Reg. datum: 04 november 2005
[2D] Post je 2D-stuff maar weer - part 9
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Nieuw TopicReg. datum: 04 november 2005
emboss is meestal _niet_ done.. ik vind het effectje op de tekst dus ook zeer lelijk.. daarnaast is dat gothische wat het font uitstraalt niet echt 'gezellig'.. voor de rest ziet het er wel goed uitquote:GooDy-GFX schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 15:25:
Ja mooie header Gerbens![]()
Voor een opdracht van CKV:
[afbeelding]
quote:
Komen jullie daar tegenwoordig zo makkelijk mee weg? En 2 man, en alles met Photoshop?
Missers:
Kerstkaarten zijn drukwerk. Weg met die scanlines, want het idee erachter komt helemaal niet over op de kijker. Embossed tekst = lelijk (maar dat was al gezegd). Helaas heb je ook een tekstkleur gekozen (zwart) waar geen schaduw op valt dus zie je alleen maar de highlights en de schaduw van de emboss. Gothische lettertypes zijn errug oubollig. Kerstballetjes hangen niet aan lange plastic draadjes maar aan haakjes
ableton live 8 | komplete 5 | d.cam synth squad | d16 classic & silverline | en een beetje hardware
GooDy-GFX wijzigde dit bericht 17-12-2005 18:58 (16%)
Maar ik ben liever iets subtieler (
"The probability of life originating on earth is no greater than the chance that a hurricane sweeping through a scrap-yard would have the luck to assemble a Boeing 747"
Jij noemt de tekst "Prettige Feestdagen & een gelukkig nieuwjaar" origineel?quote:GooDy-GFX schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 18:56:
het idee moest eigenlijk zijn om de tekst zo "origineel" mogelijk te maken met wat moois eromheen.
//offtopic
@dapo1981: Heel prettig om naar te kijken. Vooral die met die molen waar de lucht overgaat in de reflectie van de lucht op het natte strand. Goed gevonden
De nieuwe:

Reg. datum: 29 november 2005
Shit.. dat font is bijna onleesbaar.. t is dat ik weet wat erop staat..want anders..quote:GooDy-GFX schreef op zondag 18 december 2005 @ 12:42:
De manier waarop je het erop zet lettertype enzo dus
De nieuwe: [afbeelding]
Eigen fotomateriaal...
Tis meer halloween..quote:GooDy-GFX schreef op zondag 18 december 2005 @ 12:42:
De manier waarop je het erop zet lettertype enzo dus
De nieuwe: [afbeelding]
Volg me op Twitter: twitter.com/fixernl || Beter windows verkrachten dan je vriendin.
tips zijn zeer welkom!
ps: let svp niet op de afwerking van de randen etc.
/edit
de M staat voor media.. de punt zorgt voor i waardoor er imedia uit moet komen.. vul zelf in wat voor bedrijf het dan is.

Loona35 wijzigde dit bericht 20-12-2005 20:46 (33%)
quote:sdomburg schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 20:36:
De kleuren komen wel erg faal over. Verder is het een beetje nietszeggend, het eerste waar ik aan denk is een melkverwerker ofzo.
wat voor kleuren zou je aanraden te gebruiken dan?
ik had trouwens nog helemaal niet gedacht aan een melkvewerker maar stom genoeg zou je daar inderdaad zo aan kunnen denken
In m'n Photoshop en andere zooi mappen nog iets teruggevonden waar ik een jaar geleden toch best lang aan gewerkt heb (voor mijn standaarden want ik word zoiets snel beu als het niet lukt
Mijn mening: er mist iets, er is te veel lege ruimte maar heel veel kan ik toch niet toevoegen want de ruimte is ook niet echt propvol. Verder staan de twee planeten te dicht op elkaar en lijken de sterretjes op de achtergrond ook niet echt realistisch. Ik heb er nochtans lang aan gewerkt en ook de gloed en textuur van de planeten heeft me lang geduurd omdat alles van scratch is opgebouwd.
Alvast bedankt
1e wat in me opkwam bij het zien van dat logo:quote:loona35 schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 20:21:
concept logo
tips zijn zeer welkom!
ps: let svp niet op de afwerking van de randen etc.
/edit
de M staat voor media.. de punt zorgt voor i waardoor er imedia uit moet komen.. vul zelf in wat voor bedrijf het dan is.
[afbeelding]

Powered
by
Angelina Jolie, Xbox 360, Arsenal, TUI Nederland, Seat Ibiza
quote:Admiral Freebee schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 22:31:
[afbeelding]
In m'n Photoshop en andere zooi mappen nog iets teruggevonden waar ik een jaar geleden toch best lang aan gewerkt heb (voor mijn standaarden want ik word zoiets snel beu als het niet lukt) en ik heb het gevoel dat er toch iets aan mist. Daarom post ik het hier, voor wat commentaar.
Mijn mening: er mist iets, er is te veel lege ruimte maar heel veel kan ik toch niet toevoegen want de ruimte is ook niet echt propvol. Verder staan de twee planeten te dicht op elkaar en lijken de sterretjes op de achtergrond ook niet echt realistisch. Ik heb er nochtans lang aan gewerkt en ook de gloed en textuur van de planeten heeft me lang geduurd omdat alles van scratch is opgebouwd.
Alvast bedankt
Mooi
Ik heb dat zelf ook eens gebrobeert (zie portfolio) maar niet helemaal af gemaakt.
Wat je wel even zou moeten doen is een van de twee planeten een ander texture geven ze hebben nu allebij precies de zelfde texture.
Misschien een idee om een vallende ster ofzo te maken met een mooie licht staart er achter. Of een hele grote planeet rechts onderin (dat je nog minder dan een kwart ziet) Het zijn maar even snel wat ideetjes
Blog: Pixeldude.nl // Portfolio: Digisphere.nl // Twitter: @Pjotter
quote:Admiral Freebee schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 22:31:
[afbeelding]
In m'n Photoshop en andere zooi mappen nog iets teruggevonden waar ik een jaar geleden toch best lang aan gewerkt heb (voor mijn standaarden want ik word zoiets snel beu als het niet lukt) en ik heb het gevoel dat er toch iets aan mist. Daarom post ik het hier, voor wat commentaar.
Alvast bedankt
Ik zou eerst het aantal sterren verminderen, het is iets te druk nu. Misschien dat het daardoor niet echt realistisch overkomt.
Verder kun je de "banden" rond de planeten nog van detail voorzien door er kleine stukjes steen in te laten rondzweven.
http://www.behindthescreens.nl/ - Nederlandse 2D/3D art en gamedev community.
quote:Judge80 schreef op woensdag 21 december 2005 @ 00:38:
Ik zou eerst het aantal sterren verminderen, het is iets te druk nu. Misschien dat het daardoor niet echt realistisch overkomt.
Verder kun je de "banden" rond de planeten nog van detail voorzien door er kleine stukjes steen in te laten rondzweven.
Ja, toendertijd vond ik het er wel stoer uit zien maar achteraf bekeken is het toch een beetje te veel van het goede.
quote:Skyline GTR schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 23:12:
Mooi![]()
Ik heb dat zelf ook eens gebrobeert (zie portfolio) maar niet helemaal af gemaakt.
Wat je wel even zou moeten doen is een van de twee planeten een ander texture geven ze hebben nu allebij precies de zelfde texture.
Misschien een idee om een vallende ster ofzo te maken met een mooie licht staart er achter. Of een hele grote planeet rechts onderin (dat je nog minder dan een kwart ziet) Het zijn maar even snel wat ideetjes
Bedankt
Goed gezien van de textures. Ik weet nog dat ik heel wat tijd in het maken van de illusie van reliëf heb gestoken en dat ik het zo beu was bij die tweede planeet dat ik gewoon de texture heb gekopiëerd
Ik ga er mij één van de dagen nog eens aan zetten om wat dingen te veranderen of toe te voegen, alvast bedankt voor jullie commentaar.
Ja als je het op die tour gaat gooien lijkt zelfs het macdonalds logo eropquote:Angeloonie schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 22:42:
[...]
1e wat in me opkwam bij het zien van dat logo:
[afbeelding]
Wie niks bewaart, is ook nooit wat kwijt..
http://atlas.walagata.com/w/angeloonie/xaiannebula715.jpg
De proloog op de eerste:
http://images.gfxartist.c...alleryItem/full/83510.jpg
post vanmiddag betere kwaliteit
Gewoon:

Zeker klikken voor full-size
Alles us 100% photoshop en zelf gemaakt.
Angeloonie wijzigde dit bericht 21-12-2005 14:14 (25%)
Powered
by
Angelina Jolie, Xbox 360, Arsenal, TUI Nederland, Seat Ibiza

Origineel en wallpaper versie:
Plaatje op imageshack (popups!)
Xaian Birth (proloog van Xaian Nebula)
Origineel en wallpaper versie
Powered
by