Gathering of Tweakers

Quicksearch
Reg. datum: 14 augustus 2007

quote:
kamic0l0 schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 08:59:
[...]

Ja, wanneer je toegang hebt tot de widows taalkbalk etc kan je destinator 7 zo installeren.
kamic0l0

kan je mijn ook ff een pm sturen hoe je dat gedaan hebt met destinator 7 ,om die erop te instaleren

met vriendelijke groet mbonneke

quote:
mbonneke schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 09:54:
[...]

kamic0l0

kan je mijn ook ff een pm sturen hoe je dat gedaan hebt met destinator 7 ,om die erop te instaleren

met vriendelijke groet mbonneke
Al eerder genoemd moet je eerst een fix draaien zodat je toegang hebt tot Windows CE op het apparaat. Hier nogmaals de link: http://www.djshiva.net/projectgnav/

Daarna kan je gewoon elke navigator installeren die je wilt, maarja aangezien tomtom tot nu toe niet helemaal lekker werkt (en anderen niet geprobeerd) heb ik gekozen voor Destinator 7. Deze hoef je alleen maar te installeren en verder geen patches uit te voeren om de GPS werkend te krijgen.

a question in english (unfortunately my dutch is too bad),
is there the possibility in destinator 7 to import / edit poi like european lpg tank stations and than search for the nearest in the range of 10/20 km?
axxion misses this feature, the poi are not editable you can only add to favourites.
also it is not possible to import waypoints for tom tom because made of coordinates, and destinator works with addresses.
this doesnt allow me for example to navigate in a mountanin bike route....
installing destinato 7 will improve this?

quote:
kamic0l0 schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 11:16:
[...]

Al eerder genoemd moet je eerst een fix draaien zodat je toegang hebt tot Windows CE op het apparaat. Hier nogmaals de link: http://www.djshiva.net/projectgnav/

Daarna kan je gewoon elke navigator installeren die je wilt, maarja aangezien tomtom tot nu toe niet helemaal lekker werkt (en anderen niet geprobeerd) heb ik gekozen voor Destinator 7. Deze hoef je alleen maar te installeren en verder geen patches uit te voeren om de GPS werkend te krijgen.
thx kamic0l0 tot zover alles gedaan, alleen krijg ik het niet voor elkaar om er destinator 7 op te instaleren,heb je misschien nog een tip voor me,alvast bedankt

Communicatie gaat middels dit forum, niet via de mail

Ginz wijzigde dit bericht 17-08-2007 10:16 (76%)
Reden: Aanhef en groeten niet nodig

tedkroon,
welke versie van destinator 7 heb je geistalleert? ik heb 7.0.0.463 en 7.0.0.413 gevonden. moet ik de installatie map copieeren op die sd kaart en dan clikken op installeren? ik zie geen console.
sorry for mij slekte nederlands
Groeten Andrea.

abarnab, ik heb de 463 versie geinstalleerd die werkt in ieder geval goed op mijn axxion

tedkroon, ik heb je email gestuurd

Voor het installeren:

ik heb alles eerst op mijn sd kaart gezet
en als het goed is heb je toch gewoon een cab file die je kan installeren?

dan zou ik Destinator ook gewoon installeren op de SD kaart omdat je er ook de kaarten nog bij moet zetten in de directory en dat zou ik niet op het interne geheugen van het apparaat doen.

succes!

badankt voor het snelle reactie.
is het mogelik on destinator 5 en 7 samen te hebben op hetzelfde axxion?

quote:
abarnab schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 14:02:
badankt voor het snelle reactie.
is het mogelik on destinator 5 en 7 samen te hebben op hetzelfde axxion?
Ja, het is dan ook verstandig om de oude kaart te bewaren.

De oude Destinator 5 staat onder de map:
\ResidentFlash\DestinatorApps\Destinator\Destinator.exe

falconz,
is het echt nodig GPSTweak opnieuw na een dag geen gps gebruik?
ik heb tom tom 6.01 doet het ook?
Kamic010 bedankt voor de tip,
ik heb dest.7.0.0.413 geistalleert en die werkt goed:-)

Reg. datum: 25 september 2003

quote:
abarnab schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 09:49:
falconz,
is het echt nodig GPSTweak opnieuw na een dag geen gps gebruik?
ik heb tom tom 6.01 doet het ook?
Kamic010 bedankt voor de tip,
ik heb dest.7.0.0.413 geistalleert en die werkt goed:-)
GPSTweak hoeft niet iedere keer opgestart te worden. Tomtom loopt heel soms vast, en dan doe ik een soft-reset. Daarna kon tomtom de satelieten niet meer vinden en moest ik weer GPSTweak gebruiken. Soms gaat dit niet in 1 keer goed (kan ik niet connecten op com 7) en moet ik eerst nog Sirftech laten connecten op com1. Waarom dat moet is me onduidelijk maar als het daarmee werkt dan vind ik 't prima.
In principe zolang je dus geen vastlopers, resets of compleet lege accu hebt blijft tomtom gewoon werken, which is relaxt.
Is Destinator 7 wel 'n beetje "modern"? Ik vond de bijgeleverde Destinator (5) echt zo waardeloos vergeleken met tomtom...

ja, het is wel een betje moderner,
het kan obstakels vermijden.
de favorites tijd om te laden is vermidert
maar ik find zonde dat het niet mogelijk is om gps routes met coordinates importeren ( fiets routes ) en poi veranderen.
ik heb een vraag, ik heb tt 6.01 , er zijn 2 mappen, wm2003 en wm5 , is wm 2003 kompatibel met axxion?

quote:
abarnab schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 11:23:
ja, het is wel een betje moderner,
het kan obstakels vermijden.
de favorites tijd om te laden is vermidert
maar ik find zonde dat het niet mogelijk is om gps routes met coordinates importeren ( fiets routes ) en poi veranderen.
ik heb een vraag, ik heb tt 6.01 , er zijn 2 mappen, wm2003 en wm5 , is wm 2003 kompatibel met axxion?
Ik heb er 6.02 op staan, 6.03 werkt niet icm Windows Ce 4.2. En ik durf niet meer met zekerheid te zeggen of ik de wm2003 cab of de wm5 cab geïnstalleerd heb, dacht de 2003 versie. Gewoon even proberen!

heb je tomtom op sd kaart of op resident flash geinstalleert?
ik heb dest. 7 op het sd kaart geisntalleert en na een soft of hard reset het werkt nog steeds....
is dit misschien een oplossing for uns?

ps: ik heb een andere unlock systeem gebruikt , geen pgnav.
na hard reset de widows taalkbalk werkt nogsteeds.
voor meer info
http://www.hpcfactor.com/...asp?tid=5763&start=46

vandaag aan het proberen geweest om die destinator eraf te krijgen en een gewone shell erop te krijgen maar ik kom er niet aan uit eerlijk gezegd
is er misschien iemand die mij uit kan leggen wat ik precies moet doen
ik heb al een bestand binnen gehaald genaamd pgnav-1.0
ook heb ik een bestand axxion dit schijnt ook van deze pna een pda te maken
maar het lukt me niet
de active sync van de lenco werkt en ik kan in de bestanden kijken maar verder houd het op
zou heel erg geholpen zijn met een duidelijke uitleg wat precies te doen

Een moderator wijzigde dit bericht 17-08-2007 10:16 (10%)
Reden: Aanhef en groeten niet nodig

Falconz,
I heb hulp nodig met het juist tt versie te kiezen, ik heb probeert om tt 6.02 en 6.01 voor pda te installeeren, maar als ik click op tomtom.exe het blift vast.
moet ik tt voor pna-pda of moblile gebruiken?

Ginz wijzigde dit bericht 17-08-2007 10:15 (18%)

quote:
Leviath schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 18:34:
Heb vandaag een gratis Axxion GPS374 binnengekregen van de kruidvat in combinatie met een auto verzekering. Heb 2 dikke manden erop moeten wachten. Heb nu al wat problemen aangezien het een reeds gebruikte lijkt.

- 128MB geheugenkaart
- Geen kapje op het knopje bij de on/off switch. Je moet dus met een pen die schakelaar omzetten.
- Regelmatig problemen met laden van kaarten van PC naar navigatiesysteem.
- Geen licentiecode erbij voor Destinator
- Lader verliest makkelijk contact, als hij eenmaal laadt is het ok, maar de kabel/stekker een beetje draaien en hij stopt met laden.
- Touchscreen pen gaat er moeilijk uit, steekt ook paar milimeter uit als ik hem er weer induw, krijg hem ook niet verder.

Nu weet ik niet of dit alles standaard zo is, vandaar mijn vraag of dit zo klopt. Zit namelijk geen lijst bij van wat er allemaal in de doos moet zitten. Verder nog de vraag of er ook kaarten van Polen te verkrijgen zijn voor Destinator.
Nogmaals...
[quote]zilveroor schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 13:45:
vandaag aan het proberen geweest om die destinator eraf te krijgen en een gewone shell erop te krijgen maar ik kom er niet aan uit eerlijk gezegd
is er misschien iemand die mij uit kan leggen wat ik precies moet doen
ik heb al een bestand binnen gehaald genaamd pgnav-1.0
ook heb ik een bestand axxion dit schijnt ook van deze pna een pda te maken
maar het lukt me niet
de active sync van de lenco werkt en ik kan in de bestanden kijken maar verder houd het op
zou heel erg geholpen zijn met een duidelijke uitleg wat precies te doen

sorry dan ik wist niet dat het via mail niet mocht
maar bij deze wie zou het me dan in begrijpelijke taal kunnen uitleggen?

hallo\
zag dat je je axxion hebt omgetoverd
kun je mij misschien uitleggen wat je precies hebt gedaan omdat voor elkaar te krijgen?
wil de mijne namelijk ook omtoveren
maar ik kom niet verder hier in het forum
mvg zilveroor
quote]Chaser2600 schreef op zondag 21 januari 2007 @ 14:07:
[...]

Ik heb gisteren mijn Axxion ook omgetoverd van een PNA naar een PDA.
Echter, het installeren van zowel TomTom 5, TomTom 6 of Igo wil maar niet lukken.
Ik krijg ook geen foutmelding tijdens de installatie maar verder doet hij ook niets.
Destionator 6 moet ik nog proberen maar ik heb mijn twijfels...
[/quote]

falconz,
TT 6.02 werkt prima!
goed gedaan!
is er een oplossing voor de blauwe balkjes?

quote:
abarnab schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 11:22:
falconz,
TT 6.02 werkt prima!
goed gedaan!
is er een oplossing voor de blauwe balkjes?
Volgens mij moet 't nog wel mogelijk zijn om die blauwe balkjes ook werkend te krijgen, dat las ik op andere fora met andere pna's. Denk dat de waardes in GPSTweak dan nog net weer anders gezet moeten worden, maar dat moet ik nog maar 's uitproberen als 't schip met tijd komt. Tot nu ben ik super tevreden over tomtom op de Axxion al valt het Gps signaal stukken sneller weg dan met een SIRF III ontvanger maargoed, so be it, en het is over 't algemeen ook vrij snel weer opgepakt. Heb tomtom trouwens NIET op de geheugenkaart geïnstalleerd (de kaart uiteraard wél).

falconz wijzigde dit bericht 21-08-2007 09:32 (3%)

Werkt Tom Tom 6.01 ook op de axxion?

ik weet het niet, ik heb 6.01 geinstalleert en onmiddellijk geupdated naar 6.02.
moet je proberen :-)

ik heb de lenco nav-400 zover gekregen dat hij een normaal opstart scherm had.
na de reset uitgevoerd te hebben werkte het nog prima
alleen na de volgende reset krijg ik een melding als hij aan de usb hangt
connected to üsb
connected
hide this message Hide
Disconnect

geen van beide werkt maar ik kan via mijn pc wel op het apparaat kijken .
wie oh wie bied mij hulp?

als ik de destinator weer installeer krijg ik weer dat normale opstartscherm van navigeren of instellingen

mis ik misschien drivers of dergelijke?

Een moderator wijzigde dit bericht 03-09-2007 21:05 (4%)
Reden: Aanhef en groeten is niet nodig

Kan iemand even alle 10 de pagina's in 1 begrijpelijk stukje uitleggen.
Ik heb een Axxion:
ik wil er graag een PDA van Maken, met natuurlijk navigatiemogelijkheden.
wat moet ik doen, hoe veilig is het , welke kaarten werken wel en welke niet.
en natuurlijk wat moet je doen om het geheel werkend te maken.

Ik denk dat er diverse mensen hier heel blij mee zijn als iemand het dus ff duidelijk uitlegd en niet onderling via mail.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws