Hoofdcategorieën
Topicacties

[2D] Post je 2D-stuff maar weer - part 9

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Bravia Commercial o//
Reg. datum: 04 december 2003

JUIST zo'n felle foto kan het verschil maken. Kijk als de site voor een begrafenisondernemer is, dan doe je het rustig ja, maar als jij juist een zwart/grijs/wit tintige site hebt, en daar een feloranje foto ofzo inhangt, kan dat juist heet goed eruit zien.

Kijk maar hier bij GoT, alles is dat poepbruin/grijs en dan die header met rood en de topictitle, ziet er weer wat gezelliger/aantrekkelijker uit!

Ik?
Reg. datum: 17 december 2000

quote:
sn33ky schreef op maandag 26 december 2005 @ 16:44:
ik heb ook een opdracht gekregen voor een logo design. en later maak ik er een site van ik heb het logo dus al in 2 kleuren om het so min mogelijk te laten kosten en dan heb ik een background gemaakt van de logo waar ik later een splash design van ga maken voor de website. website zelf volgd nog.

[afbeelding]
[afbeelding]

Eerste logo ziet er best stoer uit, maar ik zou hem nog harder maken. In die zin, ik zou er een vector bestand van maken in 1 kleur, dus zonder de zachte overgangen erin. Volgens mij is ie dan nog sterker, en dat mag zo'n in-your-face logo als dit best hebben :).

De ingekleurde versie vind ik sowieso veel minder sprekend. Ik zou als splash gewoon een lekker felle rood op zwart zetten oid, niet van die cliché metaal dingetjes.

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Reg. datum: 26 januari 2002

Ik ben voor een stage bezig met een nieuwsbrief mailing. Ben alleen even benieuwd naar jullie mening. Ik ben geen webdesigner, maar vind het behoorlijk geslaagd.

Hier en Hier

Bravia Commercial o//
Reg. datum: 04 december 2003

quote:
MauriX schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 16:55:
Ik ben voor een stage bezig met een nieuwsbrief mailing. Ben alleen even benieuwd naar jullie mening. Ik ben geen webdesigner, maar vind het behoorlijk geslaagd.

Hier en Hier

Het idee erachter is best netjes, alleen wat je vooral bij die eerste versie ziet, is dat het erg rommelig is. Dit krijg je door tekst in 3 soort kleuren, bold, underlined, italic en verschillende grote's. Probeer het een beetje te beperken. Verder, die grijze balk aan de zeikant, misschien die helemaal doortrekken? Want zo valt hij er halverwege een beetje in. Misschien de layout wat breder? Hierdoor heb je meer tekstruimte, dit leest een stuk rustiger.

Kortom, het idee is wel nice maar dit zijn wat verbeterpunten (Volgens mij dan, ik ben ook geen pro-webdesigner :+ )

bla bla!

quote:
stevenP schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 18:01:
[...]

Het idee erachter is best netjes, alleen wat je vooral bij die eerste versie ziet, is dat het erg rommelig is. Dit krijg je door tekst in 3 soort kleuren, bold, underlined, italic en verschillende grote's. Probeer het een beetje te beperken. Verder, die grijze balk aan de zeikant, misschien die helemaal doortrekken? Want zo valt hij er halverwege een beetje in. Misschien de layout wat breder? Hierdoor heb je meer tekstruimte, dit leest een stuk rustiger.

Kortom, het idee is wel nice maar dit zijn wat verbeterpunten (Volgens mij dan, ik ben ook geen pro-webdesigner :+ )

Ik vind juist de eerste versie het beste overkomen, lekker rustig begin en daarna de content verdeelt in 2 vlakken waarbij de content ook nog netjes is uitgesmeerd en het rustig overkomt.

De 2e is juist in mijn ogen een ratjetoe van verschillende ellementen lukraak bij elkaar gepleurd (lichtelijk overdreven ;))

Dus ik zou zeggen laat nieuwsbrief numero1 gewoon zo en kijk eens wat je kan doen om nieuwsbrief nummer2 te verbeteren
Reg. datum: 28 december 2005

Heb een middagje zitten knutsellen.
Graag jullie mening, opbouwende kritiek is ook welkom

Plaatje op imageshack (popups!)

Nu met werkende signature!
Reg. datum: 15 februari 2004

quote:
4212 schreef op woensdag 28 december 2005 @ 16:34:

[afbeelding]

Mooi, doet me denken aan het spel Hotrod van vroeger :P
Wat me wel stoorde is dat de Eiffeltoren, het Atomium, enz op de achtergrond overduidelijk foto's zijn. Het misstaat een beetje bij de meer cartoonachtige auto.

Ohja, als het de bedoeling is dat de naam van de website opvalt dan is dit niet gelukt. Hij is ten eerste al niet goed leesbaar en de positie trekt nu ook niet direct de aandacht.

Admiral Freebee wijzigde dit bericht 28-12-2005 17:47 (16%)

Reg. datum: 11 november 2003

quote:
4212 schreef op woensdag 28 december 2005 @ 16:34:

[afbeelding]
Plaatje komt me heeeeel bekend voor!!!! Snif, snif ik ruik hier plagiaat ;)

Post hier je onzin

quote:
BertusG schreef op donderdag 29 december 2005 @ 00:07:
[...]

Plaatje komt me heeeeel bekend voor!!!! Snif, snif ik ruik hier plagiaat ;)
ik ook, zelfde concept is al langs gekomen

Wie niks bewaart, is ook nooit wat kwijt..

eindbaas
Reg. datum: 22 november 2001

ja het is een combinatie van meerdere eerder geposte platen waaronder 1 van mij (zie sig). Helaas is het nog slecht uitgevoerd ook. Lelijke kleuren en randen. Contrast in de b&w afbeeldingen is erg laag, en de stijl is een bij elkaar geraapt zooitje.

Puck wijzigde dit bericht 29-12-2005 11:30 (4%)

Beer 'n' Tea
Reg. datum: 16 januari 2005

idd, er is sowieso nul over de compositie gedacht en stijlonderzoek is er ook niet.

ik heb wel eens een poging gedaan om zoiets te maken, maar bleek toch dat het een stuk moeilijker was dan ik van te voren dacht, dus heb ik ook nooit gepost :P

dat contrast van die foto's is veel te laag, die rare patroontjes in die rare wolkjes slaan nergens op.
de richting van de compositie is erg tegenstrijdig. en daarbij straalt het maar weinig uit vind ik. alleen de auto is wel leuk, maar van de rest word ik niet warm of koud.

en als ik al die reacties hoor is het nog ongeinspireerd ook, nja wel geinspireerd, maar door anderen...
Ik ben vanmorgen ook weer 's bezig gegaan met ontwerpen, en had uiteindelijk dit als resultaat:

http://www.rickwaalders.nl/tronic.jpg
en
http://rickwaalders.nl/kontra.gif

Er zit ook 3ds max in, maar het valt meer onder 2d ontwerpen dan 3d meuk ...

quote:
sn33ky schreef op maandag 26 december 2005 @ 16:44:
ik heb ook een opdracht gekregen voor een logo design. en later maak ik er een site van ik heb het logo dus al in 2 kleuren om het so min mogelijk te laten kosten en dan heb ik een background gemaakt van de logo waar ik later een splash design van ga maken voor de website. website zelf volgd nog.

[afbeelding]
[afbeelding]

Die tweede is erg gaaf, ben benieuwd naar de site!
Wordt het een kinky flash site ? Waar is het precies voor?

Reg. datum: 23 december 2002

Ik ben bezig aan een portfolio.

Voorlopig heb ik dit als layout.

Iemand opmerkingen of kritiek?

http://users.pandora.be/m...tfolio/JPEG/BrandNew3.jpg

http://www.behindthescreens.nl/ - Nederlandse 2D/3D art en gamedev community.

Ik vind het er erg netjes uitzien, maar ik zie toch een verbeterpuntje. De scheuren in het steen van het bord (balk onder) lijken niet zo realistisch als die op de meur. Dit komt omdat ze, zoals ze nu staan, op dezelfde hoogte zitten als de muur. Het balkje steekt echter uit en heeft ook een profiel. Probeer dit probeer mee te geven en je zit wat dat betreft gebakken met je barsten. Ik heb vluchtig gekeken, maar vind het zeker mooi.
Phat Winex
Reg. datum: 25 januari 2003

Foto onder handen genomen, ik hoop dat dat hier ook onder valt :)

Origineel:
http://icecanoe.nl/sjoewe/img/spaarndam.jpg

Opgeschoond:
http://audiofuhrer.de/images/spaarndamyeah3.jpg

[ I love rock & roll, throw another bottle at the DJ baby ]

Popcorn Hour!
Reg. datum: 18 augustus 2003

http://home.aim.avans.nl/s135595/Pictures/got-nieuwjaar.jpg

Aangezien ik deze al had gebruikt voor een snackcorner, dan ook maar hier een wat aangepaste versie, voor de mede gotters :P

"All that the xHTML validation shows is that you can lowercase and close your tags."

Think Different

Een nieuw ontwerp voor mijn website. (klikbaar)

Waar ik ook meteen twee kleine vraagjes over heb:
- In dat ding dat uit de header steekt komt het menu. Hoe krijg ik de randen van dat ding vloeiend, in plaats van dat ze zo blokkerig zijn?
- En heeft iemand nog tips om dat ding (waar het menu in komt) er iets mooier uit te laten zien?

hietahh wijzigde dit bericht 03-01-2006 17:30 (11%)

Fotosnoepert

uhm het makkelijkste om het mooi rond en vloeiend te maken is Ellipse tool te gebruiken. Vanaf dat kun je wel verder denk ik.

Verder vind ik gradient te rustig tegenover je foto's (of juist andersom)

Rakkerzero wijzigde dit bericht 03-01-2006 17:35 (24%)

Think Different

Ah het waren 2 dingen; ten eerste was de layer met dat ding erin rasterized, en ten tweede heb ik nu de Rounded Rectangle Tool gebruikt. Nu is ie zo goed als vloeiend.

Weet iemand een mooi bijpassend lettertype voor een menu?
Reg. datum: 29 november 2005

Hetzelfde als "Versie 8.0" Denk dat eenhied op zo'n pagina belangrijk is. Althans.. ik hanteer deze methode meestal.

Think Different

Inmiddels weer wat aangepast. De pagina zit nu tegen de linkerkant van de browser aangeplakt, en aan de rechterkant heb ik 1 foto laten uitsteken, zodat de foto's niet zomaar afgebroken worden.. De schaduw loopt in het echt wel goed door, maar is niet helemaal goed op de screenshot gekomen.
Het menu ga ik middels CSS stylen, weet nog niet helemaal hoe.. En er moet nog ergens 'hiddedevries.nl' staan.., maar waar? ?

hietahh wijzigde dit bericht 04-01-2006 11:27 (44%)

Angelina Jolie Addict

quote:
hietahh schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 11:24:
Inmiddels weer wat aangepast. De pagina zit nu tegen de linkerkant van de browser aangeplakt, en aan de rechterkant heb ik 1 foto laten uitsteken, zodat de foto's niet zomaar afgebroken worden.. De schaduw loopt in het echt wel goed door, maar is niet helemaal goed op de screenshot gekomen.
Het menu ga ik middels CSS stylen, weet nog niet helemaal hoe.. En er moet nog ergens 'hiddedevries.nl' staan.., maar waar? ?

[afbeelding]
Ik vind die rode balk niet echt mooi, hij is ook te groot. :)

Powered
by
Angelina Jolie, Xbox 360, Arsenal, TUI Nederland, Seat Ibiza

quote:
Angeloonie schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 11:28:
[...]

Ik vind die rode balk niet echt mooi, hij is ook te groot. :)

Zeker een verbetering, ik zou zeggen dat de kleur van de golvende achtergrond van het menu net iets teveel overeenkomt met de kleur van het meest linker plaatje. of het plaatje of de oranje achtergrond zou je kunnen veranderen. Dan lijkt deze(oranje golf) ook kleiner en minder upfront dan eerst.

:7

Beer 'n' Tea
Reg. datum: 16 januari 2005

ik ben bezig aan een website voor een collaborative movie project. nu ben ik redelijk tevreden over hoe het allemaal loopt, maar ik mis een beetje balans in de layout.
vooral het logo is uit balans omdat het een diagonale compositie is als het ware en de rest vooral horizontaal. nu hou ik dus een wit ruimte over bij het logo in de rechter onderhoek.
heeft iemand een idee wat ik er het beste mee zou kunnen doen om het meer in balans te krijgen?
de naam naar die hoek schuiven, misschien een tagline toevoegen of een ander idee?

overig commentaar hoor ik ook graag.

Tjeemp wijzigde dit bericht 04-01-2006 14:59 (4%)

Enjijook
Reg. datum: 17 juni 2001

quote:
timovdz schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 14:58:
ik ben bezig aan een website voor een collaborative movie project. nu ben ik redelijk tevreden over hoe het allemaal loopt, maar ik mis een beetje balans in de layout.
vooral het logo is uit balans omdat het een diagonale compositie is als het ware en de rest vooral horizontaal. nu hou ik dus een wit ruimte over bij het logo in de rechter onderhoek.
heeft iemand een idee wat ik er het beste mee zou kunnen doen om het meer in balans te krijgen?
de naam naar die hoek schuiven, misschien een tagline toevoegen of een ander idee?

[afbeelding]

overig commentaar hoor ik ook graag.
ik vind die tekst bij je login en search velden erg lelijk, ik weet niet dat het is, maar dat Bold past totaal niet bij dat font.. ik weet niet of je bold moet weglaten of een ander lettertype proberen, maar dit past iig niet echt lekker.. daarnaast lijken die blokjes voor de opties als 'lost password' net 'i's, misschien die in een andere kleur of er een duidelijker stip van maken?

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: