Wie niks bewaart, is ook nooit wat kwijt..
[2D] Post je 2D-stuff maar weer - part 9
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Nieuw TopicWoei :)
dat is met opzet, aangezien de FIRST LEGO League voor meer staat dan alleen lego, en ook STichting Techniekpromotie meer doet dan alleen de FLL.quote:relonky schreef op maandag 12 december 2005 @ 00:52:
Wat ik vooral mis, is het lego gevoel.
ik kan je verzekeren dat die kleuren in het drukwerk wel knallen. Het hele kleurgebruik en zwarte lijnen en hoeken enzo is huisstijl overigens, dus daar kan ik niet veel aan veranderen (behalve verschillend inzetten)quote:BereND schreef op maandag 12 december 2005 @ 09:20:
Het idee vind ik wel leuk, maar van de kleuren word ik een beetje somber, probeer eens wat vrolijkere kleuren en geef die zwarte lijnen ook een andere kleur.
var _ = {_: 'unreadable code detected!'};
alert(_._);
Ik ben nog een paar andere aan het uitwerken...
http://users.pandora.be/m...s/Xbox/XboxWallpaper1.jpg
http://users.pandora.be/m...s/Xbox/XboxWallpaper2.jpg
http://users.pandora.be/m.../Xbox/XboxWallpaper2b.jpg
En ja deze boom is van de origen site van xbox...
daarom twijfel ik ook om origin of origen te gebruiken?
weet iemand waarvoor origen op de site van xbox dan precies staat?
http://www.behindthescreens.nl/ - Nederlandse 2D/3D art en gamedev community.
Reg. datum: 17 juni 2001
En Photoshop vond ik een geweldig programma waar ik veel mee oefende.
Ik wou hier wat oude plaatjes posten die ik destijds gemaakt heb.
Altijd leuk toch !
Moet er wel bijzeggen, alles wat je ziet is zelf gefotografeerd, getekend en ontworpen. Dus ik heb niks gebruikt of dergelijke.

100% photoshop
Vooral 2,3 en 4 vind ik erg mooi.
Suggesties? (let niet op de un- en in-

seizure.nl [coming soon]
Ook wel eens met Simon over de plaatsing van de koppen tov teksten, te variabel.
Ach, en de kleuren zijn wel conform de standaard Lego™-steentjes, dus daar is niks mis mee. Al geeft het wel een erg jaren 80 gevoel... Misschien iets hipper font voor de koppen?
Zijn die belletjes deel van de huisstijl of alleen opleuking? Zie de connectie niet helemaal (al kan het best toepasselijk zijn, geen zin al die kleine lettertjes te lezen...). Rand ervan lijkt ook net andere kleur dan achtergrond-blauw.
Savantas wijzigde dit bericht 14-12-2005 15:11 (19%)
specs: Converse Kingpin Brown +2.00 65ø +2.75 65ø Glas
(hmm, op de naam af te gaan zou het eerder kwik moeten zijn? Dit vraagt om uitleg/toelichting!)
Savantas wijzigde dit bericht 14-12-2005 15:13 (50%)
specs: Converse Kingpin Brown +2.00 65ø +2.75 65ø Glas

Deze ken ik nog ja...heb je die misschien groter? (minimaal 1280x960)
leoaq.fm // Spatie Gebruik / I was bent over a broken pinball machine in a bowling alley and I threw it all away.
Reg. datum: 21 oktober 2004
hmm tja... origineel had ik hem liquid metal genoemd, maar bij mijn werk moet je nooit op de naam afgaan. Kwik is inderdaad ook een goede benaming, alleen staan de bol getrokken vormen op een soort van kokertjes. Ik heb heel veel gespeeld met meerdere lagen, invesie, en kleurcurven enzo ( het is inmiddels al weer een tijdje geleden ). Ik ben er erg tevreden over omdat je overal "gezichtjes" kan herkennen. Het is een zoekplaatje.quote:Savantas schreef op woensdag 14 december 2005 @ 15:12:
Hee, wie heeft zijn bekertje water omgestoten?
(hmm, op de naam af te gaan zou het eerder kwik moeten zijn? Dit vraagt om uitleg/toelichting!)
blackshore.eu
Ik zie een samenspel van gebrekkige filters. Check vooral de twee druppels linksonderaan: de overgang is een puinhoop.quote:
Hoe heb je de 2e en 3e bewerkt? M.b.v. welke tutorial als je dat nog weet. Die vind ik wel erg bruut
seizure.nl [coming soon]
Reg. datum: 12 maart 2005
Erg vette pics
Hier mijn laatste creatie. Had een incomplete schets gevonden van optimus prime op internet, deze in vector gebouwd en afgetekend
Plaatje op imageshack (popups!)
haha geweldig! Ik heb het eindresultaat in handen gehad (mijn broertje deed mee, ik heb met de eerste FLL gewonnen als begelijderquote:mophor schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 14:02:
Ik ben weer eens aan de slag geweest met het viesmaken van papier. Voor de finales van de FIRST LEGO League heb ik uitnodigingen, rsvp kaarten en een kaft voor het programmaboekje gemaakt, voor stichting techniekpromotie die dit allemaal organiseert een informatie folder (3luik) en visitekaartjes. Voorbeeldjes (ik zal niet de hele draad volplempen)
[afbeelding]binnenkant van de uitnodiging (folder)
[afbeelding]binnenkant van de informatie brochure (3 luik)
[afbeelding]visitekaartje
de hele bende is hier te vinden:
http://www.rikkertkoppes.com/news/200512-offset-batch
quote:dapo1981 schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 00:48:
Vroeger toen ik nog geen leven had, zat ik veel achter de pc
En Photoshop vond ik een geweldig programma waar ik veel mee oefende.
Ik wou hier wat oude plaatjes posten die ik destijds gemaakt heb.
Altijd leuk toch !
Moet er wel bijzeggen, alles wat je ziet is zelf gefotografeerd, getekend en ontworpen. Dus ik heb niks gebruikt of dergelijke.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
100% photoshop
Hihi, hoi dapo!
Vroeger, op het saiyanforum hé?
www.tri-state.nl

quote:stevenP schreef op donderdag 15 december 2005 @ 07:39:
[...]
haha geweldig! Ik heb het eindresultaat in handen gehad (mijn broertje deed mee, ik heb met de eerste FLL gewonnen als begelijder) Maar ik vond het wel nice, een paar weken later post jij had als portfolio
Lijkt me sterk, de boel is net gister terug van de drukker
Maar de vorige serie folders had voor een groot deel hetzelfde uiterlijk inderdaad
@Savantas: mbt die foto's ben ik het 100% met je eens, we hebben een enorm gebrek aan goed fotomateriaal helaas (check de bekers bijvoorbeeld), de bruikbare foto's zijn letterlijk op 1 hand te tellen. Helaas verschijnt die jongen daarom op nog wel meer uitingen (een poster onder andere). Gelukkig heb ik dit jaar wat meer te zeggen over de keuze en de hoeveelheid van fotografen (he HunterPro
Die belletjes zijn een ornament uit het thema van dit jaar: ocean odyssey Die komen terug op alle uitingen die specifiek met de FLL van dit jaar te maken hebben.
mophor wijzigde dit bericht 15-12-2005 21:01 (3%)
alert(_._);
quote:mophor schreef op donderdag 15 december 2005 @ 20:56:
[...]
Lijkt me sterk, de boel is net gister terug van de drukker
Maar de vorige serie folders had voor een groot deel hetzelfde uiterlijk inderdaad
@Savantas: mbt die foto's ben ik het 100% met je eens, we hebben een enorm gebrek aan goed fotomateriaal helaas (check de bekers bijvoorbeeld), de bruikbare foto's zijn letterlijk op 1 hand te tellen. Helaas verschijnt die jongen daarom op nog wel meer uitingen (een poster onder andere). Gelukkig heb ik dit jaar wat meer te zeggen over de keuze en de hoeveelheid van fotografen (he HunterPro)
Die belletjes zijn een ornament uit het thema van dit jaar: ocean odyssey Die komen terug op alle uitingen die specifiek met de FLL van dit jaar te maken hebben.
huh?
Hmm, is dit dan het materiaal voor 2006 ofzo? Of voor het NK FLL? Want die voor regio Den Haag (een maand geleden ofzo in de haagse hoge school) zagen er in grote lijnen wel zo uit..
dit is materiaal voor de landelijke finale in januari ja, materiaal voor 2006 wordt ook al aan gewerkt, maar daar kan ik niks van laten zien, want de hele challenge is nog geheim
is jouw team trouwens door naar de finale? welk team was dat?
alert(_._);

Ik werd een beetje ziek van mijn oude headerpic.
quote:mophor schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 18:18:
wellicht deze geweest? http://www.rikkertkoppes.com/news/fll-promotion-material
dit is materiaal voor de landelijke finale in januari ja, materiaal voor 2006 wordt ook al aan gewerkt, maar daar kan ik niks van laten zien, want de hele challenge is nog geheim
is jouw team trouwens door naar de finale? welk team was dat?
Yup, die heb ik in mijn handen gehad
Back ontopic?
quote:Gerbens schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 00:53:
[afbeelding]
Ik werd een beetje ziek van mijn oude headerpic.
Ziet er netjes uit, en past ook goed in de rest van je website, enige puntje van kritiek van mij zou zijn, dat de tekst in die vaandel 'my foot up your ass' niet helemaal duidelijk is, miss komt dat door het font, of moet je er in photoshop nog even een hele licht unsharpen mask op 30% zoiets overheen gooien.
Maar waarschijnlijk worden dan ook de buitenste lijnen te hakkelig, aangezien ze nu tegen t randje aan zitten.
"All that the xHTML validation shows is that you can lowercase and close your tags."
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.