Hoofdcategorieën
Topicacties

eMule opensource eDonkey, deel 13

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 16 17 18 19 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 12 oktober 2001

je moet de global datarate voor friends aanpassen

Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)

Reg. datum: 18 juni 2004

Morph XT 7.7 is ondertussen ook al beschikbaar.

Heb ondertussen nog een vraagje: Wat doet die Upload Speed Sense in Morph XT nou juist? Als ik het hier aanzet morrelt het constant aan m'n uploadsnelheid, het nut ervan?

Grtz
1. Controleer de kabel!
Reg. datum: 08 augustus 2000

quote:
Ye Greate'96 schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 14:08:
Ik gebruik nu al een tijdje Morph (sinds gisteren 7.6) maar het probleem waar ik steeds tegenaan loop is dat iemand met een friendslot bijvoorbeeld op 6 kb van mij download en een onbekende (vaak die irritante funnynick gasten) rustig met 33 kb download.

Ik heb gebrobeerd onder Options, Morph de upload snelheid te veranderen, maar niks helpt.
Doe ik iets verkeerd of is er een mod waarbij je de upload beter kan regelen?

Je hebt toch geen limiet op de friend upload staan?

http://img432.imageshack.us/img432/6173/fssettings3wr.png

Er is overigens al een morph 7.7 aangezien sommigen met een amd crahses hadden met morph 7.6

quote:
FezzFest schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 19:52:

Heb ondertussen nog een vraagje: Wat doet die Upload Speed Sense in Morph XT nou juist? Als ik het hier aanzet morrelt het constant aan m'n uploadsnelheid, het nut ervan?

Automatich aanpassen van de upload als je beschkibare upload niet constant is.

meer:

http://www.filesharingweb.de/mediaWiki/index.php/English:USS

en

http://www.emule-project...._id=120&rm=show_topic

leuk_he wijzigde dit bericht 30-12-2005 21:10 (27%)

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Reg. datum: 28 januari 2000

Het is omdat ik al iemand met 7.8 zag, anders had ik het nu nog niet geweten :-)

eMule v0.46c MorphXT v7.8
Description:

* FIXED : (major) Various crash arround category manipulation or file completion [SiRoB]
* FIXED : (minor) Minimize to tray when we use the autostart [SiRoB]
* CHANGED: Added TMPL_FAILEDLOGIN into eMule.tmpl [leuk_he]
* CHANGED: Put back full safe hash code from Slugfiller mod [SiRoB]
* CHANGED: Put some kind of official open slot limitation [SiRoB]

klik hier voor de bin file
1. Controleer de kabel!

ALs je hem in de meuktracker aanmeldt kun je geloof ik ook mailtjes ontvangen. Je kunt je ook op sf aanmelden .Ike moet iets aanvingen als je een notifiy moet doen bij een releasen van een file maar ik weet niet waar.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken

Hoe kan bij zoeken de instelling voor "complete sources" zo instellen dat hij ook alleen maar 100% beschikbare bestanden vind????

1. Controleer de kabel!

quote:
druup schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 11:17:
Hoe kan bij zoeken de instelling voor "complete sources" zo instellen dat hij ook alleen maar 100% beschikbare bestanden vind????

bij de search 1 invullen. ;)

dat wil zeggen dat de server denkt dat er op zijn minst 1 complete source is.

leuk_he wijzigde dit bericht 14-01-2006 22:11 (4%)

Volgens mij klopt dat niet wat je zegt. Als ik op madonna zoek zonder iets in te vullen bij complete sources dan vind Emule (v0.46c) ongeveer 1/4 van de 300 bestanden die 100% zijn. Als ik bij complete sources iets invul b.v. 1,2,10 of niets veranderen aan de hoeveelheid 100% bestanden. Als ik b.v. 300 of 200 invul dan wordt zowel het totaal (maar 127) aantal bestanden alswel het aantal 100% bestanden minder.

1. Controleer de kabel!

quote:
druup schreef op zondag 15 januari 2006 @ 14:03:
Volgens mij klopt dat niet wat je zegt.
Als je 1 invult is minimaal 1 peer met een complete versie, je zult geen resultaten zien waar een 0% staat. Ik zie niet wat het nut is van een file te zoeken die 1 iemand heeft en op 100% t.o.v. een file die 10 mensen compleet hebben en 1 iemand incompleet en dus op 91% staat.

quote:
leuk_he schreef op zondag 15 januari 2006 @ 14:15:
[...]
Ik zie niet wat het nut is van een file te zoeken die 1 iemand heeft en op 100% t.o.v. een file die 10 mensen compleet hebben en 1 iemand incompleet en dus op 91% staat.
Als je op b.v. een artiestennaam zoekt dan wil ik het liefst zoveel mogelijk complete files zien. Als er dan 290 incomplete files gevonden worden dan blijven er maar 10 complete over terwijl er waarschijnlijk veel meer complete files zijn!!!! Als je zoekt naar "madonna hang-up" dan worden er 120 files gevonden m.a.w. waarom zou je incomplete files willen zien i.p.v. files die wel compleet zijn.

druup728 wijzigde dit bericht 15-01-2006 19:53 (14%)

1. Controleer de kabel!

Incompleet is inderdaad niet zo heel interresant, hoewel het wel aangeeft dat meer mensen de file aan het downloaden zijn

(plaatje:)
Plaatje op imageshack (popups!)

Maar het belangrijkste is DAT er complete sources zijn, door in complete sources 1 in te vullen wordt resultaat A weggefilterd.
Uiteraard is C interresanter dan B ook al staat B op 100% en C maar op 83%. Met de incomplete sources wissel je ook data uit. De incomplete sources KUNNEN later juist heel interresant zijn en geven aan hoe goed een zojuist verspreide file al verspreid is.

(verder denk ik wel dat we op 1 lijn zitten hoor)

b.t.w Omdat je het over madonna hebt heb je het waarschijnlijk over mp3 files. files kleiner dan 9,5MB kun je echt veel efficienter sources voor vinden m.b.v. KAD. zorg dan dat kad aanstaat. kan veel schelen voor de middelmatig populare files.

leuk_he wijzigde dit bericht 15-01-2006 20:55 (4%)

Reg. datum: 29 juni 2002

Is het normaal om duizenden users op de wachtlijst te hebben?

Win XP SP2; Pentium 4 3GHZ,2GBDDR, Asus p4p800s-x, Matrox G550, Topower 350Watt | ondergetekende gaat deze vakantie bezig met paragliding!

This place is GoT-like!!!
Reg. datum: 23 februari 2000

quote:
plakbandrol schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 14:25:
Is het normaal om duizenden users op de wachtlijst te hebben?
Als je veel shared, ja :P

Reg. datum: 29 juni 2002

quote:

ik share een gig of 20, bij dc++ share ik 160 gb dus zoveel vind ik het niet

na een nachtje sharen staan er zo 4000 tot 6000 users in de wacht :P

plakbandrol wijzigde dit bericht 17-01-2006 15:04 (6%)

Win XP SP2; Pentium 4 3GHZ,2GBDDR, Asus p4p800s-x, Matrox G550, Topower 350Watt | ondergetekende gaat deze vakantie bezig met paragliding!

1. Controleer de kabel!

Voor degene die in the scene zijn. De 0.47 beta is zojuist gearriveerd. Als je heb niet kunt vinden dan hoef je hem niet te downloaden.

Popcorn Hour!
Reg. datum: 18 augustus 2003

hey mede tweakers & emule gebruikers :P

Ik heb een probleempje;

-ik heb op 1 pc emule draaien > geen enkel probleem, poorten netjes geforward (virtual server) en ik heb gewoon een hoge id niks aan de hand.

- nu heb ik op een andere pc (die op dezelfde router staat) ook emule gezet, het probleem is alleen dat mn router het niet toelaat om dezelfde poorten in te stellen maar dan voor een ander ip adres.

de emule poorten 4662, 4672 kunnen dus enkel naar 1 ip adres (10.0.0.6 in mijn geval) geforward worden.

maar...

Nu zie ik wel in de opties van emule staan dat je die poorten handmatig kunt instellen en wijzigen, ik heb daar voor het gemak voor; 4600 en 4620 gekozen, die nu dus wel geforward kunnen worden in de router.
Probleem alleen dat t niet werkt (was ook te mooi om waar te zijn :| )

De router is een simpel sweex annex gevalletje, dus ik hoopte dat ik via emule t 1 en ander kon wijzigen?
Zijn hier dus betere poorten voor, buiten de standaard 4662 en 4672, of gaat t niet lukken?

"All that the xHTML validation shows is that you can lowercase and close your tags."

1. Controleer de kabel!

Andere poorten(b.v. die jij noemt) zou gewoon moeten gaan werken. Als dat niet ik dan is er vaak een firewall(ook vaak in antivirus software....) die in de wegzit. affijn. de gewone searches van de startpost volgen over lowid.

Popcorn Hour!
Reg. datum: 18 augustus 2003

Nou t is uiteindelijk toch gelukt, maar vraag me niet waarom :P

ik heb de poorten maar verandert in 4562 en 4572 (in emule), dit ook in mn router gezet, en na opnieuw opstarten van emule pakt ie t nu wel.
En heb ik nu ook op de andere pc emule met een hoge id _/-\o_

Pendaco wijzigde dit bericht 19-01-2006 13:48 (14%)

"All that the xHTML validation shows is that you can lowercase and close your tags."

je moet idd ook emule ff opnieuw opstarten, dat is bv ook met de web & wabserver en webcache zo

JAAAAAAA _/-\o_

Er is (eindelijk) weer een nieuwe beta uit en jawel.... de 4 gb limiet is weg!

meuktracker: eMule 0.47a beta 1
quote:
leuk_he schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 23:31:
Voor degene die in the scene zijn. De 0.47 beta is zojuist gearriveerd. Als je heb niet kunt vinden dan hoef je hem niet te downloaden.
Had dit even duidelijker gezegd :D Ik vind (als ik de changelog zo doorspit) best een nette nieuwe versie ;)

Reg. datum: 03 januari 2005

Heeft iemand ooit van EmCrypt gehoord?...ik vond het op een Duitse website. Ik hoor graag ervaringen hierover...het schijnt veiliger te zijn.

1. Controleer de kabel!

quote:
LaptopRookie schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 09:59:
Heeft iemand ooit van EmCrypt gehoord?...ik vond het op een Duitse website. Ik hoor graag ervaringen hierover...het schijnt veiliger te zijn.

HEt is heeeeeeel beroerder software:

gebaseerd op emule 0.44 (heel oud), Je kunt op bijna geen servers meer.
Geen unicode.
GPL violator. (illegaal dus)
Geeft geen echte bescherming. (je kun enkel je data kwijtraken als je je wachtwoord vergeet)
BEVAT SPYWARE

Geloof me ik heb het getest, en daarna de macine waarop het getest is weer gereset (zoals in opnieuw geformateerd)

leuk_he wijzigde dit bericht 27-01-2006 14:51 (17%)

Hallo iedereen

Sinds kort heb ik een low-id bij Kademlia, dat vind ik raar want daarvoor heeft het altijd gewerkt.
In een faq staat dat je poort 4673 geforward moet hebben, dit heb ik dus gedaan, maar het heeft geen nut. Hoe zou dit komen? Ik heb een WRT54G met de laatste firmware en een Speedtouch 510 modem.
eMule versie is 0.47a. Bij Kademlia status staat dat ik "firewalled" ben, terwijl de windows firewall uitstaat, de poorten zijn geforward en ik verder geen programma heb dat kan blokkeren.

Help me, alvast bedankt.

With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!

Voor de mensen die het gemist hebben, de 'final' van .47a is uit ;)

meuktracker: eMule 0.47a final

Meteen een vraag daarover, ik heb alleen de .exe gekopieerd (as usual) maar ik zie weinig verandering. Kad 2.0 werkt 'uit zichzelf'?

quote:
Cold_Phoenix schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 22:18:
Hallo iedereen

Sinds kort heb ik een low-id bij Kademlia, dat vind ik raar want daarvoor heeft het altijd gewerkt.
In een faq staat dat je poort 4673 geforward moet hebben, dit heb ik dus gedaan, maar het heeft geen nut. Hoe zou dit komen? Ik heb een WRT54G met de laatste firmware en een Speedtouch 510 modem.
eMule versie is 0.47a. Bij Kademlia status staat dat ik "firewalled" ben, terwijl de windows firewall uitstaat, de poorten zijn geforward en ik verder geen programma heb dat kan blokkeren.

Help me, alvast bedankt.
vaak staat de poort naar de verkeerde ip geforwarded.
check dus ff in een dosbox met ipconfig (run/uitvoeren -> cmd.exe -> ipconfig.exe)

of je hebt een verkeerd soort poort geforwarded (tcp/udp), maar het heeft gewerkt dus waarschijnlijk niet.

andere mogelijkheid is modem aan/uit zetten. en een keer op check firewall drukken in emule.
sommige modems kunnen maar 256 verbindingen aan en crashen (half) op te veel. een resultaat kan dan zijn dat je poort niet meer geforward wordt.

een algemene tip:
als je geen last wilt hebben van emule (vertraging in pagina's in je browser) kan ik je het volgende programma aanraden:

cfos speed
http://www.cfos.de/speed/cfosspeed_e.htm

ik gebruik het al tijden en door dit programma merk ik niks van alle verbindingen in emule.

Mr.Nobody wijzigde dit bericht 28-01-2006 14:37 (15%)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 16 17 18 19 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: