Gathering of Tweakers

Quicksearch
Celibatair Polygaam

Er is een nieuwe Kruidvat actie met het volgende navigatiesysteem:
(edit: je krijgt dit apparaat wederom bij een autoverzekering)

Mustek GP-200 GPS
4.2'' touch screen (10.6cm diagonaal)
Ingebouwde SiRF Star III GPS RF
Processor Centrality Atlas processor (200 MHz)
Windows CE4.2. NET
Afmetingen: 136mm x 93mm x 19mm; 180g
Software: Destinator V.6 Europa
Duidelijke kaarten in 2D of 3D mode met straatnamen en plaatsen
1050 mAh rechargeable li-ion batterij
Mogelijkheid om filmpjes (MPEG4), Mp3's en fotobestanden af te spelen

Niet echt veel over te vinden en ook geen topic over, zijn er mensen die al wat meer weten over dit systeem ?

PaPa wijzigde dit bericht 12-09-2007 15:25 (4%)

http://www.3wisemonkeys.co.uk/proddet.jsp?id=1629&cat=61

hier is ie dan

en conrad verkoopt ook mustek producten wellicht kun je daar een navraag doen over kwaliteit

Mijn axxion start na een reset ook niet meer op,moet dan met console de software weer installeren.
ik heb rigistry worksshopnld,kan ook in het register kijken, maar ik kan in init HKLM lauch 60 niet vinden.Wat doe ik fout,wil iemand mij verder helpen.
De kaarten van destinator 6 werken wel

Reg. datum: 04 februari 2005

quote:
tecra8000 schreef op maandag 17 september 2007 @ 19:33:
Mijn axxion start na een reset ook niet meer op,moet dan met console de software weer installeren.
ik heb rigistry worksshopnld,kan ook in het register kijken, maar ik kan in init HKLM lauch 60 niet vinden.Wat doe ik fout,wil iemand mij verder helpen.
De kaarten van destinator 6 werken wel
Axxion 374: alles standaard, gnav 1.0 geinstalleerd volgens instructies, ALLEEN DE KAART(EN) van destinator 7 naar de sd gekopieerd, werkt zo te zien krijg tenminste geen foutmeldingen..... _/-\o_

Dat had ik zo ook werkende,ikheb toen destinator OP verwijderd om er een andere versie er op te zetten(stom van me) en toen ontstond mijn probleem.Nog verder met rigistry workshop aan de gang gegaan en nu is de axxion denk ik dood.Kan nu zelfs niet meer met active sync op de axxion.
HELP

quote:
tecra8000 schreef op woensdag 19 september 2007 @ 21:43:
Dat had ik zo ook werkende,ikheb toen destinator OP verwijderd om er een andere versie er op te zetten(stom van me) en toen ontstond mijn probleem.Nog verder met rigistry workshop aan de gang gegaan en nu is de axxion denk ik dood.Kan nu zelfs niet meer met active sync op de axxion.
HELP
na installatie van de beide er bij geleverde cd's op je pc is er een functie 'software' opnieuw installeren, dat al is geprobeerd?

wederom lees ik de problemen ik zou het fijn vinden als er eenduidelijke uitleg komt over het veranderen van nav naar pda.
trouwens ik zit t ewachten op de levering van mijn vav systeem van axxion heb em teruggestuurd ruim 2 maanden geleden maar heb nog geen nieuwe iemand bekend met dit probleem?

Fijn dat hcbs reageert,maar ik kan met activesync geen verbinding meer maken met de axxion.
Dan kan ik ook geen software installeren,ik moet eerst verbinding kunnen maken.
Als dat weer lukt dan kan ik weer verder.Het ligt niet aan activesync,of aan mij computer of aan instellingen.Wie weet hoe nu verder????

Reg. datum: 29 december 2006

Hallo allemaal,

Destinator 6 had ik al eerder op mijn sd gezet en eea werkte tot op de dag van vandaag perfect.
Hier en daar hoorde ik van Destinator 7.
Ff een googlen leerde dat Destinator 7 ook op de Axxion moet kunnen.
Maar dan check ik dergelijke dingen altijd bij tweakers. Raar maar heus waar.
Gelukkig valt er hier het eea te lezen.
Bij Des6 wilde ik alles nog gewoon bij de originele eigen-Axxion-besturing houden.
Nu werd ik toch nieuwsgierig en ben gaan neuzen op het hier eerder geadviseerde :
http://www.djshiva.net/projectgnav/about.php.
Nou de openheid waarin ook nog werd aangegeven dat voor een bug nog een oplossing moest worden gezocht, zorgde dat ik in elk geval een poging heb gewaagd.Het apparaat is daardoor niet minder te gebruiken nml.
Als je netjes de aanwijzingen volg, kan het echt niet mis gaan.
(let wel ff op dat je dus weet wat soft reset is...)
En nu ziet mijn Axxion er opeens toch anders uit! Ik kan via het scherm zo maar in het hart van mijn Axxion! Geinig.
Dus had je nog twijfels, dan hoop ik dat dit je misschien kan helpen.

Zo meteen de Des7 bemachtigen en dan kijken hoe ik eea op de sd moet krijgen.

Ik laat nog wel weer wat van me horen.
Als iemand nog handige tips heeft mbt installeren van Des7 hoor ik dat graag.

Groeten!

quote:
tecra8000 schreef op donderdag 20 september 2007 @ 19:34:
Fijn dat hcbs reageert,maar ik kan met activesync geen verbinding meer maken met de axxion.
Dan kan ik ook geen software installeren,ik moet eerst verbinding kunnen maken.
Als dat weer lukt dan kan ik weer verder.Het ligt niet aan activesync,of aan mij computer of aan instellingen.Wie weet hoe nu verder????
kijk hier eens:

http://forum.pocketinfo.n...xion-destinator-op-7.html

schijnt dus zo te zijn dat de software in de rom zit opgeslagen en na een HARDE reset weer automatisch geinstalleerd/geactiveerd wordt.

verder als opmerking: je kan NIET de diverse windows CE versies en afgeleide proggies door elkaar gebruiken!!
axxion is win ce 4.2 en daar blijft het dus bij, geldt dus ook voor de verder software enzovoort die je installeert!!!!!!!!!!!!!!!
destinator 7 kan je dus NIET inclusief win ce installeren daar deze niet compatibel is met de 374 (zal dus te maken hebben met dat rom verhaal waar win ce/destinator is in opgeslagen) , alleen het onderdeel kaarten is bruikbaar!

en de fabrikant ook gevonden, alleen een andere merknaam is erop geplakt plus wat andere knoppies:

http://www.lenco.de/nl/pr...ie/737/NAVIGATIE_SYSTEEM/

Bedankt voor de reactie hcbs, ook een harde reset dus batterij schakelaar op off en daarna weer op onn heeft geen resultaat.Axxion is niet te benaderen met activesync.Als ik na een harde reset de axxion aanzet krijg ik de wereldbol en verder gebeurt er niks,ook niet na een half uur.Axxion is dan ook niet meer uitezetten met de sleep/wake up-knop.Ik denk dat hij opgestuurd moet worden naar de service, of er moet nog iemand reageren met DE oplossing.

iemand bekend met deze oplossing
http://www.hpcfactor.com/...sp?tid=5763&posts=131
vond het door heel ver te googlen.
kom er zelf niet uit kan iemand mij een vertaling geven in het gewoon nederlands, het engels wat er staat kan ik lezen en vertalen alleen snap ik er dan nog geen hout van

quote:
D.O.C. schreef op zondag 23 september 2007 @ 21:40:
iemand bekend met deze oplossing
http://www.hpcfactor.com/...sp?tid=5763&posts=131
vond het door heel ver te googlen.
kom er zelf niet uit kan iemand mij een vertaling geven in het gewoon nederlands, het engels wat er staat kan ik lezen en vertalen alleen snap ik er dan nog geen hout van
ben het ook tegen gekomen doch ik zou er niet aan beginnen als ik jou was!
reden: je moet hierbij wel verrekte diep ingrijpen in win ce en dan nog de vraag of het werkt; hou niet zo van 'geklooi' in programmatuur.

verder zie bovenstaande topic(s), er is er dus al eentje (of meerdere) axxions op de krik 8)7 , je kan domweg niet zomaar basis gegevens wijzigen (lees programmatuur toepassen) daar ook een pocket-pc een bios kent waar dus wel alles op afgestemd moet zijn!

ik wordt er melig van
en eerlijk gezegd snap ik er niet veel meer
1. wie legt mij nu duidelijk uit hoe ik de axxion ombouw, want de links die er staan voor dat progje werkt niet meer
2. waarom geeft de installer aan dat e.e.a. niet meer werkt? 1 gig kaart geeft aan dat e niet genoeg geheugen is

3, preloader geeft fouten aan
4. harde reset ik krijg em nu niet meer aan, terwijl hij het wel deed behalve de kaarten dan, hoe doe ik die harde reset.

maar de ombouw en het aanzetten is het belangrijkste.

ps er zit welk een stylespennetje bij de axxion die zit aan de achterzijde en komt er met een schuifje uit74

quote:
D.O.C. schreef op donderdag 27 september 2007 @ 17:45:
ik wordt er melig van
en eerlijk gezegd snap ik er niet veel meer
1. wie legt mij nu duidelijk uit hoe ik de axxion ombouw, want de links die er staan voor dat progje werkt niet meer
2. waarom geeft de installer aan dat e.e.a. niet meer werkt? 1 gig kaart geeft aan dat e niet genoeg geheugen is

3, preloader geeft fouten aan
4. harde reset ik krijg em nu niet meer aan, terwijl hij het wel deed behalve de kaarten dan, hoe doe ik die harde reset.

maar de ombouw en het aanzetten is het belangrijkste.

ps er zit welk een stylespennetje bij de axxion die zit aan de achterzijde en komt er met een schuifje uit74
had je gewaarschuwd en altijd gedacht een gewaarschuwd mens telt voor twee....... 8)7

apparaat kan in ieder geval NIET meer met destinator_op gebruikt worden, je hebt de licentie-codes klaarblijkelijk gewist :( :( :( welke in het flash-geheugen zitten opgeslagen!

maak uit dit verhaal op dat je nog wel het apparaat kunt bereiken, dus win-ce staat er nog wel op?

enige wat je kan proberen is via de destinator-console de functie software installeren (dus NIET de kaarten!); als het goed is wordt dan het destinator programma (incl. licentie-codes??) opnieuw geinstalleerd.

anders maar een ander navigatie programma erop?????

nee je hebt het verkeerd begrepen ik heb nog niets gedaan.
en hij start weer op was een foutje met de synchronisatie met mijn pc.
dus hijdoethetgewoon
licentie werkt oook gewoon
maar ik wil gewoon weten hoe ik hem kan ombouwen
en hoe ik een nieuwe destinator er op kan zetten en welke kaarten ik kan gebruikne.
die axxion heeft kaarten uit 2004
en destinator 5.1.83

quote:
D.O.C. schreef op donderdag 27 september 2007 @ 21:49:
nee je hebt het verkeerd begrepen ik heb nog niets gedaan.
en hij start weer op was een foutje met de synchronisatie met mijn pc.
dus hijdoethetgewoon
licentie werkt oook gewoon
maar ik wil gewoon weten hoe ik hem kan kraken
en hoe ik een nieuwe destinator er op kan zetten en welke kaarten ik kan gebruikne.
die axxion heeft kaarten uit 2004
en destinator 5.1.83
het woord kraken gebruiken we hier niet, dat als eerste!

voor de rest, de axxion werkt met alle destinator kaarten, als je gelezen had had je het zelf kunnen vinden in dit topic.

en hoe installeer ik die dan?
wan t ik heb hier 7 liggen

quote:
D.O.C. schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 07:41:
en hoe installeer ik die dan?
wan t ik heb hier 7 liggen
Kaarten met pc op sd-kaartje zetten, via sd-slot.Verder niet met de axxion gaan rommelen.Ik ben ook zo stom geweest,om een andere versie van destinator op de axxion te willen zetten. Nog met rigistry workshop aan de gang gegaan,tot ik hem zelf niet meer met activesync kon benaderen.
De axxion ligt nu bij de stl-group in venlo om alles opnieuw te installeren,als dat nog lukt.
DUS NIET DOEN,NIEUWE KAARTEN WERKEN GEWOON MET DE SOFTWARE DIE ER OPSTAAT. Ben niet eigenwijs,want je betaald net als ik leergeld.
Verder is het een goed werkend navigatie systeem,en geen agenda of mp3 speler.

ik heb dus gewoon de beneluxkaart en die plak ik in de beneluxmap op de sd kaart en dan doet hij het gewoon?
zo simpel?

quote:
D.O.C. schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 11:39:
ik heb dus gewoon de beneluxkaart en die plak ik in de beneluxmap op de sd kaart en dan doet hij het gewoon?
zo simpel?
Precies zo simpel is het ik had de naam van de oude kaart even gewijzigd in benelux-oud en gewoon laten staan nieuwe kaart erbij gezet kaartje in de axxion en walla je ziet de oude en nieuwe kaart.Nieuwe kaart kiezen en rijden maar.Zo gaat het met de andere kaarten ook. Je kunt natuurlijk de oude kaarten gewoon vrwijderen.Geloof me verder niks aan de axxion doen.
Je moet natuurlijk wel een sd-slotje hebben op pc of een extern kaart lezertje.

succes ik lees het nog wel.

idd
het werkt ik heb nu 6.1.1 erop staan zijn er nog nieuwere?
dank u voor de uitleg.
en idd als navigatiesysteem is hij gewoon goed.
zijn er ook andere stemmen te krijgen, en bijvoorbeeld flitspalen, files e.d.
of wordt dat niet ondersteunt

D.O.C. wijzigde dit bericht 28-09-2007 12:24 (28%)

quote:
D.O.C. schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 12:22:
idd
het werkt ik heb nu 6.1.1 erop staan zijn er nog nieuwere?
dank u voor de uitleg.
en idd als navigatiesysteem is hij gewoon goed.
zijn er ook andere stemmen te krijgen, en bijvoorbeeld flitspalen, files e.d.
of wordt dat niet ondersteunt
flitspalen is er doch je moet wederom ingrijpen in de programmatuur om het werkend te krijgen (als het werkt....), zou er dus niet aan beginnen als ik jou was.

files, daar heb je tmc voor nodig en dat ondersteund de axxion niet!

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws