Hoofdcategorieën
Topicacties

eMule opensource eDonkey, deel 13

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 16 17 18 19 last

Reageer Nieuw Topic
Hbass
Reg. datum: 07 juni 2004

Help . ik snap niet hoe ik een port moet forwarden :r

http://www.xs4all.nl/~tlforce/emuleportforwarding.JPG

Locale Poort : 4662
Remote Poort: any
Protocol: TCP
Richting: binnenkomend
Doel:

Locale Poort : 4672
Protocol: UDP
Doel:

nu moet ik die forwarden. kom er alleen niet uit :/ hij blijft komt gwoon nooit door de port test van emule heen. help :?

Rimel XXL @ 2.7 ghz lippenstift.. XP @1833MHz, XFX 6800LE @12/6 blalba Winbond BH-5 . schaap lokken > uitholle > pc erin bouwe = schaapmod

meuh
Reg. datum: 13 april 2001

quote:
HStyles schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 19:13:

[afbeelding]

Doel:

Locale Poort : 4672
Protocol: UDP
Doel:

nu moet ik die forwarden. kom er alleen niet uit :/ hij blijft komt gwoon nooit door de port test van emule heen. help :?

zo'n speedtouch he.. snapte ik ook niks van eerst.. maar als je bij dat tapje virtual server het ip van 2e router. of van je computer intiept dan forward ie alle poorten naar dat ip..

als het direct een client is erachter ben je je firewall functie van je router kwijt. Bij mij was dat geen punt want mijn wifi router zit op de speedtouch en die firewalled wel weer..

I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.

1. Controleer de kabel!
Reg. datum: 08 augustus 2000

quote:
HStyles schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 19:13:

[afbeelding]

Doel:

protocol: tcp
insise ip : 10.0.0.150 (ip wat hij laat zien als je ipconfig intikt op de comamndprompt van je pc)
outside ip:0.0.0.0 (echt 0.0.0.0 voor emule!!)
inside port 4662
outside port 4662

apply & save all

kijk ook eens in

Het Grote Poortmappingsverhaal daar staat ook een tool.

Als je een (extra ) router hebt in je netwerk moet het net iets anders, en uiteraard wel je personal firewall "unblocken"/exceptie voor invoeren. (in sommig AV spul heet dit anti-worm protection)

leuk_he wijzigde dit bericht 05-08-2005 13:50 (11%)

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

. . . . . . . .
Reg. datum: 14 januari 2004

Ik zie overigens voor het eerst meer dan 10 miljoen mensen online!? Pfff kan me nog vaag heugen dat er meer dan een miljoen mensen online kwamen!! Dat is nu zo een 2 jaar geleden?

MDK + XP pro

Reg. datum: 01 mei 2002

Zo dan, mijn 1e emule post...
Ik draai inmmiddels alweer 2 jaar emule en het bevalt me best. Niet altijd max download, maar heb dan meestal ook wat zeldzamere bestanden=weinig sources aanstaan.

Nu ben ik zelf ook eens aan het releasen geslagen. Heb een interessante DVD netjes ingepakt in bestanden van 700MB (totaal 17 delen). Het is een dubbele dvd:), waarvan 1 DVD DL.
Voor de moraalridders: hij is dus domweg niet meer leverbaar. Dus als je hem wilt kopen: dat kan dus niet meer (info:FreerecordShop).

Goed, ik heb ze dus netjes gereleased in een forum en heb ze op mijn pc klaar staan. Ik draai emule 0.46a met morph v7.1. Naast het releasen van mijn DVD (powershare, release, selective chunking enabled) download ik zelf ook wat. Up is momenteel 35, down 38 (zit tussen de 10-160 normaal gesproken)

Hetgene wat me nu irriteert is dat de files die ik asap wil uploaden maar niet met de hoogste prioriteit geupload krijg. Iedereen die de DVD's aanklikt krijgts standaard een friendslot, maar desondanks gaan ze maar met ongeveer 1kbs up. Als het aantal uploads omlaag gaat, gaat wel de snelheid van andere uploads omhoog, maar niet die van mijn DVD. Op de een of andere manier lijkt het wel of er prioriteit aan de andere uploads wordt gegeven. Zelfs de prio bij die andere files bij shared files op very low zetten, helpt niet.

Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn eigen DVD met de hoogste prio wordt geupload?

1. Controleer de kabel!

quote:
SSH schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 01:55:
Ik zie overigens voor het eerst meer dan 10 miljoen mensen online!? Pfff kan me nog vaag heugen dat er meer dan een miljoen mensen online kwamen!! Dat is nu zo een 2 jaar geleden?

warning fake servers detected!

kijk een goed door je servers en je zul daar vast een paar valse uit kunnen ontdekken. met het aantal users op 99999999. (of meerdere server op 1 en het zelfde ip)

quote:
IJzerboot schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 10:55:
Goed, ik heb ze dus netjes gereleased in een forum en heb ze op mijn pc klaar staan. Ik draai emule 0.46a met morph v7.1. Naast het releasen van mijn DVD (powershare, release, selective chunking enabled) download ik zelf ook wat. Up is momenteel 35, down 38 (zit tussen de 10-160 normaal gesproken)

Hoeveel up slots zijn er actief: als dit er meer dan een stuk of 7 zijn dan heb je huidige bug in morph actief dat hij teveel slots opent. speel anders ook eens de limieten in morph share, maxum client transfer rate, powershare max global data rate (zet die eens op 30 kb/s).

Friendslot: ik denk een power share slot? of maak je ze actief als friend? en je verbinding kan ook werkelijk ook altijd 35 kb/s halen (400 kbit/sec up?)

OVeringes komen er niet snel meer nieuweversies van morph uit. Sirob heeft aangeegeven dat hij niet meer de motivatie ervoor heeft.

leuk_he wijzigde dit bericht 06-08-2005 16:05 (51%)

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken

Jeon Ji-hyun O+
Reg. datum: 16 maart 2002

quote:
IJzerboot schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 10:55:
Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn eigen DVD met de hoogste prio wordt geupload?

Probeer eens Powershare aan te zetten bij je DVD-bestanden (shared files-> right click op bestand-> powershare-> activated).

offtopic:
-edit: spuit 11

Silent Thunder wijzigde dit bericht 06-08-2005 16:45 (9%)

// Nikon D300
// 10.5mm f/2.8 // 17-55mm f/2.8 // 70-200mm f/2.8 VR // TC-14E II

Reg. datum: 11 september 2002

Ik heb een vraagje.
Ik heb net een nieuwe server. Win2000 -> WinXp.
Ik heb gelijk maar de nieuwste eMule geinstalleerd. 0.46c.
Vroeger kon ik de map waar mijn gedownloade bestanden stonden delen
en dan de bestanden via een andere pc op het netwerk daar gewoon van af halen.
Nu kan dat niet meer. Als ik wil kopieren geeft hij een read acces denied error of
iets in die trend. Ik dacht eerst dat het aan XP ofzo lag maar in andere mappen gaat het super.
Geeft eMule die files niet meer vrij of iets?
Kent iemand dit probleem en de oplossing?

quote:
leuk_he schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 15:58:
[...]
Hoeveel up slots zijn er actief: als dit er meer dan een stuk of 7 zijn dan heb je huidige bug in morph actief dat hij teveel slots opent. speel anders ook eens de limieten in morph share, maxum client transfer rate, powershare max global data rate (zet die eens op 30 kb/s).

Friendslot: ik denk een power share slot? of maak je ze actief als friend? en je verbinding kan ook werkelijk ook altijd 35 kb/s halen (400 kbit/sec up?)

OVeringes komen er niet snel meer nieuweversies van morph uit. Sirob heeft aangeegeven dat hij niet meer de motivatie ervoor heeft.

Ik heb nu 17 slots actief, maar het zijn er ook al 40 geweest. Ik vroeg me al af hoe ik dat kon beperken tot een bepaald aantal, want dan kun je de upload een beetje sturen.
Ik ga nu wel ff met die limieten spelen. Wat kan ik aan die bug doen? Niets, denk ik he?
Anders toch maar over op een andere mod?

nee, ik maak iedereen friend en geef ze een friendslot. powershare slot heb ik nog niet gevonden..
Ik heb planet met max upload van 50. Hij staat nu ook netjes met 35.0(0,0) te uppen en met pakweg 30 te downen. Mijn verbinding haalt die 50 kb/s ook echt wel.

En op die andere opmerking: uiteraard staan alle bestanden al op powershare.
(er staat onder priority: PS Release :) )

BIG EDIT:
het is me gelukt!

global datarate op 0 houden
max client datarate heb ik op 12 gezet.

En dan wordt ineens de up veel beter verdeeld. Mijn PS Release files hebben prio en een up die ongeveer gelijk is aan die 12 die ik heb ingesteld.

Ook heb ik de max client datarate onder powershare veranderd. Daar was ik eigenlijk mee begonnen. Staat nu op 6. Ik kan dat niet verklaren, maar ik ben tevreden zoals het nu werkt.
Hier moet je dus gewoon even mee stoeien.
Blijkbaar is die setting van 0 op de max client rate onder friends de bug in deze versie..

Bedankt voor de tips!

@Bbfreak: het lijkt mij dat je een rechtenprobleem hebt. Probeer de rechten eens per map in te stellen ipv vanaf de root. Dus niet C:\ delen, maar alle systeem-mappen apart.

IJzerboot wijzigde dit bericht 07-08-2005 11:50 (24%)

quote:
IJzerboot schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 22:58:
[...]

@Bbfreak: het lijkt mij dat je een rechtenprobleem hebt. Probeer de rechten eens per map in te stellen ipv vanaf de root. Dus niet C:\ delen, maar alle systeem-mappen apart.

Ik heb eMule op D: staan en ik heb alleen de map gedeeld waar de bestanden in staan.
Via rechtermuisknop -> Delen en Beveiliging -> Deze Map delen + gebruikers mogen bestanden wijzigen. Ik kan wel vanaf die pc kopieren naar een gedeelde map op mijn dekstop maar dat is geen oplossing omdat meer mensen van die dir kopieren. Ik had daar op W2k geen last van dus ik d8 dat het rechten waren maar ik heb andere mappen gedeeld op de server en die hebben dat probleem niet.
Daarom denk ik dat eMule die bestanden vast houdt.
Het rare dan weer is dat ik het ook heb als ik eMule afsluit :? Draad een beetje kwijt.

Ok dan, als je de map ook niet kunt benaderen als Emule uitstaat, is het dus waarschijnlijk niet emule die voor problemen zorgt.

Ik heb de engelse versie, maar ik vraag dit even voor de zekerheid:
je hebt deze folder gedeeld, maar heb je de beveiliging via het tab-blad "security" veranderd of via "permissions" (staat onder het invulvakje voor het aantal user) in het tab-blad "sharing"?

Het is namelijk zo, dat als de hele D-schijf hebt gedeeld, je de "permissions" niet in kunt stellen.
Probeer dan eens om deze map apart in te stellen als gedeelde map, dan kun je namelijk bij de security rechten ingeven maar ook via het tab-blad sharing.

Hetzelfde probleem heb je als je C shared, dan zijn de systeemmapppen ala windows en program files ook niet toegankelijk. Deze moet je apart deelbaar maken.

IJzerboot wijzigde dit bericht 07-08-2005 21:37 (3%)

quote:
IJzerboot schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 21:37:
Ok dan, als je de map ook niet kunt benaderen als Emule uitstaat, is het dus waarschijnlijk niet emule die voor problemen zorgt.

Ik heb de engelse versie, maar ik vraag dit even voor de zekerheid:
je hebt deze folder gedeeld, maar heb je de beveiliging via het tab-blad "security" veranderd of via "permissions" (staat onder het invulvakje voor het aantal user) in het tab-blad "sharing"?

Het is namelijk zo, dat als de hele D-schijf hebt gedeeld, je de "permissions" niet in kunt stellen.
Probeer dan eens om deze map apart in te stellen als gedeelde map, dan kun je namelijk bij de security rechten ingeven maar ook via het tab-blad sharing.

Hetzelfde probleem heb je als je C shared, dan zijn de systeemmapppen ala windows en program files ook niet toegankelijk. Deze moet je apart deelbaar maken.

Ik heb geen hele schijf geshared. Alleen de map Incoming van eMule.
En in WinXP zit geen tab security om de gebruikers in te stellen.
Ik heb 1 account op dat apparaat en dat is een admin. Die is ingelogd.
Ik heb dit probleem alleen met die map op die pc.
Andere mappen op die pc hebben het niet en andere pc's die ook XP
draaien heb ik het probleem nooit voor handen gehad.

grappig. mijn XP heeft dat tab-blad echt wel hoor.
Ik zal vanavond ff een screenshot maken, als ik het niet vergeet.
Geef eens wat meer specs. Ik heb XP prof trouwens, maar dat zou het verschil niet moeten maken.

Of open anders even een ander topic, want dit lijkt me niet emule-specifiek.

1. Controleer de kabel!

quote:
Bbfreak schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 23:09:
[...]
Ik heb geen hele schijf geshared. Alleen de map Incoming van eMule.
En in WinXP zit geen tab security om de gebruikers in te stellen.
Ik heb 1 account op dat apparaat en dat is een admin. Die is ingelogd.
Ik heb dit probleem alleen met die map op die pc.
Andere mappen op die pc hebben het niet en andere pc's die ook XP
draaien heb ik het probleem nooit voor handen gehad.

En hoe loggen andere gebruikers dan in op jouw "server" ook met admin of al guest.

wellicht dat dat security tab ding te maken heeft met simple file shareing

http://compnetworking.abo...etworking/ht/winxpsfs.htm
quote:

1. Open My Computer from the Start Menu or Windows XP Desktop. A new My Computer window will appear.

2. Open the Tools menu and choose the "Folder Options..." option from this menu. A new Folder Options window will appear.

3. Click on the View tab and locate the "Use Simple File Sharing (Recommended)" checkbox in the list of Advanced Settings.

4. To enable Simple File Sharing, ensure this checkbox is checked. To disable Simple File Sharing, ensure this checkbox is not checked. Click inside the checkbox to alternately enable and disable the option.

5. Click OK to close the Folder Options window. The settings for Simple File Sharing are now updated; no computer reboot is required.
Tips:

1. The Simple File Sharing checkbox should be at or near the bottom of the Advanced Settings list in the My Computer Folder Options.
2. Enabling Simple File Sharing prevents the ability to assign user-level passwords to shares. When Simple File Sharing is enabled on a computer, remote users will not be prompted for a password when accessing that computer's shares.
3. If the Windows XP Professional computer is part of a Windows domain rather than a Windows workgroup, this process for enabling or disabling Simple File Sharing has no effort. Simple File Sharing always remains disabled for computers joined to domains.

Je draat toch XP pro (niet home)? anders maak je je jezelf het moeilijk om hem als server te gebruiken.

Het enige wat dit verder met emule te maken kan hebben is dat emule een "secure user"(restricted user) kan aanmaken, zodat emule niet onder het admin account draait, maar onder een gewone gebruiker. standaard staat dat niet aan. Maar ik denk toch dat je dit verder beter in Network Troubleshooting kunt uitzoeken (in de faq de network troubleshooter) aangezien dit geen emule probleem lijkt te zijn.Je geeft zelf al aan dat het probleem ook optreedt als emule is afgesloten.

Nu met schimmel
Reg. datum: 09 april 2001

quote:
leuk_he schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 15:58:
[...]
<knip>

Wat zou een goede vervanger zijn voor MorphXT? ik ben er zeer tevreden over, maar als jij zegt dat ze niet veel meer geüpdate zal worden zal ik wel een andere moeten zoeken.

Zeker omdat de 'standaard' eMule al op .46c zit, en Morph maar op .46a, en er ondertussen al heel wat dingen gefixed zijn die mij toch handig lijken.

Ik ben een beetje aan het vergelijken op www.kademlia-mods.de , maar ik zie door de bomen het bos niet meer.

Als pieten groen, blauw, geel, paars of rood zijn hebben ze ingebroken bij chemische fabrieken (door de schoorsteen) voor TERRORISME!!!

1. Controleer de kabel!

quote:
Resistor schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 12:15:
[...]

Wat zou een goede vervanger zijn voor MorphXT? ik ben er zeer tevreden over, maar als jij zegt dat ze niet veel meer geüpdate zal worden zal ik wel een andere moeten zoeken.

Zeker omdat de 'standaard' eMule al op .46c zit, en Morph maar op .46a, en er ondertussen al heel wat dingen gefixed zijn die mij toch handig lijken.

Ik ben een beetje aan het vergelijken op www.kademlia-mods.de , maar ik zie door de bomen het bos niet meer.

Ligt er uiteraard aan wat voor (extra)feature je belangrijk vind.

Voor releasers is Power share interresant, en dan ken ik alleen ZZmod die dit heeft. (hoewel andere mods ook super-relase kennen wat op hetzelfde neer komt.

Kijk anders ook eens in Official eMule-Board > Development > eMule Mods draad (registratie nodig) op welke mods veel activieteit plaats vind. ik wil zelf eens goed naar ionix kijken.

Ik heb zelf ook een merge geprobeerd, maar ben er achter gekomen dat dit nog te hoog voor me gegrepen is.

En wat je ook nog zou kunnen bekijk is of mods gebaseerd op morph het lukt zelf te mergen.
: eastshare / emulespana /stullemod

Reg. datum: 26 november 2002

quote:
Bbfreak schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 19:28:
Ik heb een vraagje.
Ik heb net een nieuwe server. Win2000 -> WinXp.
Ik heb gelijk maar de nieuwste eMule geinstalleerd. 0.46c.
Vroeger kon ik de map waar mijn gedownloade bestanden stonden delen
en dan de bestanden via een andere pc op het netwerk daar gewoon van af halen.
Nu kan dat niet meer. Als ik wil kopieren geeft hij een read acces denied error of
iets in die trend. Ik dacht eerst dat het aan XP ofzo lag maar in andere mappen gaat het super.
Geeft eMule die files niet meer vrij of iets?
Kent iemand dit probleem en de oplossing?
Die meldingen krijg ik ook sinds versie 46c op Win XP Pro.

Ik heb een topic geopend dus hier kan weer lekker on-topic verder gebabbeld worden.
Bedankt voor alle hulp so far!
1. Controleer de kabel!

quote:
Resistor schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 12:15:
[...]

er is toch nog een 7.2 emule 0.46c merged versie van morph uitgekomen.

http://emulemorph.sourceforge.net/

belangrijkste uit de change log:
quote:

MERGED : Ported to 0.46c version [SiRoB]
FIXED : May i found the responsible for rare crash arround resume next file [SiRoB]
ADDED : Some kind of stop open slot in some congestion case or when connection is lost [SiRoB]

Popcorn Hour!
Reg. datum: 18 augustus 2003

Ey mensen,

Ik zit nog een beetje te stoeien met mn rooter/firewall configuratie.

Ik heb een tijd lang emule gebruikt met een low-id, dit is een tijd goed gegaan maar ik krijg sinds vandaag een 'ban' bericht.

Ik draaide zone alarm, welke ik nu dus heb vervangen voor kerio, na aanleiding van de faq van emule.
Ik hoopte dat hiermee het probleem verholpen zou zijn, maar dat is dus niet zo.
(ik heb aan emule volledige toegang gegeven)

Blijkbaar zit mn router dus nog vaag te doen, t enige probleem het is zo'n goedkoop sweex geval waarbij alle functies lekker vaag zitten weggestopt.
Volgens mij heb ik wel de juiste optie gevonden, maar ik heb geen idee wat ik daar nu moet invullen, zie de pic hieronder;

http://home.aim.avans.nl/s135595/Pictures/router_vs.jpg

Zou iemand mij verder kunnen helpen, want hier snap ik echt de ballen van :)

"All that the xHTML validation shows is that you can lowercase and close your tags."

1. Controleer de kabel!

quote:
Pendaco schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 18:38:

Zou iemand mij verder kunnen helpen, want hier snap ik echt de ballen van :)

Effe goed lezen in het grote portforward verhaal dat ook gelinkt is in de tpoic start.

Als ik effe raadt zou dit het verhaal zijn:

http://www.portforward.co.../Sweex/LB000021/eMule.htm

En uiteraard een rule aanmaken in kerio waar je de incoming ports open zet (afhankleijk van de configuratie vraagt hij daar omdat je de router hebt opengezet ).

Effe wat andere dingen: heb je een modem dat ook een ingebouwde router heeft? Daar moet je dan ook iets doen.
En controleer ook effe dat je niet met een fake server connect. dat schiet ook niet hard op.

Popcorn Hour!
Reg. datum: 18 augustus 2003

quote:
leuk_he schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 20:34:
[...]
Effe goed lezen in het grote portforward verhaal dat ook gelinkt is in de tpoic start.
Als ik effe raadt zou dit het verhaal zijn:
http://www.portforward.co.../Sweex/LB000021/eMule.htm

En uiteraard een rule aanmaken in kerio waar je de incoming ports open zet (afhankleijk van de configuratie vraagt hij daar omdat je de router hebt opengezet ).
Effe wat andere dingen: heb je een modem dat ook een ingebouwde router heeft? Daar moet je dan ook iets doen.
En controleer ook effe dat je niet met een fake server connect. dat schiet ook niet hard op.

leuk_he, ontzettend bedankt voor de info _/-\o_

Ik heb nu eindelijk ook een hoge id. Het linkje moest net even een andere sweex modem/router zijn maar de werking was hetzelfde.

Voor de rest heb ik in Kerio verder niets in te hoeven stellen.
Mijn modem heeft idd een ingebouwde router, maar wat je over die fake server zegt snap ik niet helemaal :? Wat houdt dat precies in?

maar iig bedankt voor de moeite 8)

"All that the xHTML validation shows is that you can lowercase and close your tags."

1. Controleer de kabel!

quote:
Pendaco schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 13:18:
[...]
maar wat je over die fake server zegt snap ik niet helemaal :? Wat houdt dat precies in?

sonny boys, onderdeel van media sentry ingehuurd door RIAA heeft een stel server neergezet die op het eerste gezicht goede servers lijken, maar en werkelijkheid helemaal niet werken/emule vertragen/valse lowid of valse highid terug geven/zorgen dat de search niks geeft.. Deze servers worden afhankdleijk van je settings automatisch toegeveogd.

Als je onderin emule ziet dat het netwerk meer dan 10 Miljoen users hebt dan wordt het tijd je servers eens nauwkeurig te filteren.
/edit: zoek eens naar Sonny Boy 1-8, Razorback 2.2-2.5, Gigaserver, Sexy xxx girls, France PS2, France Porn Server, Proyect xxx, very fast FRANCE server, Pirate's Lair 1-6, ..www.SEXTEENSERVER.com.... opvallend he.

Maar dat lijkt uiteindelijk niet jouw probleem te zijn.

leuk_he wijzigde dit bericht 23-08-2005 14:51 (14%)

Reg. datum: 29 april 2002

Ik heb een versatel 20 Mbit modem en daar zitten 4 ingangen in. Er zijn er 2 voor de tv decoders en 2 utp aansluitingen voor de pc.

Nu heb ik 1 pc ( win xp ) rechtstreeks in de Versatel modem en in de andere vrije poort een SMC Router gedaan. Op de SMC Router zit de 2de pc ( win xp ) aangesloten.

Ik krijg nu op de pc die rechtstreeks in het Versatel modem zit een High-id in Emule, maar in de andere pc die via het SMC router verbonden is een Low-id :&#039;(

Voor pc 1 in het Versatel modem heb ik de poorten in Virtual Server 4662 ( TCP ) en 4672 ( UDP ) opengezet en die werkt dus prima op High-id.

Voor pc 2 heb ik zowel in het versatel modem als in de SMC router in Virtual Server 4663 ( TCP ) en 4673 ( UDP ) opengezet.

Waarschijnlijk dat ik nog iets met i.p adressen moet veranderen zodat router en modem elkaars poorten overnemen.... :?

1. Controleer de kabel!

quote:
Graver256 schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 14:56:
Voor pc 2 heb ik zowel in het versatel modem als in de SMC router in Virtual Server 4663 ( TCP ) en 4673 ( UDP ) opengezet.
Voor pc moet je 4663 &4673 forwarden naar de smc router, en van de smc router forwarden naar de pc. Niet rechtstreeks van het modem naar de pc.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 16 17 18 19 last

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: