Is er iemand bekend met de Axxion navigatiesysteem?
Deze is namelijk in de aanbieding (vanaf dinsdag) bij het Kruidvat. Ik kan echter nergens iets over dit artikel op internet vinden.
Wel heb ik het idee dat het niet Axxion maar Axion moet zijn, maar dan nog kan ik het product niet terugvinden.
Enkele specificaties uit de folder:

Axxion Navigatiesysteem
All-In-One met kaarten van West-Europa.
LET OP! Deze navigatiesysteem kan pas vanaf dinsdag verzonden worden.
Snel te bedienen door Touch Screen bediening. Dit navigatiesysteem is binnen enkele seconden te plaatsen en te verwijderen.
Volledige GPS navigatiesysteem, met o.a.:
- 3.5" TFT scherm met heldere 2D- of 3D-weergave
- Geïntegreerde GPS-ontvanger, dus geen losse GPS-ontvanger nodig
- Geïntegreerde speaker
- Geïntegreerde oplaadbare accu
- Keuze instructiestem uit 8 talen: Nederlands, Engels, Frans, Duits, Italiaans, Spaans, Zweeds of Deens
- Navigatiesoftware met (NAVTEQ) kaarten van West-Europa
- SD-Card slot voor aflezen van diverse kaarten (inclusief SD-Card, 128 MB)
- Inclusief USB kabel,m installatie en software op 2 CD's, 12 Volt adapter (sigarettenaansteker) en 230 Volt adapter en een carry-case
- Houder voor in de auto met zuignapbevestiging
- Weergave: snelheid, geschatte aankomsttijd, nuttige plaatsen, afstand tot bestemming, weergave van de gereden route (route opname)
- Met fietshouder
- 2 jaar garantie aan huis en gratis helpdesk
Van € 499,-
Voor € 299,-
Deze is namelijk in de aanbieding (vanaf dinsdag) bij het Kruidvat. Ik kan echter nergens iets over dit artikel op internet vinden.
Wel heb ik het idee dat het niet Axxion maar Axion moet zijn, maar dan nog kan ik het product niet terugvinden.
Enkele specificaties uit de folder:

Axxion Navigatiesysteem
All-In-One met kaarten van West-Europa.
LET OP! Deze navigatiesysteem kan pas vanaf dinsdag verzonden worden.
Snel te bedienen door Touch Screen bediening. Dit navigatiesysteem is binnen enkele seconden te plaatsen en te verwijderen.
Volledige GPS navigatiesysteem, met o.a.:
- 3.5" TFT scherm met heldere 2D- of 3D-weergave
- Geïntegreerde GPS-ontvanger, dus geen losse GPS-ontvanger nodig
- Geïntegreerde speaker
- Geïntegreerde oplaadbare accu
- Keuze instructiestem uit 8 talen: Nederlands, Engels, Frans, Duits, Italiaans, Spaans, Zweeds of Deens
- Navigatiesoftware met (NAVTEQ) kaarten van West-Europa
- SD-Card slot voor aflezen van diverse kaarten (inclusief SD-Card, 128 MB)
- Inclusief USB kabel,m installatie en software op 2 CD's, 12 Volt adapter (sigarettenaansteker) en 230 Volt adapter en een carry-case
- Houder voor in de auto met zuignapbevestiging
- Weergave: snelheid, geschatte aankomsttijd, nuttige plaatsen, afstand tot bestemming, weergave van de gereden route (route opname)
- Met fietshouder
- 2 jaar garantie aan huis en gratis helpdesk
Van € 499,-
Voor € 299,-
Rob