Destinator 7?quote:
waar haal je die, de laatst die ik tot nu toe kan vinden is de 6
ik neem aan dat je de kaarten bedoelt en niet de OP,
zo ja kan die er op dan?
GoT Index » Accessoires en GPS-Navigatie » Axxion navigatie systeem (actie Kruidvat)
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]Destinator 7?quote:tedkroon schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 18:03:
Als ik een route uitzet bij Destinator 7 en hij heeft op dat moment nog geen fixe dan geeft hij een melding dat hij geen route kan bepalen.
Die heb ik via een newsserver binnen kunnen halen.quote:D.O.C. schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 23:04:
[...]
Destinator 7?
waar haal je die, de laatst die ik tot nu toe kan vinden is de 6
ik neem aan dat je de kaarten bedoelt en niet de OP,
zo ja kan die er op dan?
Ik zoek inderdaad wel een pennetje die dus "past" en hoopte op een lotgenoot die zoiets al een ker ergens had gevonden.quote:D.O.C. schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 11:27:
ik heb voor reserve pennetjes gewone simpele nintendo ds pennetjes gekocht
ze passen niet maar ik heb er een liggen in het dashbord vanmijn auto
wat ik vreemd vind is dat je in o.a. duitsland meerdere axxion producten vind maar hier niets.
het navigatiesysteem vind ik overigens nergens.
maar wellicht kun je ens zoeken naar het orginele pennetjes in eeen duitse webwinkel, de vraag s dan of het noodzakelijk is zo'n orgineel pennetje
Fighting wijzigde dit bericht 20-01-2008 22:37 (7%)
My world is your world Fighting
My world is your world Fighting
hcbs wijzigde dit bericht 01-02-2008 23:23 (3%)
Je moet dat kreng niet ombouwen,waarom wil iedereen dat toch?quote:D.O.C. schreef op maandag 17 maart 2008 @ 20:41:
Nu wil ik het weten, en dan bedoel ik een goede uitleg.
hoe bouw ik dat kreng nu om ( die axxion)
en waar vind ik fatsoenlijke kaarten.
wat is de jusite zoekterm
pven wijzigde dit bericht 31-03-2008 18:17 (6%)
quote:Hotzenwalder schreef op zondag 23 maart 2008 @ 12:21:
Door het apparaat om te bouwen kun je nieuwerse versies van Destinator op de Axxion zetten. Ik vind versie 7 plezieriger werken dan versie 5 (OP). Versie 7 kan o.a. navigeren door verschillende landen heen. Nadeel van een andere versie dan v5 is wel dat de knoppen op de Axxion zelf niet meer werken, maar die gebruikte ik zelf toch nooit.
Strikt gezien is ombouwen niet nodig om van A naar B te komen, ik denk alleen dat mensen graag willen knutselen met het apparaat. Leuk toch als je TomTom erop hebt draaien (die overigens niet werkbaar is... teveel keren geen GPS signaal)
Voor de mensen die hem nog steeds willen ombouwen...
[mbr]*knip* dat bestand bevat Windows-CE ; dat kan niet legaal zijn vanaf deze site[/mbr]
(goed de instructies lezen en eerst een back-up maken van je Axxion via ActiveSync. Ik ben natuurlijk niet verantwoordelijk te houden voor het eventueel fout gaan van deze ombouw)
quote:Hotzenwalder schreef op zondag 23 maart 2008 @ 12:21:
Door het apparaat om te bouwen kun je nieuwerse versies van Destinator op de Axxion zetten. Ik vind versie 7 plezieriger werken dan versie 5 (OP). Versie 7 kan o.a. navigeren door verschillende landen heen. Nadeel van een andere versie dan v5 is wel dat de knoppen op de Axxion zelf niet meer werken, maar die gebruikte ik zelf toch nooit.
Strikt gezien is ombouwen niet nodig om van A naar B te komen, ik denk alleen dat mensen graag willen knutselen met het apparaat. Leuk toch als je TomTom erop hebt draaien (die overigens niet werkbaar is... teveel keren geen GPS signaal)
Voor de mensen die hem nog steeds willen ombouwen...
[mbr]*knip* dat bestand bevat Windows-CE ; dat kan niet legaal zijn vanaf deze site[/mbr]
(goed de instructies lezen en eerst een back-up maken van je Axxion via ActiveSync. Ik ben natuurlijk niet verantwoordelijk te houden voor het eventueel fout gaan van deze ombouw)
Bij mij draait TomTom er nog steeds prima op, en heeft hij ook altijd GPS signaal (zoek voor howto op mijn gebruikersnaam in dit forum). Alleen worden de sateliet balkjes niet blauw. Ben er afgelopen wintersport nog mee naar Oostenrijk genavigeerd, helemaal prima!quote:Hotzenwalder schreef op zondag 23 maart 2008 @ 12:21:
Leuk toch als je TomTom erop hebt draaien (die overigens niet werkbaar is... teveel keren geen GPS signaal)
GoT Index » Accessoires en GPS-Navigatie » Axxion navigatie systeem (actie Kruidvat)
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos