Reg. datum: 15 augustus 2005
quote:
GoT Index » Accessoires en GPS-Navigatie » Axxion navigatie systeem (actie Kruidvat)
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]quote:denhuff schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 12:45:
[...]
ben je al wat wijzer?
zit ook te klooien om niet eerst OP te laten starten maar blijft hangen op Resonace scherm
laat maar weten
quote:henkvisser schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 13:42:
Kan iemand mij vertellen als je de kaarten van bijvoorbeeld duitsland erop zet dat je deze dan moet activeren en daarvoor betalen moet?
Iemand vertelde mij dat deze navigatiesystemen allemaal met de benelux zijn geinstalleerd en wanneer de overige kaarten geinstaleerd worden dat je hiervoor moet betalen?
Is dit waar.......
henkvisser wijzigde dit bericht 20-08-2005 22:03 (7%)
quote:hjwr schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 19:18:
De Axxion biest de mogelijkheid om te vermijden wegen e.d. aan te geven. Per individueel item lukt mij dat ook wel, maar ik zou graag ook een hele categorie, bijvoorbeeld autosnelwegen in een keer uit willen kunnen sluiten. Ik weet echter niet hoe die te definiëren. Zelfs de reeds bij aankoop aanwezige categorie tolwegen is, ook bij gebruik van de kaart van Frankrijk, volledig leeg. Kan iemand mij hiermee helpen?
Cellie
moni
nafta
Ad
Boem is ho !
Is dat niet de hoogte waar je jezelf bevindtquote:langen schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 09:58:
kan iemand mij vertellen hoe hoog de satelieten vliegen.
volgens mijn apparaat dien ik goed uit te kijken
hij geeft aan dat er een sateliet op 55 meter hoogte vliegt. dus uitkijken.!!
dit zal dus niet kloppen.
wie weet waar ik een update kan krijgen/kopen van dit toch wel mooie apparaatje
heb inmiddels een externe antenne besteld.
vol verwachting kijk ik er al naar uit.
quote:MarcoC schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 15:45:
[...]
Is dat niet de hoogte waar je jezelf bevindt?
ca. 20.000 km boven de aarde en niet geo-stationair...quote:langen schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 09:58:
.
Just because I`m paranoid,doesn`t mean they`r not out to get me...
Met een externe antenne werkt het super goedquote:langen schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 09:58:
volgens mijn apparaat dien ik goed uit te kijken
hij geeft aan dat er een sateliet op 55 meter hoogte vliegt. dus uitkijken.!!
dit zal dus niet kloppen.
wie weet waar ik een update kan krijgen/kopen van dit toch wel mooie apparaatje
heb inmiddels een externe antenne besteld.
vol verwachting kijk ik er al naar uit.
Ad
Boem is ho !
GoT Index » Accessoires en GPS-Navigatie » Axxion navigatie systeem (actie Kruidvat)
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos