Hoofdcategorieën
Topicacties

[MOUSE] Logitech G5/G7

Pagina: 1 2 3 4 ... 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 12 februari 2004
Geen matches

Geen merkbaar verschil en de firmware wordt idd in je muis opgeslagen.

Ik ben uniek, net als iedereen
Reg. datum: 02 december 2001
Matched: logitech

Wat lekker weer. Als je driver wil downloaden op logitech site (voor XP) komt ie met die 4.0 aanzetten. (teminste, in IE 7) Terwijl dat de Vista versie is en je muis dan alleen nog maar naar links en naar rechts kan.

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Mac OS X - Vista x64 - Ubuntu
Reg. datum: 20 februari 2006
Geen matches

Ik heb volgend "probleem". Ik wil graag in Battlefield 2142 gebruik maken van de side-scroll knoppen, om daar bijv. een bepaald wapen met 1 klik naar rechts of links te hebben. Echter, in Battlefield, wordt er niet op gereageerd, alsof die toets niet herkend wordt. Is er een trucje om dat wel te doen?

MacBook Pro 2.4 GHz - 4 GB RAM - WSXGA - 9400M & 9600M GT - Boot Camp - Vista x64 - Ubuntu

Reg. datum: 22 juni 2004
Geen matches

Jawel, die knop mappen aan een key op je keyboard :).

de leven is hard

Reg. datum: 06 december 2001
Matched: g5

Heb met de G5 (2007 versie) begin van de week ook Setpoint 4.00 geinstalleerd op XP prof, werkt prima

ach, je typt eens wat...
Reg. datum: 05 mei 2002
Matched: logitech, g5

quote:
Buzz_NL schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 07:21:
Heb met de G5 (2007 versie) begin van de week ook Setpoint 4.00 geinstalleerd op XP prof, werkt prima
Thx voor de info. Op het Logitech forum zijn er veel klachten over de nieuwe Setpoint dus ik wilde eigenlijk wachten op de volgende. Maar misschien dat ik hem nu toch maar probeer want die huidige is ook niet foutloos.
Verder wel een zeer fijne game-muis (die 2007 versie), maar voor overig gebruik mis ik mijn MX1000 toch wel een beetje.

You can conquer the world, but i'll still be in it.

Vroooom ?
Reg. datum: 10 februari 2003

Kan iemand mij vertellen wanneer de nieuwe versie van de G5 in de winkels ligt?
blauw/zwart met 2 duimknoppen ipv 1, overal is de oude op en uitverkocht enz, maar de nieuwe is niet te vinden en niemand kan me vertellen wanneer deze binnen gaat komen oid.

ach, je typt eens wat...

quote:
HKS-Skyline schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 13:16:
blauw/zwart met 2 duimknoppen ipv 1, overal is de oude op en uitverkocht enz, maar de nieuwe is niet te vinden en niemand kan me vertellen wanneer deze binnen gaat komen oid.
Die ligt al laaaaaang in de winkels. :) Bij de Mediamarkt iig al een maand of wat. Heb hem een flink tijd terug besteld via Kijkshop-ict.nl. (Kun je hem bij de dichtsbijzijnde Kijkshop laten afleveren en betaal je geen verzendkosten). Ik zie dat ze hun leverancier nog 43 op voorraad heeft...

Reg. datum: 04 oktober 2006
Geen matches

Mijn setpoint doet sinds een tijd al erg vreemd, bij opstarten van de pc staat er dit :
"Setpoint has encountered an problem and cannot continue,reinstall the driver to fix this"
dit heb ik inmiddels al 2 keer gedaan met de setpoint van de mx1000 (want de G7 stond vrolijk weer eens niet in het lijstje met beschikbare drivers)
En elke keer komt dit terug ....
Iemand ervaring mee ? tevens heb ik bijvoorbeeld in hotmail als ik een mailtje selecteer dat hij dan in principe dubbelklikt.. Dus opent dan het mailtje ..
Ik heb vast nog garantie maar vallen deze problemen daar onder ?

Ik heb dus de G7 in combinatie met de G15 toetsenbord, drivers goed verwijderd en opnieuw installed.
WINXP PRO SP2

Barryman wijzigde dit bericht 06-07-2007 13:53 (9%)

http://specs.tweak.to/14850

Reg. datum: 16 maart 2007

Zijn er ook setjes g15 en G7 of G5

Gaming is a life!

Reg. datum: 16 maart 2007

quote:
Ja, Hij is te bestellen Bij Matrix in Ermelo

Gaming is a life!

gamer/hardware freak
Reg. datum: 16 mei 2005

Ik heb nu een jaar de G5, begonnen op 2000 dpi maar nu al weer wat lager op de 1700dpi gewoon hoger dpi dat nog goed trackt en in windows de sens lager zetten. Maar ik heb vaak een probleem met mijn muis, ik heb een tijd gehad dat de sensitivity (3 opties) steeds veranderde zonder dat ik iets deed. Ook dat de duimknop niet werkt en meer van dat soort dingen.

ach, je typt eens wat...

quote:
yasinhm schreef op zondag 08 juli 2007 @ 14:27:
Ik heb nu een jaar de G5, begonnen op 2000 dpi maar nu al weer wat lager op de 1700dpi gewoon hoger dpi dat nog goed trackt en in windows de sens lager zetten. Maar ik heb vaak een probleem met mijn muis, ik heb een tijd gehad dat de sensitivity (3 opties) steeds veranderde zonder dat ik iets deed. Ook dat de duimknop niet werkt en meer van dat soort dingen.
Er is/was wat fout in de xml instelingenvan Setpoint voor de G5. Ik weet niet of de nieuwste Setpointdat dat ook heeft. Dus ik zou eerste checken of je de nieuwste versie hebt. Anders heb je misshcien wat aan deze thread ope het Logitech forum -->http://forums.logitech.co..._mice&message.id=4397

Dat van de sensitivity (in games reset die automotasch naar de standaard 3 opties) was hier helaas niet mee verholpen. Nu gebruik ik dat toch (nog) nauwelijks dus ik heb er (nog) gegen last van.

Alles kan kapot (6)
Reg. datum: 04 juni 2004

quote:
Binnen een paar dagen hebben ze hem waarschijnlijk. :) Ik heb hem ook besteld.
OJAJOH?!
Reg. datum: 21 februari 2007

ik zit nog te twijfelen bij mijn aanschaf van een nieuwe muis tussen de MX518 en de G5, ik zal deze muis in combinatie met een 24" beeldscherm gaan gebruiken, maakt de 400DPI meer van de G5 dan een groot verschil of heeft niemand hier daar ervaring mee?

The number one enemy of progress is question

ach, je typt eens wat...

quote:
Guumuus schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 09:56:
ik zit nog te twijfelen bij mijn aanschaf van een nieuwe muis tussen de MX518 en de G5, ik zal deze muis in combinatie met een 24" beeldscherm gaan gebruiken, maakt de 400DPI meer van de G5 dan een groot verschil of heeft niemand hier daar ervaring mee?
Ik heb de nieuwe G5 en een 24" Dell. In Windows gebruik ik de standaard (middelste setting) 800DPI maar wel met een flinke versnelling. Ik persoonlijk vind dat fijn werken. Als je op een bepaald deel van je scherm bezig bent (het gebeurt zelden dat ik een window gemaximized heb op zo'n groot scherm) kun je met normale snelheid normaal klikken. En moet je een ergens anders op je scherm zijn dan "schiet" je daar met een snelle polsbeweging naartoe.
In games neem ik die versnelling niet mee natuurlijk.
Over de 518 kan niets zeggen.

Reg. datum: 11 juli 2007

Ik heb zowel de G5 v1 als de nieuwe G5 v2, nu is me opgevallen dat bij de v2 als je hem optilt hij geen licht geeft. Dit is bij mijn v1 wel het geval. Heeft logitech dit veranderd of is mijn v2 defect?

Reg. datum: 04 oktober 2006
Geen matches

quote:
Barryman schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 13:52:
Mijn setpoint doet sinds een tijd al erg vreemd, bij opstarten van de pc staat er dit :
"Setpoint has encountered an problem and cannot continue,reinstall the driver to fix this"
dit heb ik inmiddels al 2 keer gedaan met de setpoint van de mx1000 (want de G7 stond vrolijk weer eens niet in het lijstje met beschikbare drivers)
En elke keer komt dit terug ....
Iemand ervaring mee ? tevens heb ik bijvoorbeeld in hotmail als ik een mailtje selecteer dat hij dan in principe dubbelklikt.. Dus opent dan het mailtje ..
Ik heb vast nog garantie maar vallen deze problemen daar onder ?

Ik heb dus de G7 in combinatie met de G15 toetsenbord, drivers goed verwijderd en opnieuw installed.
WINXP PRO SP2
Wie heeft er een idee ????
Ik kijk er elke dag tegen aan en het komt gewoon terug, heb inmiddels alweer opnieuw geinstalled maar nog steeds hetzelfde ....

http://specs.tweak.to/14850

Reg. datum: 09 oktober 2005

zijn er nog meer verschillen tussen de oude en nieuwe G5 vraag ik mij af?
heeft de G5 V2 bijvoorbeeld nog steeds zo'n vervelende scrollknop die 2 cm boven de muis uitknalt en ook zoveel lawaai produceert?
Reg. datum: 19 februari 2006
Matched: mouse, g5

weet iemand hoe je mouse4 kan binden in counterstrike source? G5 v2 (2007 model)

Fantasy-Bart wijzigde dit bericht 13-07-2007 23:28 (13%)

Reg. datum: 19 februari 2006
Matched: logitech

probleem opgelost je moet in detect gamesettings uitzetten.

en in x:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Logitech\SetPoint\Devices\PointingDevice\1000077

1000077.xml die aanpassen en dit wijzigen

2. Edit C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Logitech\SetPoint\Devices\PointingDevice\1000077\1000077.xml en verander
GameModeButtonResDown="5" GameModeButtonResUp="6"

naar
GameModeButtonResDown="9" GameModeButtonResUp="10"

3. Delete of hernoem user.xml (delete %userprofile%\Application Data\Logitech\SetPoint\user.xml )

4. herstart SetPoint.exe

Acties: [view]

Door: dion_b
Moderator PMG/VB/OH
say Baah
Reg. datum: 19 september 2000
Geen matches

Dit topic is al dik over de 1000 posts heen, dus sowieso dicht.

Los daarvan hebben we ondertussen Invulling en behandeling Grote Topics aangepast

Het is hier te breed (twee muizen hadden twee topics kunnen hebben) en er staan teveel basic vraagjes in die 9 van de 10 keer door het doorzoeken van dit topic zelf opgelost hadden kunnen worden. Dus gelieve geen "deel 2" te openen in deze vorm, dat gaat geen succes worden.

Knoflookworst + LANparty = overtreding Genève Protocol (gas...)

Pagina: 1 2 3 4 ... 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: