Hoofdcategorieën
Topicacties

Gratis bellen met VoipBuster [deel 2]

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 41 42 43 44 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 10 maart 2002

quote:
JeFFJuH schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 22:33:
Krijg je trouwens nog steeds een 010 nummer als je nu betaald?
Lees de beginpost nou eens... |:(

Reg. datum: 13 december 2004

Weet iemand of de ATA nog werken op dit moment via voipbuster?

Michel

Ik verwacht die van mij vandaag of morgen via de post (1 x Sipura SPA-3000 (SPA3000) = 99,90¤ bij http://shop.beronet.com)

tweakmiv wijzigde dit bericht 09-08-2005 09:07 (47%)

Reg. datum: 04 mei 2005

quote:
Webjunkie schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 22:52:
[...]

hmm.. maar 't voipbuster proggie werkt wel goed.
ik zal nog maar ff wat rommelen dan.

ik heb die vta1000 gekocht en relaxt vanaf de comfortabele bank schakelen tussen skype en x-lite heeft wel wat :)

heeft xlite andere (of meer?) poorten nodig dan het originele vb programmaatje?

[...]

ik heb geen nummer gehad.
Het VoIPbuster programmaatje werkt met IAX, die komt makkelijker door NATs etc heen.
quote:
tweakmiv schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 09:06:

Michel

Ik verwacht die van mij vandaag of morgen via de post (1 x Sipura SPA-3000 (SPA3000) = 99,90¤ bij http://shop.beronet.com)
Mijn Sipura SPA-1001 werkt nog goed hoor :)

forty-two
Reg. datum: 13 juni 2001

quote:
tweakmiv schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 09:06:
via mijn zyxel modem kan ik ook nog steeds bellen. wel wat minder stabiel, ik moet vaak een keer of 3 a 4 het nummer herhalen voordat ik verbinding krijg.

I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by.

Reg. datum: 23 september 2001

ik gebruik voipbuster inmiddels ruim een maand, eerst met de oude voipbuster software, later met firefly en nu met de nieuwe voipbuster software.
De oude software was echt niets... instabiele verbinding
Firefly heeft t redelijk gedaan, echter krijg je vaak geen verbinding en hangt ie na 12 seconden op
Nieuwe software werkt perfect, nu direct verbinding.
In deel 1 las ik dat er een andere manier is om een verbinding te maken, via een tussen verbinding, maar dit werkt iig een stuk beter dan firefly

@ Boston, MA

Reg. datum: 17 april 2005

quote:
WC Eend schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 00:54:
Firefly doet het niet meer, Sjphone blijkbaar ook niet. Zien we hier een patroon?

Firefly werkt hier gewoon

Moet het vaak alleen meerdere malen proberen voordat ik contact krijg.

Heb nu de nieuwste VoIPBuster software gedownload en moet zeggen, de geluidskwaliteit is verbeterd en ik krijg direct contact. Dus we gaan het weer eens een tijdje met deze software proberen.

Jammer dat VoIPBuster geen PPC software heeft gemaakt tot op heden, aangezien SJPhone niet aan de gang te krijgen is op mijn MDA Compact...

Thamart wijzigde dit bericht 09-08-2005 13:59 (49%)

Reg. datum: 21 juli 2005

iemand ervaring met een 2 lijns of 4 lijns toestel hardphone ?

wil namelijk voipbuster en budgetphone beide op 1 toestel hebben, zodat alle (behalve mobiel) nummers gratis zijn en ik ook een normaal nummer heb waar ik op te bereiken ben.

Heb nu een 1 lijn hardphone en werkt perfect met voipbuster.

/mamoman

=LoT= IJsbier @ ET
Reg. datum: 29 september 2000

Ik heb gister nog met FireFly vanuit Amerika naar NL gebeld.
Ik kon in 1 keer verbinding maken, alleen kreeg ik wel klachten over de geluidskwaliteit.
Ik had bv een echo, maar dat zou ook kunnen komen omdat ik nu geen koptelefoon gebruik.

forty-two

Ik heb even de OP grondig aangepakt. Mochten er nog opmerkingen/toevoegingen/suggesties zijn dan hoor ik het graag.

quote:
Byte_Me schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 18:07:
Ik heb even de OP grondig aangepakt. Mochten er nog opmerkingen/toevoegingen/suggesties zijn dan hoor ik het graag.
Ziet er goed uit!

Reg. datum: 19 mei 2004

nah.. ik kom er niet uit met xlite.
poorten 3478, 4569, 5000, 5060 en 8000 - 8005 zijn geroute naar m'n servertje.
met sip.voipbuster.com logged ie netjes in maar belt ie gewoon niet en als ik aix.voipbuster.com gebruik dan logged ie niet eens in.

het vb proggie werkt gewoon goed.

officieel ele fan :*

Er wordt me plots heeeeel wat duidelijk toen ik 1 euro wou betalen.

Toen zij paypal.

quote:
Pay To: Finarea SA
User Status: Non-U.S. Verified Business Member (11)

Toen dacht ik ik ken die naam van ergens, ik betaal daar nog wat aan, ik snel ff in mij CC history gaan kijken en idd.

www.callcheap.be

Een carrier die hier in be fixed call bied voor 0,05 cent per gesprek, kwaliteit is af en toe minder maar het werkt best aardig.

Blijken die ook te billen als Finarea.ch

Dus ff kijken en ja www.Finarea.ch een zwitsers telecom bedrijf.

De credit card payments worden afgehandeld via bibit.com via onderstaande url kan je met je cc nummer & bedrag zien voor wie de betaling geind is.

https://secure.bibit.com/jsp/shopper/OrderInfo.jsp

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

Reg. datum: 06 april 2003

quote:
Thamart schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 13:12:
[...]

Firefly werkt hier gewoon

Moet het vaak alleen meerdere malen proberen voordat ik contact krijg.

Heb nu de nieuwste VoIPBuster software gedownload en moet zeggen, de geluidskwaliteit is verbeterd en ik krijg direct contact. Dus we gaan het weer eens een tijdje met deze software proberen.

Jammer dat VoIPBuster geen PPC software heeft gemaakt tot op heden, aangezien SJPhone niet aan de gang te krijgen is op mijn MDA Compact...

Hier doet Firefly het 100% niet, maakt niet uit hoe vaak ik het probeer. VoiPBuster software is inderdaad een verademing vergeleken bij de vorige release, werkt zoveel beter als voorheen, dus het maakt eigenlijk niet zoveel uit.

Heb slecht een enkele storing per gesprek, moet wel zeggen dat de ontvanger er meer last van heeft dan ik. Ik hoor slecht enkele happeringen terwijl de ontvanger irritante en harde pieptonen(o.i.d.) horen.

quote:
Webjunkie schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 20:33:
nah.. ik kom er niet uit met xlite.
poorten 3478, 4569, 5000, 5060 en 8000 - 8005 zijn geroute naar m'n servertje.
met sip.voipbuster.com logged ie netjes in maar belt ie gewoon niet en als ik aix.voipbuster.com gebruik dan logged ie niet eens in.

het vb proggie werkt gewoon goed.
Ik geloof dat het iax.voipbuster.com is (niet aix), dus misschien ligt het aan je typfout? (Als je die in de instellingen van het programma ook hebt gemaakt)

En volgensmij ondersteunt X-Lite helemaal geen IAX...

Reg. datum: 19 mei 2004

quote:
PJH schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 09:17:
[...]
Ik geloof dat het iax.voipbuster.com is (niet aix), dus misschien ligt het aan je typfout? (Als je die in de instellingen van het programma ook hebt gemaakt)

En volgensmij ondersteunt X-Lite helemaal geen IAX...

sorry, ik bedoel natuurlijk iax :)

als xlite geen iax ondersteund dan wil ik graag weten van de mensen die zeggen dat voipbuster met xlite 'gewoon werkt' hoe ze dat dan voor elkaar hebben gekregen.

het originele vb proggie werkt ook goed alleen werkt het niet samen met m'n vta1000 (ik moet dan naar de pc toe om te bellen)

quote:
Byte_Me schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 18:07:

Ja, het volgende:

"Een softphone is een stukje software op je PC waarmee je middels het IAX of SIP protocol een verbinding kan maken met een telco. Firefly is een favoriet die uitstekend blijkt te werken en waarvan je de instellingen in topic kan terugvinden. Van de website van VoIPbuster kan je ook een softphone downloaden. Die vroegere versies hadden een slechte geluidskwaliteit, maar tegenwoordig is dat sterk verbeterd."

Was tijdelijk zo. Is inmiddels ingehaald door de realiteit. Met FireFly en andere programma's, dan wel ATA's ( in mijn geval de Zyxel 2602) weigeren vaker uit te bellen (meerdere keren proberen voor je contact hebt) dan de nieuwe VoIPBuster software.

De VoIPBuster software is ook enorm verbeterd qua geluidskwaliteit. Met deze nieuwe versie krijg ik ook direct contact, hoef het niet meerdere keren te proberen. Ik ga dus weer over van FireFly naar VoIPBuster! (en de ATA wanneer ik de computer niet aan heb)

Daarnaast, wellicht idd handig om de instellingen voor o.a. SJPhone, FireFly etc in de startpost zou kunnen integreren.

quote:
Webjunkie schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 10:12:
[...]

sorry, ik bedoel natuurlijk iax :)

als xlite geen iax ondersteund dan wil ik graag weten van de mensen die zeggen dat voipbuster met xlite 'gewoon werkt' hoe ze dat dan voor elkaar hebben gekregen.

het originele vb proggie werkt ook goed alleen werkt het niet samen met m'n vta1000 (ik moet dan naar de pc toe om te bellen)
Ik heb het uiteindelijk aan het werken gekregen met mijn SpeedTouch 580i router door de SIP-poort te openen (Die blokkeert ie standaard :/) met SIP met deze instellingen:

SIP Proxy tab
Display Name: maakt niet uit voor registratie (dit is wat anderen te zien krijgen in Caller ID)
UserName: VoIPbuster gebruikersnaam
Authorization User: VoIPbuster gebruikersnaam
Password: VoIPbuster paswoord
Domain/Realm: sip.voipbuster.com
SIP Proxy: sip.voipbuster.com
Geen Outbound Proxy (even vermelden voor de duidelijkheid), verder alles zo gelaten.

Bij Network heb ik alleen dit veranderd:
Primary STUN Server: stun.softjoys.com

En nadat ik na 2 weken erachter kwam dat mijn router het blokkeerde, deed ie het meteen! :P

forty-two

quote:
Thamart schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 10:34:
[...]

Ja, het volgende:

"Een softphone is een stukje software op je PC waarmee je middels het IAX of SIP protocol een verbinding kan maken met een telco. Firefly is een favoriet die uitstekend blijkt te werken en waarvan je de instellingen in topic kan terugvinden. Van de website van VoIPbuster kan je ook een softphone downloaden. Die vroegere versies hadden een slechte geluidskwaliteit, maar tegenwoordig is dat sterk verbeterd."

Was tijdelijk zo. Is inmiddels ingehaald door de realiteit. Met FireFly en andere programma's, dan wel ATA's ( in mijn geval de Zyxel 2602) weigeren vaker uit te bellen (meerdere keren proberen voor je contact hebt) dan de nieuwe VoIPBuster software.

De VoIPBuster software is ook enorm verbeterd qua geluidskwaliteit. Met deze nieuwe versie krijg ik ook direct contact, hoef het niet meerdere keren te proberen. Ik ga dus weer over van FireFly naar VoIPBuster! (en de ATA wanneer ik de computer niet aan heb)
aangepast
quote:
Daarnaast, wellicht idd handig om de instellingen voor o.a. SJPhone, FireFly etc in de startpost zou kunnen integreren.
ik wacht nog op iemand die dat wil posten. ik bel zelf namelijk uitsluitend via mijn zyxel, dus ik weet niet veel van het instellen van een softphone. Uiteindelijk zalhet wel allemaal op hetzelfde neerkomen, maar toch. het lijkt mij het overzichtelijkst als iemand een nette post daarvan maakt, waarnaar ik dan een link in de OP zet. ik denk dat ik ook nog links plaats naar diverse nuttige posts uit het vorige topic. bijvoorbeeld die van thamart over de nstellingen van de zyxel.

Byte_Me wijzigde dit bericht 10-08-2005 11:00 (5%)

Als je die van de Zyxel meepakt, eerder zijn er ook JPG's van FireFly gedropped voor de instellingen. Echter, denk dat de hele groep bellers weer gaat overstappen naar VoIPBuster nu deze software beter reageert met het bellen dan FireFly, dus vraag is wie het nog gaat gebruiken. Echter, wellicht voor de volledigheid FireFly er bij :)

Reg. datum: 08 februari 2001

quote:
Thamart schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 10:34:

Is er nog iemand die SJPhone werkend heeft?
De pocketpc en windows versie werken bij mij beide niet

Frutter

hoi,

ik gebruik een AG168v om inkomende gesprekken van mijn Asterisk server af te handelen op analoge toestellen. De AG168v is hierbij een iax client.

Nu is het rare dat ik geen callerid krijg op mijn analoge toestellen, terwijl er wél een callerid gestuurd wordt naar de AG168v:

code:
1
2
10.32.21.232: Invite Request
Pistole
2002

Ik heb getest met SIP en IAX met zowel de huidige als de vorige firmware versie.
Heeft iemand hier ervaring mee / moet ik bepaalde instellingen doen op de AG168v zodat ie de callerid op de juiste manier naar de analoge telefoon stuurt?

Ik frut, dus ik epibreer

forty-two

Is het trouwens mogelijk om zonder te registreren steeds 1 minuut te bellen (naar mobiel bijvoorbeeld)? of is dit na een paar keer niet meer mogelijk?

Byte_Me wijzigde dit bericht 10-08-2005 12:02 (86%)

forty-two

Instellingen voor voipbuster zijn toegevoegd. Links naar instellingen voor firefly en de zyxel 2602 in het vorige topic ook.

Reg. datum: 26 juni 2005

Ik heb na het lezen over de nieuwe
voipbustersoftware , firefly eraf gegooid
en die nieuwe voipbustersoftware erop
gezet .
Nu kan ik alleen niet gebeld worden
op m'n 010 nr , ligt dit aan deze
nieuwe software , of aan het netwerk ?

Feyenoord Rotterdam

Waarom moet ik 1 euro betalen als bellen gratis is (in mijn geval naar Noorwegen)? Kan iemand dat snel uitleggen? Of betaal ik die 1 euro en kan daarna gratis bellen?

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 41 42 43 44 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: