Hier heb je gelijk in, dit merk ik met de mx-518 die we hier hebben, maar ook met alle andere muizen(logitech) die wel al versleten hebben. Allemaal de meest gebruikte knop die faalde. Mijn G5 doet het anders nog perfect verder, maar die is ook pas net nieuw.(lees: 2 maanden)
@ die G5 V2
Dus dat is 'm, ik zag 'm gisteravond al liggen op m'n werk in 't magazijn en we vroegen ons af wat voor G5 t was.
link_mario wijzigde dit bericht 10-03-2007 10:35 (11%)
Coolermaster Comos S - E6600 - ASUS P5B - ASUS EN8800GT - Tagan 480watt - 2x1GB OCZ PC2-6400 - Samsung F1 750GB HD753LJ - Samsung T166 500GB HD501LJ - Western Digital 250GB WD2500YS - NEC 7191S - Creative X-Fi extreme gamer - Hyundai L90D+ -
Hier heb je gelijk in, dit merk ik met de mx-518 die we hier hebben, maar ook met alle andere muizen(logitech) die wel al versleten hebben. Allemaal de meest gebruikte knop die faalde. Mijn G5 doet het anders nog perfect verder, maar die is ook pas net nieuw.(lees: 2 maanden)
@ die G5 V2
Dus dat is 'm, ik zag 'm gisteravond al liggen op m'n werk in 't magazijn en we vroegen ons af wat voor G5 t was.
waar werk jij , ben gelijk jaloers, ga er gelijk voor het magazijn liggen want ik wil deze als eerste hebben
jullie werken toch niet met een voorraad, en op jullie site staat hij ook niet
Klopt, maar producten moeten toch ergens liggen om verpakt te worden. Het is dus meer een soort buffer eigenlijk. Maar ik noem 't magazijn omdat 't er zo uitziet.
link_mario wijzigde dit bericht 10-03-2007 18:18 (7%)
Coolermaster Comos S - E6600 - ASUS P5B - ASUS EN8800GT - Tagan 480watt - 2x1GB OCZ PC2-6400 - Samsung F1 750GB HD753LJ - Samsung T166 500GB HD501LJ - Western Digital 250GB WD2500YS - NEC 7191S - Creative X-Fi extreme gamer - Hyundai L90D+ -
slim
maar ik bedoelde eigenlijk dat als hij nog niet te bestellen is waarom ligt hij dan wel in jullie magazijn?
Waarschijnlijk om te testen ofzo, aangezien ik 'm ook nog niet eens kende en verder ook niemand (vd 3 die er waren op dat tijdstip) wisten wat voor g5 het was.
Dan is de vraag.... nog even vlug een G7 halen voor ze'm even lelijk maken als de nieuwe G5?
imo is de G5 mooier! Iets gewaagder gezien de meer monochrome layouts die ze hebben gebruikt bij de MX5xx & de G5, vind ik dit een goed initiatief van Logitech.
die "nieuwe" g7 ligt al minstes 3/4e jaar (give or take few months) op m'n bureau
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Als 1 duimknop "erbij" (waarom die er sowieso vanaf moest ) en een iets ander design "de nieuwe G5" is na zo lang op de markt te zijn geweest vindt ik dat toch wel magere "innovatie" van Logitech.
De G5 en G7 zijn geen verbeterde muizen als het gaat om precizie!
Ze hebben dan wel een laser maar de MX518 is nog steeds beter.
Heb eens op een site een grafiek gezien van wat lui die muizen testten.
Ze deden dat mbv draaitafels en nog wat andere apparaten.
De MX518 deed alles bijna 2 keer zo nauwkeurig.
Als je een echte goede gamemuis wil hebben vind ik niet dat Logitech zich heeft verbeterd.
Juist bij gamen in naukeurigheid de belangrijkste factor en als je nieuwe muizen lanceert die minder goed zijn vind ik dat een beetje vreemd.
Kan helaas die reviews niet meer terug vinden. Anders had ik de link wel gepost.
Ja dat deed ESReality op een Steelpad maar volgens mij raadt Logitech toch echt semi-reflectieve oppervlakken aaan voor de G5/G7 zoals een Corepad (Magna).
Intel Core 2 Duo E6600 - OCZ PC6400 Cl4.0 Rev2 - Sapphire Radeon X1900XT - Seagate 7200.10 320 GB - Coolermaster Stacker 830 Black- Zalman 9500AT - Enermax Liberty 500W - Logitech MX Revolution + G15 | www.fsmod.com, de Star Wars mod voor BF2142
De accu's zouden van mij wel wat sterker mogen, aan de ergonomie en grip mag ook wel wat veranderd worden, betere lasers ongevoeliger voor diverse ondergronden.
Er zal vast nog zat aan verbeterd kunnen worden maar het verzinnen hiervan dat lijkt me in de 1e plaats Logitech's taak.