Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
eMule opensource eDonkey, deel 13
Pagina: 1 2 3 4 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 last
Reageer Nieuw TopicTheZeroorez wijzigde dit bericht 21-05-2006 18:28 (66%)
qed
Reg. datum: 10 juli 2003
Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)
Haal die linkerhand van je kin! . . . Je denkt nu na bij je ademhaling. . . . Je knippert nu 'handmatig' met je ogen.
Je hoort nu 'The Final Countdown' in je hoofd. . . . Je kan een glimlach niet onderdrukken :)
Reg. datum: 28 januari 2000
Zoek ik in eMule op een populair Top40 nummer, en kies voor de hoogste kwaliteit en waar de meeste sources zijn.
Komt er in dit geval als voorbeeld: KNMI - Hittegolf komt eraan.mp3 (192kbps met +/_ 200 sources).
Ik klik die aan en het downloaden begint ook meteen, maar dan wel van vrijwel alle 200 sources a 1b/s, totaal dus rond de 200 bytes / ps.
Alle uploaders zijn in dit geval ook allemaal funny nicks.
Bij een ander populair nummer precies hetzelfde.
Dit heb ik nog niet eerder meegemaakt.
Ben ik de enige die dit opvalt, of zijn er meerdere die dit hebben?
MorphXT 8.10 en server is DonkeyServer No2 (62.241.53.16:4242)
-= Specs -=|=- Bliksemdetectie.nl =-
Waarschijnlijk een fake file. DRM protected enzo. Om drm te installeren moet je spyware insatleren of je crditcard no afgeven. Need i say more? Tja, dat soort gasten zit behalve op internet nu dus ook op emule. Een goede ipfilter (of gewoon update vanuit morph update) helpt al wat. (sources doen meestal ook alsof ze mldonkey zijn...)quote:MarElo schreef op zondag 02 juli 2006 @ 18:19:
Vandaag echt weer iets vaags.
Zoek ik in eMule op een populair Top40 nummer, en kies voor de hoogste kwaliteit en waar de meeste sources zijn.
Komt er in dit geval als voorbeeld: KNMI - Hittegolf komt eraan.mp3 (192kbps met +/_ 200 sources).
Ik klik die aan en het downloaden begint ook meteen, maar dan wel van vrijwel alle 200 sources a 1b/s, totaal dus rond de 200 bytes / ps.
Alle uploaders zijn in dit geval ook allemaal funny nicks.
Bij een ander populair nummer precies hetzelfde.
Dit heb ik nog niet eerder meegemaakt.
Ben ik de enige die dit opvalt, of zijn er meerdere die dit hebben?
MorphXT 8.10 en server is DonkeyServer No2 (62.241.53.16:4242)
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
quote:WooK schreef op woensdag 19 april 2006 @ 14:12:
Ik heb alle topics al door zitten spitten maar ik kan nergens vinden hoe ik mijn zoekopdrachten in emule kan verwijderen. Weet iemand dit misschien?
In emule zelf kan ik het niet vinden en ik heb de ini bestanden en registry ook al doorzocht maar zonder resultaat
Even een te simpele oplossing voor een oude vraag:
Met de cursor in het zoekveld klikken alsof je een nieuwe zoekactie wilt intypen en dan op linker CTRL + Delete drukken op je toetsenbord. En voila: Leeg is de lijst.
Waarom moeilijk doen als het met z'n tweeën kan... | LanParty's!
Onder display "auto completion" uitzetten en resetten.quote:IceStorm schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 11:45:
Je kunt in de opties ook ergens kiezen voor 'reset search history'. Weet niet meer precies uit mijn hoofd (3e of 4e optie van boven, en dan onderaan in betreffende tabblad volgens mij).
Reg. datum: 09 december 2004
Wat is nou het verschil tussen KAD en KAD2?
Is KAD2 al operationeel en wat zijn de voordelen.
Ik heb eerder al gekeken op het officiele forum, maar daar kon ik geen antwoord vinden.
Weten jullie soms meer?
miste rik
quote:Most features will not actually be clearly noticable by the users.. But some hopes are as follows..
1) We will be able to detect what version of Kad a user is using therefore, know what features of Kad it supports. (IE: if we were already doing this, adding large file support tp Kad would have worked out MUCH better..)
2) When getting sources to a file, it will make sure the file hash "and szie" matches. Same when lookup up Kad Notes..
3) The protocol will be able to support a "more" feature when doing a keyword search. (Nore: although the protocol supports it, this will also need a complete change in the search method.. Dunno if this feature will be fully used in the next relelase.)
4) Hello (Or better named "keep alive") packets will support tags to allow dynamic info.. I'm currently thinking of using it to send Kad user/file counts. Then a client will have more data to get a better idea on the amount of users on the network..
5) Although we are sending more info, I have taken out data not being used anymore in Kad1.0. So, overhead should be about the same..
Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)
Reg. datum: 24 juli 2000
Alle file data gaat altijd via de peers, en niet via servers. servers worden alleen gebruikt om andere peers te vinden. (simpel gezegd)quote:grizzlybeer schreef op zondag 24 september 2006 @ 20:01:
Is er bij het ed2k protocol (met eMule als belangrijkste client) sprake van directe connectie tussen individuen (bij up- of downloaden) of loopt e.e.a. via 1 van de servers?
Reg. datum: 24 juli 2000
quote:leuk_he schreef op zondag 24 september 2006 @ 20:54:
Alle file data gaat altijd via de peers, en niet via servers. servers worden alleen gebruikt om andere peers te vinden. (simpel gezegd)
Maar als ik bij mijn uploads kijk zie je geen IP nummers staan bij de uploaders, zowel bij eMule (details...) als bij eDonkey2000 (more info...).
Dus mijn vraag: doet de ed2k server het downloadrequest namens de downloader?
quote:grizzlybeer schreef op zondag 24 september 2006 @ 21:00:
[...]
Maar als ik bij mijn uploads kijk zie je geen IP nummers staan bij de uploaders, zowel bij eMule (details...) als bij eDonkey2000 (more info...).
Dus mijn vraag: doet de ed2k server het downloadrequest namens de downloader?
De client kent de ip nummer wel degelijk, ondanks dat deze niet overall getoond wordt. Na het ontdekken van de eerste peers van een bepaalde file is de server in feite niet meer nodig. (tenzij je de poort niet goed geforward hebt en een lowid heb, dan gaat er meer via de server)
/edit:
wellicht heb je iets aan deze intorductie:
http://www.emule-project...._id=493&rm=show_topic
leuk_he wijzigde dit bericht 24-09-2006 21:24 (9%)
Deze ed2k verwijzing is ongeldig (bestand groter dan ondersteund door protocol (>=4GiB))
Ik werk met de laatste Emuleplusversie 1.2....dus volgens mij mag dit geen problemen geven.
Wat hier aan te doen?
When I was praying to myself, I suddenly realised: I am GOD
Dit is een gokje....of dit is de oplossing?quote:
qed
Als je probeert >4GB files te storen op FAT32 is NTFS de oplossingquote:Mich007 schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 18:18:
[...]
Dit is een gokje....of dit is de oplossing?
The fact that we live at the bottom of a gravity well, on the surface of a gas covered planet going around a nuclear fireball 90 million miles away and think this to be normal is obviously some indication of how skewed our perspective tends to be
The whole thing is based on respect, respect to the music, respect to the DJ's,
respect to the crowd and respect to one another! --[Tik je rot!]--
Mijn schijf staat ook op NTFS, dus dat is het probleem niet..... wat anders nog?quote:Shakespeare2000 schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 09:59:
En als het het probeert op te slaan op een NTFS schijf? (Heb zelf namelijk hetzelfde probleem)
quote:Mich007 schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 10:53:
[...]
Mijn schijf staat ook op NTFS, dus dat is het probleem niet..... wat anders nog?
Ik weet dat dat de check is van emule. die had overigens een bug dat deze foumelding (> 4GB) ook getoond werd voor een file > 256GB (bekijk de link eens in notepad, en check de grote van de file link).
Staat ook je temp direcotry op een NTFS file systeem?
Verder is emule inmiddels geavanceerder dan emule plus IMHO. (zelf houd ik wel van emule morph maar dat kan een andere reden hebben.
Ben sinds kort weer aan het proberen om emule werkend te krijgen, als complete netwerknaab.
Als ik test ports doe in options -> connections, dan zegt 'ie: TCP test cancelled. Nu ben ik dat poortmap verhaal aan het doorspitten, en dat portforwarding, maar daar wordt gesuggereerd dat ik een static ip moet aanvragen. Nu krijg ik mijn ip via DHCP, dus is mijn vraag: moet ik per sé een static ip hebben om mijn poorten te forwarden?
Ik heb trouwens een Linksys WAG354EU icm Linksys WMP54G.
Kunnen jullie mij helpen, heb ik genoeg info gegeven, of moet ik me schamen dat ik deze vraag hier post
Nogmaals, netwerknaab
Specs
Do you think I've got 'cunt' written on my forehead?
Pagina: 1 2 3 4 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 last