Hoofdcategorieën
Topicacties

Gratis bellen met VoipBuster [deel 2]

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 41 42 43 44 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 11 juni 2001

quote:
Roeligan schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 15:39:
Waarom moet ik 1 euro betalen als bellen gratis is (in mijn geval naar Noorwegen)? Kan iemand dat snel uitleggen? Of betaal ik die 1 euro en kan daarna gratis bellen?

Als je die euro niet betaalt kan je maar 1 minuut bellen.
Als je een euro betaalt kan je daarna ongelimiteerd gratis bellen. :)
Reg. datum: 26 juni 2005

quote:
Waarom moet ik 1 euro betalen als bellen gratis is (in mijn geval naar Noorwegen)? Kan iemand dat snel uitleggen? Of betaal ik die 1 euro en kan daarna gratis bellen?
Ja

Reg. datum: 17 april 2005

quote:

De andere antwoorden zijn een beetje kort door de bocht.

Zonder betaling, kun je één minuut naar enkel vaste telefoonnummers op gratis bestemmingen voeren. Niet naar mobiel, niet naar landen waar vaste nummers niet gratis zijn.

Betaal je een Euro, dan kun je onbeperkt (volgens mij is de restrictie er nog wel, maar staat op 1 uur achter elkaar 1 gesprek voeren) bellen naar vaste telefoonummers in landen die als gratis staan aangemerkt.

Verder kun je ook bellen naar vaste nummers in landen die niet gratis zijn alsmede mobiele nummers, echter, het tarief hiervoor gaat wel van je account af, in dit geval dus 1 Euro. En dan zit je snel weer op 0 ;)

Overigens had je dit zelf ook makkelijk kunnen weten met het doorlezen van de startpost en het bekijken van de www.voipbuster.com internetsite

Thamart wijzigde dit bericht 10-08-2005 15:49 (8%)

Feyenoord Rotterdam

Uit de startpost kon ik het niet zo snel opmaken. Had wel op de site gekeken en in combo met de betaling die ik in SP las was ik ff confuus :P

Thx voor je uitleg iig. Zal strax thuis meteen ff checken :)

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!

Feyenoord Rotterdam

Kan iemand de exe mailen/op ftp zetten? Ik probeer al een uur te downen, maar kan niet op de download pagina komen van voipbuster.com :?

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!

Reg. datum: 28 mei 2003

ik kan zelf niet op de site geraken !

quote:
software schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 17:38:
ik kan zelf niet op de site geraken !
\

Site is op dit moment (5.58 pm) gewoon te bereiken en de file te downloaden. Dus probeer het nog eens zou ik zeggen

Reg. datum: 12 juni 2004

EDIT: In orde. Is mij gelukt via 0909 nummer

lux wijzigde dit bericht 11-08-2005 11:11 (105%)

Canon EOS Digital 400D | Canon EF-S 17-85 mm f4.0/5.6 IS USM + Zonnekap | Grip BG-E3

Reg. datum: 16 september 2002

Heb jullie bij het programma van Voipbuster zelf ook last dat het microfoonvolume iedere keer automatisch word aangepast?

De mensen die ik bel kunnen mij nauwelijks verstaan.

@ schrijver : nee
@ all: help!! please :'( het telefoon nummer 090999403 voor belgië is niet in gebruik!
ik wacht nog altijd in tussentijd af of iemand mij wil helpen ... straks is het afgelopen met registreren en kan ik op mijn kin kloppen met gratis bellen :(

edit: ja laat maar zijn mensen ik zie ook dat als ik mijn pay pal account wil activeren ik sowieso een CC nodig heb!

lux wijzigde dit bericht 10-08-2005 21:49 (23%)

Canon EOS Digital 400D | Canon EF-S 17-85 mm f4.0/5.6 IS USM + Zonnekap | Grip BG-E3

Reg. datum: 20 juli 2005

Schrijver, ik kan jouw verhaal volledig beamen! Indien ik iemand bel van softphone naar hardphone of naar een vaste lijn, dan krijgt men een tering herrie van ruis te horen. :(

Wanneer men met een hardphone over het netwerk van voipbuster probeert te bellen dan gebeurd er niets. :(

Kortom het is voorlopig nog steeds waardeloos spul!!! _/-\o_

Ik betreur de te mooie woorden die bij de intro-uitleg worden gebezigd; men had er goed - en bovenal - verstandig aangedaan om eerst goed en grondig het een en ander te testen alvorens er te propagandistisch over te gaan rondkraaien... O-) O-) O-)

Momenteel proberen ze slechts gebakken lucht aan de vrouw/man te slijten!!! :Z :z :Z

AR 166 3.0 V6 24V
Reg. datum: 19 oktober 2001

kan iemand de nieuwe versie mailen of op een mirror zetten, krijg m van de voipbuster site niet gedownload... :-(

Waarom een hoge elek. rekening
Reg. datum: 09 november 2003

quote:
bgrr schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 21:30:
kan iemand de nieuwe versie mailen of op een mirror zetten, krijg m van de voipbuster site niet gedownload... :-(

Vooruit dan :P

http://lite-on.homelinux....s.net/setupvoipbuster.exe

Frutter

quote:
pistole schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 11:32:
hoi,

ik gebruik een AG168v om inkomende gesprekken van mijn Asterisk server af te handelen op analoge toestellen. De AG168v is hierbij een iax client.

Nu is het rare dat ik geen callerid krijg op mijn analoge toestellen, terwijl er wél een callerid gestuurd wordt naar de AG168v:

code:
1
2
10.32.21.232: Invite Request
Pistole
2002

Ik heb getest met SIP en IAX met zowel de huidige als de vorige firmware versie.
Heeft iemand hier ervaring mee / moet ik bepaalde instellingen doen op de AG168v zodat ie de callerid op de juiste manier naar de analoge telefoon stuurt?
iemand?

Ik frut, dus ik epibreer

iemand die ik ken heeft geprobeerd een nederlandse account aan te maken en te bellen naar het nederlandse 0900 nummer om dus credit te kopen. Ook daar hoort hij "nummer niet in gebruik"! Kan iemand uit Nederland dit bevestigen?

forty-two
Reg. datum: 13 juni 2001

quote:
lijkt mij dat je in het verkeerde topic zit. Dit topic gaat niet over asterisk, AG168v of nummerherkenning. ik denk dat je ergens anders meer succes zult hebben.

I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by.

Reg. datum: 19 mei 2004

quote:
lux schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 23:04:
iemand die ik ken heeft geprobeerd een nederlandse account aan te maken en te bellen naar het nederlandse 0900 nummer om dus credit te kopen. Ook daar hoort hij "nummer niet in gebruik"! Kan iemand uit Nederland dit bevestigen?
volgens mij kan je vanuit belgie niet naar een nederlands 0900 bellen.

Reg. datum: 19 mei 2004

quote:
diquydiq schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 21:16:
Schrijver, ik kan jouw verhaal volledig beamen! Indien ik iemand bel van softphone naar hardphone of naar een vaste lijn, dan krijgt men een tering herrie van ruis te horen. :(

Wanneer men met een hardphone over het netwerk van voipbuster probeert te bellen dan gebeurd er niets. :(

Ik betreur de te mooie woorden die bij de intro-uitleg worden gebezigd; men had er goed - en bovenal - verstandig aangedaan om eerst goed en grondig het een en ander te testen alvorens er te propagandistisch over te gaan rondkraaien... O-) O-) O-)

Momenteel proberen ze slechts gebakken lucht aan de vrouw/man te slijten!!! :Z :z :Z

voipbuster met het originele proggie werkt hier nagenoeg perfect.
dat geldt voor de gratis nummers en voor de betaalde nummers (die ik heb geprobeert dan).

forty-two
Reg. datum: 13 juni 2001

quote:

Ik kan via mijn voip modem uitstekend telefoneren, alleen moet ik enkele pogingen wagen om een verbinding te kunnen leggen.
quote:

Ze zijn aan het testen, het verkeerd in de beta-fase.
quote:
Gezien de vele tevreden gebruikers in dit topic denk ik niet dat het gebakken lucht is, ook al zijn er enkele users met problemen. bovendien is het zo goed als gratis, dus als het je niet bevalt dan bel je toch lekker op een andere manier.

I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by.

quote:
Webjunkie schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 23:19:
[...]

volgens mij kan je vanuit belgie niet naar een nederlands 0900 bellen.
Ook niet als je de landcode gebruikt van Nederland ;) ?

officieel ele fan :*

quote:
lux schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 07:32:
[...]

Ook niet als je de landcode gebruikt van Nederland ;) ?
Nee dat heeft te maken dat voor al die Value Added nummers er afspraken moeten zijn tussen telco's om dat extra stuk dat de gebruiker betaald wordt bij de eigenaar van het nummer.

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

Reg. datum: 11 augustus 2005

quote:

Het is absoluut geen gebakken lucht. Ik woon in Australie en bel me gratis een ongeluk met voipbuster. Zowel naar Nederland, de VS als binnen Australie. En dat allemaal voor 1 euro. Als je dit topic leest vind je veel mensen met vergelijkbare ervaringen. Het komt wel eens voor dat het niet werkt. Big deal!!! Het kost een euro...

Wat wil je dan? Dan niemand erover praat totdat het volkomen perfect is? Ik ben blij met dit topic en de goede info. Het heeft mij al heel veel geld bespaard. Als je geen interesse hebt gebruik het dan niet. Maar ga niet zeuren dat je voor 1 euro (of zelfs helemaal gratis als je het slechts wilt proberen) geen volledig uitontwikkeld product krijgt.

quote:
lux schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 19:54:
Dag mensen ik woon in België, dit betekent dat ik enkel via een credit card geld kan storten op mijn pay pal account. Aangezien ik geen credit card wil kan ik dus maar 1,5 minuten bellen momenteel met voip buster...

als iemand zo vriendelijk zou willen zijn om 2 euro te storten op mijn pay pal account (ook 1 euro voor een vriend) dan stort ik 5 euro op uw nederlandse bankrekening ... (3 euro winst) beetje omslachtig en misschien ook wat raar maar ik zou graag wat meer met mijn familie kunnen bellen en gratis dan nog ook ;)

ik hoop op jullie medeleven lieve mensen :)

stuur mij een email als je mij zou willen helpen. Ik stuur dan verdere details!

LET OP

dit is dus niet rechtsreeks via een credit card credit kopen vor voip buster!
die WAARSCHUWING in de openingspost TELT NIET

En toch zou ik dit geintje maar niet doen, want wie weet of de CC gegevens op één of andere manier via de PayPal beschikbaar zijn. Ik neem aan dat ze in België ook mensen hebben met Credit Cards? Beetje vreemd verhaal dat zowel jij als 'een vriend' geen enkel familielid dan wel kennis hebben die een CC in het bezit hebben...

Dus hopelijk mede Nederlanders blijven jullie wantrouwend, jammer voor onze Belgische buren in dit geval ;)

quote:
EricEric schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 07:56:
[...]

Het is absoluut geen gebakken lucht. Ik woon in Australie en bel me gratis een ongeluk met voipbuster. Zowel naar Nederland, de VS als binnen Australie. En dat allemaal voor 1 euro. Als je dit topic leest vind je veel mensen met vergelijkbare ervaringen. Het komt wel eens voor dat het niet werkt. Big deal!!! Het kost een euro...

Wat wil je dan? Dan niemand erover praat totdat het volkomen perfect is? Ik ben blij met dit topic en de goede info. Het heeft mij al heel veel geld bespaard. Als je geen interesse hebt gebruik het dan niet. Maar ga niet zeuren dat je voor 1 euro (of zelfs helemaal gratis als je het slechts wilt proberen) geen volledig uitontwikkeld product krijgt.

Volledig eens met hetgeen hier gezegd wordt.

En hopelijk blijven vanaf nu die mierenneukers die voor een euro op de eerste rang willen zitten met een directe satellietverbinding naar diegene die ze willen bereiken, ook buiten dit zonnestelsel weg met hun zeurberichten in dit topic.

Vragen, tips en opmerkingen zijn bruikbaar, maar dit geblaat

Thamart wijzigde dit bericht 11-08-2005 08:42 (3%)

boerûh
Reg. datum: 18 augustus 2003

Ik gebruik sinds kort VOIP, het bevalt me echt erg goed! Ik heb 1 euro overgemaakt doormiddel van het bellen naar het 0900 nummer. Er werd bijna meteen 1,08 euro aan me account bijgeschreven. Het bellen gaat erg snel. Als ik naar mijn thuisnummer bel en ik klik mijn nummer aan gaat de thuistelefoon vrijwel direct over (daar stond ik echt van te kijken :)) Ook hoor ik alles heel duidelijk, geen last van ruis enzo. Erg leuk dat ik dit topic tegenkwam, vooral het woord "gratis" trok me aan, je bent nederlander of je bent het niet ;)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 41 42 43 44 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: