Leeg!
Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 35
Pagina: 1 2 3 4 ... 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 last
Nieuw TopicMe warrior is nu lvl 38 (speel meer met me rogue lvl 51 nu)...
En ik ben blij dat ik 110g gespaard heb...
[DPC] NoizyCows
= Al'Akir - Kwek (70 Warrior) - The Gnometrotters =
quote:Raffuhl schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 09:30:
[...]
CoC is je beste spell IMO als frost mageEn een zeer goede vervangen voor Pyroblast in een fire spec.
Hierboven vroeg ergens iemand of gnome mages het beste zijn. De meeste mensen zijn het er over eens dat Undead Mages het beste zijn door WotF.
Escape artist en de extra int zijn echter ook wel handig op zijn tijd.
mja voor Alliance is imho gnome de beste keus ivm int
voor horde
mja Undead is goed met wotf maar fashion wise sucken de undead hard
daarom is mijn mage een female troll
mijn priest is echter wel een undead
| Henry Rollins: Go forth and kick ass! |
| Dr. Cox: Oh, my God. I care so little I almost passed out. |
| Hazuki: Pipirupirupipiruppi~ Nandemo kirechau chainsaw~ Ten~butsu~maru! |

ik wil eigenlijk ook een andere profession, ik heb nu tailoring en enchanting maar dat enchanting schiet maar niet op + is erg duur. Weet iemand een anderre nuttige voor mage ??
veritas, aequitas
Reg. datum: 12 april 2003
quote:-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 09:34:
[...]
mja voor Alliance is imho gnome de beste keus ivm int
voor horde
mja Undead is goed met wotf maar fashion wise sucken de undead hard
daarom is mijn mage een female troll
mijn priest is echter wel een undead
Ja gnome is denk ik wel het beste ja, ondanks dat ik misschien de human trait stealth detection misschien wat onderschat. Dat kan denk ik best wel een lifesaver zijn. Mits je de goede kant op kijkt
Trolls hebben die increased casting speed van berserking toch? Lijkt me ook handig
quote:Zaren schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 09:38:
kan iemand mayb beoordelen of deze build een beetje goede is ?? (voor frost mage)
[afbeelding]
ik wil eigenlijk ook een andere profession, ik heb nu tailoring en enchanting maar dat enchanting schiet maar niet op + is erg duur. Weet iemand een anderre nuttige voor mage ??
Ligt eraan wat je er mee wilt. PvP of PvE. Dat kan ik hier niet uithalen, ik zou echter als balans sowieso wat andere talents nemen:
In Arcane:
5 punten van IAM naar Arcane Focus
In Frost:
Geen Improved CoC als je wel Ice Shards en Shatter hebt is gewoon niet slim. Je loopt dan gewoon een insta 1k burst damage mis. (op MEERDERE targets) Die 3 punten moet je gewoon hebben. Die kun je dus uit Frost Channeling halen. Maar dan heb je waarschijnlijk te weinig punten om Ice Barrier te kunnen halen. Dus kun je Winter's Chill ook beter volstoppen voor een extra 10% slow. Verder zitten de punten wel goed...
Raffuhl wijzigde dit bericht 14-06-2005 09:52 (56%)
Wewt 80 Disc/Holy Priest @ Emeriss - No Win Scenario
Gisteren lol in Gadgetzan! Ik was daar om met een groepje (eindelijk) naar Zul'Farrak te gaan, en daar stonden een aantal horde spelers de alliance uit te dagen. Het eerste wat ik zag was een 45 warlock en een 46 priest die tussen 2 bruisers in stonden, om de alliance (zootje pally's en een priest) een eindje buiten de poort uit te dagen met /rude en /chicken.
Ik liep even door de pally's, en sneakte daarna richting de poort. De pally's snapten de bedoeling en vielen de priest aan. De bruisers rennen richting de pally die met zijn holy shield aan een eind van het dorp wegrent, zodat de weg vrij was voor mij om de warlock te ambushen
En toen de priest de pally eenmaal had ingehaald was die al doodgeslagen door de bruisers, die dus terugrennen naar het dorp, waarna ik met de rest van de groep de priest afmaakte
Later, in het dorp zelf, zelfde tafereel. Horde daagt ons uit, eentje offert zich op en in die korte tijd sloeg alliance alle horde neer die er kort voorheen nog rondhuppelden, denkend dat ze daarmee weg zouden komen.
10 HK's in 5 minuten, toch leuk
- edit - Owja, heb me ook 2 keer schuldig gemaakt aan een ambush/vanish in het dorp zelf, waarbij ik een nieuw crit record bereikte: 1006 ambush damage op een 45 warlock
HTT-Thalan wijzigde dit bericht 14-06-2005 09:45 (9%)
Fuck you. I'm cerfectly poherent.
quote:Zaren schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 09:38:
kan iemand mayb beoordelen of deze build een beetje goede is ?? (voor frost mage)
[afbeelding]
Arcane = de standaard 18
Zelf heb ik de frost tree ander maar op zich is het niet verkeerd, ligt er net aan wat je wil
zelf ga ik voor
Improved Frostbolt Rank 5
Ice Shards Rank 5
Winter's Chill Rank 3
Improved Frost Nova Rank 2
Piercing Ice Rank 3
Cold Snap Rank 1
Improved Blizzard Rank 2
Arctic Reach Rank 2
Shatter Rank 5
Ice Block Rank 1
Improved Cone of Cold Rank 3
Ice Barrier Rank 1
channeling vind ik de moeite niet waard, dan heb ik liever piercing ice
Frostbite wil ik niet, omdat ik ze juist slow wil kunnen lokken
quote:-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 09:53:
[...]
Frostbite wil ik niet, omdat ik ze juist slow wil kunnen lokkendaarom vind ik winterschill beter, en is goedkoper qua punten (lager in de tree)
Frostbite is idd vrij nutteloos. Die keer dat je er 1 krijgt crit je FB of CoC toch niet. Gewoon dumpen dus. Is net zo nuttig als Impact in de Fire tree. (niet dus)
Je wil bij een mage sowieso zo min mogelijk afhankelijk zijn van 'kans op'. Je moet zekerheid hebben, anders delf je namelijk het onderspit.
Ik zou 1 punt overhalen van piercing ice naar improved blizzard. Vooral als je veel in de BG zit. Die extra slow is zo ontzettend handig. Vooral tegen rogues e.d.
Raffuhl wijzigde dit bericht 14-06-2005 10:03 (29%)
Gister 5x Warsong gedaan en 4x gewonnen, 131 HK en leverde mij 10267 Honor op.
Sinds de BG heb ik zeker 15k Honor gekregen. Volgens mij heb ik van voor de BG iets van 3 a 4k honor dus een flinke verhoging (ben nu sergeant, horde rank lvl 3)
Dus ik denk dat je weinig nog zal hebben aan de honor die je buiten een BG zal krijgen.
Nu maar hopen dat ik het ook in mijn rank ga zien, maar ben bang dat ik maximaal 1 level krijg, ondanks de ver 3 a 4 voudiging van mijn honor.
Ik stink niet, ik ruik gewoon anders | Me specs
quote:nhimf schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 09:59:
Met de BG worden we gespamt met Honor.
Sinds de BG heb ik zeker 15k Honor gekregen. Volgens mij heb ik van voor de BG iets van 3 a 4k honor dus een flinke verhoging (ben nu sergeant, horde rank lvl 3)
Dus ik denk dat je weinig nog zal hebben aan de honor die je buiten een BG zal krijgen.
Nu maar hopen dat ik het ook in mijn rank ga zien, maar ben bang dat ik maximaal 1 level krijg, ondanks de ver 3 a 4 voudiging van mijn honor.
guildgenoot van mij heeft de afgelopen 3 dagen het dubbele gehaald van wat jij hebt, zoniet meer
Heel veel mensen gaan morgen hun ranking kwijtraken en de rest zal mondjesmaat stijgen in rang
Djengis is Sergeant en heeft in verhouding nauwlijks honour gehaald, ondanks dat ik best veel Warsong gedaan heb voor mijn doen, ik vrees echter dat ik al mijn rangen ga verliezen simpelweg omdat ik verhoudings gewijs nihil heb gehaald tov van sommige BG farmers
De meeste mensen zullen ranks kwijt raken morgen.quote:nhimf schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 09:59:
Met de BG worden we gespamt met Honor.
Mijn muziek : www.myspace.com/georgehefner1978
In anderhalf uur grinden vond ik voor 5g aan stones, voor 2g aan solid stones, 22 deeprock salt, 1 elemental earth en 3(!) core of earth. Ook nog 4 green drops die gem. voor 2,5g op AH gaan. Erg succesvol en dus kan ik vanavond eindelijk mijn mount halen.
Daarna besloot ik maar eens savory delights te gaan vangen in de WC en daar viste ik er in een uurtje 45 van bij elkaar. Guildie kookt ze en dat levert me ook weer een 10-15g op. Geeneen quest gedaan, maar een behoorlijk productief dagje. Vanavond nog ff vissen en dan snel even RFD doen.
Winter is coming! Talmaril@Aggramar
Nou is rank op zich niet boeiend, maar die grunt-trinket en 10% extra korting van sergeant wel erg fijn.
Naja, tegen de tijd dat ik 800g voor m'n epic mount heb moet ik maar weer zorgen dat ik sergeant wordt... 100g is toch een hele leuke korting.
"I Shall Kill You.. With Death!" || Vaneras - "CloS will not be removed, now stop trolling and learn to adapt!."
wow.. nu ga je iets te snel.. impact nutteloos?? Heb je wel eens een fire crit mage gemaakt? (scorch) Dat is toch wel een build die erg goed is.. geen imp. fireball maar impact gebruiken.. tiz een beetje zoals de sorrowhill film.. Ben zelf er weer vanaf gestapt en meer voor een zekere en rustigere PvP/PvE build gegaan waar ik minder moeite voor hoef te doen.. maar impact is zeker niet nutteloos.. de stun haalt btw niet het crit effect weg..quote:Raffuhl schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 09:58:
[...]
Frostbite is idd vrij nutteloos. Die keer dat je er 1 krijgt crit je FB of CoC toch niet. Gewoon dumpen dus. Is net zo nuttig als Impact in de Fire tree. (niet dus)
Je wil bij een mage sowieso zo min mogelijk afhankelijk zijn van 'kans op'. Je moet zekerheid hebben, anders delf je namelijk het onderspit.
Ik zou 1 punt overhalen van piercing ice naar improved blizzard. Vooral als je veel in de BG zit. Die extra slow is zo ontzettend handig. Vooral tegen rogues e.d.
quote:Skeiron schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 10:14:
[...]
wow.. nu ga je iets te snel.. impact nutteloos?? Heb je wel eens een fire crit mage gemaakt? (scorch) Dat is toch wel een build die erg goed is.. geen imp. fireball maar impact gebruiken.. tiz een beetje zoals de sorrowhill film.. Ben zelf er weer vanaf gestapt en meer voor een zekere en rustigere PvP build gegaan waar ik minder moeite voor hoef te doen.. maar impact is zeker niet nutteloos.. de stun haalt btw niet het crit effect weg..
impact stunt veel te weinig en dus zit je uiteindelijk met een build-randje waarbij je 'geluk' moet hebben om een duel of in pvp te winnen. Dan kun je die 5 punten beter in improved fireblast stoppen. Kun je iig kiten met fireblast die stukken sneller van de cooldown af is. Scorch build is way overschat imo, vooral improved scorch. Stop gewoon arcane vol tot Arcane Power en de rest in fire. Dan heb je PoM, hoge crits op FB en Scorch, lage cooldowns, range, ignite, meer mana, betere mana shield en dampen + de 35% extra damage. Imp Fireballs gebruik je als het goed is sowieso alleen tegen andere casters en gesheepte vijanden. Anders leef je niet lang. Dus het is scorch+fb over het algemeen. Maar uiteindelijk gebruikte ik volgens mij meer IAM dan scorch.
Maar ja ik ben sowieso Fire af. Frost > Fire voor mij.
Raffuhl wijzigde dit bericht 14-06-2005 10:22 (14%)
Arcane Talents (27 points)
# Improved Arcane Missiles - 5/5 points
Gives you a 100% chance to avoid interruption caused by damage while channeling Arcane Missiles.
# Arcane Concentration - 5/5 points
Gives you a 10% chance of entering a Clearcasting state after any damage spell hits a target. The Clearcasting state reduces the mana cost of your next damage spell by 100%.
# Improved Arcane Explosion - 5/5 points
Reduces the casting time of your Arcane Explosion by 1.5 seconds.
# Evocation - 1/1 point
While channeling this spell, your mana regeneration is active and increased by 1500%. Lasts 8 seconds.
# Improved Dampen Magic - 2/2 points
Increases the effect of your Dampen Magic spell by 50%.
# Improved Counterspell - 2/2 points
Gives your Counterspell a 100% chance to silence the target for 4 seconds.
# Arcane Meditation - 4/5 points
Allows 12% of your Mana regeneration to continue while casting.
# Presence of Mind - 1/1 point
When activated, your next Mage spell with a casting time less than 10 seconds becomes an instant cast spell.
# Arcane Instability - 2/3 points
Increases your spell damage and critical strike chance by 2%.
Fire Talents (24 points)
# Impact - 5/5 points
Gives your fire spells a 10% chance to stun the taget for 2 seconds.
# Ignite - 5/5 points
Your critical strikes from fire damage spells cause the target to burn for an additional 40% of your spell's damage over 4 seconds.
# Flame Throwing - 2/2 points
Increases the range of your fire spells by 6 yards.
# Burning Soul - 3/3 points
Gives your fire spells a 65% chance to not lose casting time when you take damage.
# Incinerate - 2/2 points
Increases the critical strike chance of your Fire Blast and Scorch spells by 4%.
# Improved Flamestrike - 3/3 points
Increases the critical strike chance of your Flamestrike spell by 15%.
# Blast Wave - 1/1 point
A wave of flame radiates outward from the caster, damaging all enemies caught within the blast for 160 to 192 fire damage, and dazing them for 6 seconds.
# Critical Mass - 3/3 points
Increases the critical strike chance of your fire spells by 6%.
Kleine uitleg.. Ik ben voor blastwave gegaan voor mass pvp en omdat het een extra instant finisher is.. als je all the way sorrow hill gaat dan moet je die verwijderen en in andere talents stoppen..
Dit is een lekkere 1vs1 PvP/duel build.. in instances moet je uitkijken dat je niet te veel damage doet.. en mass PvP is gewoon iets lastiger..
Skeiron462 wijzigde dit bericht 14-06-2005 10:38 (235%)
quote:On_E schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 10:03:
[...]
De meeste mensen zullen ranks kwijt raken morgen.
Jup en daarom hoop ik op toch nog een rankje
Ik was niet de meest actieve, maar toch redelijk actief.
Ik hoop eigenlijk ook dat blizzard gedacht heeft aan het effect van zoveel BG honor op de normale honor die je krijgt bij raids e.d.
Zeker sergeant (lvl 3) is erg fijn en willen de meeste wel hebben, maar veel mensen hebben geen zin in de hele tijd BG te doen. (ik zag ook voornamelijk dezelfde mensen bij warsong)
Ik heb een lvl 20 mage en wil hem zo snel mogelijk levelen, zonder de hele tijd te grinden, dus quests en instances. Wat is dan een goede build? Ik heb gekeken naar de sticky op het amerikaanse forum over mages en leek mij wel een goede built, iemand hier een mening over? Aangzien ik geen 51 talent points te besteden heb, heb ik ook bar weinig aan die lijsten hierboven.
Het is ook vervelend dat er vooral nagedacht wordt over de lvl 60 talent tree, maar de meesten zullen langer bezig zijn om lvl 60 te worden dan dat ze lvl 60 zullen zijn. Dus wat is een leuke built om mee te beginnen en hoe aan te pakken als mage? (undead mage)
Reg. datum: 10 januari 2005
2 daagjes geleden stond ik in Kargath, komt er zo'n druid aan die wil duellen. Leuk, want als mage verlies ik nagenoeg altijd van druids met hun 1001 healing methoden...
Volgens mij kwam het puur aan op een stukje geluk, ik ben namelijk een heel slechte PvP'er, maar die gast stond ook verbaast.
|| Division Brabant || Als je enige gereedschap een hamer is, ziet elk probleem eruit als een spijker. || Specs ||
Ja geluk, jij hebt dus impact, moet welquote:The Realone schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 10:31:
Impact is gewoon 1 van de betere talents die je kunt gebruiken. Ideaal voor een firemage.
2 daagjes geleden stond ik in Kargath, komt er zo'n druid aan die wil duellen. Leuk, want als mage verlies ik nagenoeg altijd van druids met hun 1001 healing methoden...Toen zag ik dat ie 56 was (ik toen nog 47) dus dat ging al nergens meer over dacht ik. Toch kreeg ik die gozer vreemd genoeg op 1% van z'n HP. Toen had ik CD op m'n instant spells en tegen de tijd dat m'n scorch gecast was had hij 1 van de zoveel healing spells uit de kast getrokken, natural swiftness ofzoiets? Zat ie weer op 70% van z'n hp. Toen ging ik er bij zitten, geen zin meer.
![]()
Volgens mij kwam het puur aan op een stukje geluk, ik ben namelijk een heel slechte PvP'er, maar die gast stond ook verbaast.
Helaas heb ik eigenlijk mijn punten nog niet helemaal goed ingedeeld, ik heb er nog een paar in Fire, en wat andere keuzes tussen Frost en Arcane zou ik nu anders doen. Maarja, ik heb nog maar 2g dus opnieuw respeccen (voor 5g) zit er voorlopig even niet in.
quote:nhimf schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 10:26:
[...]
Jup en daarom hoop ik op toch nog een rankje
Ik was niet de meest actieve, maar toch redelijk actief.
Ik hoop eigenlijk ook dat blizzard gedacht heeft aan het effect van zoveel BG honor op de normale honor die je krijgt bij raids e.d.
Zeker sergeant (lvl 3) is erg fijn en willen de meeste wel hebben, maar veel mensen hebben geen zin in de hele tijd BG te doen. (ik zag ook voornamelijk dezelfde mensen bij warsong)
wel typisch wel de lusten niet de lasten
honour systeem is gewoon dat je hard moet werken voor de beloningen, en iets minder hard om ze te behouden
quote:Raffuhl schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 10:40:
[...]
Ja geluk, jij hebt dus impact, moet welIk denk dat jullie dan bij de 50% horen die impact verkiezen boven imp fireblast. Ik dus bij de andere 50%. Zie je regelmatig discussies over. Uiteindelijk komt het op voorkeur en speelstijl aan.
Uhm.. nee je snapt mijn punt niet helemaal.. als je fire crit gaat heb je tier 1.. of snellere fireballs of 10% kans op stun.. improved fireblast zit op tier 2.. er is dus geen keuze.. of je moet een reden hebben om fireball sneller te willen.. maar aangezien je voor 4% extra crit alleen maar scorch gaat spammen is snellere fireball alleen maar interessant als je voor pyro gaat.. weer nutteloos want je kan net zo goed PoM fireball als opener gebruiken..
Edit: als meer damage in je opener je reden is om 6 punten te verspillen is dat wel erg pijnlijk.. daarom bij een fire crit mage 10% kans op stun een must is.. improved fireblast was een optie geweest als ik geen blastwave had gedaan.. maar ja.. mijn reden daarvoor.. fireblast en blastwave erachteraan dat is 2 keer damage zonder cooldown.. of 1.5 sec minder cooldown..
Skeiron462 wijzigde dit bericht 14-06-2005 11:32 (20%)
Reg. datum: 03 december 2003
We waren bezig in MC (molten core), waar alles op zich erg goed verliep. weinig deaths.
Tot aan Magmadar ging alles wel lekker. Komt het:
Wij bezig met magma, en op zo´n 40% gaat het mis. De maintank dood, secondary tank dood, wipe.
De SS was op mij dus ik netjes eind van Magma spawn weglopen naar een safespot.
Magmadar komt op mij af en killed me dus.
Zie ik opeens dat ik geen " release / reincarnate " balkje heb.
Naja, ik had zoiets van mmm vaag, maybe dat /console reloadui werkt.
Ik mijn ui reloaden, sta ik opeens midden op de graveyard in the searing gorge
Na fijn de tweede kans op magma dus verneukt. lekker weer.
iemand een idee waar dit aan kan liggen?
Ik wil dus mijn account opzeggen,
Dus ik denk ik surf even naar de website, klik op Manage account.
En denk vul deze even me username in en password.
maar die lijkt niet te kloppen
Dus ik dacht: dan heb ik een andere combinatie gebruikt voor mijn account ( en me standaard voor mijn login account ) ( heb maximaal 3 combi's )
tja weet niks meer van de reg, want was iets te hyper omdat ik het spel binnen had
Dus ook proberen en geen is OK.
Dus ik maar mijn username opvragen en vul dus mijn E-mail in.
Die pakt hij ook niet.
Hebben meer mensen dit, of ligt dit egt aan mij ?
en nu, ? mailjte naar blizzard ?
{~* Ik zal voortaan lief zijn !! *~}
Pagina: 1 2 3 4 ... 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 last
Dit topic is gesloten.