Gathering of Tweakers

Quicksearch
de enige echte!

Ik vind dat Iphone abbo nog geeneens zo oneerlijk tegenover bestaande klanten. Hou rekening met het feit dat het voor een exclusief apparaat is (als zodanig gepromoot, en ook qua oplage, of ie goed is weet ik niet :P), en deze abbonementen worden dus ook niet op grote schaal verstrekt.

Bovendien heb je zelf getekend voor iets, er komen altijd betere dingen later, zo is het leven. Waar ik me wel in kan vinden is dat de internetsnelheid gelijk wordt getrokken, het verschil is nu wel vrij groot.

Overigens hebben jullie wel dure abbo's. Ik heb hier relax 100, met korting 9.50 per maand. Verder nog een sms bundel en ik ben klaar, dat incidentele nu.nl checken kost me nog geen 2 euro per maand.

Alhoewel, met mn nieuwe htc gaat dat wel wat omhoog.

quote:
stefan52a schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 19:54:
Ik dacht voor 2 euro per MB op vakantie in Spanje is wel te doen. T-Mobile grenzeloos aanvragen dus. Echter om een of andere reden krijgen ze het niet ingesteld bij de helpdesk. Ik heb relax 100 en PIT+.
Heeft iemand hier ook de ervaring dat aanvragen van t-mobile grenzeloos niet lukt?
Zou toch moeten lukken. Ik heb zelf relax 300 + PIT. Heb het telefonisch aangevraagd en was daarna onmiddellijk werkzaam.

Ik krijg net de volgende sms:
quote:
"Beste T-Mobile klant, wees voorzichtig met mobiel internet in het buitenland. Deze kosten worden namelijk niet door uw abbonnement gedekt. Groeten T-Mobile."
Hebben meer mensen deze sms gekregen? Ik vroeg me namelijk af of ze die uit voorzorg naar iedereen sturen of alleen naar mensen met een hoog verbruik in het buitenland. Ik ben namelijk onlangs nog naar België geweest maar ik ben me er niet van bewust mobiel internet gebruikt te hebben. Ik had uit voorzorg zelfs de GPRS verbindingsgegevens verwijderd.

F1Time - Arnoud Douma (C2G3)

quote:
GaMbiNo schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 12:54:
[...]
Hebben meer mensen deze sms gekregen? Ik vroeg me namelijk af of ze die uit voorzorg naar iedereen sturen of alleen naar mensen met een hoog verbruik in het buitenland. Ik ben namelijk onlangs nog naar België geweest maar ik ben me er niet van bewust mobiel internet gebruikt te hebben. Ik had uit voorzorg zelfs de GPRS verbindingsgegevens verwijderd.
Heb net dezelfde SMS gekregen idd.
Ben niet recentelijk naar het buitenland geweest, dus denk dat het een voorzorgs-sms is.
quote:
Ben.Hahlen schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 13:27:
[...]

Heb net dezelfde SMS gekregen idd.
Ben niet recentelijk naar het buitenland geweest, dus denk dat het een voorzorgs-sms is.
Bedankt voor de snelle reply. Dan hoef ik me daar geen zorgen meer om te maken. :)

F1Time - Arnoud Douma (C2G3)

Reg. datum: 23 januari 2000

Even terugkomend op het iPhone abbo: Mijn vriendin was vanmorgen bij de T-Mobile winkel in Zeist (ze wist niet dat er een rij zou staan, maar mocht dorlopen omdat ze niet voor de iPhone kwam) om een nieuw abbo en toestel te halen met PIT. Ze kreeg bij een HTC Touch het aanbod om deze te nemen met het iPhone abbo. Deze worden dus ook met andere toestellen aangeboden! :o

What the eyes see, and the ears hear, the mind believes...

Reg. datum: 01 september 2004

Zijn er trouwens mensen die momenteel problemen hebben om mail te versturen via T-mobile?
Ik heb al een aantal dagen problemen met het versturen via smtp.gprs.t-mobile.nl.
Overal op internet vind ik dat dat de instelling moet zijn. Andere gevonden instellingen werken ook niet.

T-mobile gebeld. Volgens hun is het hele uitgaande mail gebeuren geblokkeerd ivm iemand die alleen maar spam zat te sturen. Is na het weekend opgelost.

Vlooi wijzigde dit bericht 11-07-2008 14:56 (22%)

Reg. datum: 24 augustus 2007

Voor mij werkt het nu (weer).

Waarom werkt G3 niet met Pocket Internet Totaal op mijn N78? Ik moet de telefoon op GSM zetten (dus niet dual mode) om te kunnen internetten op mijn telefoon.Vreemd toch?

Gamertag: ijskonijn81

quote:
GaMbiNo schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 12:54:

[...]

Ik heb deze ook gekregen, ik dacht eerst nog: shit!
Ik woon bij de grens met belgie dus hij wil wel regelmatig overspringen op een belgisch netwerk als ik de instellingen op Automatisch heb staan (Wat ik dus zelden heb).

Vrolijk

Fijn om te lezen; Dacht eerst ook nog dat ik misschien toch data had verbruikt toen ik in Turkije was.. Gelukkig was het dus uit voorzorg.. (of we zijn allemaal de pineut :+ )

Woj'n lik an de bek heb'n? Is ok mooi..

quote:
MaximusTG schreef op maandag 14 juli 2008 @ 09:13:
Fijn om te lezen; Dacht eerst ook nog dat ik misschien toch data had verbruikt toen ik in Turkije was.. Gelukkig was het dus uit voorzorg.. (of we zijn allemaal de pineut :+ )
Ik heb hem ook gehad, en volgens mij *klopt af* geen verbruikskosten gehad in het buitenland.
Niet in het buitenland geweest (nog niet) en de SMS ook mogen ontvangen.

Wel netjes van t-mobile, nu vergeet ik niet om mijn internet uit te zetten in het buitenland, dat zou ik geheid vergeten _/-\o_

Werkt PIT met 3G bij jullie wel goed? Hier doet hij het niet en moet ik overschakelen op GSM om het werkend te krijgen.

He bravely ran away

quote:
ToMaSZ schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 13:36:
Ze kreeg bij een HTC Touch het aanbod om deze te nemen met het iPhone abbo. Deze worden dus ook met andere toestellen aangeboden! :o
Heel interessant! Wat moest de Diamond nog kosten bij zo'n abonnement?

Zou dat algemeen binnen T-Mobile zijn, of alleen deze winkel die toevallig een aardige verkoper achter de balie heeft staan?
quote:
Ik dacht dat PIT alleen mogelijk was vanaf Relax 150? Dat is ook de enige reden dat ik Relax 150 heb en niet een lager abonnement, want zoveel bel ik niet.

Ah, dit vind ik op t-mobile website:
Pocket Internet Totaal is alleen verkrijgbaar in combinatie met een abonnement vanaf Flex 20 of Relax 150. De andere web'n'walk internetabonnementen zijn verkrijgbaar in combinatie met elk T-Mobile belabonnement óf in combinatie met een Data Only-abonnement.

Ik heb geen PIT plus, dus daar ligt het aan.

quote:
Doctor Yes schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 08:18:
[...]

Zou toch moeten lukken. Ik heb zelf relax 300 + PIT. Heb het telefonisch aangevraagd en was daarna onmiddellijk werkzaam.
Het is gelukt na een paar keer bellen naar de helpdesk. Hij staat op de website (myt-mobile) nu op buitenland met de plus optie (vreemd want dat was toch het oude alternatieve prijsplan). Als ik echter "prijs spanje" naar 5545 sms, dan krijg ik de grenzeloos tarieven terug.

quote:
Brave_Sir_Robin schreef op maandag 14 juli 2008 @ 12:12:
[...]

Heel interessant! Wat moest de Diamond nog kosten bij zo'n abonnement?
Prijs van de Diamond is mij onbekend met dat abbo. De Touch was iig bij de kleinste gewoon gratis, maar dat is gezien de losse toestelprijs niet verwonderlijk.
Ik ben 's avonds nog even in die shop geweest en ik kon gewoon mijn huidige abbonnement (flex 40, sms verdubbelaar en PIT) omzetten naar een iPhone abbo (ik heb een VarioIII). Je start dan wel weer met een nieuwe 2-jarige periode. (niet gedaan overigens)

quote:
ToMaSZ schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 13:36:
Ze kreeg bij een HTC Touch het aanbod om deze te nemen met het iPhone abbo. Deze worden dus ook met andere toestellen aangeboden! :o
:o :o :o

Kan het echt zijn?

Is er niemand die dit opvalt behalve wij twee??

Dit ga ik uitzoeken!!

EDIT: voor welke prijs per maand kon ze dat abbo selecteren?

XanderDrake wijzigde dit bericht 14-07-2008 16:29 (8%)

Mnemosyne XT Viator Abacus Minimus
Non scholae sed vitae discimus Seneca

quote:
XanderDrake schreef op maandag 14 juli 2008 @ 16:29:
[...]

:o :o :o

Kan het echt zijn?

Is er niemand die dit opvalt behalve wij twee??

Dit ga ik uitzoeken!!

EDIT: voor welke prijs per maand kon ze dat abbo selecteren?
Ik ben, check vorige post, 's avonds nog even zelf gaan informeren. Prijs is gewoon de iPhone-abbo prijs dus bij overstappen zwaar onvoordelig (je betaalt hetzelfde, maar krijgt er geen iPhone bij).

Ik ben er dus niet op ingegaan, maar wellicht zijn/komen er goeie overstapopties.

Ohh wat nu weer... De laatste week ofzo moet ik 2x verbinden, alvorens er daadwerkelijk een bit gedownload kan worden. De eerste keer gebeurt er helemaal niks. Voorbeeld: ik open met webbrowser van m'n N95 een willekeurige bookmark. De telefoon verbindt met PIT, en vervolgens kan ik wachten tot ik een ons weeg, er gebeurt niks. Eerst de verbinding verbreken, en direct daarna opnieuw openen, en pas dan gaat het goed. Het is niet alleen de webbrowser, maar bijv. OTA synchroniseren van de PIM-applicaties is eenzelfde lot beschoren. Niet handig.
Enschede, standaard PIT, 3G, N95. Iemand hetzelfde probleem?

Je wilt "Photoshop" voor PHP? Nexime, de foto-extensie!

quote:
Fuzzillogic schreef op maandag 14 juli 2008 @ 23:08:
Ohh wat nu weer... De laatste week ofzo moet ik 2x verbinden, alvorens er daadwerkelijk een bit gedownload kan worden. De eerste keer gebeurt er helemaal niks. Voorbeeld: ik open met webbrowser van m'n N95 een willekeurige bookmark. De telefoon verbindt met PIT, en vervolgens kan ik wachten tot ik een ons weeg, er gebeurt niks. Eerst de verbinding verbreken, en direct daarna opnieuw openen, en pas dan gaat het goed. Het is niet alleen de webbrowser, maar bijv. OTA synchroniseren van de PIM-applicaties is eenzelfde lot beschoren. Niet handig.
Enschede, standaard PIT, 3G, N95. Iemand hetzelfde probleem?
hier hetzelfde met WM6, krijg de laatste tijd steeds vaker de melding dat er geen verbinding gemaakt kan worden. Soft reset helpt soms, maar vaak ook niet...

quote:
Big Daddy schreef op maandag 14 juli 2008 @ 23:15:
[...]

hier hetzelfde met WM6, krijg de laatste tijd steeds vaker de melding dat er geen verbinding gemaakt kan worden. Soft reset helpt soms, maar vaak ook niet...
Ik heb gedonder sinds het HSDPA netwerk is uitgerold. Bij wisselen van cel kan de telefoon geen verbinding meer maken en moet ik de radio uit- en inschakelen. Zet ik HSDPA-ontvangst uit (enkel 3G), dan gaat het pertinent gewoon goed.

VarioIII, WM6.1 (L26v9)

quote:
Leolinedance schreef op maandag 14 juli 2008 @ 11:16:
Werkt PIT met 3G bij jullie wel goed? Hier doet hij het niet en moet ik overschakelen op GSM om het werkend te krijgen.
Heel UMTS/3G ligt er bij mij uit in Enschede. Kan niet bellen of gebeld worden (verbinding wordt meteen verbroken). Op GSM/GPRS werkt alles opeens weer prima...

Vrolijk

quote:
ToMaSZ schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 09:42:
[...]

Ik heb gedonder sinds het HSDPA netwerk is uitgerold. Bij wisselen van cel kan de telefoon geen verbinding meer maken en moet ik de radio uit- en inschakelen. Zet ik HSDPA-ontvangst uit (enkel 3G), dan gaat het pertinent gewoon goed.

VarioIII, WM6.1 (L26v9)
Hmm, ik heb iets soortgelijks (denk ik) op een t-mobile MDA touch plus, (HTC Touch Dual). Heb op het ene moment goede HSDPA verbinding, fiets ik dan van de uni naar huis, is de H met pijltjes eronder een groter vierkant met een H erin geworden, en geeft comm manager nog steeds verbonden met HSDPA aan, maar doet mijn internet het niet..
Hoe zet ik HSDPA uit?
WM 6

Woj'n lik an de bek heb'n? Is ok mooi..

like.no.other
Reg. datum: 14 oktober 2004

Ook met UMTS en een 'normaal' toestel (SE K770i) blijft het pionieren met de internetverbinding. :( Een paar weken geleden was het heel erg, nu wat minder. Toch blijft regelmatig de verbinding gewoon 'steken'. Het werkt zeer onbevredigend, dus binnenkort de helpdesk maar eens bellen.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws