Je wilt "Photoshop" voor PHP? Nexime, de foto-extensie!
T-Mobile PIT: voor ¤ 9,50 per maand onbeperkt internetten
Pagina: 1 2 3 4 ... 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 last
Reageer Nieuw TopicReg. datum: 03 oktober 2004
Reg. datum: 29 maart 2005
Nee het is een toevoeging op je abbonement en loopt met het abbonement mee. (helaas)quote:Leolinedance schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 11:02:
Ik ga een T-Mobile abonnement aanschaffen morgen. Nu wil ik misschien web 'n walk erbij nemen, 10 euro /maand voor onbeperkt internet. Maar ik weet het nog niet zeker. Kan ik het gewoon nemen en eventueel na 2 maanden opzeggen?
De waarheid is leuk, maar hoe heb je die gevonden?
Reg. datum: 10 augustus 2001
Kan ik dat met een nokia 6310i doen? (dus via bluetooth koppelen en dan als modem laten gelden?)quote:Fuzzillogic schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 09:51:
[...]
Wow dude, dat ding is antiek.
[...]
Ja dat is dan ook logisch, dat geval ondersteunt niet eens GPRS, maar alleen GSM. Als je dan toch wilt inbellen dan moet je inbellen naar een 'echt' inbelnummer. Dat zal vast nog bestaan, maar dat kost je in een best-case-scenario wel je belminuten. Worst-case werkt het niet eens, omdat GSM-DATA niet ondersteund wordt.
Gewoon bluetooth gebruiken (ervanuitgaande dat je mobiel niet zo antiek is), dan heb je ook geen extra sim nodig. En dan kun je die kaart bij het museum aanbieden
Zoek je leuk werk in de ICT? Mail me maar==> mail in profiel!
Vast wel. Aan de minimale voorwaarden is iig voldaan: GPRS en bluetooth. Alle mij bekende bluetooth-stacks in Windows ondersteunen het DUP-profiel, en google helpt je eventueel wel bij de rest.quote:miel schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 11:49:
[...]
Kan ik dat met een nokia 6310i doen? (dus via bluetooth koppelen en dan als modem laten gelden?)
Reg. datum: 03 oktober 2004
Ik heb ook een 6310i, topding!quote:miel schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 11:49:
[...]
Kan ik dat met een nokia 6310i doen? (dus via bluetooth koppelen en dan als modem laten gelden?)
vanavond eens even puzzelen dan of ik dat werkende krijg...quote:
Duuuuuusch. Je krijgt een erg snelle HSDPA verbinding bij je iPhone 3G, een phone die er geen reet mee doet!
Ook kost de verbinding heel weinig... Je krijgt een abbo met 150 sms's en 150 belminuten plus de HSDPA connectie van 2mb/384kbit down/up voor nog geen 30¤
En wij tweakers moeten het godverdekke doen met een verbinding die 20x langzamer is
Wat een onzin!
Mnemosyne XT Viator Abacus Minimus
Non scholae sed vitae discimus Seneca
Reg. datum: 06 juli 2003
quote:Leolinedance schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 11:02:
Ik ga een T-Mobile abonnement aanschaffen morgen. Nu wil ik misschien web 'n walk erbij nemen, 10 euro /maand voor onbeperkt internet. Maar ik weet het nog niet zeker. Kan ik het gewoon nemen en eventueel na 2 maanden opzeggen?
Dit klopt niet helemaal. Het is een apart pakket dat verder geen invloed heeft op je abbonement, en kun je schriftelijk opzeggen met een opzegtermijn van 3 maanden.quote:nsa1984 schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 11:19:
[...]
Nee het is een toevoeging op je abbonement en loopt met het abbonement mee. (helaas)
Ik heb dit ook gedaan.
[Tyan Thunder K8WE :: 2x Opteron 265 :: 2x 1024mb PC3200 :: GeForce 7900GT :: 1,5TB aan effectieve opslagruimte]
Precies, en daarom kunnen ze het ook aanbieden: er zijn toch maar weinig tot geen mensen die die 3G-verbinding zullen gebruiken voor hun PC/laptop, iets dat met een fatsoenlijke telefoon wel zonder problemen kan. (ja hoor eens, een telefoon met 3G die je niet als modem kunt gebruiken voor laptop, dat is in mijn ogen geen fatsoenlijk toestel) Dus de hoeveelheid data die mensen met hun iPhone zullen genereren blijft beperkt, hoe snel het ook is.quote:XanderDrake schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 15:58:
T-mobile en zijn iPhone release op T.net
Duuuuuusch. Je krijgt een erg snelle HSDPA verbinding bij je iPhone 3G, een phone die er geen reet mee doet!Ja misschien iTune nummertjes downloaden, iets wat je sowieso toch thuis gaat doen
Slim toch van T-Mobile?quote:Fuzzillogic schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 16:23:
[...]
Precies, en daarom kunnen ze het ook aanbieden: er zijn toch maar weinig tot geen mensen die die 3G-verbinding zullen gebruiken voor hun PC/laptop, iets dat met een fatsoenlijke telefoon wel zonder problemen kan. (ja hoor eens, een telefoon met 3G die je niet als modem kunt gebruiken voor laptop, dat is in mijn ogen geen fatsoenlijk toestel) Dus de hoeveelheid data die mensen met hun iPhone zullen genereren blijft beperkt, hoe snel het ook is.
Reg. datum: 03 oktober 2004
Dat is goed om te horen! Kan ik het toch een maandje testen en dan eventueel opzeggen. Zit ik er geen 24 maanden aan vastquote:defusion schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 16:15:
[...]
[...]
Dit klopt niet helemaal. Het is een apart pakket dat verder geen invloed heeft op je abbonement, en kun je schriftelijk opzeggen met een opzegtermijn van 3 maanden.
Ik heb dit ook gedaan.
Reg. datum: 26 juli 2006
Correct, maar alleen als je contract al langer loopt dan de overeengekomen minimale looptijd. Als je PIT erbij neemt kan dat nooit eerder opgezegd worden dan de minimale duur van je contract, en moet je die tijd uitzitten inclusief PIT, Als je bijvoorbeeld een contract van twee jaar hebt gesloten, en je neemt na een half jaar PIT erbij, dan zit je er dus nog voor anderhalf jaar aan vastquote:defusion schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 16:15:
[...]
[...]
Dit klopt niet helemaal. Het is een apart pakket dat verder geen invloed heeft op je abbonement, en kun je schriftelijk opzeggen met een opzegtermijn van 3 maanden.
Ik heb dit ook gedaan.
Reg. datum: 29 maart 2005
Hmm dan zou ik dat toch even kortsluiten met de klantenservice/t-mobile shop voor alle duidelijkheid.quote:defusion schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 16:15:
[...]
[...]
Ik heb dit ook gedaan.
Voorzover ik weet kan PIT niet los gedeactiveert worden, maar wat "defusion" zegt kan ook waar zijn, en dan draag k waarschijnlijk verouderde kennis.
Lijkt een beetje in strijd met "defusion" te zijn?quote:evdakker schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 18:47:
[...]
Correct, maar alleen als je contract al langer loopt dan de overeengekomen minimale looptijd. Als je PIT erbij neemt kan dat nooit eerder opgezegd worden dan de minimale duur van je contract, en moet je die tijd uitzitten inclusief PIT, Als je bijvoorbeeld een contract van twee jaar hebt gesloten, en je neemt na een half jaar PIT erbij, dan zit je er dus nog voor anderhalf jaar aan vast.
Of bedoeld "defusion" dat je je abbonement inclusief pit kunt beeindigen?
De waarheid is leuk, maar hoe heb je die gevonden?
miel wijzigde dit bericht 01-07-2008 22:15 (87%)
Maar volgens onderstaande voorwaarden is dit niet meer van toepassing bij de toekomstige T-mobile Iphone gebruikers.
http://www.t-mobile.nl/iphone/pdf/tarief.pdf
Ah haha, precies zoals gedacht dus. Tja, ze moeten wel, mensen kijken toch alleen maar naar de snelheid en zien "onbeperkt"... Ik hoop wel dat die flauwekul niet overslaat naar PIT - dus hogere snelheid maar ernstige beperkingen omtrend gebruik.quote:janzeeschuimers schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 22:07:
De voorwaarden voor data gebruik waren in het verleden altijd onbeperkt , en koppellen aan een laptop of compter was ook geen probleem bij T-mobile.
Maar volgens onderstaande voorwaarden is dit niet meer van toepassing bij de toekomstige T-mobile Iphone gebruikers.
http://www.t-mobile.nl/iphone/pdf/tarief.pdf
Reg. datum: 14 februari 2006
Als dat zo zou zijn , betekent dat ze de voorwaarden veranderen en kun je volgens mij altijd je abbo dan per direct opzeggen.quote:Fuzzillogic schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 22:19:
[...]
Ah haha, precies zoals gedacht dus. Tja, ze moeten wel, mensen kijken toch alleen maar naar de snelheid en zien "onbeperkt"... Ik hoop wel dat die flauwekul niet overslaat naar PIT - dus hogere snelheid maar ernstige beperkingen omtrend gebruik.
Volgens mij is dat wettelijk zo bepaald dacht ik....
http://mauce.mobi , DE portal / startpagina voor je PDA smartfone of iphone
Imagine this:
Relax 150 - 150 belminuten - Geen sms in bundel - 19,50
PIT - 128/32 kbps - 9,50.
Totaal prijs abbo; 29 euro.
Nu de iPhone in vergelijkbare vorm:
150 belminuten - 150 sms in bundel
PIT - 2048/384 kbps
Totaal prijs abbo; 29,50.
Kom op zeg.. Dit kun je niet maken tov je huidige klanten! Ik krijg dus met mijn huidige abbo 150 sms'jes per maand minder, en mijn internet verbinding is niks waard tov het iPhone abbo. Ik vind het ronduit schandalig, en overweeg op te zeggen om deze reden.
Niemand die dit ook vind??
Xbox Live Gamertag: UltraSubX
Maar idd, heel netjes is het niet en erg balen dat dat iPhone verhaal alleen met een 2 jarig contract kan
Jabber ID: jabber at vanbragt.com
Klopt, maar wat dan? Alle andere aanbieders hebben ook crap-voorwaarden bij hun data-abo's, ondanks de termen "onbeperkt" en "onbezorgd".quote:ZakHooi schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 10:02:
[...]
Als dat zo zou zijn , betekent dat ze de voorwaarden veranderen en kun je volgens mij altijd je abbo dan per direct opzeggen.
Volgens mij is dat wettelijk zo bepaald dacht ik....
En schandalig? Zoals gezegd is het data-abo bij de iPhone dus gecastreerd. En aangezien het om een 2-jaar abo gaat ben je ook duurder uit.
Reg. datum: 23 januari 2000
Als het zo is als je schrijft is het idd schandalig, maar ik vermoed dat het bij het iphone-abbo, net als bij de relax-abbo's 150 minuten OF 150 sms-jes is, als je zonder aparte sms-bundel werkt.. Dan is het dus vergelijkbaar, met alleen een betere PIT-snelheid..quote:UltraSub schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 10:58:
Ik vind het ronduit schandalig wat hier gebeurd.
Imagine this:
Relax 150 - 150 belminuten - Geen sms in bundel - 19,50
PIT - 128/32 kbps - 9,50.
Totaal prijs abbo; 29 euro.
Nu de iPhone in vergelijkbare vorm:
150 belminuten - 150 sms in bundel
PIT - 2048/384 kbps
Totaal prijs abbo; 29,50.
Kom op zeg.. Dit kun je niet maken tov je huidige klanten! Ik krijg dus met mijn huidige abbo 150 sms'jes per maand minder, en mijn internet verbinding is niks waard tov het iPhone abbo. Ik vind het ronduit schandalig, en overweeg op te zeggen om deze reden.
Niemand die dit ook vind??
What the eyes see, and the ears hear, the mind believes...
Sony KDL-40V3000 + PS3
Even geïnformeerd bij T-Mobile (zakelijk) en het gaat hier om 150 minuten en 150 SMSjes per maand. Lijkt me heel sterk dat dat dan voor de particuliere versie anders zou zijn.quote:ToMaSZ schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 11:42:
[...]
Als het zo is als je schrijft is het idd schandalig, maar ik vermoed dat het bij het iphone-abbo, net als bij de relax-abbo's 150 minuten OF 150 sms-jes is, als je zonder aparte sms-bundel werkt.. Dan is het dus vergelijkbaar, met alleen een betere PIT-snelheid..
Jabber ID: jabber at vanbragt.com
Ik betaal nu 32.50 voor 150 belminuten, PIT en 25 smsjes.
Terwijl je voor die eenmalige 80 euro een iPhone 8GB hebt, een abonnement van 2,50 minder en 125 extra smsjes. Maar ja, wat kun je er tegen ondernemen?
BTW ik heb trouwens nog nooit 3.5G gehad terwijl ik wel een E51 heb met HSDPA.
.
Pagina: 1 2 3 4 ... 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 last