Hoofdcategorieën
Topicacties

eMule opensource eDonkey, deel 13

Pagina: 1 2 3 4 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 24 juli 2000

quote:
Eagle666 schreef op woensdag 19 september 2007 @ 18:00:
Zijn er eigenlijk na al die vele jaren, fatsoenlijke alternatieven ontstaan voor eMule? En dan bedoel ik echt fatsoenlijk.

Torrent is ook niet meer wat het geweest is (ik ben weer een goede site kwijt).
Volgens mij niet echt. Torrent is m.i. nooit een alternatief geweest (alleen voor bepaalde 'segmenten').

News is op zich een redelijk alternatief, alleen als je een retentie van in de orde van 100 dagen hebt.

Maar de echt bijzondere zaken zul je dan nog steeds niet vinden. Gelukkig werkt ed2k nog steeds redelijk (heb net even getest; de UseNeXT server is nu 'de hoogste in rang' en deze geeft bijna alle resultaten die de DS's ook gaven). Maar KAD werkt ook prima. En er zullen wel weer wat nieuwe ed2k servers bijkomen.

Reg. datum: 31 januari 2001

quote:
grizzlybeer schreef op woensdag 19 september 2007 @ 18:05:News is op zich een redelijk alternatief, alleen als je een retentie van in de orde van 100 dagen hebt.

...de UseNeXT server is nu 'de hoogste in rang' en deze geeft bijna alle resultaten die de DS's ook gaven). Maar KAD werkt ook prima. En er zullen wel weer wat nieuwe ed2k servers bijkomen.
News moet ik ooit nog es aan beginnen maar nu nog ff niet. UseNeXT draait hier ook lekker, daar was ik ondertussen al achtergekomen. KAD alleen heb ik nog nooit gedaan eigenlijk en voor zoeken moet je altijd aan een server hangen. We merken het wel hoe het loopt.

1. Controleer de kabel!
Reg. datum: 08 augustus 2000

quote:
Eagle666 schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 23:35:
[...]
KAD alleen heb ik nog nooit gedaan eigenlijk en voor zoeken moet je altijd aan een server hangen. We merken het wel hoe het loopt.
Nee hoor, je kunt ook in kad zoeken. Gewoon met kad "verbinden" en in de Zoek opties zegen dat hij in kad moet zoeken (search type)

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Reg. datum: 18 januari 2004

En heel vaak vind je via KAD meer dan via servers ... of andersom ...
Reg. datum: 28 januari 2000

ik kom niet dagelijks/wekelijks op de sites .... maar nu mis ik er toch 1.
is oehoe tralala komtiedan he share weg/down ? >:)

We zijn inmiddels weer een update je verder zie ik net :-)

Changelog for eMule 0.48a MorphXT v10.4
06-10-2007

* CHANGE: USC: tuned upload:
* CHANGE: USC: Upload speed sense is functioning again.
* CHANGE: USC: Don't remove spare trickle slot disables slotfocus.
* ADD: uPnP: Add some option to gui and move main setting to connection settings like official.
* FIX: Advanced prefs. save the options added in 10.3.
* ADD: Chinese traditional translation, ZH_TW (eastshare)
* CHANGE: Updated modicons [stulle]
* CHANGE: The binary release has a server.met file included.

klik

MarElo wijzigde dit bericht 12-10-2007 23:05 (86%)

Reg. datum: 17 juni 2001

quote:
MarElo schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 22:29:
ik kom niet dagelijks/wekelijks op de sites .... maar nu mis ik er toch 1.
is oehoe tralala komtiedan he share weg/down ? >:)

We zijn inmiddels weer een update je verder zie ik net :-)

Changelog for eMule 0.48a MorphXT v10.4
06-10-2007

* CHANGE: USC: tuned upload:
* CHANGE: USC: Upload speed sense is functioning again.
* CHANGE: USC: Don't remove spare trickle slot disables slotfocus.
* ADD: uPnP: Add some option to gui and move main setting to connection settings like official.
* FIX: Advanced prefs. save the options added in 10.3.
* ADD: Chinese traditional translation, ZH_TW (eastshare)
* CHANGE: Updated modicons [stulle]
* CHANGE: The binary release has a server.met file included.

klik
De uilen zijn aan het verhuizen, volgens het verhuisbericht van 2 oktober... :)

Erger u niet, verbaas u slechts!

quote:
Eagle666 schreef op woensdag 19 september 2007 @ 18:00:
Zijn er eigenlijk na al die vele jaren, fatsoenlijke alternatieven ontstaan voor eMule? En dan bedoel ik echt fatsoenlijk.

Torrent is ook niet meer wat het geweest is (ik ben weer een goede site kwijt).
Torrents zijn prima als je de goede sites hebt (gebruik het voor aantal specifieke dingen en daar heb ik goede sites voor).

Voor andere dingen gebruik ik tegenwoordig nieuwsgroepen. Max snelheid downloaden (dank je xs4all :)) en geen gedoe met hosten en uploaden.

Goedkoop kinderen voor u laten werken in Azië?
talents4asia.com

Net even MorphXT updated van 10.4 naar 10.5, maar het lijkt wel of nu zowat iedereen in het IP filter zit.

Ik gebruik deze: http://www.bluetack.co.uk/config/nipfilter.dat.gz

Heel af en toe komt er eens iemand langs die bij me download (was voorheen met 10.4 veel meer).
Terwijl ik toch aardig wat mensen in de queue list had staan voordat ik ging updaten naar 10.5.

Ik heb wel even gereboot, maar verder niets veranderd, misschien moet ik een ander IPfilter hebben ??

Als ik iets met veel sources ga downloaden, komt het ook wel binnen (dat gaat als vanouds).

Iemand een idee wat er aan de hand is ?

*ik was iets te voorbarig waarschijnlijk, nu na ruim een half uur na de update, druppelt er zo nu en dan wat in de queue*

MarElo wijzigde dit bericht 10-12-2007 13:39 (8%)
Reden: update

1. Controleer de kabel!

quote:
Paranoid filter... naar mijn mening filteren die echt veel te veel. Standaard is in de morph installer de ipfilter ook niet meer geinstalleerd.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken

Ik vermoede al zoiets over dat filter.
Maar eens op zoek naar een andere dan.
The Third Jellyfish
Reg. datum: 05 september 2001

quote:
MarElo schreef op maandag 10 december 2007 @ 13:31:
Net even MorphXT updated van 10.4 naar 10.5, maar het lijkt wel of nu zowat iedereen in het IP filter zit.

Ik gebruik deze: http://www.bluetack.co.uk/config/nipfilter.dat.gz

Heel af en toe komt er eens iemand langs die bij me download (was voorheen met 10.4 veel meer).
Terwijl ik toch aardig wat mensen in de queue list had staan voordat ik ging updaten naar 10.5.

Ik heb wel even gereboot, maar verder niets veranderd, misschien moet ik een ander IPfilter hebben ??

Als ik iets met veel sources ga downloaden, komt het ook wel binnen (dat gaat als vanouds).

Iemand een idee wat er aan de hand is ?

*ik was iets te voorbarig waarschijnlijk, nu na ruim een half uur na de update, druppelt er zo nu en dan wat in de queue*
Ik heb hetzelfde, met 10.4 weer niet. Omdat 10.5 ook al een paar keer gecrashed is heb ik hem definitief eraf gehaald, ik wacht wel op 10.6 :)

Specs - current quote: "Happiness Only Real When Shared"

Nu met schimmel
Reg. datum: 09 april 2001

quote:
leuk_he schreef op maandag 10 december 2007 @ 13:48:
[...]

Paranoid filter... naar mijn mening filteren die echt veel te veel. Standaard is in de morph installer de ipfilter ook niet meer geinstalleerd.
Ik gebruik Peerguardian als IP blocker, maar ik zie dat er heel veel lan verkeer wordt geblokkeerd, heel veel multicast als eMule aan staat.

En ik vind die 10MB van het IPfilter.dat van MarElo maar klein, ik heb een IPfilter.dat van bijna 14MB :X

Er zal vast wel sneller te downloaden zijn zonder zo'n groot filter, maar ik vind een continue download van 240KB wel goed genoeg. (48KB up, kom aardig bij de 3/1 ratio in de buurt)

Als pieten groen, blauw, geel, paars of rood zijn hebben ze ingebroken bij chemische fabrieken (door de schoorsteen) voor TERRORISME!!!

1. Controleer de kabel!

quote:
Lekkere Kwal schreef op maandag 10 december 2007 @ 21:46:
[...]
Ik heb hetzelfde, met 10.4 weer niet. Omdat 10.5 ook al een paar keer gecrashed is heb ik hem definitief eraf gehaald, ik wacht wel op 10.6 :)
Als je me geen crashdumps mailt naar http://img464.imageshack.us/img464/1741/leukhemail1oe.gif is de kans niet zo groot dat jouw chrash in een volgende versie is opgelost. chashdumps aanzetten in advanced preferences

The Third Jellyfish
Reg. datum: 05 september 2001

quote:
leuk_he schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 09:59:
[...]

Als je me geen crashdumps mailt naar [afbeelding] is de kans niet zo groot dat jouw chrash in een volgende versie is opgelost. chashdumps aanzetten in advanced preferences
Gemaild :)

Specs - current quote: "Happiness Only Real When Shared"

Reg. datum: 17 augustus 2001

ik gebruik nu al een tijd emule 0.48a,en ook mn mn vorige pc bleef het instabiel,dan kwam ik terug bij de pc en was hij opnieuw opgestart...soms na een nachtje en soms pas na een enkele dagen.
nu met de nieuwe pc hetzelfde gedrag,dus ik verdenk emule daarvan,een hele week stressen met ortho's/rivatuner/memtest86 gaven maarliefst 0 fouten.

kunnen andere gebruikers mijn pc laten crashen door bepaalde handelingen te doen?
of is dit een bepaalde bug?

ik gebruik nu xp home (legaal) ,zonealarm free en avg free edition 7.5 antivirus.

in de logboeken die ik via configuratiescherm kan terugvinden staan ook geen fouten op het moment van de reboot.

1. Controleer de kabel!

quote:
mark_m schreef op woensdag 12 december 2007 @ 22:10:
kunnen andere gebruikers mijn pc laten crashen door bepaalde handelingen te doen?
of is dit een bepaalde bug?

ik gebruik nu xp home (legaal) ,zonealarm free en avg free edition 7.5 antivirus.
Alleen als er een grote security bug in eMule zou zitten, en dan zou men je pc overnemen, niet laten chrashen. Je zou in de eMule settings nog "secure" aan kunne zetten, dan draait eMule als een gebruiker met minder rechten

Ik denk dat het zware netwerkverkeer van eMule een bug in je zonealarm of avg, of je (nvidea???) netwerk drivers zichtbaar maakt, Of je hebt stiekum toch andere hardware problemen. normaal geeft windows een BSOD voor te chrashen, tenzij het hardware, of gemene kleine broertjes betreft.

Reg. datum: 17 augustus 2001

bij de vorige pc had ik geen avg maar norton antivirus draaien en een oudere versie van zonealarm,verder heb ik afgezien van de dvd-rewriter geen oude hardware,ik maak gebruik van de netwerkkaart (attansic??)die on-board zit op de asus p5k.

hardware sluit ik dus eigenlijk uit.

Reg. datum: 19 november 2003

Ik heb Zone Alarm een paar jaar geleden geditched omdat het UDP poort 4672 niet opende en het VSMON proces na uren steeds meer van de CPU en het geheugen ging snoepen. Ik zou eens kijken of Zone Alarm hier niet de boosdoener is.

ASUS A7V600-X - Athlon XP 2600 Barton - Sapphire Radeon 9500 Pro - WD 2500 JB - Twinmos 2*512 MB - Dual boot XP SP3 en Vista Ultimate SP1 - Opera browser altijd de laatste weekly - Comodo Internet Security 3.5

vakmanschap door meesterschap
Reg. datum: 30 augustus 2002

Heb een bestand (*.iso) in mijn gedeelde map van Emule staan.
Alleen deze blijft maar 'grijs' waardoor hij dus niet door andere gebruikers gedownload kan worden.

Heb emule al een paar keer opnieuw opgestart zodat er opnieuw gehashed kan worden, maar dit werkt ook niet.
Wat kan dit zijn?

File is ca. 2,5GB groot en ik werk met EmulePlus V1.2B

When I was praying to myself, I suddenly realised: I am GOD

Reg. datum: 19 november 2003

Update je Emule Plus eens.

ASUS A7V600-X - Athlon XP 2600 Barton - Sapphire Radeon 9500 Pro - WD 2500 JB - Twinmos 2*512 MB - Dual boot XP SP3 en Vista Ultimate SP1 - Opera browser altijd de laatste weekly - Comodo Internet Security 3.5

Reg. datum: 17 juni 2001

Sinds gisteravond heb ik een raar probleem.
Nod32, Update 2646 (20071108)
Object:
C:\Program Files\eMule\config\statistics.ini
Threat:
VBS/Zrad.A virus
Comment:
Event occured during an attempt to acces the file by the application:
eMule.exe
en voor de reboot ook Google Desktop.exe

Heb geprobeerd de ini dmv NOD te verwijderen, maar dat lukte niet.
Google Desktop liet het steeds weer terug komen.
Negeren lukte ook niet.

Na de reboot was het weg, maar zodra ik eMule opstartte was het er weer.

Volgens het forum van emule-project.net is:
This is certainly a false positive by NOD. Statistics.ini contains only numbers and no configuration data that can be compromised.

Ik draai eMule Versie 0.48a [MorphXT v10.5]

Kan ik de .ini ongestraft weggooien?
Zijn er meer mensen die hier last van hebben?

Het is meer een virus probleem, dan een eMule probleem, maar toch wil ik graag weten wat jullie er van vinden en of jullie een idee hebben.

Erger u niet, verbaas u slechts!

1. Controleer de kabel!

quote:
Geurt-kun schreef op zondag 02 maart 2008 @ 14:39:
Kan ik de .ini ongestraft weggooien?
ALs je niet hecht aan je statistieken. Ja. (Het heeft geen gevolgen voor je up/download snelheid, alleen je totalen in je statistiek scherm) Je kunt ook je eMule temp en je eMule config directory excluden in de onlineaccess scan in NOD.
quote:
Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Ik heb hem met enige regelmaat op he emule forum gezien.

leuk_he wijzigde dit bericht 02-03-2008 18:40 (10%)

Reg. datum: 12 juni 2006

Ik heb mijn computer opnieuw geinstalleerd en wil mijn oude temp bestanden, die ik bewaard had, weer in mijn download list hebben. Hoe krijg ik dit voor mekaar? De website van eMule geeft weinig tips..

Reg. datum: 24 juli 2000

quote:
Sigma909 schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 00:01:
Ik heb mijn computer opnieuw geinstalleerd en wil mijn oude temp bestanden, die ik bewaard had, weer in mijn download list hebben. Hoe krijg ik dit voor mekaar? De website van eMule geeft weinig tips..
Gewoon je temp bestanden in je temp dir zetten? Redelijk triviaal lijkt me...

Reg. datum: 12 juni 2006

Daar kon ik ook nog wel op komen.. Maar als ik het programma open dan ziet hij ze niet..

Ik had eerst XP en nu Vista, maar dat zou niks uit moeten maken. En het gaat over versie 0.48

GVD, ik kan ook al niks downloaden! Terwijl hij mijn ports wel goedgekeurd had toen ik ze testte..

Sigma909 wijzigde dit bericht 19-04-2008 00:35 (21%)

Pagina: 1 2 3 4 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 last

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: