Hoofdcategorieën
Topicacties

[2D] Post je 2D-stuff maar weer - part 9

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Beer 'n' Tea
Reg. datum: 16 januari 2005

bedoel je dan de kopjes die je lelijk vindt of gewoon algemene tekst in die blokjes...?
maar "dat font" is gewoon tahoma, waarom zou je op een plain tahoma niet gewoon bold kunnen toepassen :?

en die streepjes ga ik ook nog veranderen, denk dat ik er maar een button, of gewoon simpele linkjes van maak...
Reg. datum: 29 november 2005

Plaatje op imageshack (popups!)

Nieuwe website voor mn uhm..werk (?) nouwja.. hobby mag ik ut ook noemen.. laten we het daar maar op houden. In ieder geval, wou ik het strak en simpel houden. Het gaat om een italiaans banken merk. I Know is nu nog slecht zichbaar aan het ontwerp, maar er komt nog een foto in het midden onder de welkomsttekst (iets als wat er op www.nicoletti.nl nu staat). Ik weet het oude is een prutssite (van bijna 2 jaar oud.. ahh.. Jeroen als noobje achter zn PIII :+ )
Maar wat vinden jullie ervan?

bla bla!

mja opzich best leuk hoor, maar wel een klein beetje erg standaard zoals je het tegenwoordig wel vaker ziet.

Maargoed voor de rest ziet het er goed uit.
1 puntje van kritiek, probeer er wat meer verbindende ellementen in te krijgen. Nu is het naar mijn idee meer een stuk tekst op een grijze achtergrond met de andere elementen er omheen geplakt
Think Different

quote:
bramschoots schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 14:36:
[...]

Zeker een verbetering, ik zou zeggen dat de kleur van de golvende achtergrond van het menu net iets teveel overeenkomt met de kleur van het meest linker plaatje. of het plaatje of de oranje achtergrond zou je kunnen veranderen. Dan lijkt deze(oranje golf) ook kleiner en minder upfront dan eerst.

:7
Ja, die kleur is exact hetzelfde.. Dus volgens jou moet ik de achtergrondkleur van het gedeelte dat nu een rode golf is zegmaar, een andere kleur geven? ?
Fotosnoepert

Aangezien mn vorige layout van mn site nooit is afgekomen en die layout ook een beetje beu was, heb ik maar weer een nieuwe ontworpen vandaag. :)
Deze die ik nu heb, is iets makkelijker te realiseren.

Plaatje op imageshack (popups!)clickable

Any comments? :*)
Reg. datum: 20 oktober 2004

Strak design!
Vind em mooi .. :)

Alleen persoonlijk, underline bij links vind ik niet mooi

GoTzijdank!
Reg. datum: 29 mei 2004

quote:
Rakkerzero schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 17:09:
Aangezien mn vorige layout van mn site nooit is afgekomen en die layout ook een beetje beu was, heb ik maar weer een nieuwe ontworpen vandaag. :)
Deze die ik nu heb, is iets makkelijker te realiseren.

[afbeelding]clickable

Any comments? :*)

heel erg nice :o :Y) :9
Toch ff een paar aanpassingen gedaan hoe ik het zou doen.
Vast geen verbetering, maar misschien ben je het er op sommige punten wel mee eens :)
http://www.wxs.nl/~kuijt153/demo.jpg

Honger maakt rauwe bonen zoet. Suiker ook!

Bravia Commercial o//
Reg. datum: 04 december 2003

Als ik het goed zie heb je het grijze wat donkerder gemaakt, dat is wel nice opzich.

Het ontwerp om een gesloten onderkant te maken bevalt mij wel, vraag me alleen af wat je gaat doen met pagina's met meer tekst dan deze ruimte en met iets als portfolio (te denken aan het vakje rechts, met de nieuwsitems).

Die schaduw heeft wel wat, alleen kom je het tegenwoordig overal tegen, daarom vond ik dit strakke juist wel weer wat hebben.

Dit is gewoon allemaal persoonlijke smaak, het ziet er echt nice uit alleen misschien zijn dit wat aandachtspuntjes!

Fotosnoepert

quote:
Features schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 18:23:
[...]

heel erg nice :o :Y) :9
Toch ff een paar aanpassingen gedaan hoe ik het zou doen.
Vast geen verbetering, maar misschien ben je het er op sommige punten wel mee eens :)
[afbeelding]

Op het donketgrijze vlak na, vind ik je aanpassing eigenlijk niks.
Dat je nu een gesloten onderkant hebt gemaakt bevalt me niet. Dit omdat ik dan ongeveer gepushed wordt om meer tekst op een pagina te gaan zetten. Als ik weinig tekst er dan op zou zetten dan is de pagina erg leeg. Ik heb er zelfs over zitten denken om de bovenkant ook los te maken zodat ik de pagina int het midden van de pagina kan zetten.
En dan die schaduwrandjes die je ehbt toegevoegd. Ik zie te vaak en vind ze daardoor niet echt mooi meer. Ik wilde iets strakkers, simpelers.
Maar toch iig bedankt voor je moeite ;)
GoTzijdank!
Reg. datum: 29 mei 2004

In principe had ik het niet meer met je eens kunnen zijn :D
Ik heb nogal de neiging om juist aan de mooiste creaties verder te werken, en de kans was groter geweest dat ik 'm niet had gepost dan wel.
Toch erg mooi, en vooral je onderbouwing van je stijl, ik ga meestal doelloos op m'n "dit is mooi" gevoel af dan "Dit is orgineel", en dat bewijst zichzelf maar weer :)
Succes met je website!

Honger maakt rauwe bonen zoet. Suiker ook!

It might get loud

quote:
hietahh schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 11:24:
Inmiddels weer wat aangepast. De pagina zit nu tegen de linkerkant van de browser aangeplakt, en aan de rechterkant heb ik 1 foto laten uitsteken, zodat de foto's niet zomaar afgebroken worden.. De schaduw loopt in het echt wel goed door, maar is niet helemaal goed op de screenshot gekomen.
Het menu ga ik middels CSS stylen, weet nog niet helemaal hoe.. En er moet nog ergens 'hiddedevries.nl' staan.., maar waar? ?

[afbeelding]
Nice, maar zorg wel dat een site meer wordt dan een Web2.0 uithangbord. Hiermee bedoel ik een huge-ass banner, van die badges (Valid XHTML!), gradiënts (die je op je eerdere ontwerp had), grote letters enzovoorts. Inhoud is nog steeds het belangrijkste imho. Dit alles zie ik btw vooral in je eerdere ontwerp, die met de gradiënt. In mijn oude design zag je het ook (later nog veel erger btw, denk aan semi-transparantie, way-to-prominente zoekvelden :P )

leokennis wijzigde dit bericht 05-01-2006 22:27 (10%)

leoaq.fm // Spatie Gebruik / Jeune Loop

Reg. datum: 16 oktober 2004

Gewoon een Logo/identiteitsconceptje getekend, vond het wel wat hebben:

http://users.pandora.be/division/eyecandy.jpg

Wat jullie? :)

404

peace man.

dat candy opzich vind ik eerlijk gezegd niets qua font. Dat logo is wel grappig bij dat roze... bij dat an x x x x x x x . be bla bla denk ik aan de xxx ipv vooral door 't kleurtje :P

Font beetje gewijzigd omdat ik er tocg gemengde gevoelens van krijg:

http://users.pandora.be/division/eyecandy2.jpg

404

It might get loud

Leuk, alleen zou ik "Candy" centreren t.o.v. het oog én de tekst "EYE" i.p.v. alleen t.o.v. "EYE" omdat er nu geen echte simetrie is.

leoaq.fm // Spatie Gebruik / Jeune Loop

Hmm, je kan gelijk hebben ;)

http://users.pandora.be/division/eyecandy3.jpg

404

peace man.

nee, nu is de uitlijning nog minder :P

Even bolletjes tussen mn letters van candy gedaan, zie laatste img :)

404

Ik?
Reg. datum: 17 december 2000

Heel erg ongebalanceerd zo. ALS je candy al zo wilt centreren (ik betwijfel of dat een goed idee is) dan zou ik dat oog rechts plaatsen.

Kun je dat oog niet beter boven EYE plaatsen? Of verticaal centreren met EYEcandy? Kweenie hoor, maar het staat daar gewoon raar.

Ik zou ook de glow achter EYE wat minder maken, contrast tussen de letters en de directe achtergrond is erg klein.

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Never Ending Story
Reg. datum: 23 februari 2005

Heb van de week toen ik mij zat te vervelen een layout gemaakt, waarvan ik het doel eigenlijk nog niet verzonnen heb. Ik dacht zelf aan een tutorial site, maar daar zijn er al [vuleengrootgetalin] van.

Op de plaats van de bloemenafbeeldingen komen random foto's.

Toen ik de layout maakte, had ik het idee dat ik iets zat na te maken, iets wat ik al eerder had gezien of zelf had gemaakt. Dus als je weet of er een site enorm op lijkt, wil je de link dan even melden?

Incepa wijzigde dit bericht 06-01-2006 12:54 (8%)
Reden: van de volledige foto een thumb gemaakt

"What we play is Life"

Reg. datum: 09 juni 2002

Iemand in de topic had een een foto overgetrokken wat er cool uit zag. Het bracht me ook meteen op een idee. Je kan in Flash namelijk een bitmap in vector omzetten. Ik heb dat even geprobeerd en het resultaat is erg goed (na het proberen van een aantal instellingen). Ik heb die vector image geimporteerd in Illustrator en nu vroeg ik me af of ik hem ook kan omzetten in wit en blauw met de daartussen liggende tinten natuurlijk.

http://home.wanadoo.nl/t.sikkema/GoT/bmpvec.jpg

Post hier je onzin

quote:
CRAM schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 13:49:
Iemand in de topic had een een foto overgetrokken wat er cool uit zag. Het bracht me ook meteen op een idee. Je kan in Flash namelijk een bitmap in vector omzetten. Ik heb dat even geprobeerd en het resultaat is erg goed (na het proberen van een aantal instellingen). Ik heb die vector image geimporteerd in Illustrator en nu vroeg ik me af of ik hem ook kan omzetten in wit en blauw met de daartussen liggende tinten natuurlijk.

[afbeelding]

zoiets bedoel je?

http://www.wingweb.nl/got/gezellig.jpg

of meer zo?

http://www.wingweb.nl/got/ookgezellig.jpg

dit is in photoshop trouwens

BereND wijzigde dit bericht 06-01-2006 13:55 (8%)

Wie niks bewaart, is ook nooit wat kwijt..

maar dan in vector

ik ben niet heel bekend met illustrator

@berend: zoiets als de bovenste

edit: ik kom er wel via een omweg. Voor het omzetten naar vector heb ik em gecolorized in photoshop. Dan krijg je het gewenst effect ook.
Toch wil ik weten hoe ik dat in illustrator kan doen....

CRAM wijzigde dit bericht 06-01-2006 14:13 (74%)

Reg. datum: 29 november 2005

Verbetering van de post die verder hierboven staat. Bovenste zwarte banner wordt een flash animatie met daarin een aantal modellen. Of moet ik dit zo houden (vind ik ook wel erg strak :P )

quote:
JeroenGans schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 14:07:
[afbeelding]

Verbetering van de post die verder hierboven staat. Bovenste zwarte banner wordt een flash animatie met daarin een aantal modellen. Of moet ik dit zo houden (vind ik ook wel erg strak :P )

hij is zeker strak maar banner is wel heel zwart/oranje imo.
Hoe gaan die modellen eruit zien, hoe groot zijn die?

Of je maakt em minder hoog

CRAM wijzigde dit bericht 06-01-2006 14:15 (3%)

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: