Sinds een weeekje ofzo bel ik intern via een asterisk server. Deze routeert potentiëel gratis gesprekken via voipbuster.
Denk dat nu ongeveer 50% van deze gesprekken ook daadwerkelijk lukken; als * geen verbinding krijgt met voipbuster dan gaat het gesprek gewoon verder via kpn
Met andere woorden: ik ben best tevreden over de qualiteit van voipbuster! Okee, af en toe ligt het plat, maar ja
Denk dat nu ongeveer 50% van deze gesprekken ook daadwerkelijk lukken; als * geen verbinding krijgt met voipbuster dan gaat het gesprek gewoon verder via kpn
Met andere woorden: ik ben best tevreden over de qualiteit van voipbuster! Okee, af en toe ligt het plat, maar ja
Dit klopt volgens mij niet. Ik ben nog steeds in staat om via firefly (of asterisk zoals hierboven gemeld) verbinding te maken. VoipBuster maakt gelukkig gebruik van standaard protocollen zoals IAX2 en SIP. (ik gebruik overigens IAX2)quote:Thamart schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 19:12:
[...]
Het is gewoon zuivere koffie, men wil enkel graag dat je hun programma gebruikt en geen 3rd party. Lijkt me niet geheel raar omdat mensen anders bij hun via e-mail komen zeiken hoe ze VoiPBuster login moeten instellen bij bijv. FireFly. Daar heeft VoIPBuster ten eerste niks mee te maken en ten tweede kunnen ze zich wel bezig houden met nuttigere dingen. Zoals het netwerk in de lucht houden met goede kwaliteit. Als je dat nu eens in zou zien
pistole wijzigde dit bericht 11-08-2005 21:22 (51%)
Ik frut, dus ik epibreer