Hoofdcategorieën
Topicacties

[2D] Post je 2D-stuff maar weer - part 9

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 29 november 2005

quote:
CRAM schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 14:14:
[...]

hij is zeker strak maar banner is wel heel zwart/oranje imo.
Hoe gaan die modellen eruit zien, hoe groot zijn die?

Of je maakt em minder hoog

Banken zijn strak van model voorbeeltje: (i know, bank staat niet helemaal recht/lekker ma snel in mkaar geflanst)

Plaatje op imageshack (popups!)

Misschien een lichtere oranje gebruiken?

Reg. datum: 09 juni 2002

quote:
JeroenGans schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 14:20:
[...]

Banken zijn strak van model voorbeeltje: (i know, bank staat niet helemaal recht/lekker ma snel in mkaar geflanst)

[afbeelding]

Misschien een lichtere oranje gebruiken?
Veel beter al ja. Wat nou als je dat nicolette nou eens in het wit of zwart onderin dat oranje plaatst? Ik vind dat oranje nogal een groot vlak. En welkom onder de balk doet, gewoon in dat content gedeelte.

quote:
CRAM schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 14:24:
[...]

Veel beter al ja. Wat nou als je dat nicolette nou eens in het wit of zwart onderin dat oranje plaatst? Ik vind dat oranje nogal een groot vlak. En welkom onder de balk doet, gewoon in dat content gedeelte.
Oke.. Dankje! Ga ik vanavond ff mee stoeien (schoolwerk roept :X )

Reg. datum: 24 november 2004

quote:
JeroenGans schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 14:07:
[afbeelding]

Verbetering van de post die verder hierboven staat. Bovenste zwarte banner wordt een flash animatie met daarin een aantal modellen. Of moet ik dit zo houden (vind ik ook wel erg strak :P )
Inplaats van ContentContentContent te gebruiken zou ik even naar http://www.lipsum.com gaan en daar een ff mooie uitdraai kopieren van een lap tekst :) Verder ziet het wel mooi uit, vind wel dat er misschien wat meer kleur in kan zitten.

quote:
TRiXeS schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 16:17:
[...]

Inplaats van ContentContentContent te gebruiken zou ik even naar http://www.lipsum.com gaan en daar een ff mooie uitdraai kopieren van een lap tekst :) Verder ziet het wel mooi uit, vind wel dat er misschien wat meer kleur in kan zitten.
-offtopic- I know.. doe ik normaal ook maar nu heb ik alles alleen nog in fireworks staan en dat programma luister niet zo nouw naar enters e.d., dus krijg je hele brede lap tekts.. dus dit was even snel makkelijker -offtopic-

Meer kleur komt, wanneer ik meer modellen erop zet (damn.. die banken zijn in miljoenen kleuren te krijgen :Y) ) dus dat komt wel goed!

JeroenGans wijzigde dit bericht 06-01-2006 16:21 (11%)

Reg. datum: 16 oktober 2004

Ik heb het roze conceptje terug heleidt naar centrering onder EYE, maar langzamerhand vind ik dit concept mooier:

http://users.pandora.be/division/eyecandyblue.jpg

404

Carpe omnia
Reg. datum: 16 november 2004

quote:
Division schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 17:44:
Ik heb het roze conceptje terug heleidt naar centrering onder EYE, maar langzamerhand vind ik dit concept mooier:

[afbeelding]

Misschien een idee om die bovenste lijnen van de E's vast te maken aan de "vork" van de Y?

Voor de rest: erg netjes.

nXXt wijzigde dit bericht 06-01-2006 19:00 (6%)

Powered
by:
Formule 1, TU Delft, Intel, Metallica, en 'Schaamteloos Jatwerk van Angeloonie'

http://users.pandora.be/division/eyecandyblue2.jpg

Dit vind ik eigenlijk ook wel leuk :)

Of zonder oogje:

http://users.pandora.be/division/eyecandyblue3.jpg

Division wijzigde dit bericht 06-01-2006 19:20 (31%)

404

Bravia Commercial o//
Reg. datum: 04 december 2003

Dat zonder oogje ziet er wel nice uit, je hebt je oog toch al lekker groot erachter staan. Je kan het oogje altijd nog gebruiken als favicon ofzo, het idee erachter is wel nice namelijk.
Misschien toch die outer glow van die EYE wat minder, dit is toch nog wel erg aandachttrekkerig zo..
En misschien het hele EYEcandy gebeuren wat omlaag? Het lijkt voor mij alsof hij er zomaar ingekwakt is daar...

Verder ziet er het er nice uit, dit zijn wat verbeterpuntjes vanaf mijn kant!

http://users.pandora.be/division/eyecandyblue4.jpg

Minder glow, meer naar onder, oog wat verschoven :)
Begint er op te lijken! Tx voor de replies!

404

quote:
CRAM schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 14:01:
maar dan in vector

ik ben niet heel bekend met illustrator

@berend: zoiets als de bovenste

edit: ik kom er wel via een omweg. Voor het omzetten naar vector heb ik em gecolorized in photoshop. Dan krijg je het gewenst effect ook.
Toch wil ik weten hoe ik dat in illustrator kan doen....

Je kunt in illustrator ook met blending modes werken. Je zou het dus zo kunnen doen dat je er een blauw vierkant overheen legt met de blend mode "color" :)

Blending mode kun je trouwens vinden bij Transparency

Blog: Pixeldude.nl // Portfolio: Digisphere.nl // Twitter: @Pjotter

Reg. datum: 28 november 2001

quote:
Division schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 19:09:
[afbeelding]

Dit vind ik eigenlijk ook wel leuk :)

Of zonder oogje:

[afbeelding]

zou je (achtergrond)oog wat "strakker" maken.. tis nu beetje druk tegen over je "strak vormgegeven" naam..
..na mijn mening.

ahrik wijzigde dit bericht 06-01-2006 23:50 (7%)

Pretparkgek!

Hoi!

Ik moet een websiteje bouwen voor een bedrijfje en wilde ff laten zien..
enige C&C?

http://www.3dva.nl/websites/website_voorbeeld_reab.jpg

Dit zijn de huiskleuren van het bedrijf.
Het is mijn 2e website dus tips zijn handig :)

|| MSI 975x PE, E6600 @ 2.8ghz, Asus EN7100GS, 1.250 gig HDD, CM Centurion 5 ||

Fotosnoepert

- Je gebruikt 2 groentinten = niet mooi. Ik zou er een van de 2 van een andere kleur voorzien.
- Alleen groen is een beetje saai. Zet de content op een witte achtergrond. Dat oogt een stuk beter.
- De gehele website horizontaal centreren staat in dit geval ook mooier.
- Het plaatje linksonderin past niet bij de rest van de layout.
- Het linkerplaatje bovenin valt een beetje weg door het andere (rechter) plaatje
- Tekst "Reactieveringsboerderij" valt niet op. de tekst zwart maken en de ruimte tussen de letters verkleinen zou het mogelijk oplossen.
- fellere groene lijn zou ik niet door laten lopen in de background onder. De lijnen aan de rechterkant is echter wel ok.

Dit zijn een paar punten die ik kan verzinnen. Er zijn er nog veel meer, maar daar mag zelf naar zoeken.

Succes ;)
Reg. datum: 24 april 2004

Opdracht voor CKV, moesten een reclameposter oid. maken voor een product/feest/festival enz.

Het ontwerp an sich is goedgekeurd door de leraar: simpel, duidelijk, strak. Alleen het lettertyp moet ik nog zien te vinden. Eerst had ik een design met hoofdletters, daarvan heb ik na aanwijzing van de leraar afgezien. Volgens hem stralen hoofdletters in een poster/affiche onrust uit. Dit klopt eigenlijk wel :P

Nu alleen het goede font zien te vinden, en de goede effecten met de tekst qua kleur.

Ja, palijs is verkeerd getypt, moet met ei.

_RL wijzigde dit bericht 11-01-2006 16:23 (36%)

Heel jammer hoe het reuzenrad halverwege je foto ineens afkapt. Verder verwacht ik bij Winterland wel meer iets met wat ijs/sneeuw en vrolijkheid! Pak dus een vrolijker lettertype, laat duidelijker zijn dat het om Winterland gaat, het staat veel te onopvallend en klein bovenin. Zwart en dat kleine beetje oranje zorgen absoluut niet voor een vrolijk gevoel bij me. Zorg dat er wat meer elementen inkomen; het is een gezellige drukte, draag dat dan ook uit via je poster.

De foto had je ook verder wel wat kunnen bewerken, wat meer saturatie brengt de in werkelijkheid fel en bont gekleurde lampjes veel beter naar voren.

en paleis...

sdomburg wijzigde dit bericht 11-01-2006 16:26 (17%)

quote:
sdomburg schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 16:23:
Heel jammer hoe het reuzenrad halverwege je foto ineens afkapt. Verder verwacht ik bij Winterland wel meer iets met wat ijs/sneeuw en vrolijkheid! Pak dus een vrolijker lettertype, laat duidelijker zijn dat het om Winterland gaat, het staat veel te onopvallend en klein bovenin. Zwart en dat kleine beetje oranje zorgen absoluut niet voor een vrolijk gevoel bij me. Zorg dat er wat meer elementen inkomen; het is een gezellige drukte, draag dat dan ook uit via je poster.

De foto had je ook verder wel wat kunnen bewerken, wat meer saturatie brengt de in werkelijkheid fel en bont gekleurde lampjes veel beter naar voren.

en paleis...

Bedankt voor de tips, dat met het reuzenrad is zeker een heel goede tip. Heb hem nu rechtsbeneden gezet, en het ziet er stukken beter uit.

De saturatie van het reuzenrad op het hoogst zetten en dry bush geeft wel een geinig effect :)

_RL wijzigde dit bericht 11-01-2006 16:29 (6%)

quote:
Lamber schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 16:27:
[...]

Bedankt voor de tips, dat met het reuzenrad is zeker een heel goede tip. Heb hem nu rechtsbeneden gezet, en het ziet er stukken beter uit.
Graag gedaan. Je hebt 'm al laten zien aan je leraar, maar zorg ervoor dat je de volgende keer voordat je bezig gaat eerst even goed nagaat wat je uit wilt stralen met je poster/affiche/postzegel/pamflet etc.

quote:
sdomburg schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 16:29:
[...]

Graag gedaan. Je hebt 'm al laten zien aan je leraar, maar zorg ervoor dat je de volgende keer voordat je bezig gaat eerst even goed nagaat wat je uit wilt stralen met je poster/affiche/postzegel/pamflet etc.

Heb hem inderdaad laten zien, maar we hoeven het definitief pas dinsdag in te leveren. Genoeg tijd dus om het aan te passen.

Jammer genoeg ben ik niet zo'n held in PS. Ik heb wel een voorstelling hoe ik het eruit wil laten zien, maar met mijn kennis lukt dat niet. Ik had misschien ook wat moeten zoeken op het internet, inspiratie opdoen voor ontwerpen ed.

quote:
Lamber schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 16:32:
[...]

Heb hem inderdaad laten zien, maar we hoeven het definitief pas dinsdag in te leveren. Genoeg tijd dus om het aan te passen.

Jammer genoeg ben ik niet zo'n held in PS. Ik heb wel een voorstelling hoe ik het eruit wil laten zien, maar met mijn kennis lukt dat niet. Ik had misschien ook wat moeten zoeken op het internet, inspiratie opdoen voor ontwerpen ed.

Je hoeft 'm niet in Photoshop te maken. Als je een goed idee hebt kan je het ook netjes op papier uitwerken, inscannen/foto maken en vervolgens overtrekken/aanpassen in een willekeurig grafisch programma. Beter een goed idee met een matige uitwerking omdat je het programma (nog) niet onder de knie hebt dan een matig idee met een matige uitwerking omdat je het programma (nog) niet onder de knie hebt;)

En je hoeft niet perse op internet gaan zoeken etc., maar je kan voor jezelf in 5 minuten op papier zetten wat voor een soort sfeer je wilt uitstralen. Je haalt je bij een poster voor een pretpark vast heel wat anders voor de geest dan een poster voor een museum voor moderne kunst.

sdomburg wijzigde dit bericht 11-01-2006 16:37 (23%)

Ziet er al iets beter uit, over de achtergrondkleur kom ik maar geen wijs uit, vind gewoon geen andere passende kleur.

Beer 'n' Tea
Reg. datum: 16 januari 2005

er is geen 'interactie' tussen de verschillende onderdelen/objecten

de tekst hangt er maar bij, persoonlijk vond ik de gewone foto beter, maar zoals al gezegd is, misschien iets hogere saturatie en met alle adjustment layers spelen die kan je onder dat zwart/witte bolletje onderin je layerpalette vinden... daar kan je foto's al heel erg mooi mee maken.

de tekst zou ik misschien aan het reuzenrad linken, dus 1 item per bakje zo recht ernaast en dan ook niet precies recht onder elkaar... en een leuker font

en ik zie dat je gelukkig "spiegelpalijs" al hebt veranderd haha
Heb er weer een klant bij dit keer is het voor ki-art

Pnformatieve site over o.a..shiatsu massages, coaching en het verkopen van kunst

http://www.digisphere.nl/zooi/site%20idee_ontwerp2.jpg

c&c is welkom.

--edit--

De buttons komen uit de voorpagina (wip)

Pixeldude wijzigde dit bericht 12-01-2006 20:01 (20%)

Blog: Pixeldude.nl // Portfolio: Digisphere.nl // Twitter: @Pjotter

i ain't tweak, i'm o
Reg. datum: 05 juni 2002

http://www.digital-mess.nl/inferno23_thumb.jpg

mijn soep van vandaag... comments?

ow eenuuhhh vlamen zelf gemaakt from scratch en zonder filters etc :P

dstyle_nl wijzigde dit bericht 13-01-2006 03:38 (21%)

schop een modje

juno-60

quote:
Skyline GTR schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 19:59:
Heb er weer een klant bij dit keer is het voor ki-art

Gruwelijk kitsch, eigenlijk (komt voornamelijk door de paarse glow, da's helemaal Miami Vice). Lijkt me ook niet echt meer bij de tijd, je gaat van 800x600 uit en er blijft verdomd weinig over (1.5 button aan weerszijden en 2/3 van het scherm weg omdat dat wordt ingenomen door de titel).

Van die afbeeldingen kun je heel mooi vector-silhouetten maken, en dan strip je de onnodige ruimte eromheen weg. Ik zou het Papyrus font niet gebruiken, alleen als dat voor het logo zelf nodig is. Gebruik voor Coaching en Links andere maar wel op de stijl (beetje schilder/schetsachtig) gebaseerde symbolen.

De Tudorboog bovenin zou ik wegdoen, op de achtergrond van de tekst zetten (heel licht), of stukken platter maken.

ableton live 8 | komplete 5 | d.cam synth squad | d16 classic & silverline | en een beetje hardware

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: