Hoofdcategorieën
Topicacties

eMule opensource eDonkey, deel 13

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 16 17 18 19 last

Reageer Nieuw Topic
I am the greatest

is het theoretisch mogelijk om het bestandje: "cryptkey.dat" van iemand anders die wel veel credits heeft op mijn pc te gooien en dus ook weer credits hebben???

God is in de war, hij denkt dat hij The Flow is...

us?!
Reg. datum: 17 september 2002

Nee, tenminste, de credits die jij bij anderen hebt, staan ook bij 'die anderen'. Je bent dus de credits van mensen die naar jou geupload hebben kwijt. En of dat dat zou kunnen, het bestand kopieëren, ik weet het niet, lijkt me enigzins nutteloos.

The whole thing is based on respect, respect to the music, respect to the DJ's,
respect to the crowd and respect to one another! --[Tik je rot!]--

1. Controleer de kabel!
Reg. datum: 08 augustus 2000

quote:
The FLow schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 23:53:
is het theoretisch mogelijk om het bestandje: "cryptkey.dat" van iemand anders die wel veel credits heeft op mijn pc te gooien en dus ook weer credits hebben???
Nee. (tenzij dir persoon niet meer online komt). Anders wordt er een dubbele secure id gedetecteerd, en worden jullie allebij gebanned.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Reg. datum: 31 mei 2001

Het is wel irritant dat de grafiek historie steeds refresht wordt als je screen resized wordt :X iemand een idee of hier een ander systeem voor gaat komen in de toekomst?

Lighteye wijzigde dit bericht 26-06-2005 10:19 (56%)

The Third Jellyfish
Reg. datum: 05 september 2001

Ach ja je kan ook *iets* verder kijken dan je neus lang is.
http://img146.echo.cx/img146/7747/clipboard011wo.png

Specs - current quote: "Happiness Only Real When Shared"

Jeon Ji-hyun O+
Reg. datum: 16 maart 2002

http://img265.imageshack.us/img265/7194/sgfs8ea.jpg

Laatste weken staan deze servers ertussen, wat is daar precies de bedoeling van (alles 999?)
Is dat wel te vertrouwen....?

Silent Thunder wijzigde dit bericht 01-07-2005 12:15 (10%)

// Nikon D300
// 10.5mm f/2.8 // 17-55mm f/2.8 // 70-200mm f/2.8 VR // TC-14E II

Reg. datum: 26 juni 2000

Zelfs als dat niet zo is, is het toch niet erg als jij er geen last van hebt?
Jeon Ji-hyun O+
Reg. datum: 16 maart 2002

quote:
Blisterin_Bull schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 13:37:
wil altijd 'alles' weten :P

Silent Thunder wijzigde dit bericht 01-07-2005 13:49 (35%)

// Nikon D300
// 10.5mm f/2.8 // 17-55mm f/2.8 // 70-200mm f/2.8 VR // TC-14E II

1. Controleer de kabel!

quote:
Blisterin_Bull schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 13:37:

Zijn fake servers ofzo. Ook veel van die servers zitten op hetzelfde ip. (raar maar waar). Enn goed ipfilter.dat helpt al veel, en je kunt instellen dat er niet automatisch servers worden toegevoegd.

Je hebt er WEL last van aangezien de search ook deze servers zal benaderen en die zullen fake resultaten kunnen opleveren.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken

Reg. datum: 26 juni 2000

Oh, nu zie ik het. Neppe eservers (een custom win32 server die lowid users blockt meen ik) die zich faken als een lugdunum (linux) server denk ik.
Reg. datum: 03 september 2003

Ik heb een probleem met Emule, ik blijf een lowID houden, staat bij servers en My info

Ik heb een SMC7204BRA router met hierin de volgende poorten open, inkomend worden doorgstuurd naar mijn pc met vast IP en uitgaand worden ze doorgelaten

4662
4672
4665
4661

Pc: P4 2.4 GHZ 512 MB WinXP prof Sp2
Geen windows firewall
Geen andere firewall
Avg Antivirus
Emule: 0.46 B

Ik blijf een lowID houden...

In de search kwam ik tegen dat ik bovenstaande poorten moest configureren, heb ik gedaan maar probleem is nog steeds...

Iemand een idee?

Who's general failure, and why is he reading my disk?

The Third Jellyfish

Ten 1e: je kan beter 'custom' poorten nemen, bijvoorbeeld 4000 en 4001, omdat veel buitenlandse providers de standaard Emule poorten blocken.

Ten 2e: je moet dan 1 poort als TCP en 1 poort als UDP laten doorsturen, welke poorten hangt af van welke je instelt in Emule. Je hoeft er dus in totaal maar 2 door te sturen!

This place is GoT-like!!!
Reg. datum: 23 februari 2000

En versie 0.46b is uit! (binaries en installer)

Complete changelog:
http://forum.emule-project.net/index.php?showtopic=82540

Stukje changelog:
Lots of bugfixes
Collections: you can create, view and use collections for eMule, to bundle a number of files virtually together and use this to define a set of files. A set that can be signed to ensure the origin.
Reworked Shares files window, containing a tree of shared items - for more overview and control
Multiple temp-folders with automatic selection on download start
Visual fixes and improvements

Damn, collections is wel erg relaxt. Een van de minpunten van eMule is dan weer weggewerkt :).

Orion

Na updaten naar 0.46b wilt KAD niet meer. Heb geprobeerd om opnieuw te bootstrappen met Legolas en met Zoefff maar ze werken beide niet. Nou lijkt het me stug dat ze allebei geen Emule draaien atm dus vraag ik me af of meer mensen dit probleem hebben na het updaten naar 0.46b?
Reg. datum: 14 mei 2002

Ik draai sinds vanochtend 0.46b en ik heb gewoon verbinding met het KAD-netwerk.

God Bless America | Change We Can Believe In

Orion

quote:
Harm schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 12:44:
Ik draai sinds vanochtend 0.46b en ik heb gewoon verbinding met het KAD-netwerk.
Restart en opnieuw bootstrappen heeft het verholpen.
Reg. datum: 12 oktober 2001

om een of andere reden maakt de nieuwe 7.1 morph mod veel te veel slot aan!
ik heb er nu 90, precies mijn upload, iedereen heeft dus 1 KB/s :(

uploaden begint bij 1 persoon en loopt langzaam op, 1 erbij, wacht 10 seconden, 1 erbij...

op het morphmod forum zijn er meer mensen hiermee. ik heb al gespeelt met USS, en PS instellingen maar ik kan het nog niet vinden. sugesties op het MMforum zij richting USS.

hebben meer mensen hier last van?

Mr.Nobody wijzigde dit bericht 06-07-2005 20:30 (12%)

Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)

Marion Raven fan
Reg. datum: 06 november 2004

Heey,
Ik heb afgelopen weekend terwijl ik niet eens thuis was de pc (weer) door laten draaien. Emule v1.1d was nog 4 bestanden aan het downloaden Toen ik vanmiddag terugkwam waren ze alle 4 klaar, maar er was er maar 1 terug te vinden in de map waar de afgeronde downloads moeten staan.

Iemand enig idee hoe dat kan??? Waar zijn die 3 andere files gebleven??

En ja, ik heb windows laten zoeken.
De temp map (tevens map voor afgeronde downloads) staat op 2e hd. Maar heb ook 1e hd laten afzoeken.
Emule gaf GEEN fouten ofzo aan, alleen dat de files afgerond waren.

groetjes,
Bart Grefte

(zoiets als dit is al eerder gebeurd)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Marion2U

1. Controleer de kabel!

quote:
bartgrefte schreef op zondag 10 juli 2005 @ 15:42:
Heey,
Ik heb afgelopen weekend terwijl ik niet eens thuis was de pc (weer) door laten draaien. Emule v1.1d

Als hij nog draait, kijk eens in de log, anders de log (in de verbose/extended) settings zeggen dat hij de log moet opslaan. wellicht zie je een zinnige foutmelding.

1,1d, dat is emule plus he?

Kijk ok eens in de temp directory of er nog tempfiles staan die mogelijk die files zijn, en importeer die dan?

Marion Raven fan

quote:
leuk_he schreef op zondag 10 juli 2005 @ 21:59:
[...]

Als hij nog draait, kijk eens in de log, anders de log (in de verbose/extended) settings zeggen dat hij de log moet opslaan. wellicht zie je een zinnige foutmelding.

1,1d, dat is emule plus he?

Kijk ok eens in de temp directory of er nog tempfiles staan die mogelijk die files zijn, en importeer die dan?
zelfs temp files zijn pleites, log staat volgensmij nie eens aan. Dus wat heb ik aan die log, ben dus nu GVD 3 files kwijt. :( , maar zal log wel aanzetten, niet dat wat uitmaakt (waar komt die log eigenlijk te staan??). Emule gaf geen fouten aan, alleen dat files afgerond waren......

Raven wijzigde dit bericht 11-07-2005 00:21 (3%)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Marion2U

The Third Jellyfish

quote:
bartgrefte schreef op maandag 11 juli 2005 @ 00:19:
[...]

zelfs temp files zijn pleites, log staat volgensmij nie eens aan. Dus wat heb ik aan die log, ben dus nu GVD 3 files kwijt. :( , maar zal log wel aanzetten, niet dat wat uitmaakt (waar komt die log eigenlijk te staan??). Emule gaf geen fouten aan, alleen dat files afgerond waren......
De logs komen terecht in de map met de onlogische naam 'logs'... Wellicht zijn de files gedelete, check ff met GetDataBack oid of ze ooit in de Incoming map hebben gestaan. Daarnaast kan ik me ook bedenken dat een fakecheck oid ze weggooit als ze fake blijken te zijn, maar ik heb verder geen ervaring met EmulePlus dus het is slechts een ideetje.

Marion Raven fan

quote:
Lekkere Kwal schreef op maandag 11 juli 2005 @ 00:51:
[...]
De logs komen terecht in de map met de onlogische naam 'logs'... Wellicht zijn de files gedelete, check ff met GetDataBack oid of ze ooit in de Incoming map hebben gestaan. Daarnaast kan ik me ook bedenken dat een fakecheck oid ze weggooit als ze fake blijken te zijn, maar ik heb verder geen ervaring met EmulePlus dus het is slechts een ideetje.

dat prog is nu aant scannen, duurt 2,5 uur....
voordat ie begon met scannen gaf ie een een of andere foutmelding over m'n 2e hd. Iets met partitietabel of zo, zou daar het probleem zitten??

Marion2U

The Third Jellyfish

quote:
bartgrefte schreef op maandag 11 juli 2005 @ 01:40:
[...]

dat prog is nu aant scannen, duurt 2,5 uur....
voordat ie begon met scannen gaf ie een een of andere foutmelding over m'n 2e hd. Iets met partitietabel of zo, zou daar het probleem zitten??
Kan zeker, chkdsk'en dus.

Marion Raven fan

quote:

ja en dan. als dat misgaat ben ik alles kwijt. windows wordt er namelijk niet betrouwbaarder op als ie de partitietabel gaat zitten vernaggelen. en ik kan niks backuppen want 1e hd is veeeeeeeel te klein.......

dat prog is klaar met scannen. Ik kan GEEN van de files terugvinden in de map waar ze horen te staan, ook niet in andere mappen. Dus...... oorzaak=emule?

Raven wijzigde dit bericht 11-07-2005 03:19 (21%)

Marion2U

1. Controleer de kabel!

quote:
bartgrefte schreef op maandag 11 juli 2005 @ 02:36:
[...]
dat prog is klaar met scannen. Ik kan GEEN van de files terugvinden in de map waar ze horen te staan, ook niet in andere mappen. Dus...... oorzaak=emule?
Vast en zeker emule en een of andere optie(/bug) in emule plus. daarom zeg ik: zet in het vervolg de log (opslaan) aan zodat je wellicht kunt achterhalen wat er fout gaat. Daarmee hall je nog steeds niet je files terug, maar je leert ervan voor de volgende keer.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 16 17 18 19 last

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: