Gathering of Tweakers

Quicksearch
ik heb hem ook eens bekeken via mijn hotsync.
normaliter doe ik veel met telefoons , met name telefoons die op windows draaien zoals bv mpx 200.

maargoed moraal van het verhaal, ik vind de besturing verdacht veel lijken op die van de mpx200, ook de mappen plaats van de mappen etc ,

Reg. datum: 05 augustus 2005

Hallo Marct2,

wat is proberen en een harde reset voor jou ?

thanks |:(

ook bij deze , het probleem van weinig tot geen ontvangst tussen de bomen ,

je , kan er verder niks mee , alleen navigeren , heb ik toch liever de mitac mio digiwalker, die werkt perfect, en je kan er ook nog wat anders opzetten.

steutel: ik heb 10 x stekkertje in / stekkertje uit gedaan en 2x harde reset (on/off knopje) en sindsdien doet hij t meteen als ik m in de stroom hang....

als je de help desk belt , omdat je cd code niet klopt , krijg je een nieuwe code , voor verdere vragen hoefde je vandaag niet te wezen , ze hadden daar zelf geen apparaat , die kregen ze van de week.

slechte service niet ???? :(

Reg. datum: 04 augustus 2005

Heb vanmiddag met axxion van kruidvat gereden, werkte feilloos. Voor de voordeur, met veel bomen, vindt'ie nauwelijks satellieten, maar 10 meter terug de straat uit, vindt axxion weer 4 sattellieten.
Ga zondag naar Frankrijk, eens kijken of hij zich staande weet te houden.

Onderweg vindt axxion vlak onder de voorruit 7 satellieten, en halve meter vd vooruit zijn het er nog maar 4, dus even zoeken naar de beste, vaste plek, voor axxion.

nafta

Herhaalde vraag: Hoe installeer je in godsnaam TMC
Volgens de handleiding komt er na de acceptatie van de licence agreemenet een scherm waar je TMC kan aanvinken, maar dat hele scherm zie ik niet..

Heeft iemand TMC aan de praat???

Reg. datum: 04 augustus 2005

Heb ook nog gemaild met DestinatorSupport@all-in1.de.
:+
Zoals ik al eerder zei ben ik teruggebeld, maar weet niet door wie. Deze helpdesk antwoordde snel, dus wellicht dat zij mensen uit de brand helpen.

nafta

Reg. datum: 01 oktober 2004

quote:
peertje2 schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 22:13:
ik heb het ding meegenomen naar www.pdashop.nl in rotterdam en die kwamen met eerder genoemde gps muis.
op hun site kan ik'm even niet vinden maar ben een beetje teveel aangeschoten om te blijven zoeken.
misschien lukt het me morgen wel.

was het deze?

http://www.pdashop.nl/accessoire/15923/20

verder wilde ik grensoverschreidend zonder kaartwissel proberen,maar je kunt de kaart major roads niet knippen.
dus heb je min 256mb kaartje nodig wil je 3 kaarten erop kwijt kunnen.

quote:
Volgens het forum van MijnTomTomGO komt dat doordat een 307SW een warmtewerende voorruit heeft.
Reg. datum: 18 november 2003

quote:
peertje2 schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 22:13:
ik heb het ding meegenomen naar www.pdashop.nl in rotterdam en die kwamen met eerder genoemde gps muis.
op hun site kan ik'm even niet vinden maar ben een beetje teveel aangeschoten om te blijven zoeken.
misschien lukt het me morgen wel.

Je kunt deze Axxion externe antenne gewoon bij Destinator online bestellen voor 25,75 excl.btw.
Lees op www.carnavigator.nl maar het "nieuws" van 18-08-2005. Daar wordt alles goed uigelegd en bestellen gaat dan via online via www.carnavigator.nl/Shop

Gr.
Cees.

C.v.H wijzigde dit bericht 23-08-2005 14:57 (30%)

quote:
MarcT2 schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 23:04:
Herhaalde vraag: Hoe installeer je in godsnaam TMC
Volgens de handleiding komt er na de acceptatie van de licence agreemenet een scherm waar je TMC kan aanvinken, maar dat hele scherm zie ik niet..

Heeft iemand TMC aan de praat???

TMC werkt niet op deze Axxion. Voor TMC heb je een speciale (losse) Gps-ontvanger nodig en die kun je helaas niet aansluiten op dit speeltje.

Gr.
Cees.

quote:
Hanszoekthulp schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 12:07:
Ook ik heb zo'n axxion gekocht. Alles (volgens mij) goed geinstalleerd, en op het moment dat ik naar Quick Activation ga om de licentiecode in te voeren krijg ik de melding "Destinator is niet geinstalleerd of het bestand did.txt is niet te vinden" Nou heb ik Destinator wel geinstalleerd, dus vraag ik me af waar ik dat bestand did.txt terug kan vinden. Weet iemand hier een oplossing voor?

Bij een voorgeïnstalleerde versie zoals deze Destinator Oem Device is het bestand did.txt niet aanwezig omdat anders het gevaar bestaat dat niets vermoedende ijverige activeerde de installatie overschrijven en dan niets meer kunnen met hun apparaat :)

Gr.
Cees.

quote:

Ja, dus coating op de voorruit. Alleen niet achter de binnenspiegel.
Even een externe antenne kopen en die daar tegenaan plakken, dan gaat hij als een speer.

Gr.
Cees.

quote:
Ing. Bazz schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 18:45:
Ik sta op het punt zo'n Axxion ding te kopen, maar ik heb nog een paar vragen:

- Zijn de bijgeleverde kaarten van West-Europa (dus oa. geheel Duitsland) geschikt voor deur tot deur navigatie, of worden alleen de hoofdwegen geleverd. (met alleen de hoofdwegen heb je er weinig aan, ik kan ook zonder GPS wel naar bijv. Bremen rijden)

- Kan ik in 1 keer (zonder kaartwissel) van bijv. de Kerkstraat 1 in Apeldoorn naar de Bahnhofstrasse 22 in Bremen navigeren, of moet ik tussentijds kaarten wisselen, nieuwe routes invoeren enz.

- Ik had al begrepen dat het apparaat op Destinator PN draait (bron: pocket pc club forum), maar welke versie? (dat werd er op het forum niet bijgezegd)

Kan iemand mij hier antwoord op geven? En zijn er misschien al mensen die meer ervaring met dit systeem hebben?

Mvg,
Ing. Bazz

Je moet altijd de Euroads-kaart meenemen. Dan kun je door heel Europa navigeren tot voor de huisdeur zonder van kaart te wisselen indien je ook de kaart van het bestemmingsland bij je hebt.

Het is geen Destinator PN, maar Destinator OD (voor een Oem Device) en mist bijvoorbeeld de TMC-functie.

Gr.
Cees.

Bedankt iedereen,

Ik heb 'm inmiddels gekocht en het lijkt me een mooi apparaat. Moet alleen ff een 512mb (of 1Gb) kaartje legen/kopen... anders krijg ik Benelux, MRE, en Duitsland niet actief.

Ik heb geen probleem met het bereik en dat 'ie TMC mist nou jammer dan. Ik ben allang blij dat dit systeem alle detail kaarten van europa bevat (al zijn ze niet helemaal up to date, ik woon in Enschede, en er staat nog een tankstation op de kaart wat al meer dan 5 jaar weg is! En op een andere plek (in de polder) staan wegen die nog niet eens "officieel" aangelegd zijn. Wel ff opletten dus)

Voor de rest, tot nu toe zeer tevreden.

Mvg,

Ing. Bazz

quote:
C.v.H schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 23:51:
[...]

Ja, dus coating op de voorruit. Alleen niet achter de binnenspiegel.
Even een externe antenne kopen en die daar tegenaan plakken, dan gaat hij als een speer.

Gr.
Cees.
Ehh... dat had ik al gezegd, toch?

Nikon D50 || 18-55mm f3.5-5.6G DX AF-S || 28-105/3.5-4.5 D IF || 50mm 1.8 AF|| Tokina AT-X 100mm f/2.8 PRO D || Sigma 70-300mm F4-5.6 APO DG MACRO || SB-600 ||24-85 AF-S (te koop)

CvH Hartstikke bedankt! Mooi dat we met zijn allen eindelijk es een deskunidg antwoord krijgen. Duidelijk en helder dus. Conclusie is dus:
  • Axxion is een prima apparaat met een OEM versie van Destinator, dermate beveiligd dat je aan de software niets kunt klooien/updaten.
  • TMC zit er NIET op, ondanks dat het uitdrukkelijk WEL in de handleiding staat (op zich schandalig!)
  • Het enige dat je kan is kaarten uploaden..
Zo een beetje goed samengevat CvH?

Heb ik TOCH nog een vraagje CvH....

Als je alleen kaarten kunt installeren... Dan kan dat ook zonder het invoeren van je licentie-code...
Begrijp ik het goed dat je die helemaal niet nodig hebt dan?

Dank!

MarcT2 wijzigde dit bericht 06-08-2005 13:39 (3%)

quote:
C.v.H schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 23:44:
[...]

Bij een voorgeïnstalleerde versie zoals deze Destinator Oem Device is het bestand did.txt niet aanwezig omdat anders het gevaar bestaat dat niets vermoedende ijverige activeerde de installatie overschrijven en dan niets meer kunnen met hun apparaat :)

Gr.
Cees.
Ik geloof dit uiteraard, maar hoe kom ik nou voorbij die foutmelding, zodat ik toch de code kan invoeren? Ik begin langzamerhand hopeloos hiervan te worden 8)7

HansW

Wat wil je dan doen Hanszoekthulp?
Kaarten uploaden kan zonder code

quote:
MarcT2 schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 14:36:
Wat wil je dan doen Hanszoekthulp?
Kaarten uploaden kan zonder code
Maar waar heb ik de code dan voor nodig??

HansW

Welk type externe antenne heb ik nodig voor dit ding?

Op het net kom ik twee typen tegen nl.: de MCX en de MMCX

Weet iemand of hier verschil in zit en zoja welke geschikt is voor de axxion!

quote:
MarcT2 schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 13:36:
Heb ik TOCH nog een vraagje CvH....

Als je alleen kaarten kunt installeren... Dan kan dat ook zonder het invoeren van je licentie-code...
Begrijp ik het goed dat je die helemaal niet nodig hebt dan?

Dank!
Als je de foutmelding krijgt moet je gewoon op die onderstaande link klikken en kun je handmatig de code invoeren.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws