Reg. datum: 14 augustus 2007
kamic0l0quote:
kan je mijn ook ff een pm sturen hoe je dat gedaan hebt met destinator 7 ,om die erop te instaleren
met vriendelijke groet mbonneke
GoT Index » Accessoires en GPS-Navigatie » Axxion navigatie systeem (actie Kruidvat)
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]kamic0l0quote:kamic0l0 schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 08:59:
[...]
Ja, wanneer je toegang hebt tot de widows taalkbalk etc kan je destinator 7 zo installeren.
Al eerder genoemd moet je eerst een fix draaien zodat je toegang hebt tot Windows CE op het apparaat. Hier nogmaals de link: http://www.djshiva.net/projectgnav/quote:mbonneke schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 09:54:
[...]
kamic0l0
kan je mijn ook ff een pm sturen hoe je dat gedaan hebt met destinator 7 ,om die erop te instaleren
met vriendelijke groet mbonneke
thx kamic0l0 tot zover alles gedaan, alleen krijg ik het niet voor elkaar om er destinator 7 op te instaleren,heb je misschien nog een tip voor me,alvast bedanktquote:kamic0l0 schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 11:16:
[...]
Al eerder genoemd moet je eerst een fix draaien zodat je toegang hebt tot Windows CE op het apparaat. Hier nogmaals de link: http://www.djshiva.net/projectgnav/
Daarna kan je gewoon elke navigator installeren die je wilt, maarja aangezien tomtom tot nu toe niet helemaal lekker werkt (en anderen niet geprobeerd) heb ik gekozen voor Destinator 7. Deze hoef je alleen maar te installeren en verder geen patches uit te voeren om de GPS werkend te krijgen.
Ja, het is dan ook verstandig om de oude kaart te bewaren.quote:abarnab schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 14:02:
badankt voor het snelle reactie.
is het mogelik on destinator 5 en 7 samen te hebben op hetzelfde axxion?
GPSTweak hoeft niet iedere keer opgestart te worden. Tomtom loopt heel soms vast, en dan doe ik een soft-reset. Daarna kon tomtom de satelieten niet meer vinden en moest ik weer GPSTweak gebruiken. Soms gaat dit niet in 1 keer goed (kan ik niet connecten op com 7) en moet ik eerst nog Sirftech laten connecten op com1. Waarom dat moet is me onduidelijk maar als het daarmee werkt dan vind ik 't prima.quote:abarnab schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 09:49:
falconz,
is het echt nodig GPSTweak opnieuw na een dag geen gps gebruik?
ik heb tom tom 6.01 doet het ook?
Kamic010 bedankt voor de tip,
ik heb dest.7.0.0.413 geistalleert en die werkt goed:-)
Ik heb er 6.02 op staan, 6.03 werkt niet icm Windows Ce 4.2. En ik durf niet meer met zekerheid te zeggen of ik de wm2003 cab of de wm5 cab geïnstalleerd heb, dacht de 2003 versie. Gewoon even proberen!quote:abarnab schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 11:23:
ja, het is wel een betje moderner,
het kan obstakels vermijden.
de favorites tijd om te laden is vermidert
maar ik find zonde dat het niet mogelijk is om gps routes met coordinates importeren ( fiets routes ) en poi veranderen.
ik heb een vraag, ik heb tt 6.01 , er zijn 2 mappen, wm2003 en wm5 , is wm 2003 kompatibel met axxion?
Een moderator wijzigde dit bericht 17-08-2007 10:16 (10%)
Reden: Aanhef en groeten niet nodig
Ginz wijzigde dit bericht 17-08-2007 10:15 (18%)
Nogmaals...quote:Leviath schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 18:34:
Heb vandaag een gratis Axxion GPS374 binnengekregen van de kruidvat in combinatie met een auto verzekering. Heb 2 dikke manden erop moeten wachten. Heb nu al wat problemen aangezien het een reeds gebruikte lijkt.
- 128MB geheugenkaart
- Geen kapje op het knopje bij de on/off switch. Je moet dus met een pen die schakelaar omzetten.
- Regelmatig problemen met laden van kaarten van PC naar navigatiesysteem.
- Geen licentiecode erbij voor Destinator
- Lader verliest makkelijk contact, als hij eenmaal laadt is het ok, maar de kabel/stekker een beetje draaien en hij stopt met laden.
- Touchscreen pen gaat er moeilijk uit, steekt ook paar milimeter uit als ik hem er weer induw, krijg hem ook niet verder.
Nu weet ik niet of dit alles standaard zo is, vandaar mijn vraag of dit zo klopt. Zit namelijk geen lijst bij van wat er allemaal in de doos moet zitten. Verder nog de vraag of er ook kaarten van Polen te verkrijgen zijn voor Destinator.
Volgens mij moet 't nog wel mogelijk zijn om die blauwe balkjes ook werkend te krijgen, dat las ik op andere fora met andere pna's. Denk dat de waardes in GPSTweak dan nog net weer anders gezet moeten worden, maar dat moet ik nog maar 's uitproberen als 't schip met tijd komt. Tot nu ben ik super tevreden over tomtom op de Axxion al valt het Gps signaal stukken sneller weg dan met een SIRF III ontvanger maargoed, so be it, en het is over 't algemeen ook vrij snel weer opgepakt. Heb tomtom trouwens NIET op de geheugenkaart geïnstalleerd (de kaart uiteraard wél).quote:abarnab schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 11:22:
falconz,
TT 6.02 werkt prima!
goed gedaan!
is er een oplossing voor de blauwe balkjes?
falconz wijzigde dit bericht 21-08-2007 09:32 (3%)
Een moderator wijzigde dit bericht 03-09-2007 21:05 (4%)
Reden: Aanhef en groeten is niet nodig
GoT Index » Accessoires en GPS-Navigatie » Axxion navigatie systeem (actie Kruidvat)
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos