Hoofdcategorieën
Topicacties

eMule opensource eDonkey, deel 13

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 16 17 18 19 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 01 maart 2000

Weet iemand misschien hoe je op een makkelijke manier je gesharde files op een webpage kan publiceren?

Ik heb geprobeerd de links te copyen vanuit emule en dan te plakken in een nieuw frontpage document, maar probleem is dat alles achterelkaar komt te staan. Dat is nogal onoverzichtelijk.Beter is elke share op een eigen regel en om nu zelf achter elke regel een <br> tag te zetten voor 100+ files is ook niet te doen. Verder heb ik geen andere publish functies gevonden binnen emule.

CodeGazer Founder
Reg. datum: 02 september 2001

Mijn vraag ligt een beetje in het verlengde van die van Qloud, ik zou het erg handig vinden om een Client te hebben waarmee ik:

- Een uitgebreide web interface heb waarmee ik downloads toe kan voegen en de download status ervan kan zien
- Een uitgebreid user systeem erin. Gescheiden users, die allemaal hun eigen download lijstje hebben, zodat ik maar 1 eMule Client op een aparte server hoef te draaien voor het hele gezin. Ipv 4 clients die de hele connectie opslurpen.
- Combinatie van zowel eMule als Torrent in 1 zou helemaal mooi zijn.

The difference between 'involvement' and 'commitment' is like an eggs-and-ham breakfast: the chicken was 'involved' - the pig was 'committed'.

1. Controleer de kabel!
Reg. datum: 08 augustus 2000

quote:
Zyphrax schreef op maandag 11 juli 2005 @ 12:32:
Mijn vraag ligt een beetje in het verlengde van die van Qloud, ik zou het erg handig vinden om een Client te hebben waarmee ik:

- Een uitgebreide web interface heb waarmee ik downloads toe kan voegen en de download status ervan kan zien

Met de standaard emule web interface kan dit. effe de webinterface enablen.

quote:
- Een uitgebreid user systeem erin. Gescheiden users, die allemaal hun eigen download lijstje hebben, zodat ik maar 1 eMule Client op een aparte server hoef te draaien voor het hele gezin. Ipv 4 clients die de hele connectie opslurpen.

eignelijk wil je het categorien systeem in de web interface? en dat gekoppeld aan gebruikers? bestaat nog niet....

quote:
- Combinatie van zowel eMule als Torrent in 1 zou helemaal mooi zijn.
Kijk eens naar mldonkey. die is niet op emule gebaseerd, maar heeft juist wel een webinterface ipv een windows interface. en hij heeft een ed2k / torrent / g2 netwerk. Het nadeel van zoveel clients in 1 programma is dat hij niet de kwaliteit heeft van gespecailiseerde programma's. de ed2k ondersteuning van emule is beter dan mldonkey, netzo als azareus een betere torrent heeft.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

CodeGazer Founder
Reg. datum: 02 september 2001

quote:
leuk_he schreef op maandag 11 juli 2005 @ 12:40:
[...]

eignelijk wil je het categorien systeem in de web interface? en dat gekoppeld aan gebruikers? bestaat nog niet....
Is dit met wat moeite wel te bouwen op de standaard eMule source, of staan ze dat niet toe?

The difference between 'involvement' and 'commitment' is like an eggs-and-ham breakfast: the chicken was 'involved' - the pig was 'committed'.

1. Controleer de kabel!

quote:
Zyphrax schreef op maandag 11 juli 2005 @ 13:44:
[...]

Is dit met wat moeite wel te bouwen op de standaard eMule source, of staan ze dat niet toe?
Ik zie niet in wat je tegen zou houden. De software is GPL, dus je hebt het RECHT deze zelf uit te breiden. Je zult dit wel telkens opnieuw moeten inbouwen als er een nieuwe versie van e-mule uitkomt, maar als je het mooi bouwt wordt het wellicht wel in de officiele client overgenomen.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken

Marion Raven fan
Reg. datum: 06 november 2004

quote:
leuk_he schreef op maandag 11 juli 2005 @ 10:44:
[...]

Vast en zeker emule en een of andere optie(/bug) in emule plus. daarom zeg ik: zet in het vervolg de log (opslaan) aan zodat je wellicht kunt achterhalen wat er fout gaat. Daarmee hall je nog steeds niet je files terug, maar je leert ervan voor de volgende keer.
weet je wat nu zo lastig is?? kijk, als ik (in emule) naar servers ga, en ik kijk naar beneden dan kan ik het log inzien. Maar daar staan GEEN foutmeldingen in. Zoals ik al meerdere keren zei. Die log-files heb ik dus niks aan......

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Marion2U

1. Controleer de kabel!

quote:
bartgrefte schreef op maandag 11 juli 2005 @ 14:30:
[...]

weet je wat nu zo lastig is?? kijk, als ik (in emule) naar servers ga, en ik kijk naar beneden dan kan ik het log inzien. Maar daar staan GEEN foutmeldingen in. Zoals ik al meerdere keren zei. Die log-files heb ik dus niks aan......
sorry, had ik niet zo gelezen. Eerst vraag je waar ze staan, en vervolgens zeg je iets over afgerond (niet over hashing?) . :z Je kunt nog de verbose log aanzetten, maar of het helpt...... En anders overschakelen op een andere emule-mod. (of doe eens gek, offciele emule 0.46b).

Marion Raven fan
Reg. datum: 06 november 2004

quote:
leuk_he schreef op maandag 11 juli 2005 @ 14:40:
[...]

sorry, had ik niet zo gelezen. Eerst vraag je waar ze staan, en vervolgens zeg je iets over afgerond (niet over hashing?) . :z Je kunt nog de verbose log aanzetten, maar of het helpt...... En anders overschakelen op een andere emule-mod. (of doe eens gek, offciele emule 0.46b).
ik hou het wel ff bij de emule-versie die ik nu heb. ik heb zon idee, dat die vermistte files gewoon komen doordat mijn pc (weer :P ) eigenwijs aan het doen is (mijn pc begint gewoon op mij te lijken :P :P ).....

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Marion2U

Reg. datum: 26 juni 2000

quote:
leuk_he schreef op maandag 11 juli 2005 @ 14:40:
[...]

..... En anders overschakelen op een andere emule-mod. (of doe eens gek, offciele emule 0.46b).
Nou, ik gebruik juist liever de officiële versie dan een mod, aangezien meeste mods dat stomme 1:3 (oid) ratio hanteren. Zo hoort het :)
edit:
Het zijn tvrips van Koreaanse tv... verwacht niet zo zeer dat Brein daar happig op is aangezien dat toch niet in hun schuitje ligt. Daarnaast verwacht ik niet dat Koreaanse tvzender hier op GoT ronddoolt om te controleren. ;)

Blisterin_Bull wijzigde dit bericht 11-07-2005 22:49 (23%)

1. Controleer de kabel!

quote:
Blisterin_Bull schreef op maandag 11 juli 2005 @ 17:27:
Nou, ik gebruik juist liever de officiële versie dan een mod, aangezien meeste mods dat stomme 1:3 (oid) ratio hanteren. Zo hoort het :)
Huh, als fervent gebruiker van morph kan zeggen dat je met meer als 10 kb upload geen ratio meer hebt hoor. dat is met veel mods zo.
offtopic:
Verder liever de namen van de files "vervormen". snap je?
quote:
Qloud schreef op maandag 11 juli 2005 @ 11:32:
is elke share op een eigen regel en om nu zelf achter elke regel een <br> tag te zetten voor 100+ files is ook niet te doen. Verder heb ik geen andere publish functies gevonden binnen emule.
Search replace in notepad: vervang </a> door </a><BR> :7

leuk_he wijzigde dit bericht 11-07-2005 23:30 (27%)

Reg. datum: 17 juni 2001

quote:

Huh?!? Hoe krijg je dat voor elkaar?
Ik kan maximaal 360 kB/s downloaden, maar ik ben al blij als ik aan de 150 kB/s kom.

@ Qloud...In Morph kun je alle files in de Shared Files selecteren en in één keer kopieren en plakken.
Als je in de Advanced Options ook nog Add HTML aanvinkt zijn ze nog lekker leesbaar ook. :)

Erger u niet, verbaas u slechts!

Reg. datum: 26 juni 2000

Eigenlijk heb ik niets bijzonders gedaan. Toevallig heb ik die files op de pic hernoemt naar Engels (origineel Koreaanse files).. Anyway, Aziaten uploaden gewoon veel meer, thats it. Voorbeeldje:
Vorige week downloadde ik een populaire Westerse film die 700 bronnen had. Toch ging het maar 30kB/s van 5 bronnen. Daar tegenover staan Aziatische films (of dat nou Japans, Koreaans of Chinees is) met veel bronnen (zie pic) met Aziatische bronnen die veel meer upload slots of/en bandbreedte hebben.
Zowat elke Aziatische film die ik dl, heb ik wel binnen 6 uren binnen, soms zelfs binnen 2 uurtjes. Westerse films daarentegen duren wel lang. Maarja, die download ik toch niet zoveel en kan je sneller downloaden van andere plekken. :&gt;

Blisterin_Bull wijzigde dit bericht 11-07-2005 23:39 (3%)

Reg. datum: 03 september 2003

quote:
EJVL schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 00:44:
Ik heb een probleem met Emule, ik blijf een lowID houden, staat bij servers en My info

Ik heb een SMC7204BRA router met hierin de volgende poorten open, inkomend worden doorgstuurd naar mijn pc met vast IP en uitgaand worden ze doorgelaten

4662
4672
4665
4661

Pc: P4 2.4 GHZ 512 MB WinXP prof Sp2
Geen windows firewall
Geen andere firewall
Avg Antivirus
Emule: 0.46 B

Ik blijf een lowID houden...

In de search kwam ik tegen dat ik bovenstaande poorten moest configureren, heb ik gedaan maar probleem is nog steeds...

Iemand een idee?

Snap er niks van, opeens wel weer een High ID, terwijl ik nog niks veranderd heb :?
Strange...

Who's general failure, and why is he reading my disk?

Blue
Reg. datum: 07 februari 2002

Ik heb sinds kort een heel raar probleem. zodra eMule opstart zegt hij Credit file corrupted and will be replaced. En telkens als ik wat wil downloaden ofzo, dan krijg ik in mijn logs te zien:

Failed to save creditfile - A sharing violation occurred while accessing C:\Progrma Files\eMule\config\clients.met.SUQWTv2.met

Heb al geprobeerd die file te verwijderen, ging wel, maar hij maakt hem op één of andere manier opnieuw aan. Welke bestanden kan ik sowieso veilig verwijderen om deze fout weg te krijgen, want in mijn config map staan wel 20 client.met bestanden....
1. Controleer de kabel!

quote:
DoRRoN schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 13:43:
Failed to save creditfile - A sharing violation occurred while accessing C:\Progrma Files\eMule\config\clients.met.SUQWTv2.met
om te beginnen dacht ik meteen aan deze fix in 0.46 a: welke draai je?
code:
1
 Fixed a bug which sometimes caused a sharing Violation in known2.met when starting eMule

welke versie draai je?

Denk ook eens ande de backup dir files:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
    loadFileName[countFile++].Format(_T("%s") CLIENTS_MET_FILENAME, thePrefs.GetConfigDir());
    loadFileName[countFile++].Format(_T("%s") CLIENTS_MET_FILENAME _T(".bak"), thePrefs.GetConfigDir());
    loadFileName[countFile++].Format(_T("%s") CLIENTS_MET_FILENAME _T(".MSUQWT"), thePrefs.GetConfigDir());//Pawcio
    loadFileName[countFile++].Format(_T("%s") CLIENTS_MET_FILENAME _T(".SUQWTv2.met"), thePrefs.GetConfigDir());
    loadFileName[countFile++].Format(_T("%s") CLIENTS_MET_FILENAME _T(".SUQWTv2.met.bak"), thePrefs.GetConfigDir());
    loadFileName[countFile++].Format(_T("%s") CLIENTS_MET_FILENAME, thePrefs.GetConfigDir()+_T("Backup\\"));
    loadFileName[countFile++].Format(_T("%s") CLIENTS_MET_FILENAME _T(".SUQWTv2.met"), thePrefs.GetConfigDir()+_T("Backup\\"));
    loadFileName[countFile++].Format(_T("%s") CLIENTS_MET_FILENAME, thePrefs.GetConfigDir()+_T("Backup2\\"));
    loadFileName[countFile++].Format(_T("%s") CLIENTS_MET_FILENAME _T(".SUQWTv2.met"), thePrefs.GetConfigDir()+_T("Backup2\\"));

(clients.met.* ook in de backup dirs)

Reg. datum: 01 maart 2000

quote:
leuk_he schreef op maandag 11 juli 2005 @ 20:58:

Search replace in notepad: vervang </a> door </a><BR> :7
Aha :9 dat is wel een bijdehande ja, thanks.

Reg. datum: 22 maart 2004

Hier een nieuw emule gebruiker en meteen een vraag.
Ik heb nu high ID en alles draait goed; upload 65kb/s en download 5kb/s maar mijn vraag is wanneer ik snelheden boven de 200 kb/s kan halen (Max is 420kb/s) ??

Mijn Crediet File is 810

Ik draaide hiervoor edonkey die was goed maar was niet stabiel en koste te veel van mijn pc snelheid.

alvast bedankt

Jeon Ji-hyun O+
Reg. datum: 16 maart 2002

Het gene wat je wilt downloaden, moet je zoveel mogelijk sharen (het gene wat je in ieder geval al binnen hebt daarvan)... das de deal. Zo krijg je uiteindelijk hoge snelheden.

Zodra je een deel van je download binnen hebt (een chunk), komt het in je Shared Files te staan. Door deze download dan de Release Priority te geven (in je Shared Files), word hij beter verspreid; wat vervolgens je downloadsnelheid ten goede komt.

Zodra dit proces voltooid is (je download is klaar); begin je in feite weer opnieuw met je credit gedoe. Het is dus niet zo dat als je heel veel bestanden upload; je uiteindelijk ook heel snel kan downloaden als je wat nieuws aanklikt.

Je zult elke keer als je wat nieuws aanklikt weer opnieuw credit moeten opbouwen, door het aangeklikte bestand (of bestanden) veel te verspreiden tijdens het downloaden.

Silent Thunder wijzigde dit bericht 25-07-2005 17:11 (44%)

// Nikon D300
// 10.5mm f/2.8 // 17-55mm f/2.8 // 70-200mm f/2.8 VR // TC-14E II

Reg. datum: 22 maart 2004

Ok thnx weer iets wijzer geworden

surik wijzigde dit bericht 25-07-2005 17:25 (9%)

Reg. datum: 12 oktober 2001

ok ff een tip voor iedereen die webcache niet aan de praat krijgt, ik heb een howto gevonden die ook nog werkt ook!:

Wat heb je nodig:
• Een emule-mod die WebCache geïntegreerd heeft (bv morph mod -> http://emulemorph.sourceforge.net/)

De instellingen:

• Klik op Voorkeuren en daarna op Webcache
• Vul hier de volgende gegevens in:

Adress: dragonfire.dyndns.biz
Port: 3128

• Klik nu op Toepassen en men wordt gevraagd om emule te herstarten.
• Herstart nu je emule.
• Klik nu de volgende files om te testen of het werkt en bekijk hoe de download gaat.
ed2k://|file|webcachemule.1.1.beta.testfile|1078989657|E9057ADC38054AFA24816E86BB08D270|/
ed2k://|file|Dutch.WebCac...20C771B79BD700DFCA6DBC0|/

Als je emule de instellingen niet onthoud en steeds met de vorige proxy komt, moet je de optie 'update webcachesettings automatically" uitzetten (zit onder 'show advanced controls')

bij mij werkte het gelijk, terwijl ik daarvoor er niks aan had aangezien mijn provider geen direct benaderbare proxy heeft (transparante proxy). ik zou zeggen probeer het eens, werkt het niet dan heb je er nog geen last van.

Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)

1. Controleer de kabel!

quote:
Mr.Nobody schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 20:37:
ok ff een tip voor iedereen die webcache niet aan de praat krijgt,
• Vul hier de volgende gegevens in:

Adress: ****.dyndns.biz
Port: 3128

Een open proxy achter een dydns adres? Waarschijnlijk is dit gewoon een open proxy. Echter als deze proxy te populair wordt dan redt hij het niet meer. Het feit dat hij achter een dydns adres hangt geeft me niet veel hoop. Webcache is bedoeld met gebruik van de proxy van je provider en anders helaas niet.

Als je nou een peercache server had.......

ik heb geen betere...
die van mijn provider is niet te gebruiken, en deze werkt dus echt wel.

beter iets dan niets!

ik vindt het best, die webcache heeft dus 300 MB opgeleverd in 22 uur, das toch mooi meegenomen.
ik blijf het dus een aanrader vinden.

zijn er nog meer mensen die ervaring hebben met webcache?

Arghhhhh!

Ik heb even een vraag, ik vond de laatste tijd mijn downloads nogal traag gaan nu snap ik niet zoveel van die ratio.
Maar het leek mij logisch dat mijn downloads zo traag gaan doordat ik meer heb gedownload dan geupload. klopt dit? en welke balans tussen gedownloade bestanden en geuploade bestanden moet ik ongeveer aanhouden om optimaal te kunnen downloaden.

Overdracht Sessie UL:DL Ratio: 18.73 : 1
Session UL:DL ratio (friends UL excluded): 18.73 : 1
Gezamelijke UL:DL Ratio: 1 : 1.25

Cumulatief - Verstuurde bestandsdelen (Sessie): 112.03 GB
Cumulatief - Ontvangen bestandsdelen: 140.12 GB

Verzenden
Gemiddeld Verzendratio (Sessie): 29.16 KB/s
Max Verzendingssnelheid: 2.59 MB/s
Max Gemid. Verzendingssnelheid: 29.16 KB/s
Ontvangst
Gemiddeld Ontvangstratio (Sessie): 5.52 KB/s
Max Ontvangstratio (Sessie): 220.10 KB/s
Max Gemiddeld Ontvangstratio (Sessie): 36.91 KB/s

msentinelb wijzigde dit bericht 01-08-2005 17:36 (8%)

Specs van mijn bak Hier!

Jeon Ji-hyun O+
Reg. datum: 16 maart 2002

Op de long-term (cumulatief) kun je niet spreken over het feit dat een bepaalde balans beter is voor je downloads. Dus cumulatief gezien boeit je balans niet.

De kans dat je namelijk ooit weer eens iemand tegenkomt waar je ooit es eerder naar geupload hebt, is heel klein. Dus zoveel mogelijk willekeurig uploaden door de maanden heen, om uiteindelijk sneller te kunnen downloaden als je wat nieuws aanklikt is zo nutteloos als een ijsbeer leren pianospelen. En ik heb nog nooit een ijsbeer zien pianospelen (zelfs niet in gevangenschap), dus dan kun je nagaan...

Met het oog op het credit systeem kun je je beter bezig houden met de vraag: wat is je balans per bestand wat je op dit moment download. Probeer een goede ul/dl-balans te houden met de bestanden die je nu download. Vergeet dat cumulatief gedoe...

Silent Thunder wijzigde dit bericht 01-08-2005 18:10 (42%)

// Nikon D300
// 10.5mm f/2.8 // 17-55mm f/2.8 // 70-200mm f/2.8 VR // TC-14E II

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 16 17 18 19 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: