Axxion navigatie systeem (actie Kruidvat)

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 52.099 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamPepijn808
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Is er iemand bekend met de Axxion navigatiesysteem?
Deze is namelijk in de aanbieding (vanaf dinsdag) bij het Kruidvat. Ik kan echter nergens iets over dit artikel op internet vinden.
Wel heb ik het idee dat het niet Axxion maar Axion moet zijn, maar dan nog kan ik het product niet terugvinden.

Enkele specificaties uit de folder:
Afbeeldingslocatie: http://www.internetvoordeel.nl/files/prodimg/sample_navigatie.gif
Axxion Navigatiesysteem
All-In-One met kaarten van West-Europa.
LET OP! Deze navigatiesysteem kan pas vanaf dinsdag verzonden worden.

Snel te bedienen door Touch Screen bediening. Dit navigatiesysteem is binnen enkele seconden te plaatsen en te verwijderen.

Volledige GPS navigatiesysteem, met o.a.:

- 3.5" TFT scherm met heldere 2D- of 3D-weergave
- Geïntegreerde GPS-ontvanger, dus geen losse GPS-ontvanger nodig
- Geïntegreerde speaker
- Geïntegreerde oplaadbare accu
- Keuze instructiestem uit 8 talen: Nederlands, Engels, Frans, Duits, Italiaans, Spaans, Zweeds of Deens
- Navigatiesoftware met (NAVTEQ) kaarten van West-Europa
- SD-Card slot voor aflezen van diverse kaarten (inclusief SD-Card, 128 MB)
- Inclusief USB kabel,m installatie en software op 2 CD's, 12 Volt adapter (sigarettenaansteker) en 230 Volt adapter en een carry-case
- Houder voor in de auto met zuignapbevestiging
- Weergave: snelheid, geschatte aankomsttijd, nuttige plaatsen, afstand tot bestemming, weergave van de gereden route (route opname)
- Met fietshouder
- 2 jaar garantie aan huis en gratis helpdesk

Van € 499,-
Voor € 299,-

Rob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-06 13:32
't is sowiso niet duur voor een pocketpc met gps ingebouwd en 256mb sd.

Wat ik alleen niet helemaal eruit haal is of dit een pocketpc is of een nav-only ding zoals de mio 268

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy t
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18:11
Was hier zelf ook erg in geïnteresseerd. Maar zoals de ts al aangeeft geen info te vinden op internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:19

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Ik heb hem ook al gezien en heb interesse.

@Wijnands, dit is uiteraard een nav only.

Wat ik vooral handig vind aan dat ding, dat hij alles ingebouwd heeft, ook accu. Dus je haalt em eruit, plakt hem vast in een andere auto, klaar. Niks geen losse gps ontvanger of stroomvoorziening. (Maar als je dat wil, de navi draait ook op 12 of 230 volt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
Erazzzer schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 16:32:

Wat ik vooral handig vind aan dat ding, dat hij alles ingebouwd heeft, ook accu. Dus je haalt em eruit, plakt hem vast in een andere auto, klaar. Niks geen losse gps ontvanger of stroomvoorziening. (Maar als je dat wil, de navi draait ook op 12 of 230 volt :)
Ja maar dat heeft een mio of een yakumo ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewald !
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Voor mn moeders auto'tje wel P*I*M*P :+

btw:
- Met fietshouder
Ik had gezien op Kassa (NL3) dat dat de was de grap van TomTom Go ook is. Want hij stuurt je de snelweg op e.d.

[ Voor 68% gewijzigd door Ewald ! op 01-08-2005 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy t
Maar zal het de €300 waard zijn? Of toch doorsparen voor bv een tomtom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bille
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-05 00:19

bille

Don't call me Buff

wat ik me af vraag met dit soort navigatiedingen is of ze ook een beetje rap zijn. Ik heb nu navigatie via Nokia 6600 + route 66, maar ik vind het behelpen. Zo update de kaart in 3D modus veeel te langzaam e.d.

whaha check wat ik net lees:
Hoewel vijftien onbemande voertuigen de strenge selectie hadden doorstaan, slaagde geen van de deelnemers er afgelopen zaterdag in de 'Grand Challenge' van het Amerikaanse Defensie-instituut DARPA tot een goed einde te brengen.
....
* Voertuig 23 (Axxion Racing) draaide zich direct na de start om en verdween in de verkeerde richting.
bron:Kennislink
hopelijk maakte dat ding niet gebruik van besproken navigatiesysteem :+

[ Voor 60% gewijzigd door bille op 01-08-2005 18:11 ]

Ultra Pilammo 6666Mhz AMD, 4251Mbit/s RAM, Gefors V6666 MegaTurbo, 43" TFS, Ultra 80Gig Firewire netwerkkaart en 5D geluid met 66 speakers in 5 dimensies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamPepijn808
  • Niet online
Het apparaat is inmiddels al niet meer via de site te bestellen.
(enkel nog in de winkels en dat lijkt me ook wel erg snel)

Ben ik nou zo slecht van vertrouwen of hebben jullie ook het idee dat de support in de toekomst te wensen over laat?

Rob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilko990
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Zonder opgaaf van reden zou ik zeggen dat je inderdaad slecht van vertrouwen bent. Waarop baseer je dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bille

bille

Don't call me Buff

ik heb em gekocht vannochtend.. ziet er uit als een heel solide apparaat! Zit van alles bij in de doos, incl zowel deskmount als zuignap systeem om systeem te bevestigen.. nu ff klooien met de software die er bij zit :)

Ultra Pilammo 6666Mhz AMD, 4251Mbit/s RAM, Gefors V6666 MegaTurbo, 43" TFS, Ultra 80Gig Firewire netwerkkaart en 5D geluid met 66 speakers in 5 dimensies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy t
bille schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 12:42:
ik heb em gekocht vannochtend.. ziet er uit als een heel solide apparaat! Zit van alles bij in de doos, incl zowel deskmount als zuignap systeem om systeem te bevestigen.. nu ff klooien met de software die er bij zit :)
En heb je hem al kunnen testen? Staat er misschien ook een type nummer op de doos (of ergens anders) zodat we wat meer info kunnen vinden op het net?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150958

Ik heb het apparaat ook aangeschaft:

* erg degelijk
* compleet ! (hoesje, laders, houders, 2x cd met europe maps van navtech, stylus pen, boekjes, netjes afgewerkt)

ik zal mijn ervaringen posten...zit nu nog op mijn werk :(
Bille wat zijn jouw ervaringen ?

Specificaties:
systeem heet: Axxion GPS374
werkt op pocket pc versie 4 ?
draait op destinator software
navtech kaarten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy t
Met de software en de kaarten zit het dus wel goed lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

software is prima

er wordt een kaart van 128mb meegeleverd, daarop zit standaar BeneLux op.

er worden ook 2cds meegeleverd daarop staan de major roads of europa op, alleen om dit te installeren op het apparaat heb je wel een geheugen kaartje nodig van meer dan 128 mb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHMvP
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02-11-2024

JHMvP

Veritas logica est

Regio Leek-Roden-Beilen is uitverkocht.

In Hoogeveen liggen er nog een paar in vestiging Hoofdstraat maar ze verdommen het daar om voor je te reserveren. :( Bij vestiging De Weide lukte dat gelukkig wel (ik heb de laatste 8)).

AS/400, Linux, Novell, Windows, DOS, OS/2...luck has nothing to do with it.
*** Ignorance and nonchalance will lead us happily into slavery of evil ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamPepijn808
  • Niet online
Wilko schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 08:27:
Zonder opgaaf van reden zou ik zeggen dat je inderdaad slecht van vertrouwen bent. Waarop baseer je dit?
Wilko,

Redenen zijn mijn onbekendheid met het product en het merk. Dat icm het niet kunnen vinden van een support-site of een adres van de fabrikant op internet.

Voor mij blijft 300 euro nog steeds een heleboel geld. De ANWB stopte onlangs ook met haar navigatiesysteem en ik koop liever iets waar ik nog langer mee vooruit kan.

(allemaal persoonlijke redenen dus)

Rob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bille

bille

Don't call me Buff

richy t schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 13:27:
[...]
En heb je hem al kunnen testen? Staat er misschien ook een type nummer op de doos (of ergens anders) zodat we wat meer info kunnen vinden op het net?
Op de doos staat: Axxion Navigation System GPS-374.

verder:
Op de 2 CD's staan zo ongeveer alle kaarten van Europa, maar daar er een 128MB SD kaartje bij is geleverd past er vooralsnog alleen de Benelux op. Het app. draait op WinCE en communiceert met de pc via MS Active Sync (welke niet wordt bijgeleverd, maar via http://www.microsoft.com/windowsmobile/ te downlaaien is. De CPU die er in zit is lekker rap (ik vergelijk het met mijn Nokia 6600). Menu's werken lekker snel.

Moet zeggen dat ik het tot nu toe een zeer capabel apparaat vind. Zit zeer degelijk in elkaar, voelt iig alsof je em wel een keertje kan laten stuiteren. Scherm is lekker helder, maar heeft helaas geen polaroidlaag zoals Nokia schermen waardoor het wel minder goed afleesbaar wordt als er vel licht op schijnt. Het scherm blijft echter wel redelijk goed zichtbaar door de backlight.

Enige minpuntje wat ik voorzover heb kunnen ontdekken is dat, wanneer de antenne niet goed naar buiten is geklapt en/of niet relatief recht omhoog staat, het satelliet ontvangst soms (snel?) wegvalt. Uiteraard kan dat ook komen doordat ik tussen kantoorgebouwen in zit...

Tevens wordt geleverd montage materiaal voor zowel in de auto als op de fiets! Altijd handig zo'n navigatieding op je fiets :+

overigens: de klantenservice voor dit product wordt geregeld door A.S. Watson BV wat hoort bij Health & Beaty Continental Europe BV. Er staat op de garantiekaart een telefoonnr voor de geintresseerden: 0800-2877463

[ Voor 8% gewijzigd door bille op 02-08-2005 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14-06 23:33
bille schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 14:22:
[...]

overigens: de klantenservice voor dit product wordt geregeld door A.S. Watson BV wat hoort bij Health & Beaty Continental Europe BV. Er staat op de garantiekaart een telefoonnr voor de geintresseerden: 0800-2877463
Alle Kruidvat fillialen vallen onder deze groep :9

Maar goed, wel een aanspreekpunt....

[ Voor 6% gewijzigd door Pimmr op 02-08-2005 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy t
@ w0nder

Ben je al thuis van je werk? Of dwaal je nu rond met een navigatie systeem die je de verkeerde kant heeft opgestuurd en je daardoor verdwaald bent? Maar als je hem al uitgeprobeerd hebt ben ik wel benieuwd naar je bevindingen. Misschien dat je een kleine review wilt schrijven over hoe hij werkt op de weg. Of misschien dat iemand anders die dit apparaat heeft gekocht zijn/haar bevindingen wil delen met zijn/haar mede tweakers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vooruit omdat je het zo aardig vraagt hierbij een review:

Vanuit mijn werk een sprintje getrokken naar mijn TDI 180 pk Audi (van de zaak natuurlijk)...

Bevestingsklem: perfect, lekker stevig zeer goede houwvast aan het raam.
Navigatie systeem wordt erg goed "geklemd"
Erg makkelijk te verwijderen...

Navigeren naar huis....duurt eerst een poosje voordat genoeg sattelieten gedetecteerd worden (paar minuten) maar dit is normaal bij eerste gebruik (had ik ook destijds bij een veel duurder systeem VDO 500)...

Navigeren gaat lekker snel en signalen worden goed opgepakt op de snelweg....afslagen worden ruim van tevoren gegeven 500m en 200m en 0m....

Binnen de bebouwde kom valt het signaal soms weg als je in een straat rijdt waar alleen maar " bomen " zijn...maar zodra je hieruit komt wordt het signaal relatief snel opgepakt (paar seconden)....

ik heb ook express een andere route genomen dan aangegeven....het berekent na een tijdje een alternatieve route maar dat gaat zeer snel...

negatieve punten:
Vandaag was er veel zon (laaghangend), daardoor kan het schem minder goed zichtbaar zijn.
Geluid is niet zo hard als mijn VDO 500 destijds (maar is dan ook niet te vergelijken)...

Kortom wel aardig apparaatje voor de prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy t
Bedankt w0nder

Het af en toe wegvallen van het signaal is wel iets waar ik mij wel zorgen om maak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamPepijn808
  • Niet online
Inmiddels is dit systeempje (ook) niet meer te krijgen via de filialen.

Hartelijk dank voor het review w0nder _/-\o_
Ik hoop dat je ook je ervaring op de wat langere termijn wilt delen. Het is best mogelijk dat dit artikel nogmaals te krijgen is.

Rob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewald !
  • Niet online
Anoniem: 150958 schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 20:51:
Binnen de bebouwde kom valt het signaal soms weg als je in een straat rijdt waar alleen maar " bomen " zijn...maar zodra je hieruit komt wordt het signaal relatief snel opgepakt (paar seconden)....
Dan zie je toch weer het kwaliteits verschil met mn vaders Becker Traffic Pro :+
Misschien moet je ook een externe antenne hebben (bij het raam in ons geval) maar daarvoor koop je niet eentje die je aan de voorruit plakt. Het is dan ook wel begrijpelijk.

Ik vind het apparaat er mooi uit zien en dat het negatieve punt het probleem met de zon is, vind ik best mee vallen. Dat is logisch en zul je (denk ik) met TomTom ook wel hebben (misschien contrast veranderen O-) ).
Lijkt mij dus een prima alternatief op een TomTom en dat het een 'Axxion' is maakt dan niet veel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150960

Het apparaatje lijkt wel erg veel op een Navman icn 510 (in mijn bezit). Ook sommige ervaringen komen mij bekend voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHMvP

JHMvP

Veritas logica est

Ook ik heb er gister even mee mogen spelen en deel alle hierboven genoemde ervaringen; snel, degelijk, mooi, veel leuke functies, eenvoudig te bedienen ennnn...met een accu! Volgens mij heeft mijn Sebring 2.7iV6 8) (dank, baas!) geen metaal-opgedampte ramen oid. maar het signaal wordt op een weg door het bos al snel aangemerkt als "te zwak" om het vervolgens weer snel op te pikken als je het bos uit komt. Het correct uitklappen van het antennetje helpt misschien nog een beetje maar da's nog even uitvinden. Het apparaat komt uiteindelijk in de Clio Baccara van mijn vrouw dus misschien ga ik nog even zoeken naar een extern antennetje; op het apparaat zit een goudkleurige externe antenne-aansluiting die lijkt op die van GSM's (hoe heet zo'n aansluiting eigenlijk?).

Oh ja, gister nog een aardige preek gehad; Kruidvat mág helemaal geen artikelen reserveren voor klanten, dus ik heb geluk gehad. :)

[ Voor 13% gewijzigd door JHMvP op 03-08-2005 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151022

Ik heb hem ook sinds gisteren, hij werkt geweldig, alleen het zoeken van de satelieten duurd soms lang, maar hoe hou je de navigatie up to date? zoals nieuwe wegen etc ? en hoe kan ik flitspalen en file info op deze navigatie zetten ? weet iemand dat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
Als het destinator draait dan zou ik 's op de destinator forums van de pocketpc club kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHMvP

JHMvP

Veritas logica est

Er zit een 128Mb SD-kaartje in dit apparaat.
Kan er een 1Gb kaartje in en heeft dat zin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:19

Erazzzer

Fear me, I'm German!

JHMvP schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 12:22:
Er zit een 128Mb SD-kaartje in dit apparaat.
Kan er een 1Gb kaartje in en heeft dat zin?
Als jij met de auto naar oost-rusland wil ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Night89
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-06 08:07

Night89

Als je alles op een rijtje heb

is de externe antenne aansluiting een MC of een MCX aansluiting? kan het nergens vinden, en wil voor dit apparaatje toch wel een externe antenne kopen, bij slecht weer valt het signaal veel meer weg.

Afbeeldingslocatie: http://www.virtual-life.net/img/getimg/image.jpg

Met Vriendelijke Groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151134

Ik heb dit speeltje ook aangeschaft, maar heb toch een serieus probleem met de verbindingen naar de satellieten toe. Van zodra ik in de wagen stap, worden al de verbindingen verbroken. Buiten is het geen probleem, maar in de wagen jawadde.
Ik heb gisteren een half uurtje ergens in de omgeving van een wei gestaan met mijn wagen, dus dat er geen storende elementen in de buurt waren, maar toch kon hij geen verbinding maken. Zodra ik uit de wagen stapte wel.
Hoe kan dit probleem oplossen. Ik heb ergens gelezen dat er een activatie van de satellieten op het toestel moet gebeuren, maar weet echter niet hoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
Anoniem: 151134 schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 08:28:
Ik heb dit speeltje ook aangeschaft, maar heb toch een serieus probleem met de verbindingen naar de satellieten toe. Van zodra ik in de wagen stap, worden al de verbindingen verbroken. Buiten is het geen probleem, maar in de wagen jawadde.
En wat voor wagen is dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hark_k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:24
Anoniem: 151134 schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 08:28:
Klinkt als een voorruit met warmtelementen of andere vage coating? Die houden de GPS-signalen wat tegen...

Probeer hem eens achter je binnenspiegel te houden, soms is daar een plekje "gewoon" ruit.

[ Voor 4% gewijzigd door Hark_k op 04-08-2005 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151134

Een Peugeot 307SW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewald !
  • Niet online
NightRaider schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 04:33:
is de externe antenne aansluiting een MC of een MCX aansluiting? kan het nergens vinden, en wil voor dit apparaatje toch wel een externe antenne kopen, bij slecht weer valt het signaal veel meer weg.

[afbeelding]
wij hebben zo'n eentje, en geloof mij .. we hebben bijna altijd 6 satellieten.. (ik was die patser van de Becker). Hij zit rechtsonder bij het voorraam want, kan ik mij herinneren, daar had je het best ontvangst omdat er radio door het raam loopt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151170

Omdat de bijgeleverde SD kaartje slechts 128 Mb is kun je als je bv naar Frankrijk gaat een gedeelte van de kaart van Frankrijk installeren. Dat bespaart geheugenruimte en hoef je dus niet eerst een groter SD kaartje aan te schaffen of onderweg van kaart te wisselen.
Wie heeft er inmiddels ervaring met het installeren van "geknipte" kaarten? En ging dat zonder slag of stoot en/of waren er fout meldingen zoals het niet geinstalleerd zijn van bepaalde wav of txt bestanden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Night89
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-06 08:07

Night89

Als je alles op een rijtje heb

Ewald ! schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 10:11:
[...]

wij hebben zo'n eentje, en geloof mij .. we hebben bijna altijd 6 satellieten.. (ik was die patser van de Becker). Hij zit rechtsonder bij het voorraam want, kan ik mij herinneren, daar had je het best ontvangst omdat er radio door het raam loopt..
ik heb normaal krap 4 sattelieten :(

Met Vriendelijke Groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151195

Help;
ook dinsdag dit speeltje gekocht
tot nu toe nog geen gebruik van kunnen maken
omdat het stemmetje mij vertelt
geen signaal controleer de antenne...dus ver kom ik zo niet
voor de rest er nog niks uitgekregen
dus wordt dit nu terug brengen en op zoek gaan
naar een die wel mij breng waar ik komen wil?
of heeft iemand een tip voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
Dat verklaart 't. Mijn 307 heeft een voorruit die weinig warmte weert maar wel heel goed GPS signalen blockt. Mede daarom heb ik voor een mio gekozen, daar zit standaard een externe antenne bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
Anoniem: 151195 schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 16:48:
Help;
ook dinsdag dit speeltje gekocht
tot nu toe nog geen gebruik van kunnen maken
omdat het stemmetje mij vertelt
geen signaal controleer de antenne..
Heb je het apparaat al eens een uurtje buiten neergelegd (niet in de auto, niet in de regen) met vrij zicht op de hemel? Zet bij voorkeur de satelliet-status op het scherm, dan zie je wat hij ontvangt. Bij alle GPS apparatuur is het normaal dat het initialiseren van de satellietsignalen de eerste keer tamelijk lang kan duren. Dit heeft te maken met het ontvangen van de almanac-data.
Als hij het in de auto niet goed doet kan dat te maken hebben met een warmtewerende voorruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151201

Ik sta op het punt zo'n Axxion ding te kopen, maar ik heb nog een paar vragen:

- Zijn de bijgeleverde kaarten van West-Europa (dus oa. geheel Duitsland) geschikt voor deur tot deur navigatie, of worden alleen de hoofdwegen geleverd. (met alleen de hoofdwegen heb je er weinig aan, ik kan ook zonder GPS wel naar bijv. Bremen rijden)

- Kan ik in 1 keer (zonder kaartwissel) van bijv. de Kerkstraat 1 in Apeldoorn naar de Bahnhofstrasse 22 in Bremen navigeren, of moet ik tussentijds kaarten wisselen, nieuwe routes invoeren enz.

- Ik had al begrepen dat het apparaat op Destinator PN draait (bron: pocket pc club forum), maar welke versie? (dat werd er op het forum niet bijgezegd)

Kan iemand mij hier antwoord op geven? En zijn er misschien al mensen die meer ervaring met dit systeem hebben?

Mvg,
Ing. Bazz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151218

Ik heb er ook een gekocht en heb m sinds vandaag in mijn bezit. Na uitpakken de handleiding geraadpleegd. Eerst de batterij van off op on gezet en daarna de stroom stekker erin gedaan. Maar er gebeurde niets, het scherm bleef zwart en het acculampje linksboven op de voorkant bleef ook uit.

heeft iemand soortgelijke ervaringen of doe ik iets fout?

bedankt,
axxie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

he axxie: wel de handleiding lezen -> er zit een knop onder het apparaat dat moet je naar " on " schakelen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151220

heb sinds gisteren ook dit systeem aangeschaft.. en moet zeggen dat het prima bevalt.. .. voor diegene die slechte onvangst heeft: dit kan komen doordat je dikke ruiten en/of een soort folie op je ruiten (nieuwere auto`s) hebt.. daardoor kan het dus zijn dat het signaal te zwak is.. als je goed kijkt zit er ook een externe aansluiting op voor een antenne.. (15 euro voor zo`n antennetje) gebruik deze en je hebt altijd bereik..
software is ook overal wel te krijgen ( >:)

als er vragen zijn dan mag je me wel mailen.. peter.audi@gmail.com

peter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bedankt wonder ,dat stond al in mijn berichtje,de batterij on/of. Maar wat kan ik nog meer doen? Terugbrengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151224

8)7 ik krijg de axxion ook niet aan de praat. Satellieten vind'ie niet of nauwelijks. Ik heb kruidvat gebeld, en die hebben inmiddels een speciaal tel. nr voor problemen met de axxion; 0300-0977. Ik wordt morgen teruggebeld, en krijg dan ook een handleiding gemaild.
Daarnaast is mijn handleiding niet goed; er staan figuren en afbeeldingen in, op mijn pc. krijg ik andere figuren en afbeeldingen.
Tenslotte heb ik een ronde, zwarte plaatje. Lijkt op een cd rom, maar dan 3 keer zo dik, met onderop een 3m sticker, wat moet ik daar nu mee?

Nou, vooruit, nog een. Op blz. 31 van de gebr. aanwijzing staat een gps-antenne/ontvanger afgebeeld op een dashbord ve auto. zo'n ontvanger heb ik niet, en dat hoeft toch ook niet?
Nou, voorlopig heb ik hem niet aan de praat.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

0900-0977 natuurlijk

bij dit kruidvat tel. werd gezegd dat de axxion helemaal recht neergelegd moest worden. En verdomd, dat klopt!
Maar zo ga je natuurlijk niet auto rijden.

[ Voor 80% gewijzigd door Anoniem: 151224 op 04-08-2005 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Er zijn dus genoeg mensen die zo'n ding gekocht hebben. Maar ik hoor alleen maar opmerkingen over het bereik. En de dikte van autoruiten.

Is er al iemand die daadwerkelijk genavigeerd heeft?

Ik wil zo graag weten of de West Europa kaarten (buiten de BeNeLux om) gedetaileerd zijn, of dat het hier alleen om de hoofdwegen gaat.
En of het mogelijk is om grensoverschrijdend te navigeren. (er van uitgaande dat ik nog wel 512mb sd kaartjes rond heb slingeren)
En welke versie PN versie van Destinator geinstalleerd is.

Er zal toch nu wel iemand zijn die de inhoud van de cd's bekeken heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb vanmiddag een deel van Frankrijk geinstalleerd. Op het zelfde SD kaartje als waar Benelux op staat. Het lijkt er sterk op dat je niet grensoverschrijdend kunt navigeren... Jammer, maar misschien zijn er reeds anderen die hier al wat meer over weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58690

offtopic:
Hmm, http://www.axxion.nl/
Geregistreerd door Tiscali Business ;)

zou dat de site kunnen worden voor dit navigatie systeem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124910

was vanmidig naar dortmunt.
thuis eerst deelkaart geknipt en die een naam gegeven.
ook via het knipmenu een route gemaakt met coridoor van 30km

nee, je kunt niet je route vanaf nederland plannen naar duitsland.
je kunt het adres niet selecteren en ook niet een favoriet die in duitsland ligt.
dus naar duitsland gereden toen kaartwissel geselectreed, en verder rijden.kosten +/- paar minuten.
maarja je zit toch op de snelweg.

met routecoridoor kost dit het minste opslagplaats, maar je moet (in mijn geval dan) niet 30km verkeert van de route komen.

maar wel tot aan de deur instellen, dus MER niet nodig gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHMvP

JHMvP

Veritas logica est

Voor een goede ontvangst blijken plaatsing van het apparaat en de manier waarop het antennetje staat ERG belangrijk te zijn. In ieder geval krijg ik de beste ontvangst als het antennetje "horizontaal" staat, die NIET zoals normale antennes recht omhoog! :?

Enneh...de aansluiting voor de externe antenne ziet er hetzelfde uit als die van GSM's. Betekent dit dat het gebruik van een externe GSM-antenne wel (zij het misschien niet optimaal ivm. andere frequenties) verbetering zou geven?

[ Voor 33% gewijzigd door JHMvP op 05-08-2005 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

let op!
KRUIDVAT neemt apparaat niet terug!!!Ook al is het apparaat defect bij aankoop, zie je geld maar terug te krijgen. Ongelooflijk toch!!! Wie heeft hier een goede raad?
Geen enkel filiaal neemt dit apparaat terug zo is het personeel geinstrueerd je moet gaan onderhandelen met ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Euhhh,

Volgens mij is Kruidvat VERPLICHT een bij aankoop defect, incompleet, of anders niet goed functionerend apparaat terug te nemen. Dit is in de wet geregeld. En aan de wet heeft iedereen zich te houden, ook Kruidvat.

Het kan natuurlijk zijn dat men deze policy ingesteld heeft om te voorkomen dat mensen zo'n apparaat kopen om snel even de software/kaarten te kopieren en vervolgens wordt het spul weer geretournerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
JHMvP schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 10:16:
Voor een goede ontvangst blijken plaatsing van het apparaat en de manier waarop het antennetje staat ERG belangrijk te zijn. In ieder geval krijg ik de beste ontvangst als het antennetje "horizontaal" staat, die NIET zoals normale antennes recht omhoog! :?
Da's vrij normaal bij dit soort apparaten,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151262

Heb bijna zelfde probleem als axxie, alleen op off even een rood oplichten daarna dooft het lichtje, |:( zowel met 220 als 12 v adapter. Op on gebeurt er helemaal niets.
Sinds gisteren contact gehad met irs (0900-0977), maar nog niet teruggebeld door leverancier.
Iemand al terugbelervaring ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151267

Ook ik heb zo'n axxion gekocht. Alles (volgens mij) goed geinstalleerd, en op het moment dat ik naar Quick Activation ga om de licentiecode in te voeren krijg ik de melding "Destinator is niet geinstalleerd of het bestand did.txt is niet te vinden" Nou heb ik Destinator wel geinstalleerd, dus vraag ik me af waar ik dat bestand did.txt terug kan vinden. Weet iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jiriki
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:50
Anoniem: 151224 schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 23:10:
Tenslotte heb ik een ronde, zwarte plaatje. Lijkt op een cd rom, maar dan 3 keer zo dik, met onderop een 3m sticker, wat moet ik daar nu mee?
Kun je op je dashboard plakken als je voorruit te ver weg is om de zuignap op te zetten. Een soort mobiele bevestigingsplek dus :)

"Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say." -- (Terry Pratchett, Soul Music)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Goedkoop is duurkoop blijkt maar weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hier een reactie op Hanszoekthulp.
Ook ik had problemen met Quick Activation. Via 090-0977 vernam ik dat per abuis wel 5 cd pakketten met dezelfde licentiecode waren uitgegeven.... Ik kreeg terplekke een nieuwe code aangereikt en de activatie verliep toen goed... hoewel daarna nog steeds de meling"destator is niet ...enz" en ook did.txt niet is te vinden is. Gek toch maar het werkt wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De axxion doet het nu redelijk, maar ik ben er nog niet mee op stap geweest, dat doe ik vanmiddag. Ik heb net 0900-0977 gebeld, en ze hebben opnieuw toegezegd dat ik een nieuwe handleiding gemaild krijg, vandaag nog. Zal mij benieuwen.

De huidige gebruiksaanwijzing rept over een destinator PN, en ik heb de OP. Maar daar waren ze van op de hoogte, vandaar die nieuwe gebr. handleiding. Heeft iemand deze wellicht al?

Weet iemand of ik nog een extra antenne kan op deze destinator OP aansluiten, voor een nóg beter bereik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb enige minuten geleden maar eens wat mails verstuurd, dit kreeg ik net als antwoord;

Geachte heer/mevrouw,

U probeerde via een email of contactformulier support voor Destinator te krijgen.
Support voor Destinator producten kunnen wij uitsluitend geven via het support-formulier. Dit kan via de website worden ingevuld, zie onder 'faq'. Daar staan ook vele antwoorden op gangbare vragen.
Ook kunt u als geregistreerde gebruiker ons Destinator Benelux forum raadplegen, waar wij voor vele bekende problemen een oplossing hebben beschreven. Daar kunt u zelf ook deelnemen aan de discussies. Wel eerst even een nieuwe forum registratie uitvoeren. Dit staat los van eventuele andere Destinator registraties en is voor iedereen vrij toegankelijk.

Gebruikers van een Acer N30/35/50 raden wij aan om op onze website onder 'nieuws' van 01-03-2005 te kijken. Meestal zal daar het antwoord op uw vragen/problemen bij staan.

Gebruikers van Destinator OP op de Axxion van het Kruidvat en registratie problemen met het Destinator serienummer dienen via 0800-2877463 bij het Kruidvat een nieuw nummer aan te vragen.
Hebt u op dit apparaat problemen met de Gps-ontvangst dan kunt u bij ons een externe actieve antenne bestellen. Deze is gelijk aan de externe antenne voor de Acer N35 en kan gewoon online besteld worden via http://www.destinator.nl/Shop.

Wij hebben ook een telefonische support-afdeling in de Benelux. Het telefoonnummer van deze hotline is +31-(0)900-6543211 tst.1062 (80 ct/min). Men spreekt ook Duits en Engels en indien er niemand aanwezig is, of de lijn overbezet is, krijgt u een antwoordapparaat of geen verbinding.

M.vr.groet / Best regards,

Support DestinAtor Benelux
http://www.destinator.nl
http://www.destinator.be
Direct naar de online winkel:
http://www.destinator.nl/Shop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151170 schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 13:08:
Hier een reactie op Hanszoekthulp.
Ook ik had problemen met Quick Activation. Via 090-0977 vernam ik dat per abuis wel 5 cd pakketten met dezelfde licentiecode waren uitgegeven.... Ik kreeg terplekke een nieuwe code aangereikt en de activatie verliep toen goed... hoewel daarna nog steeds de meling"destator is niet ...enz" en ook did.txt niet is te vinden is. Gek toch maar het werkt wel...
Klint hoopvol. Hoe heb je trouwens de licentiecode ingevoerd? Via Quick activation kom ik namelijk niet op de betreffende pagina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151284

Mijn ervaring met de Axxion GPS-374 van het Kruidvat.
Prima werkend navigatie systeem. Eerst even geduld met het zoeken naar de satalieten na het opstarten. Daarna prima werkend en als de verbinding weg valt (bijv. tunnel) is deze zo weer terug. Ik heb de navigator nu 2 dagen gebruikt met o.a. een rit van meer dan 200 km en in de stad en wordt overal netjes tot op 10 m nauwkeurig gebracht. Ook wijzigingen in de route worden heel snel doorgevoerd.
In het begin werkte het zoeken naar de satalieten een keer niet, na met allerlei instellingen te hebben geëxperimenteerd . Dit heb ik hersteld door het reset knopje aan de onderkant in te drukken. Dus als een keer de software vastloopt reset net als bij iedere andere computer.
Licentie key voor destinator website werkte niet. Was al in gebruik door iemand anders. Nummer 09000977 (fabrikant helpdesk) gebeld en een nieuwe licentie key gekregen.
De bijgeleverde handleiding is niet correct. De goede is te vinden in de help van het Destinator Console, die je van de eerste cd af kan installeren.
Als je naar het buitenland wil reizen kan dit zonder kaart wisselen. Zie handleiding hfst. 2.4 blz. 14 en 15. Je moet de kaarten van beide landen hebben en kaart van europa hoofdwegen.
Ik hoop dat jullie iets hebben aan mijn ervaringen. Ik ben tot nu toe erg tevreden. Snelle navigator met up to date kaarten.
L.Geense

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151292

Ik heb hem ook gekocht en met de geïnstalleerde kaart ben ik gaan rijden. Ik kan niet anders zeggen dan dat het prima werkt. Ik kan alleen de andere kaarten niet installeren omdat ik tijdens de aanmelding met ActiveSync al een foutmelding krijg. Ik kan mij alleen aanmelden als gast. Ook ik heb al naar de helpdesk gebeld maar ik ben nog niet teruggebeld. Kan iemand mij misschien helpen? Werkt de TMC ook als je de software installeert vanaf de cd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb de handleiding van destinator OP (van de cd rom). Als iemand mij mailt, stuur ik deze pdf file. Het is 1.7Mb.
nafta@hccnet.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151292 schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 15:02:
Ik kan alleen de andere kaarten niet installeren omdat ik tijdens de aanmelding met ActiveSync al een foutmelding krijg. Ik kan mij alleen aanmelden als gast. maar ik ben nog niet teruggebeld.Werkt de TMC ook als je de software installeert vanaf de cd?
actievsync kan bij mij ook alleen als gast.maar als je daarna je console op pc start dan kun je kaarten lezen.

TMC? ik kan die optie op axxion niet vinden hoor

volgende week rij ik weer naar duitsland en ga dan proberen met stukje kaart benelux,stukje duitsland en stukje MRE. dan zou het moeten werken. laat het dan wel weer weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151325

Ik heb vandaag een externe gps muis voor het kruidvatmonster gekocht en dat werkt 10x beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

he peertje,

ik wil exact hetzelfde doen: namelijk een externe antenne aanschaffen,

welke heb je exact gekocht? waar? voor hoeveel ?

Groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

een rikaline externe antenne mcx bij pdashop.nl voor 35 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151327

Heb t apparaat nu 2 dagen. Zeer veel mee gereden. Werkt in principe perfect. Perfecte ontvangst op autowegen (tot 8 satelieten tegelijk) en inderdaad in boomrijke gebieden valtie soms even weg maar pikt-ie m weer op.

Gisteren is hij wel een keer vastgelopen... Onderweg opeens ontvangst kwijt en daarna had hij zogenaamd weer ontvangst maar deed niets meer. Alles vast en zelfs de tijd liep niet meer. Maar goed, 1x reset en alles werkt weer.

2 vragen aan andere gebruikers:

- zit er inderdaad geen optie op om bv veerponten te mijden?Hij wilde mij midden in de nacht via een pontje naar mijn woning sturen. Kan t nergens uitzetten.
- Verder TMC: in de handleiding staat dat dat er op zit: nou ik heb niets gevonden hoor, Ik vind die optie om het te activeren nergens...
- Als laatste vind ik die meldingen bij 500 m, 200m en op de plek zelf wat veel van t goede. Maar ook dat kun je niet uitzetten volgens mij.

Verder: PRIMA ding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

super bedankt zou je de exacte link kunnen posten ? (dan koop ik niet de verkeerde hihihihi)

grt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb het ding meegenomen naar www.pdashop.nl in rotterdam en die kwamen met eerder genoemde gps muis.
op hun site kan ik'm even niet vinden maar ben een beetje teveel aangeschoten om te blijven zoeken.
misschien lukt het me morgen wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nog iets: Ik heb net als meerderen in het begin even problemen gehad met opladen batterij (lampje ging niet branden) Dat was echter maar een paar keer en sindsdien doet hij t prima.
Gewoon een paar keer proberen zou ik zeggen en een keer harde reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143621

ik heb hem ook eens bekeken via mijn hotsync.
normaliter doe ik veel met telefoons , met name telefoons die op windows draaien zoals bv mpx 200.

maargoed moraal van het verhaal, ik vind de besturing verdacht veel lijken op die van de mpx200, ook de mappen plaats van de mappen etc ,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151262

Hallo Marct2,

wat is proberen en een harde reset voor jou ?

thanks |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ook bij deze , het probleem van weinig tot geen ontvangst tussen de bomen ,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

je , kan er verder niks mee , alleen navigeren , heb ik toch liever de mitac mio digiwalker, die werkt perfect, en je kan er ook nog wat anders opzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

steutel: ik heb 10 x stekkertje in / stekkertje uit gedaan en 2x harde reset (on/off knopje) en sindsdien doet hij t meteen als ik m in de stroom hang....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

als je de help desk belt , omdat je cd code niet klopt , krijg je een nieuwe code , voor verdere vragen hoefde je vandaag niet te wezen , ze hadden daar zelf geen apparaat , die kregen ze van de week.

slechte service niet ???? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb vanmiddag met axxion van kruidvat gereden, werkte feilloos. Voor de voordeur, met veel bomen, vindt'ie nauwelijks satellieten, maar 10 meter terug de straat uit, vindt axxion weer 4 sattellieten.
Ga zondag naar Frankrijk, eens kijken of hij zich staande weet te houden.

Onderweg vindt axxion vlak onder de voorruit 7 satellieten, en halve meter vd vooruit zijn het er nog maar 4, dus even zoeken naar de beste, vaste plek, voor axxion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Herhaalde vraag: Hoe installeer je in godsnaam TMC
Volgens de handleiding komt er na de acceptatie van de licence agreemenet een scherm waar je TMC kan aanvinken, maar dat hele scherm zie ik niet..

Heeft iemand TMC aan de praat???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb ook nog gemaild met DestinatorSupport@all-in1.de.
:+
Zoals ik al eerder zei ben ik teruggebeld, maar weet niet door wie. Deze helpdesk antwoordde snel, dus wellicht dat zij mensen uit de brand helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151325 schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 22:13:
ik heb het ding meegenomen naar www.pdashop.nl in rotterdam en die kwamen met eerder genoemde gps muis.
op hun site kan ik'm even niet vinden maar ben een beetje teveel aangeschoten om te blijven zoeken.
was het deze?

http://www.pdashop.nl/accessoire/15923/20

verder wilde ik grensoverschreidend zonder kaartwissel proberen,maar je kunt de kaart major roads niet knippen.
dus heb je min 256mb kaartje nodig wil je 3 kaarten erop kwijt kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Volgens het forum van MijnTomTomGO komt dat doordat een 307SW een warmtewerende voorruit heeft.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97510

Anoniem: 151325 schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 22:13:
Je kunt deze Axxion externe antenne gewoon bij Destinator online bestellen voor 25,75 excl.btw.
Lees op www.carnavigator.nl maar het "nieuws" van 18-08-2005. Daar wordt alles goed uigelegd en bestellen gaat dan via online via www.carnavigator.nl/Shop

Gr.
Cees.

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 97510 op 23-08-2005 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151327 schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 23:04:
Herhaalde vraag: Hoe installeer je in godsnaam TMC
Volgens de handleiding komt er na de acceptatie van de licence agreemenet een scherm waar je TMC kan aanvinken, maar dat hele scherm zie ik niet..

Heeft iemand TMC aan de praat???
TMC werkt niet op deze Axxion. Voor TMC heb je een speciale (losse) Gps-ontvanger nodig en die kun je helaas niet aansluiten op dit speeltje.

Gr.
Cees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151267 schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 12:07:
Ook ik heb zo'n axxion gekocht. Alles (volgens mij) goed geinstalleerd, en op het moment dat ik naar Quick Activation ga om de licentiecode in te voeren krijg ik de melding "Destinator is niet geinstalleerd of het bestand did.txt is niet te vinden" Nou heb ik Destinator wel geinstalleerd, dus vraag ik me af waar ik dat bestand did.txt terug kan vinden. Weet iemand hier een oplossing voor?
Bij een voorgeïnstalleerde versie zoals deze Destinator Oem Device is het bestand did.txt niet aanwezig omdat anders het gevaar bestaat dat niets vermoedende ijverige activeerde de installatie overschrijven en dan niets meer kunnen met hun apparaat :)

Gr.
Cees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, dus coating op de voorruit. Alleen niet achter de binnenspiegel.
Even een externe antenne kopen en die daar tegenaan plakken, dan gaat hij als een speer.

Gr.
Cees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151201 schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 18:45:
Ik sta op het punt zo'n Axxion ding te kopen, maar ik heb nog een paar vragen:

- Zijn de bijgeleverde kaarten van West-Europa (dus oa. geheel Duitsland) geschikt voor deur tot deur navigatie, of worden alleen de hoofdwegen geleverd. (met alleen de hoofdwegen heb je er weinig aan, ik kan ook zonder GPS wel naar bijv. Bremen rijden)

- Kan ik in 1 keer (zonder kaartwissel) van bijv. de Kerkstraat 1 in Apeldoorn naar de Bahnhofstrasse 22 in Bremen navigeren, of moet ik tussentijds kaarten wisselen, nieuwe routes invoeren enz.

- Ik had al begrepen dat het apparaat op Destinator PN draait (bron: pocket pc club forum), maar welke versie? (dat werd er op het forum niet bijgezegd)

Kan iemand mij hier antwoord op geven? En zijn er misschien al mensen die meer ervaring met dit systeem hebben?

Mvg,
Ing. Bazz
Je moet altijd de Euroads-kaart meenemen. Dan kun je door heel Europa navigeren tot voor de huisdeur zonder van kaart te wisselen indien je ook de kaart van het bestemmingsland bij je hebt.

Het is geen Destinator PN, maar Destinator OD (voor een Oem Device) en mist bijvoorbeeld de TMC-functie.

Gr.
Cees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bedankt iedereen,

Ik heb 'm inmiddels gekocht en het lijkt me een mooi apparaat. Moet alleen ff een 512mb (of 1Gb) kaartje legen/kopen... anders krijg ik Benelux, MRE, en Duitsland niet actief.

Ik heb geen probleem met het bereik en dat 'ie TMC mist nou jammer dan. Ik ben allang blij dat dit systeem alle detail kaarten van europa bevat (al zijn ze niet helemaal up to date, ik woon in Enschede, en er staat nog een tankstation op de kaart wat al meer dan 5 jaar weg is! En op een andere plek (in de polder) staan wegen die nog niet eens "officieel" aangelegd zijn. Wel ff opletten dus)

Voor de rest, tot nu toe zeer tevreden.

Mvg,

Ing. Bazz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
Anoniem: 97510 schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 23:51:
[...]

Ja, dus coating op de voorruit. Alleen niet achter de binnenspiegel.
Even een externe antenne kopen en die daar tegenaan plakken, dan gaat hij als een speer.

Gr.
Cees.
Ehh... dat had ik al gezegd, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CvH Hartstikke bedankt! Mooi dat we met zijn allen eindelijk es een deskunidg antwoord krijgen. Duidelijk en helder dus. Conclusie is dus:
  • Axxion is een prima apparaat met een OEM versie van Destinator, dermate beveiligd dat je aan de software niets kunt klooien/updaten.
  • TMC zit er NIET op, ondanks dat het uitdrukkelijk WEL in de handleiding staat (op zich schandalig!)
  • Het enige dat je kan is kaarten uploaden..
Zo een beetje goed samengevat CvH?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb ik TOCH nog een vraagje CvH....

Als je alleen kaarten kunt installeren... Dan kan dat ook zonder het invoeren van je licentie-code...
Begrijp ik het goed dat je die helemaal niet nodig hebt dan?

Dank!

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 151327 op 06-08-2005 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97510 schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 23:44:
[...]

Bij een voorgeïnstalleerde versie zoals deze Destinator Oem Device is het bestand did.txt niet aanwezig omdat anders het gevaar bestaat dat niets vermoedende ijverige activeerde de installatie overschrijven en dan niets meer kunnen met hun apparaat :)

Gr.
Cees.
Ik geloof dit uiteraard, maar hoe kom ik nou voorbij die foutmelding, zodat ik toch de code kan invoeren? Ik begin langzamerhand hopeloos hiervan te worden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat wil je dan doen Hanszoekthulp?
Kaarten uploaden kan zonder code

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151327 schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 14:36:
Wat wil je dan doen Hanszoekthulp?
Kaarten uploaden kan zonder code
Maar waar heb ik de code dan voor nodig??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151375

Welk type externe antenne heb ik nodig voor dit ding?

Op het net kom ik twee typen tegen nl.: de MCX en de MMCX

Weet iemand of hier verschil in zit en zoja welke geschikt is voor de axxion!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151292

Anoniem: 151327 schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 13:36:
Heb ik TOCH nog een vraagje CvH....

Als je alleen kaarten kunt installeren... Dan kan dat ook zonder het invoeren van je licentie-code...
Begrijp ik het goed dat je die helemaal niet nodig hebt dan?

Dank!
Als je de foutmelding krijgt moet je gewoon op die onderstaande link klikken en kun je handmatig de code invoeren.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Let op:
Even ter informatie:

- Communicatie gaat middels dit forum. Niet om antwoorden via je e-mail vragen
- Pas op met warez, dat is hier ook niet toegestaan
- Aanhef en groeten is niet nodig