Reg. datum: 27 september 2001
Gratis bellen met VoipBuster [deel 2]
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 41 42 43 44 last
Nieuw TopicBerichten: 361
idem sinds vanavond 90 seconden bellen en wordt de verbinding verbroken...
Reg. datum: 21 januari 2005
Ik wist dat er een limiet van 1 uur achterelkaar op zat. (maar daarna opnieuw bellen was geen probleem)
Maar nu staat er na 1:30 in beeld: Time limit has reached (7)
Ik ben dus niet de enige. Maar betekend dit dat voipbuster nu nog maar maximaal 1,5 minuut mee gebeld kan worden?
Zou wel erg jammer zijn
Maar nu staat er na 1:30 in beeld: Time limit has reached (7)
Ik ben dus niet de enige. Maar betekend dit dat voipbuster nu nog maar maximaal 1,5 minuut mee gebeld kan worden?
Zou wel erg jammer zijn
join the family is het hier dus 
Zit voipb aan zijn limiet ofzo? Het is beta, dus ze kunnen doen wat ze willen.
Zit voipb aan zijn limiet ofzo? Het is beta, dus ze kunnen doen wat ze willen.
Ja hoor, eerst geld vangen voor onbeperkt bellen en daarna ineens zo'n limiet voor iets wat je zonder te betalen ook al kon...... 
A 12 gauge cross to the forehead: a savior in a shell.
Reg. datum: 20 oktober 2004
Reg. datum: 20 oktober 2004
18 aug 2005 getest rond 03:00 en ik had na meer dan 7 minuten gewoon nog verbinding dus het zal wel opgelost zijn.
Reg. datum: 16 september 2002
Reg. datum: 16 september 2002
Nieuws:
Bij Voipbuster zijn ze druk bezig met nieuwe onderdelen:
http://www.voipbuster.com/en/buycredits.html
Bij Voipbuster zijn ze druk bezig met nieuwe onderdelen:
http://www.voipbuster.com/en/buycredits.html
quote:
- FREE calls
- FREE peer-to-peer calls
- Your own IP telephone number
Reg. datum: 17 april 2005
quote:diquydiq schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 20:18:
Vandaag, via voipbuster een 0800-nummer gebeld: de schrik sloeg mij om het hart toen de tikker flink begon in te hakken op mijn 1-eurocredit... Ik dacht: verdomme, daar gaat mijn credit naar de filistijnen. In uiterste paniek heb ik terstond de verbinding verbroken; om de reeds geleden schade enigszins te beperken - best wel jammer; het was een bijzonder aantrekkelijke en bovenal een zeer charmante dame die ik aan de haak had.![]()
![]()
![]()
Later opnieuw mijn credit nagegaan - Gode zij dank - mijn teller stond op 1-eurocredit!!!![]()
![]()
![]()
Dit noem ik pas werkelijk een wondertje...![]()
![]()
Ach tja en dan kost het je één Euro. Daar slaat je hart hopelijk niet van over en schrik om het hart voor die ene munt... Dan mag je wel een hartaanval krijgen als je boodschappen gaat doen tegenwoordig!
Ik zou dat nummer weer bellen als het een charmante dame was en het toch niks kost hahaa
Het is ook zo'n kapitaal he, 1 euroquote:Dennahz schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 01:44:
Ja hoor, eerst geld vangen voor onbeperkt bellen en daarna ineens zo'n limiet voor iets wat je zonder te betalen ook al kon......
I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by.
Reg. datum: 22 april 2005
Reg. datum: 22 april 2005
ja best wel eigenlijk.. is het belasting aftrek baar?quote:
PI 200ghz mmx 64mb fusion 16mb. wil me nieuwe pc halen. ben al 6jaar wacht op de 64bit van intel voor de desktop.
Reg. datum: 20 juli 2005
Reg. datum: 20 juli 2005
Thamart, dat wordt een onoverkomelijk probleem: het was het 0800-nummer van Albert Heijn waar velen aan de lijn komen en ik niet over haar identiteit beschik...

Quote Thamart : "Ik zou dat nummer weer bellen als het een charmante dame was en het toch niks kost hahaa"
Quote Thamart : "Ik zou dat nummer weer bellen als het een charmante dame was en het toch niks kost hahaa"
Hoi...Ik heb een vraagje. Ik heb net voicebuster getest met een Profoon IP-10. Dat is een usb telefoon. Nu kan ik er wel mee bellen maar ik moet het nummer eerst via het computer scherm invullen. Is er een manier dat ik via C# kan aanspreken dat ik de telefoon kan programmeren dat hij via voice buster werk? Via skype werkt hij wel. Iemand een idee?
Je zou een programma kunnen schrijven dat van de usb-telefoon-driver de nummers ontvangt, en die als keypress doorsturen naar voipbuster. Dan moet je wel die nummers kunnen lezen vanuit de driver...
Inderdaad daar dacht ik ook al aan...Maar ik heb dus nog geen idee hoe ik die kan afvangen. Er zitten wel dlls bij maar ik kan daar verder ook niks mee. Zou mooi zijn als ik zelf de usb foon kan aanspreken, of in iedergeval de messages kan afvangenquote:Mayco schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 17:27:
Je zou een programma kunnen schrijven dat van de usb-telefoon-driver de nummers ontvangt, en die als keypress doorsturen naar voipbuster. Dan moet je wel die nummers kunnen lezen vanuit de driver...
quote:
Gaat niet om het bedrag, maar gewoon vind het raar dat als je betaald ze ineens zulke fratsen uithalen.
Naja t schijnt weer goed te werken zeggen ze..
quote:Dennahz schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 01:44:
Onjuist, die euro die je betaald hebt is niet gevangen voor onbeperkt bellen, maar dat is je account waarmee je evt. betaalde nummers kan bellen. Bijeenkomstig voordeel was dat je idd langer kon bellen dan een minuut. Dit geld is nog steeds niet weg, maar gewoon beltegoed.
Overigens denk ik dat die 1,5 minuut restrictie een foutje is of tijdelijk, anders gaat niemand meer VoIPBuster gebruiken straks
Het is overigens niet raar dat ze deze 'fratsen' uithalen, het is een BETA/testfase, dus kan er vanalles gedaan worden tijdens een test
Thamart wijzigde dit bericht 18-08-2005 21:15 (11%)
De anderhalfve minuut ervaring welke zich gisteravond voordeed doet zich vandaag niet voor.
Kan weer onbeperkt bellen :-)
Kan weer onbeperkt bellen :-)
Reg. datum: 17 juli 2005
Reg. datum: 17 juli 2005
Budgetphone heeft geen stun server nodig. Heb bovenstaande server geprobeerd, maar dan krijg je problemen. Geen kiestoon meer.quote:DJSmiley schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 11:55:
[...]
Budgetphone afaik weet niet, ik gebruik gewoon een publieke STUN server, stun.fwd.org
Werkt prima, ATA box hangt gewoon achter (nat)router, en geen enkele poort hoeven te forwarden.
is het iemand al gelukt om budgetphone te gebruiken icm met firefly? ik moet nu namelijk hun "eigen" programma gebruiken : X-Lite
ik krijg een 503 error (reg failed): sip.budgetphone.nl met SIP protocol. zonder STUN.
wilde graag firefly blijven gebruiken omdat deze 100% goed met mijn tiptel phone werkt
ik krijg een 503 error (reg failed): sip.budgetphone.nl met SIP protocol. zonder STUN.
wilde graag firefly blijven gebruiken omdat deze 100% goed met mijn tiptel phone werkt
Reg. datum: 03 mei 2000
Reg. datum: 03 mei 2000
quote:Amien90 schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 16:26:
is het iemand al gelukt om budgetphone te gebruiken icm met firefly? ik moet nu namelijk hun "eigen" programma gebruiken : X-Lite
Waarschijnlijk heb je dezelfde fout gemaakt waar ik mee zat te kutten:
SIP proxy: budgetphone.nl
outgoing proxy: sip.budgetphone.nl
de "gewone" proxy is dus ZONDER sip. ervoor...
Ik heb mijn ATA box nu zo geconfigged:
http://www.djsmiley.com/got/pics/sipsettings_budgetphone.png
Ik heb ook een STUN server in gebruik, ATA box hangt achter de router, nu zonder ook maar een enkele portmapping ernaartoe.
DJSmiley wijzigde dit bericht 19-08-2005 16:54 (11%)
Reg. datum: 12 februari 2004
Reg. datum: 12 februari 2004
weet iemand de tiptel cyberbox 100 (http://www.tiptel.nl/produkte/produkt_info.asp?produkt_id=2438&lang_id=1&seite=1) ook rechtstreeks werkt op een asterisk server?
of moet je perse skype gebruiken?
of moet je perse skype gebruiken?
Gister 16 minuten kunnen bellen naar Belgie, ging prima! Wel hoorde de ontvangende partij zichzelf in een echo terug...
Terwijl ik toch netjes gebruik maakte van oordopjes.
Terwijl ik toch netjes gebruik maakte van oordopjes.
Dennahz wijzigde dit bericht 20-08-2005 11:39 (20%)
Idd, die echo hoorde ik ook. Zou dat mss met de telefoon zelf te maken hebben?
Reg. datum: 21 juli 2005
Reg. datum: 21 juli 2005
PS. kan de startpost aangepast worden !
Rusland is niet meer gratis.
/mamoman
Rusland is niet meer gratis.
/mamoman
Iemand enig idee of de Dualphone die ik gebruik voor Skype via een of andere hack ook te gebruiken is met Voipbuster?
[ Ik was vroeger jozy2002 | Maak hier je eigen WhatPulse grafiekjes!!! | Appget - Versie beheer tool ]
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 41 42 43 44 last
Dit topic is gesloten.