terug gebeurd dat toch wel heel erg vaak
Nu niet meer! vanaf versie 0.9.92 is de internetlaag van TrackerTag een stuk verbeterd, en loopt ie niet meer vast.
Ik krijg sinds vandaag toegang tot HSDPA 
Snelheid is nog wel capped maar nog steeds een mooie 47 kB/s
Latency weet ik zo niet, dat zat niet bij de test inbegrepen en die van dslreports issie te snel voor..
Weet iemand een betrouwbare test voor op de telefoon?
Snelheid is nog wel capped maar nog steeds een mooie 47 kB/s
Latency weet ik zo niet, dat zat niet bij de test inbegrepen en die van dslreports issie te snel voor..
Weet iemand een betrouwbare test voor op de telefoon?
T-Mobile Web'n'Walk + Mobiel Tv hier maar verder?
En wat staat er op je factuur? PIT+ 2006?janzeeschuimers schreef op zondag 18 januari 2009 @ 14:25:
[...]
Mijn pit plus van 19,50 Euro heeft de zelfde snelheid en tv kijken als de huidige web and walk plus van 14,95 Euro maar na 2 Gb te hebben gedownload gaat mijn snelheid niet rerug van 1024 naar 384.
Ik wil graag welen of de afwezigheid van de limiet bij de PIT+ 2006 versie ook geldt.
Prusa mini+ & Xtool M1 & Anycubic Photon
Bovenstaand probleem is nog steeds niet opgelost helaas. Ik heb tot nu toe nog het volgende geprobeerd:BeQuietAndDrive schreef op donderdag 20 november 2008 @ 14:58:
Ik heb dit geprobeerd:
Iemand enig idee?
-WM6.1 upgrade (officieel HTC)
-WM6.1 mail fix van Microsoft (http://www.microsoft.com/...ad7fb7a&displaylang=en&tm).
-diverse SMTP servers (T-mobile, Gmail, Chello)
Hij gaat verzenden, dat duurt ook even, en dan gaat ie mail ontvangen. Als hij helemaal klaar is met deze acties dan verschijnt de melding "Messages could not be sent, check that you have network coverage and that your account information is correct" en that's it. Onderin de status bar verschijnt nog een paar seconden de melding 'error synchronising'. Hij verbind via T-Mobile internet (automatisch opgehaalde instellingen). Internet en alles werkt prima. Mail ophalen werkt goed. Alleen verzenden dus niet.
Ik heb ook al een paar keer met T-Mobile contact gehad. Vorige week een SMS ontvangen dat de problemen opgelost zouden moeten zijn maar dat zijn ze dus niet. Zodra ik thuis op Wifi zit en ik probeer mail te verzenden via mijn chello account, vliegen ze de outbox uit. Ik ben er bijna klaar mee eigenlijk. Het lijkt haast alsof het niet werkt zodra hij verbindt via T-Mobile PIT, waardoor ik geneigd ben te denken dat het probleem bij T-Mobile ligt.
Wat doe ik verkeerd (als ik al iets verkeerd doe)?
Het zou natuurlijk ook nog kunnen dat Chello het niet accepteert dat je vanaf een ander netwerk hun mailserver gebruikt.
Ik gebruikte eerst de gprs.tmobile, en kon niet via Wifi email versturen. Nu gebruik ik de one.com server, en die doet het via beide.
Ik gebruikte eerst de gprs.tmobile, en kon niet via Wifi email versturen. Nu gebruik ik de one.com server, en die doet het via beide.
Anoniem: 170345
Ik vind het belachelijk dat T-mobile het gebruik van SMTP-servers beperkt. Bij mij werkt het verzenden van mails via de server van one.com niet over het mobiele netwerk van T-Mobile, en de T-Mobile smtp-server werkt niet over mijn WLAN.
Dat je niet zomaar de SMTP vanaf een ander netwerk kunt gebruiken is juist zeer wenselijk en ik denk niet dat T-Mobile er ook maar iets mee te maken heeft. Probeer het eens met SMTP met authentication bij one.com, en sowieso over een encrypted lijn (TLS/SSL).Anoniem: 170345 schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 12:21:
Ik vind het belachelijk dat T-mobile het gebruik van SMTP-servers beperkt. Bij mij werkt het verzenden van mails via de server van one.com niet over het mobiele netwerk van T-Mobile, en de T-Mobile smtp-server werkt niet over mijn WLAN.
Zoals ik al twee keer heb uitgelegd: ik heb meerdere SMTP servers geprobeerd. Daarnaast moet chello gewoon werken, ik heb het met mijn eigen ogen ZIEN werken via PIT op de Experia van mijn collega. En het werkte tot ca. november ook bij mij.
Ook de T-mobile smtp.gprs.t-mobile.nl server wil niet happen, zelfde error.
Ook de T-mobile smtp.gprs.t-mobile.nl server wil niet happen, zelfde error.
Ik zie niet in waarom dat wenselijk is. De servers die ik gebruik (one.com en GMX) zijn vanaf alle netwerken bereikbaar omdat hun maildiensten niet gekoppeld zijn aan een ISP(-netwerk). Als ik nu bij familie op visite ben en via hun WLAN een mail wil versturen moet ik de smtp-gegevens wijzigen omdat de smtp-server van t-mobile alleen via hun eigen netwerk functioneert. Thuis wil ik ook mijn WLAN gebruiken. Ik heb dus noodgedwongen al mijn mailaccounts dubbel op mijn telefoon. 1x voor gebruik via het mobiele netwerk van t-mobile en 1x voor gebruik via WLAN. Dit is heel omslachtig omdat ik steeds moet opletten met welke account ik een mail verstuur, afhankelijk van mijn huidige verbinding.Fuzzillogic schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 12:40:
[...]
Dat je niet zomaar de SMTP vanaf een ander netwerk kunt gebruiken is juist zeer wenselijk en ik denk niet dat T-Mobile er ook maar iets mee te maken heeft. Probeer het eens met SMTP met authentication bij one.com, en sowieso over een encrypted lijn (TLS/SSL).
Wat het nog gecompliceerder maakt is dat ik bijvoorbeeld een mail ontvang op het profiel waarvan de SMTP-server van One.com is ingesteld, maar ik kan niet antwoorden omdat ik niet in de buurt van een WLAN ben, en ik in Windows Mobile nog geen optie heb gevonden om het profiel waarmee ik wil antwoorden kan kiezen. Ik moet dus elke keer als ik buiten het bereik van mijn WLAN kom de 'auto-check' van de account die is ingesteld op WLAN-gebruik uitschakelen.
Ik zou natuurlijk alles via T-mobile kunnen doen, maar via WLAN werkt een stuk vlotter, en ik woon nu in een grensdorp waar ik uitsluitend Belgische netwerken ontvang. De auto-check voor e-mail werkt dan niet, en als je toch je mail gaat ophalen ontvang je een enorme rekening voor datagebruik.
One.com ondersteunt geen SSL voor de verbinding met hun SMTP-server. GMX ondersteunt dit wel, maar ook dat werkt niet. T-mobile blokkert alle communicatie met SMTP-servers van derden. Misschien dat niet-standaardpoorten wel werken, maar het lijkt mij onwaarschijnlijk dat One.com en GMX hun poorten gaan aanpassen.
Wat dacht je van spam? Open relays enzo.Anoniem: 170345 schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 14:28:
[...]
Ik zie niet in waarom dat wenselijk is.
Voor mij zou dat reden genoeg om de dienst op te zeggenOne.com ondersteunt geen SSL voor de verbinding met hun SMTP-server.
Da's niet waar, want ik gebruik gewoon IMAP en SMTP (MET authentication, anders werkt het niet, duhh) naar mijn eigen e-mail-provider via WnW+. Werkt prima. Geef nou gewoon ook bij de SMTP-instellingen je accountgegevens eens op. De kans is groot dat het dan gewoon werkt.GMX ondersteunt dit wel, maar ook dat werkt niet. T-mobile blokkert alle communicatie met SMTP-servers van derden. Misschien dat niet-standaardpoorten wel werken, maar het lijkt mij onwaarschijnlijk dat One.com en GMX hun poorten gaan aanpassen.
Daar heb je gelijk in. Ter compensatie zou het mooi zijn als T-Mobile zijn eigen smtp server ook vanuit andere netwerken toegankelijk maakt. Spam versturen via hun smtp-server is niet mogelijk als ze er gewoon een wachtwoord op zouden zetten.Fuzzillogic schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 16:53:
[...]
Wat dacht je van spam? Open relays enzo.
Alle smtp-servers die ik gebruik werken uitsluitend met authentication, en toch werken ze niet via T-mobile.Fuzzillogic schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 16:53:
Da's niet waar, want ik gebruik gewoon IMAP en SMTP (MET authentication, anders werkt het niet, duhh) naar mijn eigen e-mail-provider via WnW+. Werkt prima. Geef nou gewoon ook bij de SMTP-instellingen je accountgegevens eens op. De kans is groot dat het dan gewoon werkt.
Da's balen, maar ik heb toch echt net een test-mailtje vanaf de mobiel aan mezelf gestuurd via de SMTP van m'n mailprovider (nederhost), en die komt gewoon aan... Misschien dan toch maar de helpdesk eens bellen en hopen dat je iemand aan de lijn krijgt die weet wat "SMTP" en "poort" betekenen?Anoniem: 170345 schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 22:01:
[...]
Alle smtp-servers die ik gebruik werken uitsluitend met authentication, en toch werken ze niet via T-mobile.
Ik gebruik gewoon smtps.xs4all.nl via het T-Mobile net. Zie specs. Dat T-Mobile smtp-servers van derden blokkeert is dus niet waar.
Klopt, en dat heb ik ook al een paar keer aangegeven. Het werkt bij mijn collega (via chello) en werkte bij mij ook via chello. Nu werkt het bij mij op geen enkele mailserver meer.
Kun je voor dit soort dingen geld terug vragen? Het werkte immers, en ineens niet meer. Wat heb je aan 3G internet als je niet eens een mailtje kunt verzenden.
Helpdesk is voor de tweede maal bezig met mijn probleem. Ik hoop dat ze er snel op terug komen.Fuzzillogic schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 22:16:
[...]
Da's balen, maar ik heb toch echt net een test-mailtje vanaf de mobiel aan mezelf gestuurd via de SMTP van m'n mailprovider (nederhost), en die komt gewoon aan... Misschien dan toch maar de helpdesk eens bellen en hopen dat je iemand aan de lijn krijgt die weet wat "SMTP" en "poort" betekenen?
Kun je voor dit soort dingen geld terug vragen? Het werkte immers, en ineens niet meer. Wat heb je aan 3G internet als je niet eens een mailtje kunt verzenden.
[ Voor 11% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 18-02-2009 09:15 ]
Ligt het niet gewoon aan je telefoonBeQuietAndDrive schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 09:14:
Klopt, en dat heb ik ook al een paar keer aangegeven. Het werkt bij mijn collega (via chello) en werkte bij mij ook via chello. Nu werkt het bij mij op geen enkele mailserver meer.
[...]
Helpdesk is voor de tweede maal bezig met mijn probleem. Ik hoop dat ze er snel op terug komen.
Kan ik eens proberen inderdaad. Via Wifi werkt het zoals gezegd wel (zelfde messaging software, gewoon de meegeleverde mailclient), kan het dan alsnog aan mijn telefoon liggen?
Ik heb wel inmiddels dit weinig hoopvolle verhaal gevonden, dit is inderdaad mijn probleem: http://social.microsoft.c...8-415e-ad74-8d3c426adb08/ en
Ik heb wel inmiddels dit weinig hoopvolle verhaal gevonden, dit is inderdaad mijn probleem: http://social.microsoft.c...8-415e-ad74-8d3c426adb08/ en
[ Voor 9% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 18-02-2009 12:12 ]
Nog zoiets: http://forums.thoughtsmed...ser-domain-com-19572.htmlBeQuietAndDrive schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 12:11:
Kan ik eens proberen inderdaad. Via Wifi werkt het zoals gezegd wel (zelfde messaging software, gewoon de meegeleverde mailclient), kan het dan alsnog aan mijn telefoon liggen?
Is er geen 3rd party email client voor windows mobile te krijgen?
Dit lijkt een ander probleem te zijn, gezien de omschrijving.
3rd party mailclient, dat is misschien nog wel een idee... eens op zoek. Geen idee of dat bestaat.
3rd party mailclient, dat is misschien nog wel een idee... eens op zoek. Geen idee of dat bestaat.
[ Voor 45% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 18-02-2009 12:31 ]
Let op:
Discussie over Web'n'Walk aub in T-Mobile Web'n'Walk + Mobiel Tv
Discussie over Web'n'Walk aub in T-Mobile Web'n'Walk + Mobiel Tv