Af en toe hoogst vermakelijk.
Origineel:
Plaatje op imageshack (popups!)
Omgebouwd:
Plaatje op imageshack (popups!)
zitten wel wat foutjes in... maar dat kan ook niet anders met een fantasie auto
Ammaza, che spettacolo!
GoT Index » Graphics » [2D] Post je 2D-stuff maar weer - part 9
Pagina's: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
[Nieuw Topic]Ammaza, che spettacolo!
Ammaza, che spettacolo!
Als ik eerlijk moet zijn is hij nu te 'nep' geworden door het blauw, het past gewoon niet meer in het plaatje en zie je al na nog geen seconden dat het een bewerkt plaatje is, misschien dat je dat op de een of andere manier nog kan wegwerken? Bijvoorbeeld door andere belichting?quote:
Liquid-Man wijzigde dit bericht 22-01-2006 22:58 (5%)
// Intel E6400 Core2Duo 2,13 Ghz // Asus P5B-VM // 2048 mb DDR2 // Asus 7900GT 256 MB //

[ I love rock & roll, throw another bottle at the DJ baby ]
quote:Liquid-Man schreef op zondag 22 januari 2006 @ 22:57:
[...]
Als ik eerlijk moet zijn is hij nu te 'nep' geworden door het blauw, het past gewoon niet meer in het plaatje en zie je al na nog geen seconden dat het een bewerkt plaatje is, misschien dat je dat op de een of andere manier nog kan wegwerken? Bijvoorbeeld door andere belichting?
Ammaza, che spettacolo!
quote:Sjoewe schreef op maandag 23 januari 2006 @ 00:45:
Update van mijn kant:
[afbeelding]
Begint de goeie kant uit te gaan, vind ik
"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."
quote:Egg schreef op maandag 23 januari 2006 @ 15:15:
[...]
Heb je helemaal gelijk in, maar dit was een pure pimp bak...soort touareg + escalade.... ernstig.
Deze is beter:
[afbeelding]
Clean huh..?
Civic519 wijzigde dit bericht 23-01-2006 16:03 (26%)
Blog: Pixeldude.nl
Regelafstand heet interliniequote:kaassouffle schreef op donderdag 22 december 2005 @ 16:06:
Je hebt nu wel uitstekende schreven:
[afbeelding]
Misschien is dit beter:
[afbeelding]
Ik vind sowieso in het eerste plaatje de 'regelafstand' tussen de 2 woorden te groot.
Teveel wit.
13" MacBook black / 20" Cinema Display / 3.5" iPhone 3G Wit / last.fm
nou kijk...de zon staat heel laag links, dus schijnt practisch onder de auto door, kijk maar aan de andere kantquote:Skyline GTR schreef op maandag 23 januari 2006 @ 15:57:
[...]
kijk ook nog even naar de schaduw onder je bak voor extra realisme zeg maar
----------
Ammaza, che spettacolo!
quote:Egg schreef op maandag 23 januari 2006 @ 17:00:
[...]
nou kijk...de zon staat heel laag links, dus schijnt practisch onder de auto door, kijk maar aan de andere kant
Blog: Pixeldude.nl
Update van mijn kant:
[afbeelding]
ableton live 7 | komplete 5 | phoscyon | en een beetje hardware
Update van mijn kant:
[afbeelding]
leoaq.fm // Spatie Gebruik / I was bent over a broken pinball machine in a bowling alley and I threw it all away.
Update van mijn kant:
[afbeelding]
AMD Athlon 64 X2 4400+ | Asrock 939Dual-SATA2 | Dane Elec 2x512MB DDR400/PC3200 | Gainward 6800 Ultra | Maxtor 200GB+80GB 8MB S-ATA | NEC-ND 3500A | Logitech MX500 + UltraX | Antec Sonata III | Samsung Syncmaster 226BW

Ammaza, che spettacolo!
quote:Egg schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 01:11:
Zie hier enkele voorbeelden, let me know what u think.
quote:wallpaper
[afbeelding]
The art of negativity...quote:
Ammaza, che spettacolo!
Ik kan me voor het grootste deel helemaal vinden in de reactie van Yoozer. Als je feedback wilt, moet je niet raar kijken als iemand je die ook daadwerkelijk geeft. Wees blij dat iemand de tijd neemt om je opbouwende kritiek te geven; daarmee leer je ook kritisch te worden over je eigen werk en kun je beter worden.quote:Egg schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 02:02:
[...]
Maar anyway, bedankt voor je overvolwassen reactie, en je begrip voor de minder getrainde 2d hobbyist
sdomburg wijzigde dit bericht 25-01-2006 07:53 (13%)
Reden: na nogmaals bekijken en lezen kan ik me helemaal in Yoozer vinden
Wat verwachtte je dan precies te horen te krijgen?quote:Egg schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 02:02:
The art of negativity...
quote:Maar anyway, bedankt voor je overvolwassen reactie, en je begrip voor de minder getrainde 2d hobbyist
Yoozer wijzigde dit bericht 25-01-2006 10:31 (44%)
Het probleem met dit soort bannertjes is dat ze voor 80% bestaan uit bestaand materiaal en slechts voor 20% uit jouw eigen toevoeging. En die eigen toevoeging (sorry) is vaak ook nog eens crap. Dit soort dingen zijn imho geen goede oefening, eerder ego-voer. En er zijn al meer dan genoeg kiddo's die een beetje met Photoshop kunnen aanklooien en zich daardoor zooo goed vinden. Vanuit die situatie leer je dus nooit iets. Zeker niet als je zo reageert op kritiek. Als jij de ambitie hebt ooit een goed designer te worden, moet je je realiseren dat je pas aan het prilste begin van je leerpad staat.quote:Egg schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 02:02:
Ik zal die sigs ook nooit gebruiken, maar ik maakte ze voornamelijk als studiemodelletjes voor de effecten die ik erin probeerde te brengen. Vandaar dat ik ook geen eigen tekeningen heb gebruikt, wat ik overigens wel kan doen dus.
En verder, smaken verschillen. Door de kleur en de sfeer van de wallpaper (lichtelijk chaotisch) komt deze font beter tot zijn recht dan een erg strak lettertype. Die wallpaper uit je reply is in een _compleet_ andere stijl, en is ondanks het gebruik van een gundam niet te vergelijken.
Maar anyway, bedankt voor je overvolwassen reactie, en je begrip voor de minder getrainde 2d hobbyist

TangLeFuzZ wijzigde dit bericht 25-01-2006 11:08 (58%)
Omdat het feitelijk digitaal overtrekken is. Wel handig om een aantal tooltjes onder de knie te krijgen, maar gezien het niveau van het werk zou ik zeggen dat 'ie dat nu wel onder de knie heeftquote:TangLeFuzZ schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 11:06:
Edit; ook benieuwd waarom je het een 'minder creatieve bezigheid' vind...
sdomburg wijzigde dit bericht 25-01-2006 11:48 (14%)
quote:nok schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 10:50:
Ik heb mij weer eens bezig gehouden met Photoshop 7. Veel van jullie vinden dit een 'minder creatieve bezigheid' maar ik doe dit enkel omdat het leuk is om te doen en ik zie het meer als een oefening om de photoshop tools beter onder de knie te krijgen![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Thumbnails zijn uiteraard klikbaar.
Volledig Photoshop 7, geen filters gebruikt.
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Graphics » [2D] Post je 2D-stuff maar weer - part 9
Pagina's: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona