Ik heb al veel geprobeerd, maar ik krijg het niet voor elkaar om een High-ID te krijgen. Met mijn vorige router lukte het wel en dat was een zelfde router, die is toen alleen kapot gegaan.
Hij geeft deze informatie in eMule:

De Windows Firewall heb ik uitgezet:

Ook de Mcafee Firewall staat uit:

In de Options bij eMule heb ik zoals aangegeven op deze link een TCP en UDP nummer ingevoerd.

Toen ben ik dus via deze link bezig geweest om de TCP en UDP poorten goed te zetten in mijn router, dit resulteert in het volgende resultaat:

Maar als ik dan een eenvoudige test doe in eMule geeft hij nog steeds het volgende resultaat:

code:
Wat kan ik doen om toch een High-ID te krijgen? Ik zal vast wel iets over het hoofd zien, maar zou zo snel niet weten wat.
Hij geeft deze informatie in eMule:

De Windows Firewall heb ik uitgezet:

Ook de Mcafee Firewall staat uit:

In de Options bij eMule heb ik zoals aangegeven op deze link een TCP en UDP nummer ingevoerd.

Toen ben ik dus via deze link bezig geweest om de TCP en UDP poorten goed te zetten in mijn router, dit resulteert in het volgende resultaat:

Maar als ik dan een eenvoudige test doe in eMule geeft hij nog steeds het volgende resultaat:

code:
1
2
3
| Kad Network Status: Firewalled IP:Port: ??. ??. ??.78:10003 Buddy: Connected |
Wat kan ik doen om toch een High-ID te krijgen? Ik zal vast wel iets over het hoofd zien, maar zou zo snel niet weten wat.