Hoofdcategorieën
Topicacties

[2D] Post je 2D-stuff maar weer - part 9

Pagina: 1 2 3 4 ... 23 24 25 26 27 28 29 30 31 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 23 december 2002

Ik moet een portfolio maken voor school, ik had een idee en heb het ongeveer uitgewerkt...
Nu nog zoeken hoe ik het best men inhoud ga plaatsen.

Wij moeten trouwens meerdere portfolio design's maken, dit is er misschien zo één van dan. Indien het wordt goedgekeurd natuurlijk.

Het lijkt niet functioneel en het is een beetje een raar onderwerp ik weet het ;)
Maar het design is apart en dat mag ook wel eens...

Wat vinden jullie ervan?
Enige tips of kritiek is altijd welkom!

http://users.pandora.be/mywebspace23/Portfolio/JPEG/Golf_theme.jpg

http://www.behindthescreens.nl/ - Nederlandse 2D/3D art en gamedev community.

quote:
Judge80 schreef op donderdag 17 november 2005 @ 02:25:
[...]
Wat vinden jullie ervan?
Enige tips of kritiek is altijd welkom!

[afbeelding]

Opzich vind ik het een leuk idee zn golfveld. Ben wel benieuwt hoe je dit gaat uitwerken :) Ik zou persoonlijk gaan voor flash gezien het ontwerp enzo. Lekker origineel daar hou ik van :)

Verder zou ik het gras lichter maken bij het vlaggetje (volgens mij heet dat de green) want meestal is het gras daar ook veel korter. En misschien het vlaggetje zelf meer van boven laten zien om het qua perspectief realistischer te maken.

Succes, en ik ben benieuwd naar je eindresultaat :)

Blog: Pixeldude.nl // Portfolio: Digisphere.nl // Twitter: @Pjotter

Think Different

quote:
Skyline GTR schreef op donderdag 10 november 2005 @ 16:38:
[...]

Klopt het i gebeuren is idd misschien een beetje achterhaald maar goed we hebben er voor gekozen om toch die naam zo te laten.

Scollwieletje ga ik idd maar wat groter maken ik zie het nu ook dat hij wat klein uitvalt in deze grote.

En ik heb het idd al geprobeerd om het rondje te gebruiken als i maar doordat dat dan weer in een rondje zit lees je het niet in een keer als i Buddy maar gewoon als Buddy
Kun je niet beter Myriad gebruiken? Dan is het teminste Apple-stijl :)
Droomt van 'n Apple iBook
Reg. datum: 01 mei 2005

Myriad Condensed is het "echte" Apple font, het grootste probleem is dat je drvoor moet betalen :X
http://www.highfonts.com/fontsearch.asp?ord=myriad&f=0

jeroen_g wijzigde dit bericht 17-11-2005 16:24 (27%)

P4 3.0 Ghz, 1024 mb dual channel, Soltek mobo, XFX Geforce 6600 GT agp, Nec (ND)3500, Maxtor 160 GB hd.. Digicam: Minolta Dimage Z10, Apple iPod Mini 4GB

Reg. datum: 28 november 2001

ik heb myriad ooit eens ergens gratis gedownload. Zou alleen niet zo weten waarvandaar.

Maar mocht je belangstelling hebben, ik kan em vanavond anders wel ff online zetten.
Just shout!

Droomt van 'n Apple iBook
Reg. datum: 01 mei 2005

quote:
ahrik schreef op donderdag 17 november 2005 @ 16:57:
ik heb myriad ooit eens ergens gratis gedownload. Zou alleen niet zo weten waarvandaar.

Maar mocht je belangstelling hebben, ik kan em vanavond anders wel ff online zetten.
Just shout!
Ik zou hem sowieso wel willen :D als dat mogelijk is.. heel er graag _/-\o_ je mag hem ook mailen (zie profile)

P4 3.0 Ghz, 1024 mb dual channel, Soltek mobo, XFX Geforce 6600 GT agp, Nec (ND)3500, Maxtor 160 GB hd.. Digicam: Minolta Dimage Z10, Apple iPod Mini 4GB

ik heb hem ook, weet alleen niet waarvandaan volgens mij zat ie bij Illustrator cs2

"The true sign of intelligence is not knowledge but imagination."

It might get loud

Euhm...ik wil niet heel flauw zijn, maar vragen om het gratis mailen van een lettertype van $20,- is net zoiets als vragen om het gratis mailen van een cd ofzo, beetje illegaal hè :)

leoaq.fm // Spatie Gebruik / Jeune Loop

Reg. datum: 16 december 2003

http://www.timlogtenberg.nl/logo.jpg
Logo voor m'n nieuwe website. Vind em al aardig, maar misschien dat die letters wat anders kunnen. Website word een portfolio. Let even niet op het grijs. :)

| specs | Nikon D40 kit | Nikkor AFS DX 55-200mm f/4-5.6G | De aarde is rond. Net als een pannekoek. | Bevo ergo sum

Ik?
Reg. datum: 17 december 2000

Tis wel beetje... druk voor een logo vind ik. Logo's zijn normaal eenvoudig en herkenbaar, dit is meer een compleet plaatje. Weet je zeker dat je dit handig vindt?

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Hey! Listen!

Logo's zijn over het algemeen schaalbaar, dwz. vectorbestanden. Dit logo is duidelijk een bitmap bestand met bitmap effecten. Daarnaast is het idd. veels te druk voor een logo. Ik zou het wat abstracter houden...

[ Canon EOS 30D + BG-E2 | EF-S 17-55 f/2.8 IS USM | EF 70-200 f/4L IS USM | 430 EX ]
[ newskin interactive ] [ Xbox Live: equationunequal ]

Beer 'n' Tea
Reg. datum: 16 januari 2005

ik weet niet of je weleens werkt met illustrator, maar daarin is heeeel veel mogelijk wat lijkt op een bitmap effect... en als ik me niet vergis zie ik hier ook wat edges uit illustrator... zeg niet dat ik het een super logo vind maar t zou zomaar vector kunnen zijn...

trouwens, als het alleen maar voor het web gebruikt gaat worden, waarom zou je het dan vector maken...
Hey! Listen!

Ik werk vrij vaak met illustrator (hint: signature :P) en ik weet heus wel wat de mogelijkheden zijn, maar dit is overduidelijk bitmap. Zelfs al is het alleen voor het web, dan nog zou ik een vector bestand maken, omdat je alsnog met verschillende formaten werkt en een vector bestand nou eenmaal veel beter schaalt dan een bitmap bestand.

Daarnaast zijn er een aantal guidelines waar je je aan moet (nou ja, niet moeten, maar het is wel aan te raden) houden bij het ontwerpen van een logo. Daar onder vallen onder andere dat een logo simpel moet zijn en herkenbaar moet zijn. Bovenstaande is geen van beide...

[ Canon EOS 30D + BG-E2 | EF-S 17-55 f/2.8 IS USM | EF 70-200 f/4L IS USM | 430 EX ]

It might get loud

Redesign van de website van onze studievereniging, iemand commentaar :) ?:
Plaatje op imageshack (popups!)

Hey! Listen!

quote:
leokennis schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 21:42:
Redesign van de website van onze studievereniging, iemand commentaar :) ?:
[afbeelding]

Op zich best netjes, maar:

• Ik zou anti-aliasing aan zetten bij de tekst in je header.
• De kleuren in je menu vind ik persoonlijk nogal lelijk. Zeker de onderste twee lijken er helemaal buiten te vallen. Ik zou hier persoonlijk voor een verloop tussen twee kleuren (rood-geel) oid kiezen, iig niet proberen het gehele spectrum erin te proppen.
• Grijze achtergrond is nogal saai.

Opmaak van de tekst is erg netjes, al zou ik naast de hoofdletters aan het begin van elke paragraaf (gd scriptje?) iets minder ruimte overlaten, zodat ze beter aansluiten op de rest van de tekst...

Ik vind het er zeer mooi uitzien. Verzocht en overzichtelijk. Alleen reflecteert het geen studievereniging. Ik weet niet of jullie een actieve studievereniging zijn, maar dat straalt het in ieder geval niet uit. Ook het studeren komt niet terug. Wat meer koppeling met het zijn van een studievereniging en studeren zou dus een mogelijk verbeterpunt kunnen zijn.
It might get loud

quote:
Hankey schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 21:48:
[...]

Op zich best netjes, maar:

• Ik zou anti-aliasing aan zetten bij de tekst in je header.
• De kleuren in je menu vind ik persoonlijk nogal lelijk. Zeker de onderste twee lijken er helemaal buiten te vallen. Ik zou hier persoonlijk voor een verloop tussen twee kleuren (rood-geel) oid kiezen, iig niet proberen het gehele spectrum erin te proppen.
• Grijze achtergrond is nogal saai.

Opmaak van de tekst is erg netjes, al zou ik naast de hoofdletters aan het begin van elke paragraaf (gd scriptje?) iets minder ruimte overlaten, zodat ze beter aansluiten op de rest van de tekst...

• Anti aliasing kun je niet aan/uit zetten via CSS, maar die kartels komen waarschijnlijk omdat de achtergrond een plaatje is...
• De kleuren: dat is de regenboog + 2 andere kleurtjes.
• Jep, moet ik nog wat op vinden :)
• Die hoofdletter is gewoon via CSS, met first-letter. De pagging staat al op 0 en display op inline. FF en Opera laten de letter dan "in de tekst" zien (zoals in de krant enzo) maar IE wil em persé niet zo positioneren...

quote:
Gerbens schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 21:53:
Ik vind het er zeer mooi uitzien. Verzocht en overzichtelijk. Alleen reflecteert het geen studievereniging. Ik weet niet of jullie een actieve studievereniging zijn, maar dat straalt het in ieder geval niet uit. Ook het studeren komt niet terug. Wat meer koppeling met het zijn van een studievereniging en studeren zou dus een mogelijk verbeterpunt kunnen zijn.
Tja...ik heb de inhoud van de vorige site letterlijk gekopieerd. Het gaat btw niet om een studentenvereniging hè :) Maar met de inhoud van de site heb ik weinig te maken iig... Hoe zou je dan "activiteit" uit moeten stralen? Er komen nog wel wat foto's op iig...

Hey! Listen!

quote:
leokennis schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 22:56:
[...]

• Anti aliasing kun je niet aan/uit zetten via CSS, maar die kartels komen waarschijnlijk omdat de achtergrond een plaatje is...
Ow, ik dacht dat de tekst onderdeel van de afbeelding was, vandaar :)

It might get loud

Hmm het wordt een andere site; ze hadden het schijnbaar al eerder met iemand anders kort gesloten ;(

Toch maar wat verbeteringen aangebracht:
Plaatje op imageshack (popups!)
Dat grijze is een menu-hover :)

leokennis wijzigde dit bericht 19-11-2005 11:43 (53%)

Je 2de ontwerp is veeel beter, leokennis.
Als zou ik toch nog je titeltekst "GSV Excalibur" in de background plaatje meeverwerken. Maar das een persoonlijke smaak. Verder zou ik er niks meer aan veranderen. Misschien nog wat CSS/HTML code nalopen op eventuele fouten, maar dat zou je zelf ook wel gedaan hebben denk ik. ;)
It might get loud

Tja...deze website zal het toch wel niet worden, maar wellicht is het toch handig om de tekst in het plaatje te stoppen ja, al is dit semantisch gezien wat beter gok ik :)

Vliegt rechtsom...
Reg. datum: 15 juni 2004

quote:
Liquid.. schreef op donderdag 17 november 2005 @ 17:28:
ik heb hem ook, weet alleen niet waarvandaan volgens mij zat ie bij Illustrator cs2
Hij zit idd bij CS, en is dus betaald...

Reg. datum: 20 september 2005

Hier twee nieuwe Photoshop illustraties. Ik heb hiervoor originele foto's gebruikt en enkele aanpassigen daargelaten heb ik ze in grote lijnen overgetrokken. Het is inderdaad niet erg creatief, maar mijn doel was ook gewoon bezig te blijven met Photoshop aangezien ik even geen sites meer maak.

http://photobucket.com/albums/v108/noknok/toons/th_nok_Clio_S16_wallpaper_250k.jpg

http://photobucket.com/albums/v108/noknok/toons/th_nok_CRX_toon_250kb.jpg

(Klik voor grotere versie)

Vliegt rechtsom...
Reg. datum: 15 juni 2004

Na een tijdje prutsen toch maar ff illustrator project begonnen, namelijk mijn scooter in vectors omzetten en dan wallpaper en avatar enzo van maken...
WIP:
http://img359.imageshack.us/img359/1078/wipscoot1jk.jpg
En in vectoren ony:
http://img359.imageshack.us/img359/8056/wipscootvector6to.jpg

Technicality wijzigde dit bericht 20-11-2005 00:56 (8%)
Reden: Ik moet minder editten ;)

It might get loud

quote:
headhunternl schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 15:10:
[...]

Hij zit idd bij CS, en is dus betaald...
Weerom niet om de moraalridder uit de hangen -ik heb ook minder legale dingen op mijn PC-, maar dan heeft alleen degene die CS koopt er voor betaald. Als iemand een CD koopt, en de mp3's aan mij stuurt is dat ook illegaal, ook al heeft hij ervoor betaald :) Anders zou 1 iemand een CD heoevn kopen en die door te sturen aan de rest van de wereld (O wacht, dat gebeurd ook 8)7 ).

Pagina: 1 2 3 4 ... 23 24 25 26 27 28 29 30 31 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: