Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
T-mobile introduceert een dienst waarmee internet bundels tot het verleden behoren. Internet bundels van 59.95 flat free bestonden al, dit kan nu dus voor 9,95 per maand, onbeperkt internet op de daarvoor geschikte pda-toestellen.

De MDA compact of SDA zijn hier goede voorbeelden van. Natuurlijk werkt de dienst ook op i-mate jam op diverse andere pda's, zolang er maar een echte internet browser op zit.

Kosten zijn 9,95 voor onbeperkt surfen.
Meer info hier en hier.

Info van T-Mobile zelf vind je hier

Wie weet hier meer van, kan dit bevestigen?

Update Eggy:

Officiele pagina van T-Mobile
  • Bekijk hier de toegestane toestellen (PDF bestand).
  • Bekijk hier de toegestane abonnementen (PDF bestand).
Let op: Het gebruik van T-Mobile t-zones valt niet binnen deze bundel!

Eggy wijzigde dit bericht 17-01-2006 18:20 (29%)

Mark It Zero!

offtopic:
Misschien een idee om je icon een beetje aan te passen? 625 KB is een beetje teveel van het goede ;)
zie ook User en Webicons
forty-two

gratis surfen, betekent dat dan ook dat je gratis bestanden mag ophalen van internet?

I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by.

got oh got....

wow :P dat is effe chill.. hoop dat er meer zullen volgen zeg :)
jammer dat t-mobile voor de rest niet je-van-het is (of ten minste, dat gevoel heb ik altijd).

mockingbird wijzigde dit bericht 27-08-2005 16:51 (43%)

even inspiratieloos..

quote:
Byte_Me schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 16:50:
gratis surfen, betekent dat dan ook dat je gratis bestanden mag ophalen van internet?
Ja, maar dan wel op GPRS-snelheid, maximaal 115kb/s maar dat haal je dus nooit.
forty-two

maakt niet uit, kan toch erg handig zijn. ik heb een paar keer toen ik een progje wilde installeren op mijn smartphone, terwijl ik geen cardreader bij de hand had, dit naar mn gsm gemaild. dat doe ik dus nooit meer, betaalde me blauw.

I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by.

Einstein had gelijk!

Jongens, jullie kunnen allemaal niet lezen ofzo?
quote:
the 30 MB limit for the Sidekick Data option is being lifted until the end of the year. This means that a real flat rate option is now available in T-Mobile Deutschland’s network for a monthly price of EUR 15.
Da's dus maar tot het eind van het jaar :o

Aangezien ze hier naar ik aanneem echt niet gek zijn bij T-Mobile neem ik aan dat het ook hier een tijdelijke actie betreft. Helaas pindakaas dus.

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

quote:
Sorcerer8472 schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 17:02:
Jongens, jullie kunnen allemaal niet lezen ofzo?

[...]
Da's dus maar tot het eind van het jaar :o

Aangezien ze hier naar ik aanneem echt niet gek zijn bij T-Mobile neem ik aan dat het ook hier een tijdelijke actie betreft. Helaas pindakaas dus.
Dit gaat over de duitse variant, ik heb vanochtend met de klantenservice gebeld, vanaf 5 september is er een flat fee data abo voor EUR 9.50 voor smartphones. dus zonder einddatum. zal wel een fair use policy van 30 MB aan vast zitten maar goed 30 MB voor 9.50 is natuurlijk een koopje.

Atheism is a non-prophet organization.

Is idd niet duur. Jammer dat ze de skype poortjes afsluiten (althans dat is met web'n'walk in Duitsland al gebeurd.)

Canon 5D + een berg lenzen. richardbakker.com

+1 Inzichtvol

daar heb ik orange world voor voor 6 eurie per maand ;)

Burton '08 - '09, Backside 720º, Ladies, why aren't you riding?‏
Underworld X360 GamerTag MacBook + iMac

Het gaat ¤ 9,50 per maand kosten en in de folder van een computerwinkel staat de Treo 600 of 650 er ook bij afgebeeld, niet alleen Windows Mobile dus.

My bad! Er staat duidelijk bij dat het alleen geldt voor de MDA Compact die naast de Treo is afgebeeld.

ATB308 wijzigde dit bericht 27-08-2005 18:58 (29%)

quote:
ATB schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 18:24:
Het gaat ¤ 9,50 per maand kosten en in de folder van een computerwinkel staat de Treo 600 of 650 er ook bij afgebeeld, niet alleen Windows Mobile dus.
edit * foutje verkeerd gelezen...

bakman wijzigde dit bericht 27-08-2005 18:40 (18%)

Gsus is my homeboy

quote:
Underworld schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 18:07:
Just like me! Is ook onbeperkt mb's ophalen en dat voor 6 euro dus perfect :9

Zepto Znote 6224W: 14,1" @ 1440 x 900 | nVidia GO 8600M GT 512MB | Intel Core 2 Duo T7500 2,20GHz 800MHz 4MB 3072MB PC6400 - 800MHz | 200GB 7200 rpm HD | DVD+-RW | Integrated BT & Wi-Fi | Windows Vista Home Premium x86 :-)

Motowhiz! Gain special powers!

quote:
CLB schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 19:17:
[...]

Wat wordt er weer een misbruik gemaakt van die http://-proxy >:) })

[T-Mobile Sony-Ericsson K850i] [T- Mobile MDA Pro] [Orange SPV M500]

got oh got....

sjees.. door tuig als jullie moet ik dus moeite doen om gratis orange abbo's te scoren met cashbacks ;( :+

mockingbird wijzigde dit bericht 27-08-2005 20:18 (8%)

even inspiratieloos..

quote:
[...]

Maar bij T-Mobile gaat bv messenger en email ook van het tegoed af ;-)

Atheism is a non-prophet organization.

quote:
Kassad schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 21:15:
[...]
Maar bij T-Mobile gaat bv messenger en email ook van het tegoed af ;-)
alles kan webbased ;)

quote:
Underworld schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 18:07:
quote:
[...]
Je krijg maar 2Mb per maand gratis, daarna is het 3 euro per MB dus je kan niet onbeperkt downloaden

Dothan|IA wijzigde dit bericht 27-08-2005 23:49 (29%)

quote:
Dothan schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 23:47:
Je krijg maar 2Mb per maand gratis, daarna is het 3 euro per MB dus je kan niet onbeperkt downloaden
Dat is wanneer je het Internet toegangspunt gebruikt, als je het Orange World toegangspunt gebruikt kan je onbeperkt browsen en niet alleen op de Orange World site maar op het gehele Internet.

quote:
Yosemite schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 02:02:
[...]

Dat is wanneer je het Internet toegangspunt gebruikt, als je het Orange World toegangspunt gebruikt kan je onbeperkt browsen en niet alleen op de Orange World site maar op het gehele Internet.
Hoe doe ik dat dan? want ik heb orange world en een I-mate JAM

quote:
Dothan schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 14:20:
Hoe doe ik dat dan? want ik heb orange world en een I-mate JAM
[GPRS] Orange World

Gsus is my homeboy

Nog even voor de duidelijkheid over Orange World:
Je betaald dus 6 euro per maand en daarvoor krijg je 2 mb aan data
(iedere mb die je daarna aan data opmaakt kost je idd 3 euro)

maar als je de instellingen veranderd dan kun je onbeperkt mb's ophalen/ versturen
De instellingen staan op www.leukbellen.nl/OrangeWorld

In de afgelopen drie maanden heb ik: 42 + 27 + 35 = 104 mb verstuurd voor 18 euro :)

Voor msn via Orange World gebruik ik: http://www.e-messenger.net/
emailen kan gewoon via hotmail.com / gmail.com en dergelijke

(ben 't net even wezen checken! Via die instellingen mailen via hotmail gaat perfect (wel kun je geen attachments toevoegen??) maar als ik 'n email wil versturen via gmail zegtie dat de url niet gevonden is? en verstuurd die 'm dus ook niet? Kan iemand anders met deze (gratis) instellingen dit verifieren?

Maar nu weer ontopic en praten over T-mobile-datashit :9

CLB wijzigde dit bericht 28-08-2005 16:33 (23%)

Zepto Znote 6224W: 14,1" @ 1440 x 900 | nVidia GO 8600M GT 512MB | Intel Core 2 Duo T7500 2,20GHz 800MHz 4MB 3072MB PC6400 - 800MHz | 200GB 7200 rpm HD | DVD+-RW | Integrated BT & Wi-Fi | Windows Vista Home Premium x86 :-)

Reach out and Touch me...

Zeg mensen... nu heb ik begrepen dat dit grapje van T-Mobile géén Orange World achtig gebeuren is omdat World een portal is (en dus alleen binnen de portal blijven gratis(?) is) en dit gewoon internet is (en dus alle sites betekent)... toch????

betekent dit dan ook dat msn en andere zaken die gprs gebruiken daaronder vallen of is het alléén internet (en betekent dit dat het dan ook alleen pocket internet explorer betreft?) of niet?

veel vragen ik weet het, maar mensen zijn nu al binnen het topic bezig met vergelijkingen maken en voor mij is het niet te volgen als ik niet weet wát het precies is wat T-mobile gaat aanbieden....

many thanks to the one to answer my questions....

Ciao

I thought what I'd do is I'd pretend to be one of those deaf mutes... or should I ?

Motowhiz! Gain special powers!

Als ze echt internet gaan aanbieden zou het mogelijk moeten zijn om dan ook gratis (met inachtneming van e.v.t datalimieten*) gebruik te maken van de ingebouwde MSN-messenger client in je telefoon.

* ik denk dat t-m er (op den duur) een max opzet, van zegmaar 30MB...

robert-630 wijzigde dit bericht 28-08-2005 23:52 (19%)

[T-Mobile Sony-Ericsson K850i] [T- Mobile MDA Pro] [Orange SPV M500]

Damn ik heb vodafone :(

Digital DJ - Chillism weblog: Waarom boycot idereen toch een Duits woord?

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws