Hoofdcategorieën
Topicacties

[2D] Post je 2D-stuff maar weer - part 9

Pagina: 1 2 3 4 ... 22 23 24 25 26 27 28 29 30 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Droomt van 'n Apple iBook
Reg. datum: 01 mei 2005

Vnmidaag een nieuwe lay out gemaatk voor een persoonlijke website met portfolio e.d. wat vinden jullie er van?

Bedankt!

Jeroen :)

Plaatje op imageshack (popups!)

P4 3.0 Ghz, 1024 mb dual channel, Soltek mobo, XFX Geforce 6600 GT agp, Nec (ND)3500, Maxtor 160 GB hd.. Digicam: Minolta Dimage Z10, Apple iPod Mini 4GB

Jeune loop

Wow, mooie foto! Paar dingetjes:
-Haal asjeblieft die _ voor Welkom weg...dat staat altijd zo fout...
-Lees dit en reconsider your navigation :)
-Wellicht de site iets groter maken; ik gok dat jij 1024x768 draait en er wordt dan al redelijk wat scherm verspild. Veel mensen hebben een nopg hogere resolutie :)
-Wellicht een bordertje om je site heen; ik dacht eerst dat de content daar kwam waar nu de boom staat, pas na 2x kijken zag ik dat die lettertjes "onder de site" (of eigenlijk: er middenin) de content ware, dus die mag wat meer opvallen :)

Succes ermee.

leoaq.fm // Spatie Gebruik / I was bent over a broken pinball machine in a bowling alley and I threw it all away.

Droomt van 'n Apple iBook
Reg. datum: 01 mei 2005

quote:
leokennis schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 16:47:
-Wellicht de site iets groter maken; ik gok dat jij 1024x768 draait en er wordt dan al redelijk wat scherm verspild. Veel mensen hebben een nopg hogere resolutie :)
-Wellicht een bordertje om je site heen; ik dacht eerst dat de content daar kwam waar nu de boom staat, pas na 2x kijken zag ik dat die lettertjes "onder de site" (of eigenlijk: er middenin) de content ware, dus die mag wat meer opvallen :)

Succes ermee.

- Ga ik mee akkoord, he bje gelijk aan.
- Ook mee eens, zal van de 2e leters, volledige woorden maken O-)
- Ik heb hem juis op 1024*768 ontworpen ivm het feit dat veel mensen hier nog mee werken :r
- Border wordt ook gefixed!

Bedankt!

P4 3.0 Ghz, 1024 mb dual channel, Soltek mobo, XFX Geforce 6600 GT agp, Nec (ND)3500, Maxtor 160 GB hd.. Digicam: Minolta Dimage Z10, Apple iPod Mini 4GB

Think Different

quote:
jeroen_g schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 17:02:
[...]
- Ik heb hem juis op 1024*768 ontworpen ivm het feit dat veel mensen hier nog mee werken :r
Nog? Er zijn ook nog mensen met 800 x 600 hoor.. 20% van mijn bezoekers draait 1024 x 768. Toegegeven, 78% draait 1280x1024..........
zie 23648

ik browse 800 breed, maar ik denk dat dit ontwerp zich prima leent om kleiner te schalen, kwestie van gewoon iets minder gras lijkt me

var _ = {_: 'unreadable code detected!'};
alert(_._);

Ready 4 WotLK

IK maak mijn websites ook vaak voor 800*600.
Vindt ik zelf op een of andere manier makkelijker om mee te werken.
Reg. datum: 16 januari 2005

je mag er nog steeds nooit van uitgaan dat de gebruiker een grotere resolutie gebruikt... minimumeisen moeten dus eigenlijk gewoon 800x600 zijn...

trouwens ben ik het ermee oneens dat die website die gegeven is, dat er ruimte wordt verspild...
een portfolio website, moet je maar eens opletten is meestal redelijk krap in de breedte...

wat ik wel een punt vind, is dat de knoppen geen verzadigde kleur hebben, terwijl de foto ontzettend heldere kleur heeft
3 fristie
Reg. datum: 18 augustus 2003

Over bovenstaand design;

ik ben t grotendeels met de rest eens.

Ik zou ook de regelafstand kleiner maken, of verdelen in 2 kolommen.
Met deze introtekst valt het nog niet zo op, maar wanneer je meer tekst
gebruikt is het voor een lezer moeilijk om te onthouden welke regel ze net hebben
gelezen, m.a.w. de afstand tussen begin en eind van de regel is te groot geworden.

En idd, een bordertje zou niet misstaan, al is het alleen maar om die verdwaalde copyright
tekst bij je site te betrekken.

Als laatste puntje dan; ik zou de pagina centreren, maar dat is meer persoonlijke smaak. :P

Pendaco wijzigde dit bericht 08-11-2005 20:15 (23%)

"All that the xHTML validation shows is that you can lowercase and close your tags."

matsimitsu.nl
Reg. datum: 03 oktober 2001

Ziet er opzich aardig uit, maar het lijk of er een lichte waas over de afbeeldingen zit.
Misschien de kleuren iets "feller" maken (en de foto ook?)
Verder hoef je niet overal tm achter te zetten hoor ;)
De rest staat hierboven al beschreven zoals een border zodat je duidelijk het verschil tussen content en background kan zien, en misschien kortere regellengte.

Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling. - dailypicture.nl - mysnaplog.com | PSN ID: Tgmessi

Reg. datum: 07 november 2002

quote:
jeroen_g schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 16:39:
Vnmidaag een nieuwe lay out gemaatk voor een persoonlijke website met portfolio e.d. wat vinden jullie er van?

Bedankt!

Jeroen :)

[afbeelding]

Ik vind die TM Achter 'Unveiling my secrets', 'Basic navigation' en ' November 2005' een beetje te.
Alsof je een trademark hebt op een datum...

Voor de rest vind ik het er strak, helder en netjes uit zien. De tekst mag idd wel wat meer bij de rest worden betrokken, het hangt er nu een beetje onder.

Pin0 wijzigde dit bericht 09-11-2005 13:49 (18%)

quote:
Pin0 schreef op woensdag 09 november 2005 @ 13:48:
[...]

Ik vind die TM Achter 'Unveiling my secrets', 'Basic navigation' en ' November 2005' een beetje te.
Alsof je een trademark hebt op een datum...

Voor de rest vind ik het er strak, helder en netjes uit zien. De tekst mag idd wel wat meer bij de rest worden betrokken, het hangt er nu een beetje onder.
Z'n trademark is van die datum, dus alles wat ervoor is gemaakt valt er niet onder:)

"The true sign of intelligence is not knowledge but imagination."

Reg. datum: 24 april 2004

Plaatje op imageshack (popups!)
Opdracht voor CKV, vind het best goed voor een beginner :+

_RL wijzigde dit bericht 10-11-2005 14:08 (117%)

and back is gigi!

ik weet niet wie het allemaal al weten, maar misschien voor de mensen met een postbankpas:
paskamer.postbank.nl kan je gratis zelf je pas ontwerpen en tot 13 nov gratis laten toesturen.

Flapmo & Flapmule | DiabloII LoD account names
Story of my life =]

Jeune loop

Ik weet het, maar ik mocht er helaas geen 2d topic over starten ;(

leoaq.fm // Spatie Gebruik / I was bent over a broken pinball machine in a bowling alley and I threw it all away.

quote:
Lamber schreef op donderdag 10 november 2005 @ 14:02:
[afbeelding]
Opdracht voor CKV, vind het best goed voor een beginner :+

Ziet er aardig uit alleen de overgang tussen het gele gedeelte en het wittegedeelte is ziet er "vies" uit.
Kijk tevens eens naar aliasing van de 2 personen onderaan de pagina, dit kan je voor elkaar krijgen door het ietwat wazig te maken.

Ready 4 WotLK

Ik heb even een vraagje.
Ik heb een aantal afbeeldingen met een lichte ruis erin. Hoe kan ik die het makkelijkste weghalen met photoshop?
Ik kan niet echt een manier vinden hiervoor. Ik kan wel met levels gaan spelen, maar dan raak ik de originele kleur kwijt.
Wie kan mij helpen?
adam a7

quote:
Features schreef op zondag 06 november 2005 @ 20:47:
Eh nou dan heb ik een betaalt font en jij niet :/
Hardstikke mooi, maar lees de FAQ maar eens; fonts zijn software en software waarvoor betaald moet worden publiekelijk aan bieden "even mailen" is niet toegestaan. Dit valt gewoon onder warez. Als je vindt van niet; mooi, maak maar eens zelf een font en ga kijken hoeveel werk erin zit.
quote:

Gezien dat ik het huidige font-topic gestart heb en in vrijwel alle vorige terug te vinden ben als nr. 1 fonthoer, -en- nog eens zelf lettertypes heb gemaakt zou ik m'n woorden inslikken als ik jou was :P.

quote:
Rakkerzero schreef op donderdag 10 november 2005 @ 15:00:
Ik heb even een vraagje.
Ik heb een aantal afbeeldingen met een lichte ruis erin. Hoe kan ik die het makkelijkste weghalen met photoshop?
Ik kan niet echt een manier vinden hiervoor. Ik kan wel met levels gaan spelen, maar dan raak ik de originele kleur kwijt.
Wie kan mij helpen?
NeatImage. Een andere oplossing is om met een gerichte smart blur te gaan spelen of alles te retoucheren, wat neerkomt op een hoop clone, (smart) blur, smear, etc.

Yoozer wijzigde dit bericht 10-11-2005 15:16 (61%)

ableton live 7 | komplete 5 | phoscyon | en een beetje hardware

quote:
Yoozer schreef op donderdag 10 november 2005 @ 15:12:
NeatImage. Een andere oplossing is om met een gerichte smart blur te gaan spelen of alles te retoucheren, wat neerkomt op een hoop clone, (smart) blur, smear, etc.
Dat is nog eens een mooie tool, wat kan je aanbevelen als je het hebt over het vergroten van afbeeldingen? Is er een programma wat hierin uitblinkt en waarbij het resultaat dan beter is als Photoshop?

Ready 4 WotLK

Thanx Yoozer,
Ik ga hem ff uitproberen. Mega dat ie er ook als photoshop plugin bestaat :D
Ik ben voor school bezig om een website te maken waar schoolieren van die school zich op kunnen inschrijven om elkaar beter te leren kennen. Heb me vandaag een beetje bezig gehouden met het ontwerpen van het logo:

http://img.photobucket.com/albums/v134/Peter_85/iBuddy.jpg

C&C is welkom :)
Rawk!
Reg. datum: 17 december 2000

Euh, is het niet een beetje een dooddoener om dat iWoordje gedoe voor de 1000x te clonen van apple?

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."

3 fristie
Reg. datum: 18 augustus 2003

Ziet er al leuk uit, maar idd het ' I ' gebeuren is wel een beetje de hype van t moment zo lijkt t.

Een paar tips/aanmerkingen;

Waarom haal je de ' i ' niet weg en gebruik je daarvoor het poppetje (welke immers ook op een i lijkt)

Ik vind t font niet echt bij het beeld passen (beeld; erg rond <> font; hoekig/strak), dan zou ik een wat 'ronder' font nemen miss ook wat dikker.

Als laatste dan;
die hele dunne lijntjes bij het scrollwieltje weglaten en het scrollwieltje zelf iets dikker maken.

"All that the xHTML validation shows is that you can lowercase and close your tags."

Jeune loop

Agree. En als je het dan toch doet, doe het dan goed, en maak de i juist kleiner :)

Die muis is overigens erg leuk :)

Post hier je onzin

quote:
leokennis schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 16:47:

Succes ermee.
www.sxc.hu komt die foto vandaan

Wie niks bewaart, is ook nooit wat kwijt..

quote:
Pendaco schreef op donderdag 10 november 2005 @ 16:28:
Ziet er al leuk uit, maar idd het ' I ' gebeuren is wel een beetje de hype van t moment zo lijkt t.

Een paar tips/aanmerkingen;

Waarom haal je de ' i ' niet weg en gebruik je daarvoor het poppetje (welke immers ook op een i lijkt)

Ik vind t font niet echt bij het beeld passen (beeld; erg rond <> font; hoekig/strak), dan zou ik een wat 'ronder' font nemen miss ook wat dikker.

Als laatste dan;
die hele dunne lijntjes bij het scrollwieltje weglaten en het scrollwieltje zelf iets dikker maken.

Klopt het i gebeuren is idd misschien een beetje achterhaald maar goed we hebben er voor gekozen om toch die naam zo te laten.

Scollwieletje ga ik idd maar wat groter maken ik zie het nu ook dat hij wat klein uitvalt in deze grote.

En ik heb het idd al geprobeerd om het rondje te gebruiken als i maar doordat dat dan weer in een rondje zit lees je het niet in een keer als i Buddy maar gewoon als Buddy

Pagina: 1 2 3 4 ... 22 23 24 25 26 27 28 29 30 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: