@Onshore
/Quote
dit is de afbeelding die asus geeft bij de m6000va op hun website.
/Quote
Owkay, maar dit is nog steeds het breedbeeld scherm. Aangezien die M6Va ook een 15,1 scherm heeft en op hetzelfde chassis wordt geplaatst is natuurlijk de vraag hoe zulke zwarte enorme lijsten je om het scherm hebt. Aangezien een breedbeeld scherm een totaal ander formaat is als een 4:3 scherm.
1 ding is zeker: Die speakers onder het scherm zullen bij die 4:3 versie niet aanwezig zijn. De vraag blijft dus: Hoe zo'n zwarte lijsten krijg ik links en rechts van het scherm bij de 15,1 Inch scherm?
Aan de andere kant heeft FongWan gelijk. Tis een lekkere hogere resolutie en dat maakt het werken zeer fijn.
@Matthijs999
/Quote
De a6a heeft een colorshine scherm. De m6v heeft een color en cristal shine scherm. Wat het verschil is, geen flauw idee.
/Quote
Op de Asus site staan bij de verschillende types A6Va en M6Va het een en ander over dit uitgelegd. Het heeft te maken met het beter weergeven van beeld. Iets m.b.t. contrast etc. Beetje een marketing verhaal. Hoef je niet zoveel van aan te trekken.
@Manolo666
/Quote
Zeg FongWan heeft de M6va hetzelfde type scherm als A6va? Heb zelf namelijk geen zin in al dat colorshine-glare gedoe
/Quote
Dat spiegelende gebeuren heet GLARE bij Asus. Als er GLARE op staat heb je een spiegelend scherm. Aan de ene kant ziet het er leuk uit. Maar buiten valt er niet mee te werken. Tenzij je een zonnebril hebt. Maar dan is het backlight weer net te zwak om weer wat te zien.
Dus geen GLARE voor mij.
Verder heeft mijn Pa een W1000 serie van Asus. En dat scherm is echt bruut. Een WSXGA+. Maar dat zou bij een M6V wel niet te betalen zijn vrees ik. Dit aangezien je ook M6V's 15,4 Inch schermen kan krijgen met WSXGA+.
thestiffmeister wijzigde dit bericht 25-08-2005 15:57 (4%)